Alla kategorier Webbsida Stockholms län Stockholm Södermalm 7 billion AB

7 billion AB

Repslagargatan 17B, 118 46 Stockholm — Visa karta

Företag inom webbsida nära 7 billion AB:

Västberga Allé 9, Hägersten
SpinMedia är en digital konverteringsbyrå som gör besökare till kunder! Läs mer ›
Yaroslav S:
Fick ett besök av Spinmedia där de hjälpe mig med ideér och nya insikter kring min hemsida. Vår affär resulterade i att vi använder deras li...

Läs vad 12 kunder tycker om 7 billion AB

• Malin F
    Malin F skrev om 7 billion AB
    Rekommenderar verkligen kursen Digital Strategi. Ola är lyhörd och anpassar kursen efter deltagarnas intresse och behov, jag fick med mig massor av inspiration OCH praktiska tips. Enormt bra!
  • Carina G
    Carina G skrev om 7 billion AB
    Deltog på 7 Billions endagarskurs marknadsföring i Sociala Medier med Ola Mattisson. Jag ger högsta betyg på denna lärorika, interaktiva och roliga dag där jag fick med mig nya insikter inom och bra idéer på aktiviteter inom
    marknadsföring i sociala medier. Jag fick också gehör och råd på mina redan påbörjade aktiviteter och tankar på arbete med sociala medier. Stor eloge till Ola som med sin grymma erfarenhet och lyhördhet lotsade oss i den digitala världen med exempel, tips och trix och visat intresse för alla deltagares utmaningar och möjligheter. Stort tack! / Carina Ginstmark
  • Maria E
    Maria E skrev om 7 billion AB
    Varmt tack för din medverkan 18/9. Du fick mycket gott omdöme i deltagarnas utvärderingar, det var det bästa under dagen tyckte många ;-) Det märks att frågorna är aktuella
  • Eva P
    Eva P skrev om 7 billion AB
    Tack för en kanonföreläsning igår för oss skolfolk på LRF! Jag fick massor av inspiration vilket kan behövas allt som oftast :) Ola är en rolig, tydlig och professionell föreläsare. Jag skulle gärna gå någon kurs hos 7 Billion!
    Hälsningar Eva /Djurgymnasiet
    Ola M gillar detta
  • Susan D
    Susan D skrev om 7 billion AB
    Mycket bra endagskurs inom marknadsföring i sociala medier. Ola är väldigt kunnig inom området och ger bra och konkreta förslag som kan appliceras i din verksamhet. Jag kan verkligen rekommendera kurser hos 7 Billion som är mycket prisvärda.
  • Myy W
    Myy W skrev om 7 billion AB
    Jag var där på ett otroligt bra frukostseminarium med både supertrevliga människor och bra information!
  • Malin H
    Malin H skrev om 7 billion AB
    Jag är jättenöjd med all kontakt som jag haft med 7 Billion. Kunniga och inspirerande medarbetare.
  • Marie E
    Marie E skrev om 7 billion AB
    Jag är väldigt nöjd mer kursen och det härliga sätt att sprida kunskap om facebook. Nu är det bara dax att testa mina kunskaper och hoppas på det bästa. Jag kan varmt rekommendera denna kurs till alla som vill lära sig att utveckla sina Facebook sidor i företagssyfte.
  • Nina L
    Nina L skrev om 7 billion AB
    Jag är mycket nöjd med utbildning i sociala medier! Ola är otroligt engagerande och nivån på utbildningen var anpassad exakt för mig som nybörjare.
    Nu är jag redo att köra igång jobbet med att starta upp fb-sidor! :D
    // Nina
  • Sandra E
    Sandra E skrev om 7 billion AB
    Gick en kurs som Ola Mattisson från 7Billion höll i. Väldigt kunnig inom ämnet och bra på att föra den vidare.
  • Ing-Marie B
    Ing-Marie B skrev om 7 billion AB
    Helnöjd med kursen som Ola Mattisson höll i. Rekommenderar gärna vidare. :D
  • Ola M
    Ola M skrev om 7 billion AB
    I den digitala och sociala värld vi lever i är 7billion ett bra företag om ni behöver hjälp med att nå ut till era kunder, påverka dem och göra affärer. Genom rådgivning och utbildning hjälper 7billion er att realisera era digitala visioner. // Ola, VD på 7billion

Repslagargatan 17B, 118 46 Stockholm