Rostskyddsmetoder Rm AB

Rostskyddsmetoder Rm AB

Rostskyddsmetoder - rostskydd, rostskyddsbehandling - Vi skyddar din bil, lastbil, buss eller annat fordon, från rost

6 omdömen om Rostskyddsmetoder Rm AB

Dag J
Skrev om Rostskyddsmetoder Rm

Har rostskyddat tre bilar hos Rostskyddsmetoder. En Toyota Previa, en Celica och nu senast en ny Rav4. Alltid ett trevligt bemötande, proffsigt utfört arbete och bra uppföljning! Mina bästa rekommendationer!

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Roland E
Skrev om Rostskyddsmetoder Rm

Jag har anlitat Rostkyddsmetoder två gånger, nu senast för husbilen och är mycket nöjd. Ett ställe man kan lita på att det blir proffsigt utfört.

Mats N
Skrev om Rostskyddsmetoder Rm

Jag gjorde en komplett rostskyddsbehandling på min Subaru Outback (2011) för 1,5 år sedan. Proffsigt bemötande även via mail. Jobbet ser ut att vara gjort på ett korrekt sätt, och nu ska jag tillbaka för den första kontrollen. Jag tror mycket på att göra en rostskyddsbehandling på en ny bil. Tar man hand om den korrekt från början så hoppas jag att man kan hålla rosten stången. Det kostar en rejäl slant, men i förhållande till bilens pris samt kostnaden för att laga rost så känns det nästan billigt :).

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 514 omdömen 4.5 av 514 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Björn D
Skrev om Rostskyddsmetoder Rm

Min Suzuki Swift fyller 20 år om ett par månader mycket tack vare att den varit på regelbundna kontroller/behandlingar hos Rostskyddsmetoder.

Martin Å
Skrev om Rostskyddsmetoder Rm

Trevlig personal med stort kunnande. Tidningen Vi Bilägare anlitar firman till sina rostskyddstester. Fick en rostskyddsbehandling där bekostad av Renault. Resultatet blev mkt bra

Erik S
Skrev om Rostskyddsmetoder Rm

Om personalen på Rostskyddsmetoder vill sadla om så kan de alltid hålla kurser i hur man tar hand om sina kunder på ett varmt, hjärtligt, suveränt och korrekt sätt! Fantastiskt, helt enkelt!

Johan C gillar detta