Robin Zecevic

Robin Zecevic

Robin Zecevic är mäklare på 3etage Fastighetsmäklare

Robin Zecevic har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Robin Zecevic har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.5. Robin Zecevic har haft 27 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 18 Läs vad Robin Zecevic

• köpte sitt hus med hjälp av Robin Zecevic en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Hyllinge
    2021-07-25
    Jätte trevlig men kanske inte så erfaren ännu, kunnig på all dokumentation men har inte riktigt den här ”säljarattityden” ännu. Men är ändå super nöjd med honom och med tiden kommer han att bli en mäklare i världsklass. Och de var ganska skönt att han inte var den fjäskiga typen och bara babbla på utan bara var genuin, sig själva och ärlig. Han hade svar på alla frågor vi hade och det han var osäker på kollade han upp och hörde av sig. Och som sagt super plus för att han var genuin och inte ”säljarfjäskig”
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Zecevic en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Hyllinge
    2021-07-22
    Man har som kund ett lägsta krav på sin mäklare och det är att han svarar ordentligt med namn när man ringer och inte bara lyfter luren. Att han är ny är inget försvar.
    Vi upplevde att han inte var engagerad i vår försäljning av huset.
    Han kommer säkert att komma in i det så småningom men kan i dagsläget inte rekommendera honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Zecevic en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Västra Berga
    2021-07-19
    Vår upplevelse av Robin är endast positiv! Utmärkt bemötande både mot oss som säljare men även mot köparna.

Vi hade inte räknat med att få så mycket betalt för vår lägenhet som vi i slutändan fick.

Kan varmt rekommendera både Robin och hela 3etage om man ska lägga ut sin bostad till försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Zecevic en del av 3etage Fastighetsmäklare
    • Ringstorp
    2021-06-28
    Hej!
    Jag tycker man blev väldigt illa bemött först när man blev invisad till lägenheten, där det nästintill eller faktiskt visat noll intresse av visningen när man kolla runt i badrum, vardagsrummet samt kök stod Robin hellre med telefonen & när det var något så var han/det väldigt arrogant & nästintill jobbigt att få till svars när det var något man påpeka.

Det var det på visningen & väl nere på 3etage var det inga härliga minner & mötet avslutades inom 10minuter & gick inte ens igenom hälften jämfört andra mäklare scandiamäklarna t.ex jag känner bara min upplevelse & den stämmer bra.

Därefter kom den slutgiltiga affären & väl inne på mötet gick som många möten men även då när man ställde frågor till Robin som man tyckte borde stämma eller skötas kring lgh var det inte hans ansvar typ & nästintill dumförklara en inte bokstavligt men känslan var den.
    Hälsa hans chef Andreas

-min upplevelse ovan
    Ryttmästare 11A
    • Slottshöjden
    2021-06-08
    Köpt en bostadsrätt. Mycket trevligt och professionellt bemötande, tydlig över telefon och harmonisk i alla möten. Hade förväntat mig en snabb affär med tydlighet och regelbunden kontakt, blev inte besviken.
    2021-04-14
    Jättenöjd med Robin. Rekommenderar honom varmt till alla som går i säljtankar
    2021-02-27
    Köpte en lägenhet i Helsingborg. Mäklaren svarade efter bästa förmåga på frågor. Kunde dock varit lite mer påläst och beredd på vissa frågor. Återkopplade hela tiden enligt överenskommelse. Överlag en mycket bra mäklare. Rekomenderas.
    2021-02-27
    Robin har skött försäljningen väldigt bra från första mötet. Gör det enkelt för oss säljare, snabba svar och dessutom trevlig.
    • Miatorp
    2021-01-26
    Köpt en bostadsrätt. Mycket proffsigt bemött. Snabb återkoppling.
    • Söder
    2020-12-29
    Jag upplever Robin som noggrann, pålitlig, realistisk.