Mäklare Skåne Helsingborg 3etage Fastighetsmäklare Hannah Kjell
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 61 kunder tycker om Hannah Kjell

• Therése A skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare

2017-12-17

Har inget att anmärka på. Är verkligen nöjd med allt. Läs mer
  • Annelie K
    Annelie K skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare

2017-10-14

Hannah Kjell är en fastighetsmäklare över all förväntan!
    Mycket trevlig, förtroendeingivande, kunnig, upplysande, snabb i sin beslutsfattning och mycket hjälpsam.- Med andra ord: en perfekt mäklare Läs mer
  • Caroline N skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare

2017-09-11

Jag tycker hon var jättebra och kunde ta mig på rätt sätt. Kompetent och var duktig på att återkoppla. Läs mer
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare

2017-08-23

Hej

Mitt och min frus intryck av Hanna Kjell är synnerligen positivt. Hon är ytterst proffesionell empatisk snabb och korrekt.
    Hanna har absolut levt upp till alla våra förväntningar Läs mer
  • Anders M
    Anders M skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare

2017-08-23

Hannah har hjälpt oss att hitta en fin bostad i Helsingborg. Hennes trevliga och professionella sätt uppskattades inte bara av oss som köpare utan äran av den säljande familjen. Hannah får våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Ymer I skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare

2017-08-22

Informativ, korrekt, återkopplar, trevligt bemötande och hjälpsam. Läs mer
  • Gabrielle S skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare

2017-08-22

Hannah är framåt och engagerad. Hon är duktig på att hålla koll på objektet och på intressenterna och ligger på utan att vara påstridig. Hon återkom alltid per telefon o sms om hon inte svarade direkt. Jag är nöjd med hennes arbete och kan varmt rekommendera henne framöver. Som feedback kan nämnas att det jag saknade var återkoppling på annonser i dagspress och att hon inte hade möjlighet att närvara vid hela mötet vid övertagandet. Jag förstår att Hannah är populär och upptagen men som kund värdesätter man den uppmärksamheten/närvaron med tanke på arvodets storlek och betydelsen av affären. Läs mer
  • Mira R skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare

2017-08-21

Professionell, engagerad, kunnig, påläst och med fingertoppskänsla för homestaging. Läs mer
  • Anna I skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare

2017-08-21

Vi har haft kontakt med Hannah både som köpare och säljare och vår upplevelse är att Hannah är lika professionell och trevlig i båda rollerna. Vår upplevelse är också att Hannah är mkt kompetent, genuint intresserad av sina mäklaruppdragen och är tillgänglig och återkopplar snabbt till både köpare och säljare. Läs mer
  • Sara W skrev om Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare

2017-08-21

Fantastiskt trevlig och professionell. Hannah gjorde ett utomordentligt arbete och höll oss hela tiden uppdaterade. Vi kan varmt rekommendera Hannah och skulle själva välja henne för en framtida ny försäljning. Läs mer

Andra mäklare hos 3etage Fastighetsmäklare

Martin Persson