Alla kategorier Bilplåtslagare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta AB Rostskyddsmetoder Rm

AB Rostskyddsmetoder Rm

Krossgatan 26, 162 50 Vällingby — Visa karta

Rostskyddsmetoder - rostskydd, rostskyddsbehandling - Vi skyddar din bil, lastbil, buss eller annat fordon, från rost
Stensätravägen 2, 12739, Skärholmen
PrimeCar
Bengt B:
Jag är helt igenom nöjd. Har även svarat på en sifoenkät om min uppleveld

Läs vad 5 kunder tycker om AB Rostskyddsmetoder Rm

• Roland E
    Roland E skrev om AB Rostskyddsmetoder Rm
    Jag har anlitat Rostkyddsmetoder två gånger, nu senast för husbilen och är mycket nöjd. Ett ställe man kan lita på att det blir proffsigt utfört.
  • Mats N
    Mats N skrev om AB Rostskyddsmetoder Rm
    Jag gjorde en komplett rostskyddsbehandling på min Subaru Outback (2011) för 1,5 år sedan. Proffsigt bemötande även via mail. Jobbet ser ut att vara gjort på ett korrekt sätt, och nu ska jag tillbaka för den första kontrollen. Jag tror mycket på att göra en rostskyddsbehandling på en ny bil. Tar man hand om den korrekt från början så hoppas jag att man kan hålla rosten stången. Det kostar en rejäl slant, men i förhållande till bilens pris samt kostnaden för att laga rost så känns det nästan billigt :).
  • Björn D
    Björn D skrev om AB Rostskyddsmetoder Rm
    Min Suzuki Swift fyller 20 år om ett par månader mycket tack vare att den varit på regelbundna kontroller/behandlingar hos Rostskyddsmetoder.
  • Martin Å
    Martin Å skrev om AB Rostskyddsmetoder Rm
    Trevlig personal med stort kunnande.
    Tidningen Vi Bilägare anlitar firman till sina rostskyddstester. Fick en rostskyddsbehandling där bekostad av Renault.
    Resultatet blev mkt bra
  • Erik S
    Erik S skrev om AB Rostskyddsmetoder Rm
    Om personalen på Rostskyddsmetoder vill sadla om så kan de alltid hålla kurser i hur man tar hand om sina kunder på ett varmt, hjärtligt, suveränt och korrekt sätt! Fantastiskt, helt enkelt!
    Johan C gillar detta

Krossgatan 26, 162 50 Vällingby