A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

En del av Mitsubishi Electric www.a4uab.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till A4U i Skåne! Välkommen till A4U i Skåne! Vi säljer och installerar värmepumpar från Mitsubishi Electric. Vi är ett familjeföretag i Teckomatorp med målet att du som kund ska känna dig trygg med att du får en värmepump som passar just din fastighets förutsättningar. Vi vill leva upp till våra kunders förväntningar...

136 omdömen om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Sedan starten hos Reco 2017

Magnus S
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Professionella, informativa och serviceminded från första kontakt till färdig installation. 100% rekommendation!

Björn N
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Bra bemötande och info om leveranssvårigheter i god tid. Utedelen var det fel på vid driftsättningen och en ny kom inom en vecka.Kan rekommenderas Björn Nordström o Ylva Blennow

Linda A
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Mycket bra kontakt och hjälp vid installation och efterkontroll. Snabba och effektiva! Tydlig information via dokument och genomgång av hur anläggningen ska skötas.

Niklas P
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Bara positivt i alla avseenden!

Arne N
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Mycket trevligt bemötande vid telefonkontakt. Stor yrkesskicklighet vid installation av värmepump. A4u rekommenderas på det allra varmaste.

Carl N
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Jag var inte beställare bara mottagare. Kan bara bekräfta att allt fungerar som tänkt.

Marina M
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Mycket serviceinriktade och professionella.

Sten W
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Duktiga, vänliga och alltid på glatt humör! Bra produkter (Mitsubishi värmepump)!

Claes M
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Bra service och trevligt bemötande och bra utfört arbete. Supernöjd

Bo A
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Duktiga o en riktigt bra service! Trevlig personal . Är så supernöjd med dom ,har fått ner min elförbrukning rejält!

Mattias D
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Supertrevligt familjeföretag som jag redan rekommenderat till grannar!

First-Name L
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Bra bemötande, de svarar i telefon, bokar tid för besök, kommer på utsatt tid, ger råd och föreslår lösning. Efter beställning tar det lång tid p g a leveranstiden på luftvärmepumpen men när den kommit hör de av sig och vi bokar tid för installation. På avtalad tid är de här och installerar precis som överenskommet. Och avslutar med en genomgång av produkten, användande och rengöring. Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd bortsett från den långa leveranstiden som tydligen drabbade hela branschen och som de inte kunde göra...

Aske Martin H
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Proffsiga och trevliga! Bra kontakt, kom i tid, perfekt installation, städade efter sig och ringde även efter och kollade om allt funkade bra. Har både fått service på en gammal värmepump och installerat en ny, både gångarna var allt i topp.

Janåke R
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

De utförde ett mycket bra arbete o proffsigt. En stor fördel var att de var på plats tidigare och informerade hur det skulle gå till och var enheterna skulle placeras. Jag är mycket nöjd. MUZ-LN35VGHHZ2-E2-CE MSZ-LN35VG2W-EN2-CE

Elisabeth J
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Nöjd med både information och installation av vår värmepump

Ann B
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Mycket nöjd med bemötandet.! Trevligt och kunnigt. Bra produkter och trevlig personal samt god genomgång av hur allt fungerar. Topp betyg!

Anders A
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Flexibla, bra bemötande och god installation och instruktion.

Peter V
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Lite svåra att få tag på, men kan bero på att de är populära. Därefter fungerade allt perfekt, gav bra information inför köpet, noggranna och kunniga installatörer. Fick bra instruktioner. Bara ett nöje som kund. Peter

Barbara S
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Mycket vänlig och professionell samt även snabb installation av värmepump. Bra information och instruktion angående tekniken. Helt nöjd!

Bengt L
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Vi fick installerat två luftvärmepumpar. A4U var i alla kontakter kunniga, vänliga och professionella. Arbetet blev utmärkt utfört.

Björn W
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Bra service och bra bemötande

Jonas K
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Väldigt proffsigt företag med bra bemötande, snabba svar och tydlig information. Vi fick en offert på en Mitsubishi jordvärmepump med installation som vi accepterade, de var realistiska i sin planering, hade god kommunikation med oss och höll alla utsatta tider. Vi hade höga förväntningar då vi tidigare anlitat firman för att installera miniventilationer och alla förväntningar infriades. Jag rekommenderar A4U å det varmaste.

Stefan O
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Inköp och installation av luftvärmepump. Väldigt proffsiga och ett trevligt bemötande. Perfekt installation. Blir inte bättre än så här.

Filip L
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Mycket bra och proffsig installatör. Väldigt service minded, t.ex. monterade de vibrationsdämpare på utedelen till min gamla värmepump.

Aksel J
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Trevligt bemötande och kunnig personal. Skulle utan att tveka anlita dem igen. Stod ut med dumma frågor från mig och gjorde jobbet snabbt och bra. Verkligen en firma som jag blev glad av att ha anlitat

Karl H

Bra service Snygg installation Bra personal Ger de en 10a av 10

Eva Ö
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

A4U överträffade våra förväntningar, trevligt bemötande och bra tips och råd gjorde att instalationen bättre än vi hoppades på. Toppbetyg från Eva & Jerry

Micael S
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Bästa företaget! Trevliga, pålitliga,punktliga. Ett företag som levererar det dom lovat på den tidpunkten som är bestämt. Kan inte nog rekommendera detta företag, blev en mycket positiv upplevelse.

Therese B
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Bra bemötande och väl utfört arbete. Vi är nöjda.

Florin C
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Väldigt trevliga och hjälpsamma.absolut trevligast av alla företag jag varit i kontakt med. Alltid bra servis vid behov och alltid gjort de bästa i akuta situationer.

Jan O
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

vänligt och proffsigt bemötande.Motsvarade mina förväntningar.En trevlig stund varan var en luftvärmepump.

Josefin M
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Detta företag är en föregångare i hur man ska arbeta mot sina kunder.

Magnus H
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Jag kan bara ge A4U de varmaste rekommendationer. Från dag ett när jag kontaktade dem för offert till sista dagen då installationen var klar och anläggningen togs i drift. Avtalade tider hölls till punkt och pricka. Jobbet de utförde finns det inget att anmärka på och de är väldigt trevliga hantverkare som gjorde ett väldigt bra jobb. Jag jobbade hemma vid tiden för installationen och de var hela tiden mån om att jobbet skulle snurra på, inte bara för dem utan för mig också Luft/vatten-anläggningen och min AC snurrar på utan problem och har gjort nu i fem månader.

Svar från A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Tack snälla Magnus för ditt fina omdöme, det värmer att höra! Med vänlig hälsning Anna

Erik N
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

A4U installerade en luft/luft i vårt hus, och allt från bemötande till utförande var helt utan anmärkning. Väldigt trevliga med en ”det löser vi”-attityd.

Tack Erik för ditt fina omdöme, det gör oss jätteglada! Mvh Anna

Ulf P
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Mycket trevligt bemötande. Punktlighet & snyggt montage av värmepump. Verkligen nöjd. Återkommer gärna. //Uffe

Tack Uffe, vad härligt att höra att du är nöjd! Då är vi nöjda. Mvh Anna

Ingmar N
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Mycket väl bemött, levde väl upp till förväntningar. Gav relevant rådgivning, lätt att diskutera med, höll leveranstider, väl utför arbete med installation av luft/luftpump

Svar från A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Tack Ingmar, vad härligt att höra att vi har levt upp till förväntningarna! Med vänlig hälsning Anna

Annika N
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Från första kontakt till installationen av värmepumpen upplevde vi som proffsigt, trevligt bemötande, snabb hantering.

Tack Annika! Det värmer att höra. Med vänlig hälsning Anna

Ulf H
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Vi bestämde oss för att investera i en luft/vatten värmepump Kontaktade A4U för att dom har en förtroendeingivande hemsida. Trevligt bemötande sedan första kontakten helnöjd med installationen kan varmt rekommendera A4U i Skåne /Uffe

Svar från A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Tack Ulf, vi blir så glada att höra att du känner dig nöjd med oss! Mvh Anna

Jonas N
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Ett mindre företag som står för hög service och snabb kontakt. Har haft oturen att behöva service och reklamation, detta sköttes på ett utmärkt sätt. Kan varmt rekommendera A4U för kyl och värmeinstallationer.

Tack snälla Jonas! Mvh Anna

Torbjörn J
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Bästa möjliga bemötande och en proffsig inställning. Kan rekommenderas till andra.

Tack Torbjörn! Vi blir så glada över att höra att du rekommenderar oss! /Anna

CHRISTIAN A
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Blir inte bättre än såhär! Punktliga, effektiva, snyggt utfört arbete och otroligt trevliga! Välj A4Uab om du ska installera värmepump!

Tack snälla Christian, vad kul att höra! Mvh Anna

Henrik J
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Kan verkligen rekommendera A4U personlig service och riktiga kunskaper på vad de säljer👍

Tack snälla Henrik, det värmer att höra! Mvh Anna

Tommy A
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Installation av klimatanläggning Mycket proffsigt och bra utfört, mer än mina förväntningar

Svar från A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Tack Tommy, vad glada vi blir över att ha lyckats överträffa dina förväntningar! Mvh Anna

Pontus R
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Felsökning av gammal luft/vatten pump installerad av annan leverantör. Ny installation av Mitsubishi luft/vatten pump. Flytt av pump pga vattenskada orelaterad till pumpen. Snabbt trevligt bemötande. Snabba åtgärder vi fel. Visste inget om A4U innan första mötet nu finns det ingen annan leverantör av deras typ av tjänster och jag rekommenderar dem till alla.

Svar från A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Tack Pontus för dina fina värmande ord! Vad glada vi blir när vi får höra att du känner så och rekommenderar oss. Mvh Anna

Goran G
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

De har uppfyllt mina förväntningar.

Svar från A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Tack Goran, vad härligt att du känner att vi uppfyllt dina förväntningar! Mvh Anna

Magnus R
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Vi bytade ut vår luftvärmepump och valde en rekommenderad lokal aktör, för att ha service nära till hands vid ev. behov.

Tack snälla Magnus! Med vänlig hälsning Anna

Kenneth W
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Inköp och installation av luftvärmepump där A4U både är lyhörda, tekniskt kompetenta och kom på avtalad tid.

Tack Kenneth, det värmer oss att höra! Mvh Anna

Linus K
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Är mycket nöjd med produkt och installation

Tack snälla Linus! Mvh A4U i Skåne AB

Johan N
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Köpte två luftvärmepumpar med installation. Fungerade utmärkt, trevligt och proffsigt bemötande.

Tack snälla Johan, vi blir så glada att höra detta! Mvh A4U i Skåne AB

Andreas B
Skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Vi köpte två stycken luftvärmepumpar. Vi blev väldigt proffsigt och välbemött av alla vi hade kontakt med. Hade som förväntning att få en jämnare och bättre värme i huset. Detta uppfylldes över alla förväntningar. Konstaterade att våra luftpumpar förbrukade bara 485 kwh i februari.

Svar från A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Vi blir så glada att höra att era förväntningar har uppfyllts, tack snälla! Mvh A4U i Skåne AB