Fellini Restaurang & Bar

1.3

3 omdömen om Fellini Restaurang & Bar

Per
Skrev om Fellini Restaurang & Bar

Fellini har troligtvis den sämsta maten och otrevligaste personalen i Lund. Framför allt maten är så dålig att illamåendet kommer krypandes redan innan jag hunnit halvvägs genom måltiden och inte blir det bättre av att personalen är dryg, överlägsen och snorkig. Två saker är dock bra med Fellini, kaffet och ljudet bakom en när dörren smäller igen och jag lämnar stället för gott.

Martin G
Skrev om Fellini Restaurang & Bar

Jag har varit på Fellini en handfull gånger genom åren. Varje gång har jag blivit djupt besviken, framför allt på den usla personalen, och tänkt att jag aldrig ska gå tillbaks dit igen. Nu är det slut på "en chans till", maken till dryg personal får man leta efter, inte ett uns servicekänsla. Hade maten varit kanonbra hade man kunnat leva med det, men nu är den tråkig, halvhjärtad och intetsägande. För mig är det ett under att restaurangen finns kvar år efter år.

Paulina M
Skrev om Fellini Restaurang & Bar

Maten är helt ok men servicen är under all kritik. Serveringspersonalen är direkt otrevlig och har inte en tanke på att kompensera för sina misstag. Tyvärr förstör detta hela matupplevelsen.