7 Billion AB

Ring 073-532 21 66 www.7billion.se

12 omdömen om 7 Billion AB

Malin F
Skrev om 7 Billion AB

Rekommenderar verkligen kursen Digital Strategi. Ola är lyhörd och anpassar kursen efter deltagarnas intresse och behov, jag fick med mig massor av inspiration OCH praktiska tips. Enormt bra!

Reco
4.6/5 i betyg av 1243 omdömen 4.6 av 1243 omdömen

Jag valde att använda tjänsten för att ge mina kunder möjligheten att dela sina upplevelser och därigenom hjälpa andra, samtidigt som det g

Ioannis D Ioannis D
Carina G
Skrev om 7 Billion AB

Deltog på 7 Billions endagarskurs marknadsföring i Sociala Medier med Ola Mattisson. Jag ger högsta betyg på denna lärorika, interaktiva och roliga dag där jag fick med mig nya insikter inom och bra idéer på aktiviteter inom marknadsföring i sociala medier. Jag fick också gehör och råd på mina redan påbörjade aktiviteter och tankar på arbete med sociala medier. Stor eloge till Ola som med sin grymma erfarenhet och lyhördhet lotsade oss i den digitala världen med exempel, tips och trix och visat intresse för alla deltagares utmaningar och möjligheter. Stort tack! / Carina Ginstmark

Maria E
Skrev om 7 Billion AB

Varmt tack för din medverkan 18/9. Du fick mycket gott omdöme i deltagarnas utvärderingar, det var det bästa under dagen tyckte många ;-) Det märks att frågorna är aktuella

Guidelight Solutions AB
4.9/5 i betyg av 88 omdömen 4.9 av 88 omdömen

Vi köpte en ny hemsida av dessa. Designen vart långt över förväntan och även funktions mässigt var den mer än vi vänta oss. Våra upptag ökad

Christer P Christer P
Eva P
Skrev om 7 Billion AB

Tack för en kanonföreläsning igår för oss skolfolk på LRF! Jag fick massor av inspiration vilket kan behövas allt som oftast :) Ola är en rolig, tydlig och professionell föreläsare. Jag skulle gärna gå någon kurs hos 7 Billion! Hälsningar Eva /Djurgymnasiet

Ola M gillar detta
Susan D
Skrev om 7 Billion AB

Mycket bra endagskurs inom marknadsföring i sociala medier. Ola är väldigt kunnig inom området och ger bra och konkreta förslag som kan appliceras i din verksamhet. Jag kan verkligen rekommendera kurser hos 7 Billion som är mycket prisvärda.

Myy W
Skrev om 7 Billion AB

Jag var där på ett otroligt bra frukostseminarium med både supertrevliga människor och bra information!

Malin H
Skrev om 7 Billion AB

Jag är jättenöjd med all kontakt som jag haft med 7 Billion. Kunniga och inspirerande medarbetare.

Marie E
Skrev om 7 Billion AB

Jag är väldigt nöjd mer kursen och det härliga sätt att sprida kunskap om facebook. Nu är det bara dax att testa mina kunskaper och hoppas på det bästa. Jag kan varmt rekommendera denna kurs till alla som vill lära sig att utveckla sina Facebook sidor i företagssyfte.

Nina L
Skrev om 7 Billion AB

Jag är mycket nöjd med utbildning i sociala medier! Ola är otroligt engagerande och nivån på utbildningen var anpassad exakt för mig som nybörjare. Nu är jag redo att köra igång jobbet med att starta upp fb-sidor! :D // Nina

Sandra E
Skrev om 7 Billion AB

Gick en kurs som Ola Mattisson från 7Billion höll i. Väldigt kunnig inom ämnet och bra på att föra den vidare.

Ing-Marie B

Helnöjd med kursen som Ola Mattisson höll i. Rekommenderar gärna vidare. :D

Ola M
Skrev om 7 Billion AB

I den digitala och sociala värld vi lever i är 7billion ett bra företag om ni behöver hjälp med att nå ut till era kunder, påverka dem och göra affärer. Genom rådgivning och utbildning hjälper 7billion er att realisera era digitala visioner. // Ola, VD på 7billion