A R Bil AB

4.3

3 omdömen om A R Bil AB

Sam S
Skrev om A R Bil AB

En klart bra verkstad för Fiat-bilar! Fin lokal, trevlig och kunnig personal. Känns förtroendeingivande!

Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1099 omdömen 4.8 av 1099 omdömen

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

Johnn W
Skrev om A R Bil AB

Bra bemötande både på telefon och på plats. Ordentlig genomgång av vad de hade gjort på bilen. Seriöst och bra intryck. Jag kommer definitivt att serva min Alfa där även nästa gång.

Tobias B gillar detta
Daniel L
Skrev om A R Bil AB

Mailade ett gäng bilmekaniker för hjälp med startspärrsystemet efter ett inbrott, dom hade klippt av alla kablar och försökt tjuvkoppla bilen. Efter att ha kopplat på allting igen ville det sig inte riktigt, så jag tänkte lämna in den till någon. Dom flesta skulle ha mellan 700-1700 kr för besväret. Bobo på AR-BIL däremot mailade mig instruktioner och gav mig vägledning, svarade på mail och tipsade om vilka delar jag skulle beställa. Slutade med att jag lagade det själv, nu går den som en klocka. Sällsynt bra service.

Tobias B gillar detta
Speedy Bilservice Jakobsberg
4.8/5 i betyg av 449 omdömen 4.8 av 449 omdömen

Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök