Alla kategorier Fastighetsbolag Gotland Gotland AB Gotlandshem, Huvudkontoret

Jungmansgatan 1A, 621 51 Visby — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om AB Gotlandshem, Huvudkontoret

• Set
    Set skrev om AB Gotlandshem, Huvudkontoret
    Gotlandshem är den sämsta hyresvärd jag haft, dåligt skötta områden, dålig innemiljö i lägenheterna, ingen som bryr sig på Gotlandshem inför klagomålen. Störande grannar är det största problemet, den s.k störningsjouren är bara till för att invagga boende i en falsk trygghet, dom som stör riskerar aldrig att bli av med lägenheten hur mycket dom svinar och beter sig, för det gör dom, den som stör min familj gör det från ca 19:00- 05:00
    5 dagar i veckan, super och gapar och skriker, kan vara upp till 20 personer i grannens lägenhet, även om dom inte spelar mysik
    så går det inte att höra vår egen TV ens ! störningsjouren är en tandlös byracka som skäller på dom som störmen biter inte ifrån.
    Min rekomendation är Flytta aldrig in hos Gotlandshem välj något annat alternativ, om du ändå flyttar in hos Gotlandshem så passa dig noga för Gråbo och Jungmansgatan, där är det ett festande utan like !! Du får ett helvete att bo här, och ett helvete att byta lägenhet, ingen vill bo här.
    Sämsta hyresvärden och sämsta grannen och sämsta bostadsområdet, suck !

Jungmansgatan 1A, 621 51 Visby