3etage Fastighetsmäklare

3etage Fastighetsmäklare

www.3etage.se
  • BadgeTenYears
1 526

3etage har sedan starten 2008 sålt mängder av bostäder runt om i Helsingsborgsregionen. Vi tror på att alla bostadsaffärer är unika. Därför erbjuder vi tre olika paket, färdigpaketerade med lösningar för marknadsföring, pris och försäljning. Vi arbetar med både bostadsrätter, villor och komersiella fastigheter. Vi känner väl...

1526 omdömen om 3etage Fastighetsmäklare

Sedan starten hos Reco 2015

Sophia H
Köpte sitt hus med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
Viken

Glad, pigg, pålitlig och mycket engagerad.

Johan R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
Centrum

Klockren från start till mål!

Henrik D
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Laröd

Martin är en väldigt seriös och pålitlig mäklare. Det känns tryggt att göra affär med hon då han ser till både köpare och säljares bästa. //Henrik

Narendra Reddy D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
Mariastaden

The broker treated me with respect and professionalism throughout the entire process. I expected clear communication and guidance, and the broker exceeded my expectations by providing timely updates and addressing all my concerns promptly. My experience with the broker while buying my home at Liegatan 18A was exceptional. They were attentive, responsive, and made the entire process smooth and stress-free.

Per Curtson L
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Laröd

Entusiastiskt och positivt Höga förväntningar som infriades Aktivt, smidigt och snabbt

Greta-Kristina M
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Laröd

Martin är en mycket trevlig person. Han visade stort engagemang vilket bidrog till att vi valde just 3etage. Martin levde upp till alla våra förväntningar. Uppdraget genomfördes på ett mycket bra sätt Kristina Mårtenson

Cliff J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Larsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Tågaborg

Fin velklæd ung mand, som levede op til vores forventninger - viste lejligheden de gange vi ønskede - god gennemgang af kontrakt ved underskrivning,

Katarina S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
Raus Södra

Mycket trevligt bemötande, rak och tydlig.

Rachelle Q
Köpte sitt hus med hjälp av Sandra Bryngson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Miatorp

Kände oss väl bemött och fick en riktig bra och ordentligt visning av huset. Vi fick rätt så bra tid och hade utrymme till frågor samt att vi fick svar på nästan alla de som vi ställde.

Klara A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Bryngson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Söder

Sandra är hjälpsam, snabb och lätt att få tag på. Mycket nöjd med bemötandet!

Charlotte Helen Maria O
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Viken

Jag upplever Alexander som engagerad och rak i sin kommunikation. Träffat på några mäklare under vår försäljning och klart bäst var Alexander!

Sebastian F
Köpte sitt hus med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare
Ramlösa

Roger Billsten har överträffat alla förväntningar som mäklare genom sin service, och genuina engagemang i varje detalj av försäljningsprocessen. Jag rekommenderar varmt Roger till alla som söker en pålitlig och kompetent mäklare som verkligen bryr sig om sina kunders bästa.

Jan Peter N
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Larsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Rydebäck

Alexander pryder sin profession som mäklare. Han är påläst, förberedd med svar på allt och är en exceptionellt god kommunikatör. Vi har känt oss vara i trygga händer genom hela denna komplexa process och Alexander har varit aktivt närvarande på alla möten. 3etage har god bemanning vad avser styling, fotografering och formalia. Med Alexanders goda kunskap och höga energinivå har vi lärt oss massor och känner oss mycket nöjda i att affärerna har kommit till avslut. En stark rekommendation av Alexander och hans kollegor på 3etage förmedlas härmed.

Malin L
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Larsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Rydebäck

Alexander var otroligt proffsig och tillmötesgående från första kontakt. Skötte hela affären väldigt snyggt. När det blir dags för oss att sälja anlitar jag mer än gärna Alexander och kan varmt rekommendera honom!

Jonas Peter Mikael B
Sålde sitt hus med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
Husensjö

Trevlig, proffsig och påläst. I en tuff konjunktur är vi mycket nöjda med Hannahs insats.

Peter Jonny P
Sålde sitt hus med hjälp av Sandra Bryngson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Miatorp

Fantastiskt bemötande. Proffsigt upplägg, Alla förväntningar och lite till uppfylldes.. Mycket Proffsig Mäklare med det lilla extra för en snabb och bra försäljning. 5+

Jeronimo R L
Köpte sitt hus med hjälp av Sandra Bryngson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Miatorp

Sandra Bryngson Mäklare - Mycket trevligt bemötande, proffesionell och engagerad. Våra förväntningar var över förväntan hela processen. Som köpare och tack vare Sandra kan detta beskrivas: Enkelt, smidigt och tryggt. Rekommenderas starkt!

Heidi L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Centrum-Norr

Har använt Martin vid en tidigare försäljning och tyckte väldigt bra om honom då. Därför var valet ganska givet när jag nu skulle sälja denna bostaden. Martin är förtroendegivande både för säljare och köpare. Kunnig, erfaren och ger ett professionellt intryck rakt igenom. Jag gillar att han återkopplar under resans gång så att man känner sig uppdaterad hela tiden. Jag kan varmt rekommendera Martin och teamet på 3 Etage

Susanne L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Centrum-Norr

Martin var inlyssnande på ett mycket behagligt sätt. Inte mycket mäklar maner. Jag rekommenderar honom gärna och vänder mig till honom igen om det blir aktuellt.

Jasper K
Norr

Alexander har varit en tålmodig och professionell mäklare under hela processen, En god lyssnare och jag uppskattar detta verkligen! Din expertis och förståelse har gjort detta till en smidig transaktion, även i svårigheter. Jag kunde inte vara mer nöjda med mitt nytt hem. Jag rekommenderar Alexander till alla som har ingen erfarenhet om real estate processen som jag. Good Job Alexander 👌 Jasper Kamukama

Frida W
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
Gantofta

Trevligt bemötande varje gång vi träffats. Duktigt på sitt jobb. Där han inte visste saker tog han reda på det och delgav informationen så att vi alltid skulle få svar på våra frågor. Bra upplägg på kontraktsskrivningen att vi gick igenom allt tillsammans.

Ola J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Larsson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Miatorp

Väldigt trevlig och lätt att prata med, förstående och kunnig, förstod helheten av mitt önskemål vid försäljningen. För mig var han en väldigt komplett mäklare.

Gunnar L
Centrum-Norr

Inte närvarande och oförskämd när köp backades på grund av bostadsrättsförenings avslog ansökan.

Kerstin Sally Maria H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
Centrum

Hannah är lyhörd och kunnig. Hon är vänlig och skärpt. Då hon sålt två tidigare bostäder åt mig var min förväntan hög och den förväntan lever hon upp till. Hon är engagerad och säljer din bostad. Hannah är den bästa mäklare jag haft att göra med.

Sofia B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
Husensjö

Andreas är lugn och trygg och jag kan varmt rekommendera honom. Jag uppskattar särskilt att han ständigt håller både säljare och köpare uppdaterade om vad som händer. Vi köpte vår nya bostad genom honom och de frågor vi hade återkom han med svar på inom någon timme. Det kändes helt rätt att anlita honom för att sälja vår lägenhet.

Caroline P
Norr

Jag tycker att han var jätteduktig !

Linda L
Norr/Drottninggatan

Mycket trevlig och engagerad mäklare. Ska jag sälja kommer jag definitivt att kontakta honom.

Martin K
Husensjö

Ett trevligt bemötande med ett stort engagemang för alla ens frågor. Det gjorde processen från visning/förhandling till kontraktsskrivning mycket lättsam och utan frågetecken.

Lina L
Raus Södra

Mycket trevlig, lugn, jordnära & förklarade allt väldigt bra för oss som ska köpa något för första gången. Vi önskade en mäklare som ville hjälpa oss hitta vårt första hem och inte var för på till ett köp. Andreas levde absolut upp till våra förväntningar. Svarar snabbt på mejl/telefon. Rekomenderar verkligen Andreas som mäklare😊

Victor W
Slottshöjden

Mycket trevlig kille. Allt gick supersmidigt och han fanns tillgänglig så gott hela tiden.

Markus L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Höganäs

Alex är är en klippa. Kändes mycket tryggt att sälja när han skötte affärerna. Stor kunskap om marknaden och erfaren. Rak och ärlig

Eva Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Persson en del av 3etage Fastighetsmäklare
Höganäs

Haft en positiv kontakt med Alexander vid de relativt få gånger vi haft kontakt. Han har varit snabb med återkoppling av våra diskussioner och positiv vid vårt möte i samband med kontraktsskrivandet.

Emma Josefin E
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare

Kunnig och förtroendeingivande

Karl Sebastian Erik E
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Schultz en del av 3etage Fastighetsmäklare
Mariastaden

Det är andra gången vi använder Andreas som mäklare och jag är lika nöjd denna gången som förra. Han är lugn och förtroendeingivande och jag har känt mig väl omhändertagen under hela processen. Snabb återkoppling bra kommunikation. Jag kan varmt rekommendera Andreas.

Felix A
Centrum

Mitt andra boende Martin säljer åt mig. Den här gången gick det ännu snabbare än sist, dessutom inte ens via Hemnet utan endast genom hans kundregister. Martin är oerhört närvarande och alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera honom & 3Etage

Max Ö
Maria Park

Snabb återkoppling och påläst. En enkel och smidig upplevelse med bra återkoppling och process!

Ricardo F
Maria Park

Bästa mäklare i Helsingborg, proffsigt , trevligt , alltid tillgängligt och raka puckar hela vägen .. framför allt proffsigt .

Sara F
Maria Park

Vi är väldigt nöjda med Roger! Han skötte affären exemplariskt. Alltid ett trevligt bemötande och han levde upp till alla våra förväntningar.

Sandra A
Köpte sitt hus med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare

Mycket proffsig och gott bemötande

John Anders Lennart L
Sålde sitt hus med hjälp av Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare

trevlig snäll ,hjälpsam ,vet vad han gör ,av erfarenhet och kunskap . rak i frågor ,ger svar som man förstår. kundvänlig skulle jag sälja ett hus till skulle han få ta hand om det också

Lars Gösta P
SEA-U

Bra erfarenhet, lugn seriös och "lagom" på. Dock är det lite tidigt i processen att slå fast en totalbedömning eftersom jag inte tagit över lägenheten ännu. Sista delen av processsen är också viktig.

Åsa S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
Olympia

Erfaren, vänlig, smart, professionell.

Helena N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
Olympia

Mycket bra, professionell och fin bemötande.

Mats S
Adolfsberg

Fantastiskt bra mottagande! Alexander mötte upp oss på ett otroligt fint vänligt och professionellt sätt, från första stund. Hans agerande kändes ärligt rakt och kunnigt! Tog hand om oss utan att det på något sätt kändes stressigt och bråttom! Kommer att varmt rekommendera honom till vänner och arbetskamrater. Mvh Mats

Maria L
Skrev om Roger Billsten en del av 3etage Fastighetsmäklare

Skulle sälja brf. R utgav sig vara flexibel och lyhörd, detta ändrades senare till att inte kunna ändra en mötestid, han vill jobba fritt, han vet bäst, fotografen kan inte ta bilder som vi önskar. Kontorsansvarig stoppar huvudet i sanden. Vilken bedrövlig firma. Gå någon annanstans.

Mahdi N
Söder

Väldigt artigt och trevligt med ett gott bemötande. Berättar saker väldigt tydligt angående bostaden.

Lars Magnus L
Sålde sitt hus med hjälp av Hannah Kjell en del av 3etage Fastighetsmäklare
Väsby

Trevlig, höll vad hon lovade. Väldigt hjälpsam och visste vad hon höll på med.

Ludwig L
Laröd

Martin har ett professionellt bemötande, kunnig och snabb på att svara :)

Karl O
Tågaborg

Mycket professionel och trevlig. Snabba svar på frågor och bra förklaringar.

Kaya P
Tågaborg

Vi er meget tilfreds med Martin. Han har været tilgængelig og hjælpsom. En god mægler som stræber efter at finde en win-win aftale for alle parter.