Läs vad 12 Läs vad Fredrik Lönn

• 2021-01-05
    Vi har köpt en villa av Fredrik på 3etage. Vi möttes av flexibilitet och hjälpsamhet, vilket var väldigt viktigt som förstagångsköpare. Tack för en god upplevelse samt fin service och bemötande!
    Caroline G
    • 127.0 m²
    • Wilson park
    köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare
  • 2020-11-15
    En mäklare som har varit toppen att ha. Vi sålde vår bostadsrätt genom honom, detta gick på kort tid. Han har svarat snabbt när vi velat ha tag i honom för att ställa frågor och likande.
    Marie D
    • 5:a
    • 99.0 m²
    • Gustavslund
  • 2020-09-23
    Enkel att ha kontakt med. Tillgänglig. Ärlig.
    Felix L
    • 1.5:a
    • 47.0 m²
    • Stattena
  • 2020-08-18
    Fredrik har sålt 2 bostadsrätter till
    oss på sista halvåret.
    Han är tillgänglig och har en positiv framtoning som går hem hos de flesta!
    Michael P
    • Norra Hamnen
  • 2020-08-04
    En trevlig mäklare som ger trygghet och upplevs som hårt arbetande för att nå våra högt uppsatta mål med försäljning av vår bostad.
    Katia L
    • 83.0 m²
    • Vasatorps Trädgård
  • 2020-07-20
    Köpte en bostadsrätt 110 kvm i centrala Helsingborg.
    Blev mkt bra bemött och allt har hittills fungerat som det ska.
    Betalning och överlåtelse sker 1 sept.
    Så er undersökning borde ske efter det att allt är klart.
    Peter L
    • 4:a
    • 110.0 m²
    • Centrum
  • 2020-06-29
    Fredrik är förtroendeingivande, hjälpsam och han är mån om att både köpare och säljare ska känna sig trygg i processen som rör fastighetsaffären.
    Fredrik Joakim B
    • Rydebäck
    köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare
  • 2020-06-07
    Trevlig, lättsam och enkel att nå!
    Adam N
    • 2:a
    • 51.0 m²
    • Tågaborg
  • 2020-05-06
    Fredrik har sålt min villa på Eskilsminne i Helsingborg. Fredrik ären trevlig säljare som är lite på hela tiden. Fredrik sålde mitt under Coronakrisen på 14 dagar och jag är jättenöjd.
    Peter B
    • 94.0 m²
    • Eskilsminne
    sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare
  • 2020-04-16
    Vi har köpt en lägenhet på helsingörskajen och sålt vår villa i hittarp. Vi hade inga höga förväntningar om att affären skulle gå igenom eftersom vi hamnade mitt i coronokrisen.
    Vi fattade snabbt tycke för Fredrik , mycket bra på att läsa av kunden. Vi är sammantaget mycket nöjda med ett professionellt bemötande och väldigt bra service!
    Pia Christina S
    • Norra Hamnen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lönn en del av 3etage Fastighetsmäklare

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte