Alla kategorier Lokalvårdare Halland Varberg AB Rent Hus Sverige

Rent hus - Vi städar rent och putsar blankt
Ånäsvägen 44-46, 41668, GÖTEBORG
Örgryte Städ
Åsa R:
Trevligt och proffsigt bemötande! Och väl utförd flyttstäd. Jag är mycket nöjd!

Läs vad 1 kund tycker om AB Rent Hus Sverige

• Pierre T
    Pierre T skrev om AB Rent Hus Sverige
    FLOPP!

Anlitade Rent Hus i Varberg för en flyttstädning och det jag ångrar jag verkligen.
    Gav dom min nyckel den 18 nov och kom tillbaka till lägenheten med köparen, mäklaren och bostadsrättsföreningens kontrollant den 22 nov.
    Vi går omkring och köparna börjar nämna saker de inte är nöjda med. Bland annat ugn, mikro och badrummet. Sen till min stora förvåning märker jag att en fryslåda är sönder. Ringer dom direkt och säger som det är att köparna inte var nöjda med städningen och att min fryslåda har gått sönder under deras städning. Får tag på arbetsledaren och han säger "visst, inga problem vi kommer tillbaka och löser det". Tiden går och några dagar senare ringer jag igen och då säger de samma sak men denna gången säger han att fryslåda var sönder när de kom. Jag tänker bara är detta ett skämt eller, skulle jag försöka skylla över en söndrig fryslåda på dom. Jag blir förbannad och säger till arbetsledaren att jag vill prata med dom som städade lägenheten och då svarar han arrogant "aa visst kan du prata tyska så". Tiden går och tillslut den 8 december gör dom ett återbesök.. Nästan tre veckor senare...
    Men de fortsätter neka att de tagit sönder en fryslåda och det är där vi är idag.
    Ord mot ord och jag kan inte göra annat än att betala min faktura jag fick efter städning.
    Men skulle avråda alla att anlita Rent Hus!
    Allt känns oseriöst och oproffsigt! Dåligt bemötande och otrevlig personal.
    Så för att slippa hamna i samma skit sits som mig så anlita aldrig Rent Hus!

Härdgatan 17, 432 32 Varberg