50-femme, sid 2

Östra Larmgatan 16, 411 07 Göteborg — Visa karta

Välkommen till 50-femme!

Vi står för rättvis städning och ser till att våra kvinnliga medarbetare städar med manliga löner. Vi anställer duktiga städare med stor erfarenhet och ger dem samma villkor som svenskfödda män i lagerbranschen. Vi på 50-femme är ett transparent bolag som låter de anställda ta del av kakan när det går bra för oss. Vi tror att om våra anställda trivs och mår bra på jobbet så tar de med den energin ut och gör ett gott arbete hos dig som kund. Vill du har tidseffektiv städning i toppklass, tveka inte att höra av dig till oss på 50-femme!

Läs vad 66 kunder tycker om 50-femme

• 2019-02-22

Erika P skrev om 50-femme
    Trevligt bemötande och kunnig personal. Skulle absolut anlita dem igen. Läs mer
  • Robbin N

2019-02-20

Robbin N skrev om 50-femme
    De utfärde ett utmärkt flyttstäd för mig. Rekommenderas starkt Läs mer

Sandra B skrev om 50-femme
    Har städ av lägenhet varannan vecka och är verkligen supernöjd. Det är en fantastisk känsla att sätta nyckeln i dörren och kliva in i ett skinande rent hem. Läs mer

Britt-Marie A skrev om 50-femme
    Jag har testat ett flertal städbolag tidigare och detta är det första som uppfyller de kvalitetskrav jag anser att man bör kunna ställa på ett städbolag. Separata trasor till badrum och alltid ordentligt rengjort i kontantuttag etcetera. Läs mer

Klara W skrev om 50-femme
    Hela företaget andas genuin vilja att förändra städbranschen. Dessutom blir det extremt rent. Varje gång. Läs mer
  • 2019-02-15

Eva Ritter skrev om 50-femme
    Bra bemötande, proffsigt och utmärkt affärsidé! Ett sätt att för mig som kund vara med och göra världen lite bättre och jämställdare utan att egentligen göra så mycket, och verkligen inte tumma på kvalliten! Läs mer
  • 2019-02-15

Erik I skrev om 50-femme
    Bra och effektiv städning. Allt snyggt och rent! Läs mer
  • 2019-02-12

Erik T skrev om 50-femme
    Bra genomförd städning, rekommenderas Läs mer
  • 2019-02-08

Emil Ö skrev om 50-femme
    Kanon städservice. Väldigt proffsigt och ett varmt bemötande av personal Läs mer
  • 2019-02-08

Åsa K skrev om 50-femme
    Mycket bra bemötande och väl utfört jobb. Känns extra bra med ett företag som tar så tydlig ställning för jämställdhet! Helnöjd! Läs mer

Johan H skrev om 50-femme
    Använder deras Städservice av vårt kontor, fungerar jättebra, flexibla med tider när de kan städa, bra bemötande från första mötet Läs mer

Daniel O skrev om 50-femme
    Anlitade dem för hemstäd. Otroligt duktiga, femstjärnigt städresultat och att de anställda dessutom har bra villkor känns också bra i magen. Kanonföretag! Läs mer

Hanna H skrev om 50-femme
    Kontorsstädning
    Lyhört, proffsigt, kunnigt
    Utmärkt resultat
    Nöjd Läs mer

Claes L skrev om 50-femme
    Kontorsstädning. Fungerar jättebra och känns bra att stötta ett sundare tänk kring städares löner.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Janne F

2019-02-06

Janne F skrev om 50-femme
    Härliga människor att ha att göra med, jättebra städning och rättvisa villkor. Precis son det ska vara. Läs mer
  • Nicole S

2019-02-06

Nicole S skrev om 50-femme
    Köpte flyttstäd och är över förväntan nöjd. Varenda detalj och alla ytor både synliga och ej synliga var rena. Nästan så man inte ville flytta därifrån när man såg hur fint det blev! Priset samt personalen och noggranheten gör att jag varmt kan rekommendera 50femme. Blev väl bemött av både ägare samt personal. Personalen verkade trivas och hade en härlig stämning när jag tog en titt förbi under städningen.

Jag kände ett lugn och en god tillit till att arbetet skulle utföras som jag önskat då kommunikationen var god (och arbetet utfördes högt över min förväntning, tidigare flyttstäd via andra företag har inte varit i närheten av såhär nogranna).

Tidsmässigt väldigt effektiva.

Företagets värderingar är dessutom fantastiska! Tummen upp för 50femme :-) Läs mer
    2019-02-12 50-femme svarar Nicole S
    Vilket fantastiskt betyg! Tack