Martin Persson

Martin Persson

Martin Persson är mäklare på 3etage Fastighetsmäklare

Martin Persson har varit registrerad mäklare sedan 2012-04. Martin Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 403 omdömen med ett betyg på 4.8. Martin Persson har haft 46 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

403 omdömen om Martin Persson

Sedan starten hos Reco 2015
Henrik D
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Laröd

Martin är en väldigt seriös och pålitlig mäklare. Det känns tryggt att göra affär med hon då han ser till både köpare och säljares bästa. //Henrik

Per Curtson L
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Laröd

Entusiastiskt och positivt Höga förväntningar som infriades Aktivt, smidigt och snabbt

Greta-Kristina M
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Laröd

Martin är en mycket trevlig person. Han visade stort engagemang vilket bidrog till att vi valde just 3etage. Martin levde upp till alla våra förväntningar. Uppdraget genomfördes på ett mycket bra sätt Kristina Mårtenson

Heidi L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Centrum-Norr

Har använt Martin vid en tidigare försäljning och tyckte väldigt bra om honom då. Därför var valet ganska givet när jag nu skulle sälja denna bostaden. Martin är förtroendegivande både för säljare och köpare. Kunnig, erfaren och ger ett professionellt intryck rakt igenom. Jag gillar att han återkopplar under resans gång så att man känner sig uppdaterad hela tiden. Jag kan varmt rekommendera Martin och teamet på 3 Etage

Susanne L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Centrum-Norr

Martin var inlyssnande på ett mycket behagligt sätt. Inte mycket mäklar maner. Jag rekommenderar honom gärna och vänder mig till honom igen om det blir aktuellt.

Gunnar L
Centrum-Norr

Inte närvarande och oförskämd när köp backades på grund av bostadsrättsförenings avslog ansökan.

Linda L
Norr/Drottninggatan

Mycket trevlig och engagerad mäklare. Ska jag sälja kommer jag definitivt att kontakta honom.

Felix A
Centrum

Mitt andra boende Martin säljer åt mig. Den här gången gick det ännu snabbare än sist, dessutom inte ens via Hemnet utan endast genom hans kundregister. Martin är oerhört närvarande och alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera honom & 3Etage

Ludwig L
Laröd

Martin har ett professionellt bemötande, kunnig och snabb på att svara :)

Karl O
Tågaborg

Mycket professionel och trevlig. Snabba svar på frågor och bra förklaringar.