Bröderna Anderssons Billackering AB

1.6

7 omdömen om Bröderna Anderssons Billackering AB

Dan N
Skrev om Bröderna Anderssons Billackering AB

Förutom att de verkade leva i sin egen lilla värld långt bort från trevliga kundbemötande behöll de bilen dubbelt så lång tid som beräknat. När jag ringde dit hade de ingen koll på bilen och när de återkom fick jag känslan av att den varit färdig ett tag, fast de glömt meddela mig. Värst var ändå när jag fick en 2:a på besiktningen och de inte ville åtgärda felet de orsakat.

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Bo L
Skrev om Bröderna Anderssons Billackering AB

Noterar att jag inte är ensam om att tycka att detta är ett värdelöst företag och detta redan innan jag har fått mina lackskador åtgärdade. Bolaget lider av allvarliga attitydproblem och har tydligen inte fattat att man arbetar med service. Utöver min parkeringsskada ber jag dem åtgärda ett stenskott. Jag får då veta " sånt gör inte vi - ring någon recond". Jag ber dem köra bilen till MB , som ligger några hundra meter bort, när lackskadan är åtgärdad. Det går inte meddelar RM - fakturan ska först betalas. Jag erbjuder mig...

Christian O
Skrev om Bröderna Anderssons Billackering AB

Lämnade in min bil för försäkringsjobb, hörde inget av dem på 7veckor. när väl bilen var klar så hade dem lyckats ha sönder plasten i taket vid backspegeln, + att det låg mcdonaldspåsar i bagageluckan dvs dem har använt min bil till att åka och köpa lunch. Jag konfronterar RM med detta men dem skyller ifrån sig och vägrar erkänna att dem har haft något med saken att göra. Har ALDRIG stött på ett sånt oproffsigt företag, dem har inget som helst kundbemötande. Riktigt uselt.

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 514 omdömen 4.5 av 514 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Safar Y
Skrev om Bröderna Anderssons Billackering AB

Drygare personal får man leta efter. Riktig verkstadsattityd och jag åkte därifrån med obehag. Var jag inte tvungen att gå dit skulle jag inte sätta min fot där igen.

Anders P
Skrev om Bröderna Anderssons Billackering AB

Hade bilen på lack där och det tog dom tre veckor, inte en enda gång återkom dom till mig och sade att det var förseningar. När jag väl fick bilen fick jag åka tillbaka för att det var vita "tummar i lacken. Dagen efter visade det sig att dom inte hade skruvat ihop delar till bilen så då var det bara att åka dit igen. Trist attityd har dom också!!

Marcus N
Skrev om Bröderna Anderssons Billackering AB

Hade nyss min bil på rep. här och är inte nöjd med kundservicen.

Stefan S
Skrev om Bröderna Anderssons Billackering AB

Har haft ett flertal bilar inlämnade där för skadereparation, både BMW och Mercedes och det har alltid varit bra och snabb service.