Fredrik Lönn
Registrerad mäklare sedan 2020-01-13
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-14
2019-09 - 2020-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med människorna och när affären går i lås är en härlig känsla när både säljare och köpare är glada, då har jag fått min belöning!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
När jag får ett uppdrag så lägger jag 100% fokus på deras försäljning.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Trygg och väldigt professionell mot alla människor i alla sammanhang!

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Finns så många, men när kunden ger än god feedback växer man för varje gång..

Vad gör du helst på fritiden?
Fritid är en bristvara som mäklare, men när tiden finns är jag med min familj!

Hur ser din drömbostad ut?
Finns så klart många drömboenden, men ett boende med utsikt över hav eller sund har alltid varit en dröm.

Vad vet vi inte om dig?
Den håller vi hemlig! Men den som anlitar mig kommer kanske få veta... Läs mer

Läs vad 10 Läs vad Fredrik Lönn

• Felix L köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare

2020-09-23

1.5:a
    Enkel att ha kontakt med. Tillgänglig. Ärlig. Läs mer
  • Michael P sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare

2020-08-18

2:a
    Fredrik har sålt 2 bostadsrätter till
    oss på sista halvåret.
    Han är tillgänglig och har en positiv framtoning som går hem hos de flesta! Läs mer
  • Katia L sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare

2020-08-04

3:a
    En trevlig mäklare som ger trygghet och upplevs som hårt arbetande för att nå våra högt uppsatta mål med försäljning av vår bostad. Läs mer
  • Peter L köpte sin bostad med hjälp av Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare

2020-07-20

Köpte en bostadsrätt 110 kvm i centrala Helsingborg.
    Blev mkt bra bemött och allt har hittills fungerat som det ska.
    Betalning och överlåtelse sker 1 sept.
    Så er undersökning borde ske efter det att allt är klart. Läs mer
  • Joakim B köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare

2020-06-29

Rydebäck
    Fredrik är förtroendeingivande, hjälpsam och han är mån om att både köpare och säljare ska känna sig trygg i processen som rör fastighetsaffären. Läs mer
  • Adam N köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare

2020-06-07

2:a
    Tågaborg
    Trevlig, lättsam och enkel att nå! Läs mer
  • Peter B sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare

2020-05-06

Eskilsminne
    Fredrik har sålt min villa på Eskilsminne i Helsingborg. Fredrik ären trevlig säljare som är lite på hela tiden. Fredrik sålde mitt under Coronakrisen på 14 dagar och jag är jättenöjd. Läs mer
  • Pia Christina S sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare

2020-04-16

Hittarp
    Vi har köpt en lägenhet på helsingörskajen och sålt vår villa i hittarp. Vi hade inga höga förväntningar om att affären skulle gå igenom eftersom vi hamnade mitt i coronokrisen.
    Vi fattade snabbt tycke för Fredrik , mycket bra på att läsa av kunden. Vi är sammantaget mycket nöjda med ett professionellt bemötande och väldigt bra service! Läs mer
  • Daniel S köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare

2020-04-16

Hyllinge
    Vi har köpt ett hus (enplansvilla)
    Bemötandet av mäklaren har varit fantastiskt och jag har har aldrig varit så nöjd som nu.
    Fredrik har från dag 1 i telefon tagit reda på våra frågor snabbt och effektivt, han är en lätt mäklare som har humor och kan skoja till det 🙏
    Jag kommer rekommendera Fredrik till alla jag känner och när jag pratar med okända personer om mäklare så står Fredrik högt på listan
    Tack så mycket Läs mer
  • Maneesh G köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare

2020-04-14

3:a
    Fredriksdal
    He is supportive, Friendly and always helpful.
    He always helped me in understanding the process and work methods.

It was great dealing with him. Läs mer

Senaste försäljningarna

Ädelrosgatan