50-femme Göteborg

50-femme Göteborg

www.50-femme.se
  • BadgeFiveYears

50-femme grundades 2018 med en tydlig vision om att göra något annorlunda. Idéen växte fram ur en frustration kring samhällets orättvisor och en vilja att skapa förändring på riktigt. Tanken var att utmana en prispressad bransch där lönerna är låga, anställningsvillkoren osäkra och kraven orimliga. Vi vill göra revolt, ifrågasätta...

154 omdömen om 50-femme Göteborg

Sedan starten hos Reco 2019

Åsa K
Skrev om 50-femme Göteborg

50-Femme var ganska nystartade när vi anlitade dem första gången för först en storstädning och sedan hemstädning varannan vecka. Det har varit roligt att följa detta ambitiösa och seriösa företag på dess resa. Vår upplevelse är att 50-Femme är måna om både sina kunder och sina medarbetare. Det senare är viktigt för oss som jobbar fackligt på våra arbetsplatser. De få gånger det inte blivit rätt har de alltid varit lyhörda och tillmötesgående. Vi kan varmt rekommendera detta företag om du värdesätter känslan av att komma hem till ett rent hem efter en lång arbetsvecka.

Sara P

Trevliga och duktiga på städ! Väldigt nöjd med dem./Kund sedan 3,5 år

Victoria C
Skrev om 50-femme Göteborg

Alltid rent och fint när de varit där, vi är jättenöjda!

Sepideh R
Skrev om 50-femme Göteborg

Ni är bäst och jag e nöjd med er

Tove G
Skrev om 50-femme Göteborg

Bra service och bra utmärkt genomförd städning. Känns bra med ett schysst företag med bra villkor för personalen.

Tiina Ö
Skrev om 50-femme Göteborg

Alltid jättebra resultat och trevlig personal.

Maria N
Skrev om 50-femme Göteborg

Jag är mycket nöjd med den städtjänst jag har och det är aldrig några svårigheter vid kontakt med företaget. Jag är helt nöjd!

Lena S
Skrev om 50-femme Göteborg

Jag kan verkligen rekommendera 50-femme. -Redan första kontakten då chef Linda kom på hembesök bemöttes jag väldigt professionellt samt empatiskt. Vi gick igenom mina önskningar om städning, formalia osv. Fick ett kostnadsförslag -Efter avtal har städningen fungerat utmärkt. - Utvärdering m Linda efter första tillfället Samma personal varje tillfälle = trygghet - kundportal via hemsida m schema m möjlighet t ändringar.Lätt att få snabb kontakt

Lill A
Skrev om 50-femme Göteborg

Vi är oerhört nöjda med 50-Femme och det arbete de utför. Kanonbra personal - kompetenta, professionella och alltid med ett leende på läpparna. Som företag är 50-Femme enkla att ha att göra med och flexibla när man har önskemål om ändring av tid eller annat. När man kommer hem efter en städdag känns det som att en god vän varit där och fixat. Inte bara rent, utan också omtänksamt på något sätt.

Liselotte W
Skrev om 50-femme Göteborg

Jag läste om initiativet att försöka få män att arbeta som städerska med en adekvat lön. Resultatet- inga sökande fick mig att tänka- trodde väl det. Det blev bra villkor till kvinnlig personal. Jag bestämde mig för att prova städning från en firma med ett tänkesätt som passade mig. Varför ska en person som gör det arbete jag själv tycker är tråkigt undervärderas?? Det har blivit en förträfflig kontakt. Jag hoppas att den kan fortsätta länge. Att komma hem till ett väl städat hem där kök o badrum glänser är ljuvligt....

Maria L
Skrev om 50-femme Göteborg

Bra bemötande, både av städande personal och kontorspersonal. Precis vad jag förväntar mig som betalande kund. Bra information vid förändringar i personalen. Köper hemstädning två gånger per månad.

Lisa S
Skrev om 50-femme Göteborg

Duktig personal, pratar engelska så det är lätt att kommunicera. Får alltid info i god tid om någon ur den ordinarie personalen är sjuk osv, i stort väldigt bra kommunikation med företaget. Gillar att de har kollektivavtal.

Josephine B
Skrev om 50-femme Göteborg

De lever som de lär, är kundorienterade och hög kvalité och har dessutom värderingar och villkor att vara stolt över!

Hilde B
Skrev om 50-femme Göteborg

bra kommunikation. de anställda verkar vara ok nöjda med sin anställning o villkor.

Kersti L
Skrev om 50-femme Göteborg

Jag är nöjd med min trevliga städerska och städningen 50 Femmes levererar och de är också alltid trevliga i kontakten med kontoret.

Guje H
Skrev om 50-femme Göteborg

Jag trivs och är nöjd med 50Femme. Jag har mött fem av de anställda under de två åren jag fått städat genom dem, alltid fått städningen utförd jättebra.

Josefin W
Skrev om 50-femme Göteborg

Alltid trevliga att ha att göra med och ger bra vilkor för personal. Har haft andra bolag innan utan att bli nöjd men här har jag alltid fått bra resultat oavsätt vem som städat. Personalen har gått från bra till toppen.

Ewa Ö
Skrev om 50-femme Göteborg

Har inte haft några problem med vår överenskommelse. Har fått bra hjälp då det ibland kört ihop sig med datum för städning. Viktigt att personalen får avtalsenliga löner .

Ida M
Skrev om 50-femme Göteborg

Proffsigt och väl utfört arbete varje gång!

Christina I
Skrev om 50-femme Göteborg

Endast positivt.. 3 Timmar i månaden.

Hazel Time Ab H
Skrev om 50-femme Göteborg

En mycket kompetent, punktlig och överkomlig städfirma med bra rutiner.

Anders Q
Skrev om 50-femme Göteborg

Bra städning, utmärkt kundvård, kontakt.

Caroline Z
Skrev om 50-femme Göteborg

Mycket bra bemötande, lätt att få kontakt, perfekt städat.

Maria Laura V
Skrev om 50-femme Göteborg

Väldigt bra företag att ha med att göra. Städerskor är super trevliga, och gör ett utmärkt jobb. TACK!

Annerita O
Skrev om 50-femme Göteborg

Min upplevelse är enbart positiv. Anita som städar för mig är en pärla. Talar man med kontoret blir man alltid vänligt bemött.

Anna M
Skrev om 50-femme Göteborg

Jätteseriösa, duktiga, nogranna och bra och jobba med på alla sätt.

Josephine R
Skrev om 50-femme Göteborg

Jättebra städ, bra städerskor och lätt att komma i kontakt med företaget. Flexibla.

Anna-Karin L
Skrev om 50-femme Göteborg

Jättebra, trevliga och professionella. Äntligen någon i branschen som vill ge sina anställda skälig lön och drägliga förutsättningar på sitt jobb, som man ska kräva att alla företag gör för sina anställda. Att städbranschen varit ett undantag från detta är märkligt. Men superbra att 50-femme styr upp det här nu.

Annika A
Skrev om 50-femme Göteborg

Vänlig ,hjälpsamma . Bra kontakter när det gäller ändring eller vill få hjälp med annat. Anita som är hos mig är noggrann och effektivt.Är alltid glad och hjälpsam.

Kvaser Ab K
Skrev om 50-femme Göteborg

Superbra firma med dedikerade städare

Josefin A
Skrev om 50-femme Göteborg

Mycket nöjd med detta företag. Hade städ 1 gång per månad. Det blev alltid rent och fint, de hade bra kommunikation och trevlig personal!

Bella G
Skrev om 50-femme Göteborg

Får alltid snabb och personlig återkopplig vid t ex frågor eller ändringar. Vi har 50-femme till hemstäd, fönsertvätt och har även haft ett par flyttstäd genom åren. Generellt alltid jättenöjda. En gång var något fönser inte helt rent, men det åtgärddades på bästa sätt så snart vi sa till. 50-femme rekommenderas varmt!

Bent N
Skrev om 50-femme Göteborg

Jag har köpt städning i nästan två år, är alltid lika nöjd. Går alltid att komma överens med städaren om att prioritera annorlunda vid ett enstaka tillfälle. Att företaget har kollektivavtal och betalar löner som, såvitt jag förstår, är bland de bättre i branschen, gör mig extra nöjd. Företaget hade missat en enstaka bokning, men det löste de på ett utmärkt sätt

Christina B
Skrev om 50-femme Göteborg

Vi upplever att vi har blivit trevligt bemötta av alla som vi haft kontakt med. Jag väntade mig att städningen skulle utföras som vi kommit överens om och hittills har det svarat upp till våra förväntningar. Av olika anledningar har det varit en del ombyten på personal men alla har kunnat hoppa in och vetat vad som ska göras. Vi har köpt hushållsstädning 1 ggr / månad utom juli-augusti. Det har fungerat som vi väntade oss.

Narin C
Skrev om 50-femme Göteborg

Bra kommunikation, trevlig personal och väl utfört arbete. Vi är supernöjda med städningen.

Elin H
Skrev om 50-femme Göteborg

Jag har haft Femme50 i flera år och de är mycket pålitliga. Samma städerska utför vår hemstädning och vet hur vi vill ha det. Det bytts inte ut personal hela tiden utan en och samma person som kommer (utomhus semester och sjukdom förstås, men då hör de av sig i tid). Hör jag av mig om tillägg som fönsterputsning med mera är de snabba att återkomma med besked och förslag.

Nika D
Skrev om 50-femme Göteborg

Väldigt trevliga och proffsiga, både i utförande och bemötande!

Olof H
Skrev om 50-femme Göteborg

Supernöjd. Tack alla som fixade städningen på så snabb notis

Marie J
Skrev om 50-femme Göteborg

Bokade flyttstäd med 50-femme. - Snabb och trevlig mejlkontakt i samband med bokning. - Trevlig och punktlig personal. - Väl utfört städarbete. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och tar gärna hjälp av dem igen!

Erik P
Skrev om 50-femme Göteborg

Mycket trevlig personal som var mycket ärliga när olyckan var framme och fixade skadan otroligt snabbt. Städningen hade jag inget att anmärka på heller.

Aoife T
Skrev om 50-femme Göteborg

De hjälpte mig på kort varsel, var enkla att kommunicera med och jag är mycket nöjd med resultatet!

Mariana L
Skrev om 50-femme Göteborg

Nöjd med städning. Trevlig personal. Kommer gärna använda deras service igen.

Annika J
Skrev om 50-femme Göteborg

Bemötandet är i toppklass från början till slut. Jag hade stora förväntningar och företaget levde verkligen upp till dem. Min upplevelse blev mycket positiv både med resultatet av visningsstädningen och upplevelsen av personalens kunnande och bemötande. Jag kommer köpa tjänst av företaget igen!

Lovisa H
Skrev om 50-femme Göteborg

Ett företag man trodde var seriöst och etiskt. Visar sig vara så långt ifrån det man kan komma. En städerska repade vårt 1-månaders nya Playstation under hennes första städning från oss. Inte en repa utan flera långa rätt över skalet. Vi hittade även repor i vår TV-bänk och på andra träytor. Vi hörde av oss och först agerade de professionellt, det enda vi ville ha var ersättningen för Playstationet eftersom det är väldigt dyrt, svårt att få tag på samt att andrahandsvärdet som är högt är nu förstört. Vet ni vad de tar...

Svar från 50-femme Göteborg

Hej Lovisa, Först av allt vill vi beklaga att du är missnöjd med vårt beslut, trots att vi har erbjudit dig full ersättning. Tanken med ersättningen är att ni ska försättas i samma ekonomiska situation som innan skadan. Ert yrkande om full ersättning samt rätten att ha kvar det skadade föremålet är inte förenligt med detta. Vi har erbjudit er förslag på ersättning som innebär att ni kan få en ny spelkonsol. Vi har exempelvis erbjudit er att vänta tills konsolen finns på marknaden igen så vi kan köpa en ny till er och...

Mikaela N
Skrev om 50-femme Göteborg

Perfekt flyttstädning! Smidig bokning och kommunikation, noggrant och bra på alla sätt

Svar från 50-femme Göteborg

Tack Mikaela för dina fina ord!

Monica S
Skrev om 50-femme Göteborg

Toppenstädning, har haft städtjänsten varannan vecka i flera år och har inte behövt klaga på något en enda gång. Inga problem med att ändra städtillfälle (med lite framförhållning). Rekommenderas!

Svar från 50-femme Göteborg

Tack Monica. Du har verkligen hängt med från första början, så himla roligt!

Kjell C
Skrev om 50-femme Göteborg

Jag har blivit mycket väl bemött och de har uppfyllt mina förväntningar. Att vårt företag valde dem för att städa våra kontor, beror på att de har rättvisa löner för sina anställda.

Siobhan Ö
Skrev om 50-femme Göteborg

Fantastiskt bra! Svarar snabbt på Mail vid frågor och städet var fenomenalt !

Helena L
Skrev om 50-femme Göteborg

Trevligt bemötande! Fantastiskt bra utförande samt att det är seriöst företag, vilket känns viktigt. Kan varmt rekommendera detta företag/städfirma till andra! Med vänlig hälsning, Helena

Eva N
Skrev om 50-femme Göteborg

50-femme storstädade hemma hos mig och jag har bara ros att ge dem. Bemötandet från kontaktpersonen var så serviceinriktat och snabbt, städningen var så väl utförd och alla mina förväntningar infriades. Rekommenderar detta företag å det varmaste.