Andreas Schultz

Andreas Schultz

Andreas Schultz är mäklare på 3etage Fastighetsmäklare

Andreas Schultz har varit registrerad mäklare sedan 2005-03. Andreas Schultz har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 276 omdömen med ett betyg på 4.8. Andreas Schultz har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

276 omdömen om Andreas Schultz

Sedan starten hos Reco 2015
Katarina S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
Raus Södra

Mycket trevligt bemötande, rak och tydlig.

Frida W
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
Gantofta

Trevligt bemötande varje gång vi träffats. Duktigt på sitt jobb. Där han inte visste saker tog han reda på det och delgav informationen så att vi alltid skulle få svar på våra frågor. Bra upplägg på kontraktsskrivningen att vi gick igenom allt tillsammans.

Sofia B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
Husensjö

Andreas är lugn och trygg och jag kan varmt rekommendera honom. Jag uppskattar särskilt att han ständigt håller både säljare och köpare uppdaterade om vad som händer. Vi köpte vår nya bostad genom honom och de frågor vi hade återkom han med svar på inom någon timme. Det kändes helt rätt att anlita honom för att sälja vår lägenhet.

Martin K
Husensjö

Ett trevligt bemötande med ett stort engagemang för alla ens frågor. Det gjorde processen från visning/förhandling till kontraktsskrivning mycket lättsam och utan frågetecken.

Lina L
Raus Södra

Mycket trevlig, lugn, jordnära & förklarade allt väldigt bra för oss som ska köpa något för första gången. Vi önskade en mäklare som ville hjälpa oss hitta vårt första hem och inte var för på till ett köp. Andreas levde absolut upp till våra förväntningar. Svarar snabbt på mejl/telefon. Rekomenderar verkligen Andreas som mäklare😊

Emma Josefin E
Mariastaden

Kunnig och förtroendeingivande

Karl Sebastian Erik E
Mariastaden

Det är andra gången vi använder Andreas som mäklare och jag är lika nöjd denna gången som förra. Han är lugn och förtroendeingivande och jag har känt mig väl omhändertagen under hela processen. Snabb återkoppling bra kommunikation. Jag kan varmt rekommendera Andreas.

Lars Gösta P
SEA-U

Bra erfarenhet, lugn seriös och "lagom" på. Dock är det lite tidigt i processen att slå fast en totalbedömning eftersom jag inte tagit över lägenheten ännu. Sista delen av processsen är också viktig.

Anneli Ö
Tågaborg

Uppmärksam och professionell med en lyhördhet för både säljare liksom för köpare.

Ewa-Karina S
Gantofta

Andreas har ett kundfokus långt utöver det vanliga, såväl för säljare som köpare i affären. Arbetar systematiskt med att ge objektet bästa möjligheter genom hela affären. Vi kan rekommendera Andreas varmt, för en trygg affär med absolut bästa förutsättningar!