Alla kategorier Lager Stockholms län Botkyrka Skruvat.se

Sankt Eriksplan 11, 113 20 Stockholm — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Skruvat.se

• Zoran Ž
    Zoran Ž skrev om Skruvat.se
    Uselt returhantering ( ordernr: 1521440, Returnummer 1K0/2B82 )

4 veckor att behandla ett returärende ( ångerrätt ) är under all kritik. Inget företag har så lång returhantering.

Min fråga till Skruvat.se:
    "Hej

Vad har hänt med min retur 1K0/2B82, skickades med Schenker den 25/9-2016 kollinummer: 035300070428 "
    -------------------------------
    Svar från Skruvat på min fråga om retur:
    "Hej,

Tack för ditt mail.
    Dessvärre har inte din retur kommit fram till oss ännu.
    Det kan ta upp till 2 veckor innan den har kommit till oss sen till kommer ungefär 2 veckor innan returavdelningen har hanterat den.

Så fort dom har gjort detta kommer du få ett mejl.
    Med vänliga hälsningar,
    Linda
    Kundservice"
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Skruvat.se
    Skickar en del som är felgängad. Vägrar buda ut en ny del till verkstaden ca 4 km. Tar ett halvår för återbetalning. Gör dina köp någon annanstans.
  • Johnny  L
    Johnny L skrev om Skruvat.se
    Varning för deras tjänst ”Skruvat & Klart”! Jag har fått betala nästan dubbelt så mycket för mitt verkstadsbesök än vad jag hade behövt göra enbart för att jag använde deras tjänst. Jag fick reda på hur mycket verkstadsbesöket egentligen skulle kostat mig eftersom verkstaden var ovana vid detta förfarande, att man betalar för arbetet till Skruvat, och därför bad om betalning när jag hämtade bilen. Gissa om jag blir förvånad när dom ber om endast hälften av summan som jag redan betalat till Skruvat! 1600:- skulle det kostat mig egentligen om jag vänt mig direkt till verkstaden men tyvärr hade jag redan betalat 3100:- till Skruvat. Reservdelen exkluderad i båda priserna. Jag har varit kontakt med Skruvat angående detta ett flertal gånger och dom medger att det finns ”enstaka fel” i prissättningen men dom betalar inte tillbaka någon mellanskillnad utan dom extra pengarna lägger dom till egen skattkammare. Ska ni använda denna tjänsten så rekommenderar jag starkt att ringa och kolla med verkstaden att priset stämmer innan ni betalar några pengar till Skruvat. För övrigt har jag blivit ganska märkligt bemött från deras kundtjänst i detta ärende med uppenbara lögner (som jag dock kunnat motbevisa ganska enkelt). Oproffsigt, oseriöst och småaktigt. För er som liksom jag har haft svårt för att få kontakt med Skruvat pga att dom endast har en chatfunktion på websidan som bara fungerar ibland så kommer här mailadressen till deras kundservice: kundservice@skruvat.se
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Skruvat.se
    Varning! Trots att de skickat en del som inte passar ( var inloggad med reg.nr.) vägrar de att betala för returkostnad. DÅLIGT! Jag kommer inte att gå under p.g.a detta eftersom delen kostar 156:- men returen skulle kosta minst 70:- och så läser jag på Rejta att folk inte fått pengar tillbaka trots att de returnerat. Jag vill inte förlora 70:- till. Dessutom har de inget tfn.nr. på hemsidan. Fick gå via Hitta.se för att få tag numret. Detta efter att de bara skickat standardsvar på mina frågor via mail.

Jag kommer aldrig att handla där igen!
  • per h
    per h skrev om Skruvat.se
    Skruv löst på skruvat.se
    Delarna passar ej då de är feltillverkade.
    Kundtjänst (Peter Andersson med chef) vägrar lösa problemet trots mailväxling 6 gånger. Sunt förnuft vet man inte vad det är och inget kan dom om bildelar då de tyckte att jag skulle beställa knutkors med 28mm lagerkoppar istället för 29mm som det ska va vilket dom vet. Min kardan skulle inte ta mig ens till närmaste korsning om jag följt deras rekommendationer.
    Mycket mer idioti har jag fått höra av Skruvat som jag inte orkar skriva nu.
    Aldrig mer
  • Cecilia M
    Cecilia M skrev om Skruvat.se
    Skruvat.se är en super bra hemsida, mycket bra bildelar till helt fantastiska priser. Jag är jättenöjd med mina köp och tänker definitivt fortsätta att köpa bildelar från skruvat. Jag blev också bemött av en kunnig men framför allt trevlig personal!!
  • Mikaela B
    Mikaela B skrev om Skruvat.se
    Jag är supernöjd med Skruvat.se!
    Dom har alltid marknadens lägsta priser men ändå väldigt bra kvalite!
    Jag fick även väldigt trevligt bemötande av kunnig personal när jag ringde kundservicen. Rekommenderas varmt!!!
  • Henry
    Henry skrev om Skruvat.se
    Bra priser men tyvärr har de inte riktigt koll på vilken bil varorna passar till. Jag har beställt varor tre gånger och det har blivit fel två av gångerna.
    Fick fel varor idag igen (tredje gången).
  • Martin Å
    Martin Å skrev om Skruvat.se
    Bildelar till bra pris
    till Volvo och Saab.
    Köpte bussningar till länkarm till halva priset jämfört med mekonomen.se samt micro.se
    Ett kupe filter 40% billigare...
    Riktig prispressare

Sankt Eriksplan 11, 113 20 Stockholm