Mäklare Skåne Helsingborg 3etage Fastighetsmäklare Nicklas Lidholm
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 27 Läs vad Nicklas Lidholm

• Vendela B köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-05-05

Tågaborg
    Köpte en bostadsrätt. Allt gick väldigt smidigt. Nicklas är en mycket trevlig och seriös mäklare! Läs mer
  • Sara N sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-05-03

Tågaborg
    Trygg affär med seriös mäklare. Läs mer
  • Staffan B köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-04-10

Slottshöjden
    -detta gäller köp av lägenhet i centrala Helsingborg.
    -blev bra bemött, fick snabbt svar på frågor under processen
    -enda negativa var att jag fick ingen info om att arbetsintyg skulle sändas in till bostadsrättsföreningen. Detta ställde till det lite eftersom dom ville ha in det under semestern. Läs mer
  • Lotta Gabriella L sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-04-09

Eskilsminne
    Ordning och reda och korrekt bemötande. Hade en mycket bra dialog med mäklaren under hela processen och han var alltid nåbar. Läs mer
  • Caspar S sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-04-07

Centrum-Norr
    Sålt bostadsrätt. Vi var inte överens med köparna om en del saker. Niklas var mycket professionell och helt neutral i förhandlingarna.
    Rekommenderar honom verkligen! Läs mer
  • Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-04-07

Centrum-Norr
    Niklas hanterade vår försäljning på ett extraordinärt sätt. Trots en tvist mellan oss och köparen höll han sig neutral men var väldigt engagerad och hjälpte båda parter med största professionalitet. Jag kan verkligen varmt rekommendera Niklas som er framtida mäklare, han är den bästa vi någonsin haft! Läs mer
  • Carl E
    Carl E sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-04-06

Eneborg
    Både Hannah Kjell och Nicklas som hjälpte mig med försäljning av min lägenhet var riktigt duktiga.
    Allt gick väldigt smidigt och kan varmt rekommendera 3etage om man går i köp eller försäljningstankar! Läs mer
  • Mattias Q köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-04-06

Tågaborg
    Jag har köpt en bostadsrätt. Niklas ger ett proffesionellt och hjälpsamt intryck. Allt gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • Susanne P sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-04-05

Ättekulla
    Har sålt en bostadsrätt 2018. Blev bemött på ett bra och trevligt sätt och allt blev som förväntat. Läs mer
  • Jakob A köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Lidholm en del av 3etage Fastighetsmäklare

2019-04-05

Slottshöjden
    Etta, köpt
    Väldigt proffsig och hjälpsam
    Levde upp till alla förväntningar
    5/5 habbazutter Läs mer

Senaste försäljningarna