Alla kategorier Bilplåtslagare Stockholms län Danderyd AB Bröderna Anderssons Billackering

AB Bröderna Anderssons Billackering

Rinkebyvägen 8, 182 36 Danderyd — Visa karta

Ynglingagatan 9, 11347, STOCKHOLM
Klas M:
Trevligt bemötande, besiktningsman på bilprovningen kommentar var att det var mycket väl genomfört.

Bilplåtslagare nära AB Bröderna Anderssons Billackering:

Ynglingagatan 9, STOCKHOLM
Lidingö Rostskydd är en av Stockholms största rostskyddshallar som utför rostsky... Läs mer ›
Klas M:

Norra Stationsgatan 60-62, STOCKHOLM
Vi har lång erfarenhet av bilar och däck och har huserat i samma lokaler i drygt... Läs mer ›
Tage L:
Bra och trevligt, går snabbt att få tid vanligtvis.

Kistavägen 17, SOLLENTUNA
Varmt välkomna! Läs mer ›
Jan B:
Snabbt och skickligt bemötande. Korrekt hantverk och felet var åtgärdat på en gång

Läs vad 7 kunder tycker om AB Bröderna Anderssons Billackering

• Dan N
    Dan N skrev om AB Bröderna Anderssons Billackering
    Förutom att de verkade leva i sin egen lilla värld långt bort från trevliga kundbemötande behöll de bilen dubbelt så lång tid som beräknat. När jag ringde dit hade de ingen koll på bilen och när de återkom fick jag känslan av att den varit färdig ett tag, fast de glömt meddela mig. Värst var ändå när jag fick en 2:a på besiktningen och de inte ville åtgärda felet de orsakat.
  • Bo L
    Bo L skrev om AB Bröderna Anderssons Billackering
    Noterar att jag inte är ensam om att tycka att detta är ett värdelöst företag och detta redan innan jag har fått mina lackskador åtgärdade. Bolaget lider av allvarliga attitydproblem och har tydligen inte fattat att man arbetar med service. Utöver min parkeringsskada ber jag dem åtgärda ett stenskott. Jag får då veta " sånt gör inte vi - ring någon recond". Jag ber dem köra bilen till MB , som ligger några hundra meter bort, när lackskadan är åtgärdad. Det går inte meddelar RM - fakturan ska först betalas. Jag erbjuder mig att omgående betala min självrisk och då kan de gå med på leverans till MB. Den som handlägger ärendet i receptionen på RM har redan en utskrift av min faktura på sitt bord. När jag ber att få ta del av den svarar han " det går inte". Jag har beställt en hyrbil av Hertz men när jag går ut på vägen ser jag inte någon hyrbil. Jag ringer därför Hertz och frågar om min bil är på väg. Jag får då veta att bilen redan levererats och nycklarna lämnats i receptionen på RM. Min slutsats är att RM måste vara världsbäst på lackskador annars skulle bolaget aldrig överleva med denna attityd och servicenivå.
  • Christian O
    Christian O skrev om AB Bröderna Anderssons Billackering
    Lämnade in min bil för försäkringsjobb, hörde inget av dem på 7veckor. när väl bilen var klar så hade dem lyckats ha sönder plasten i taket vid backspegeln, + att det låg mcdonaldspåsar i bagageluckan dvs dem har använt min bil till att åka och köpa lunch. Jag konfronterar RM med detta men dem skyller ifrån sig och vägrar erkänna att dem har haft något med saken att göra.
    Har ALDRIG stött på ett sånt oproffsigt företag, dem har inget som helst kundbemötande. Riktigt uselt.
  • Safar Y
    Safar Y skrev om AB Bröderna Anderssons Billackering
    Drygare personal får man leta efter. Riktig verkstadsattityd och jag åkte därifrån med obehag. Var jag inte tvungen att gå dit skulle jag inte sätta min fot där igen.
  • Anders P
    Anders P skrev om AB Bröderna Anderssons Billackering
    Hade bilen på lack där och det tog dom tre veckor, inte en enda gång återkom dom till mig och sade att det var förseningar. När jag väl fick bilen fick jag åka tillbaka för att det var vita "tummar i lacken. Dagen efter visade det sig att dom inte hade skruvat ihop delar till bilen så då var det bara att åka dit igen. Trist attityd har dom också!!
  • Marcus N
    Marcus N skrev om AB Bröderna Anderssons Billackering
    Hade nyss min bil på rep. här och är inte nöjd med kundservicen.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om AB Bröderna Anderssons Billackering
    Har haft ett flertal bilar inlämnade där för skadereparation, både BMW och Mercedes och det har alltid varit bra och snabb service.

Rinkebyvägen 8, 182 36 Danderyd