AB FLYTT Stockholm

Ring 08-39 28 90 www.abflytt.se

123 omdömen om AB FLYTT Stockholm

CHRISTOPHER F
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Otroligt bra flyttfirma är supernöjd med allt från bokning till själva flytten. Tack så mycket!

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3303 omdömen 4.7 av 3303 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

ALICA S
Skrev om AB FLYTT Stockholm

supernöjda med allting som hade med vår flytt från Stockholm till Norrköping att göra Hjälpsamma, försiktiga och noggranna och tidseffektiva. Kan varmt rekommendera detta flyttbolag och får jag chansen igen så skulle jag använda de igen! Fem plus!

SEBASTIAN R
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Ett helt fantastiskt flyttbolag! Enkelt att boka och få bekräftat, datum och tid. Dagen innan ringde de och bekräftade och de var punktliga! Allting gick väldigt snabbt och smidigt, vi förberedde det mesta men vissa saker hinns inte med när man är småbarnsförälder så killarna hjälpte oss rulla och plasta mattor etc och det gick väldigt fort! Vi flyttade till en helt nyrenoverad lägenhet där golvet var särskilt känsligt, vi hade vidtagit åtgärder med att lägga ut kartong och plast för att skydda golvet och flyttkillarna...

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

CHRISTINA E
Skrev om AB FLYTT Stockholm

En utmärkt flyttfirma! Vi har anlitat AB Flytt många gånger och alltid blivit 100% nöjda! De kommer i tid, är väl förberedda, håller koll på lösa föremål och är varsamma med ömtåliga speglar och möbler. De lastar och lossar snabbt och effektivt. Kommer definitivt anlita dem fler gånger. Kan varmt rekommenderas!

IDA B
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Andra gången vi använder AB Flytt för både flytt och städ och det har fungerat utmärkt båda gångerna! Superduktiga och trevliga flyttkillar

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2171 omdömen 4.7 av 2171 omdömen

Sara K
Skrev om AB FLYTT Stockholm

I början kändes det här bolaget som mest pålitligt. Man skyltade med tv4 fakta och att andra bolag hade sämre villkor för sina anställda. Jag bad om tid att tänka, ändå stressade kontaktpersonen oss och skickade mail konstant. När vi tackade ja så bollades vi direkt över till annat bolag (karavan Point nordic). Aldrig i mitt liv har jag haft med så otrevlig, okunnig och oproffsigt personal att göra som med den här underleverantörer. De påstod att de ville ha mitt personnummer för rot/rut avdrag och det sa jag ok till. Jag...

Kristine Victoria E S
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Vi har använt bolaget 2 gånger för både flytthjälp och flyttstäd och varit väldigt nöjda samtliga gånger. Flytten har varit effektiv och smidig och städningen har alltid varit noggrant utfört.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Linda Maria A
Skrev om AB FLYTT Stockholm

För tredje gången är jag mer än nöjd med den flytthjälp jag fick från AB FLYTT Stockholm. Jag kan varmt rekommendera detta flyttbolag. De är pålitliga, vänliga och mycket prisvärda. Vid nästa flytt är det ett självklart val att anlita samma företag ytterligare än gång! Jag ger dem 5/5 :)

Isabell Anja J D
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Mycket nöjd. Snabb och bra pris. Rimlig uppskattning av pris. Mycket behjälpliga med att låna flyttlådor.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
MAGDALENA W
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Svarar snabbt och ger ett gott bemötande. Mycket god service! Flyttkillarna var snabba och duktiga. Allt toppen!

Nicolas alexandar M
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Service, kunnighet och lösningsorienterade för att du ska få en smidig och enkel flytt. Fick känslan av att inget omöjligt för . Alla våra saker var hela och priset talar sitt klara språk.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

PHILIP S
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Varning! De här företaget är inte att lite på, jag rekommederar starkt att ni använder er av ett annat bolag. Flyttfirman lämnade kvar möbler & lampor i huset vi flyttade från och tar inget ansvar för att åtgärda det.

ELEONOR H
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Andra gången vi använder er👍🏽Tusen tack för en smidig flytt och bra kommunikation🙏🏽

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1022 omdömen 4.8 av 1022 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

OSIEL I
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Mycket bra firma som levererade säkert. Tog väl hand om sakerna som skulle flyttas. Rekommenderas!

ELL F
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Bestämde mig för att unna mig flyttpackning, flytt och flyttstädning, och det har jag inte ångrat en sekund. Har fått jättebra bemötande hela tiden, pedagogiska, tydliga och tålmodiga svar på mina (ibland) dumma frågor, och tydlig kommunikation kring vad som skulle ske när och hur. Alla moment gick hur bra som helst, allting var väl packat i lådorna och lätt att hitta, lådorna och möblerna hamnade i de rum vi anvisade på flyttdagen, och de var klara tidigare än vi räknat med trots att jag bad dem bygga ihop en väldigt jobbig...

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 115 omdömen 4.5 av 115 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Carl-Oskar Boba Fett C
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Bra kommunikation, bra pris, allt flöt på fint

MARIA B
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Vi måste varna för detta bolag som efter över 1 månad inte levererat allt. Så fort vi betalat så gav dom 17 i att svara eller ta ansvar för att de slarvat bort, i detta fall en nyckel till ett gammalt skåp som dom vid flytt låste & som vi nu inte kommer in i. Anlitar man detta företag så var OERHÖRT noga med att kolla upp så att ni VERKLIGEN får med ALLT annars är chansen lika med noll att ni får det. Vi blev verkligen grundlurade av deras prat om ansvar & försäkringar, som är fina ord men dom har noll koll på vad det betyder...

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1230 omdömen 4.7 av 1230 omdömen

STAFFAN H
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Hej! Flyttat med AB Flytt flera gånger och det har alltid fungerat bra. Punktliga och trevlig service hela vägen från offert till flytt. Själva flytten helt friktionsfri.

FRIDA J
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Hjälpte oss med flytt från Stockholm till Göteborg och vi är mycket nöjda. Trevlig, snabb och effektiv personal som kom på utsatt tid och som var försiktiga med våra grejer. Det enda som drar ner är rekommendationen av städfirma som var under all kritik. Men som sagt, mycket bra flyttfirma!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Magdalena Daga Katarina N
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Fungerade alldeles utmärkt! Till och med pianot kom fram och inget gick sönder. Var på plats på klockslaget och gjorde sedan lite extra saker, som jag kanske borde gjort insåg jag efteråt, utan kommentarer. Jag är så nöjd!

Carl A
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Vi fick hjälp av AB Flytt när vi skulle flytta och det var helt klanderfritt. Smidigt, snabbt och med bra och tydlig service från deras sida. Kunde inte vara mer nöjd!

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 520 omdömen 4.8 av 520 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Klara S
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Vi är väldigt nöjda med flytten! Rimlig prisuppskattning, enkel kontakt innan och otroligt väl genomförd packning och flyttning. Både flyttkillarna och arbetsledare var supertrevliga och lätta att ha att göra med. Alla saker hamnade på rätt ställe, inga skador på saker eller möbler. Skulle gärna använda dem igen.

JULES K
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Vi har flyttat två gånger med samma företag och båda gånger var lika snabba, proffsiga och pålitliga. Trevliga flyttkillar och städpersonal, allt gick otroligt smidigt. Rekommenderas varmt!

Nader N
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Bästa flyttfirman! Mycket professionella, sociala, effektiva , flexibla och hjälpsamma. Kommer lätt att anlita denna flyttfirma för alla mina eventuella framtida flytt

Siiri Camilla Veronica H
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Bästa flyttfirman! Det här är andra gången vi anlitar dom och det funkade lika bra som första gången. Vid vår första flytt blev vi tvungna att ändra datum flera gånger men det var inga problem. Väldigt flexibla och trevliga både i planeringsfasen och under själva flytten! Mycket professionella, effektiva och hjälpsamma, med eller utan hiss. Blir det en till flytt i framtiden blir det samma flyttfirma utan tvekan!

Anna B
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Superbra och flexibla! Jag ändrade dag flera gånger, inga problem! Supergäng som flyttade både ut till förråd och sen in i nya lägenheten 🌟

KATARINA D
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Kan verkligen rekommendera Ab Flytt! Vi fick hjälp med utflytt, magasinering och inflytt. Flyttkillarna var flexibla med tider, tillmötesgående och anpassade sig utan problem efter våra behov. Vi fick initialt offert på magasinering med mindre yta, men detta utökades efter flytten till större yta vilket kändes rimligt och kommunicerades med oss på flyttdagen. Detta ledde sedermera till högre magasineringskostnad än i den initiala offerten. På inflyttningsdagen placerades rätt möbler/lådor i rätt rum vilket förenklade uppackningen...

Åsa Helen L
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Det är andra gången vi anlitar företaget för att flytta åt oss och även denna gång är vi mer än nöjda. Trevliga, snabba och noggranna killar kom och flyttade åt oss. Flytten gick otroligt smidigt! Tack!

ANNIKA J
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Mycket bra och snabb service! Snabba svar angående offerten och serviceanda. Killarna var trevliga, punktliga och flexibla samt det gick snabbt.

THERESA G
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Supernöjd med flytthjälpen! Det gick snabbt och dom jobbade effektivt och ändå försiktigt.Till ett bra pris. Rekommenderar verkligen 😊

Stefan J
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Snabba och effektiva. Inga skador på bohaget men de råkade backa på vår brevlåda vid nya adressen. Bra kommunikation inför flytten och enkelt att hämta kartonger.

Erkki Kaarlo Uolevi Y
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Mycket duktiga och trevliga "flyttgubbar". Punktliga och snabba. Vi hade problem med hissen och väntetid på reparatör men killarna höll humöret uppe och släpade kartonger i trapporna. Rekommenderas starkt.

ANNA S
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Snabbt och smidigt med god information inför flytten!

Rosanna Maria S
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Vi använde AB Flytt vid två flyttar: från vår lägenhet till magasinering och sedan till ny lägenhet. De var väldigt proffsiga, duktiga och snabba! Rekommenderas verkligen.

ANNE-CHRISTINE T
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Jag är MYCKET nöjd med flytten, allt fungerade klockrent!!!! Trevligt bemötande från första- sista kontakten, inga problem trots kort varsel. Saklig och överensstämmande offert. Trevliga och professionella flyttkillar; kom på utsatt tid, snabba, hjälpsamma, varsam hantering av flyttgodset, samt att de placerade flyttgodset i nya bostaden på ett föredömligt sätt!!!!! Stort Tack!! Superbra flyttfirma, rekommenderas varmt!

Cecilia F
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Jag lånade 50 flyttkartonger som hämtades och lämnades, jättesmidigt! Det var första gången jag anlitade flyttfirma och var orolig och nervös. På flyttdagen hjälpte Ali och Sher mig och de var mycket trevliga, effektiva och duktiga! Inget skadades eller gick sönder och priset var bland de lägsta av ca fem olika offerter jag efterfrågat. Jättenöjd!

FREDRIK A
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Superbra flytt, allt flöt på kanon! Väldigt trevliga och effektiva flyttgubbar, flytten helt utan problem. Kan varmt rekommendera bolaget.

Serafim D
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Det här gick galant. Punktliga, snabba, tillmötesgående, varsamma med grejorna. Ingen stor flytt men lastningen i Nacka (utanför Stockholm) kl 08:00 gick blixtsnabbt. Urlastat och uppburet i Västerås, allt på angiven plats kl 10:06. Lite brist språkligt men vi förstod varandra bra ändå och viktigast var att flytten gick så bra. Rekommenderas varmt.

Jenni Elise B
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Såå himla nöjd! De kom i tid, hanterade godset varsamt och var mycket trevliga, hjälpsamma, flexibla och tillmötesgående. Förutsättningarna var inte optimala men killarna löste allt med ett leende. Rekommenderas varmt!

Eva Erika R
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Det gick väldigt snabbt och smidigt. Dom kom i tid, var försiktiga med allt som flyttades och var effektiva. Jag är mycket nöjd.

Karin Marianne Elisabeth Ö

Kom i tid, snabba, försiktiga med våra saker. Vi är nöjda.

HANADI O
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Det gick helt ok. Flytten gick smidigt.

EVA CARINA L
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Tillmötesgående, flexibla, trevliga och snabba med att ge offert. Fantastiskt fin service trots överraskningar från mig som kund på flyttdagen p g a oförutsedda händelser som orsakade enormt mycket merjobb för flyttkillarna. De löste allt galant och med gott humör. På grund av detta behövdes ytterligare ett flyttillfälle och trots att de var fullbokade löste de även detta inom min snäva tidsram jag hade att förhålla mig till. Kan verkligen helhjärtat rekommendera AB Flytt Stockholm och Flyttspecialisten.

MAUD B
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Noggrann och effektiv personal från AB Flytt Stoclholm hjälpte mig att flytta från lägenhet till hus. Det gick smidigt och sköttes seriöst och professionellt. Jag kan rekommendera denna flyttfirma. Jag har tagit hjälp av dem två gånger och varit riktigt nöjd båda gånger. /Maud

Nygård M
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Vi är väldigt nöjda med flytthjälpen då vi flyttade från Stockholm till Uppsala. Allt gick väldigt smidigt. Bra och snabba att kommunicera med. Duktiga flyttkillar som var snabba, försiktiga med saker och tillmötesgående. Vi kan varmt rekommendera AB Flytt

PÄR J
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Mycket duktiga, trevliga & professionella, rekommenderas varmt.

Hedvig B
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Vi är så nöjda med AB flytt! Trevligt bemötande hela vägen från offertförfrågan, till bokning och flytt. Jättesnälla och proffsiga flyttkillar som gjorde att flytten gick snabbt och smidigt! Kan verkligen rekommendera!

Olof Petter F
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Rekommenderas starkt! Efter initial kontakt fick jag omgående en offert med estimerad tid och prisförslag, och slutpriset blev exakt vad som offererades. Killarna som hjälpte mig var oerhört snabba, trevliga och jätteförsiktiga med packning osv! Jättenöjd och skulle lätt anlita igen.

ABGIRL J
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Kan starkt rekommendera. Flyttkillarna var klara väldigt snabba och tog vara på bohaget.

ZOFIE S
Skrev om AB FLYTT Stockholm

Stort tack för fantastiskt smidig flytt! Snabba, lyhörda och trevliga flyttkillar som hade extremt bra koll på våra saker & vart de skulle i nya huset. Imponerande! Kan varmt rekommendera AB FLYTT Stockholm, de var superbra & väl värt priset. Även flyttstädningen var toppenbra; rent & fint samt smidigt.