Alla kategorier Hushållsvaror Kalmar Västervik ABS Hushållsmaskinservice

ABS Hushållsmaskinservice

Box 6272, 102 34 Stockholm — Visa karta

ABS Vitvaruservice grundades år 1996. Vi har sedan dess jobbat med vitvaruservice i hela Stockholm. Vi har full elbehörighet, utför installationer och service.

Hos oss kan du få hjälp med alla typer av tvättmaskiner, diskmaskiner, torktumlare, spisar, kylskåp och frysskåp eller vad det nu kan vara som krånglar. Förutom detta erbjuder vi även fastighetsservice och underhåll av tvättstugor.

Vi ger snabb och kompetent service och har alltid som mål att ha en god relation med våra kunder. Varmt välkommen till oss - här får du expertis!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 114 kunder tycker om ABS Hushållsmaskinservice

• Monica F
    Monica F skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Jag har fått riktigt bra bemötande från ABS. De bytte ut en bälg på vår tvättmaskin och förklarade i förväg vad själva jobbet skulle innebära och hur mycket det skulle kosta. Jag skulle vända mig till dom igen om det behövs.
  • Anders H
    Anders H skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb service och lösning av problemet till rimligt pris. Strålande jobbat!
  • Aminoff P
    Aminoff P skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Diskmaskin som slutat fungera. Snabbt tekniker på plats. Försökt med företaget som säljer märket men dom kunde veckan efter jag ringde. Ni kom samma dag! Supersnabbt och bra.
  • Kadir
    Kadir   skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Jätte tack för hjälpen att de ansträngde sig för att komma och hjälpa mig, eftersom jag var tvungen att ha redovisning av spisen, men jag hjälp av de. Jätte tack igen.
  • Mattias
    Mattias   skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Det gick smabbt att få hjälp och laga
  • Martin S
    Martin S skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Professionellt, trevligt, kompetent!
  •  sven S
     sven S skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb och proffsig servicetjänst. rekommenderas
  • Niklas K
    Niklas K skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb service. Flexibilitet. Kompetent. Och till ett väldigt bra pris. Verkligen att rekommendera.
  • Per-Olof E
    Per-Olof E skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Det var inte första gången vi anlitade ABS och som vanligt fick vi även denna gång utmärkt service! .
  • Magnus J
    Magnus J skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Mycket bra! Skickade mail på kvällen och kl 12 nästa dag kom de och reparerade mitt kylskåp. Trevliga och kunniga yrkesmän. Ser att några klagar på priserna, det tycker jag är helt ogrundat. Jämfört med vad? Bra service kostar, dålig service kostar ännu mer. Magnus
  • Sabine D
    Sabine D skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Hade problem med kylskåpen. Ringde och de kom samma dag! Snabba och proffsiga!
  • Ayse Y
    Ayse Y skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Väldigt bra service , fick tid ganska snabbt. De tog kontakt innan de kom. Jätte nöjd rekommenderar till andra.
  • Karl  S
    Karl  S skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Mycket bra, snabbt, trevligt, effektivt, bra prisnivå.
  • Simon A
    Simon A skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb kompetent service. Kom redan samma dag.
  • Rickard H
    Rickard H skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabbt service och flexibilitet. Kontakta dom på torsdag för ett förhoppningsvis möte på fredag. Men med seghet från min sida så bokade vi möte på tisdag. Ringde på lördagen när dom väl ändå var ute på jobb om dom kunde komma förbi. Fick rapporten på måndagen. Snabbt och professionellt.
  • Johan B
    Johan B skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    De enda som kunde komma samma dag och hjälpa oss med vår tvättmaskin. Kom på utlovad tid också vilket är ett plus. Inte billiga men värt priset när man har 3 barn och är beroende av att kunna tvätta.
  • Catarina B
    Catarina B skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Fått en fläkt lagad. Det gick snabbt, på 4 dagar från vi kontaktat ér var det klart. Trevligt bemötande från reparatören som kim när han skulle och hörde av sig som han lovat.
  • Fenna L
    Fenna L skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabbt, professionellt och trevligt bemötande
  • Karl E B
    Karl E B skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    För dyra för min smak. Svarar inte på mail. Jag väntade några dagar och ringde till sist och då kom reparatören snabbt. Han tittade ordentligt på kyl/frysen men hittade inget fel. Problemen kvarstår, dock. Han bad att vi skulle mäta upp temperaturerna i kyl resp frys och sms:a till honom så skulle han göra ett försök till att analysera felet. Svarade aldrig på sms:en. EFTER den här kommentaren ringde de till slut upp.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb support för ett enkelt problem, men hutlöst betalt. Startavgift på dryga 500-lappen & 1700kr (3800kr/h) debiterat för knappa halvtimmens jobb för en tekniker. Avråder från denna firma om priset har betydelse.
  • Richard B
    Richard B skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Serviceminded, kom dagen efter jag ville ha hjälp med tvättmaskin som "dött". Trevlig och bra service, efter byte av strömenhet fungerar tvättmaskinen som vanligt igen
  • TESSO A
    TESSO A skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    SUVERÄNT!
    Kom samma dag som jag ringde.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Undersökte diskmaskinen och gav sen pris innan de påbörjade reparation. Efteråt fick jag en genomgång av potentiella saker som kunnat orsaka felet för framtida felsökningar.

Mycket bra!
  • Göran H
    Göran H skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Garantireparation av Bertazzoni varmluftsugn. Snabb och bra service!
  • Ariana S
    Ariana S skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Trevligt bemötande, snabb respons och lyhörda för våra önskemål! Toppbetyg! Vi har använt oss av ABS Vitvaruservice 2 gånger hittills och båda gångerna för reparation av Miele diskmaskin.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Exemplarisk service till ett bra pris.
  • Claes N
    Claes N skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Det enda som drog ner helhetsintrycket var det litet för höga priset. I övrigt, utmärkt!
  • Lena H
    Lena H skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Utmärkt service. Snabbt och bra. Klart över förväntan.
  • Christina S
    Christina S skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Man bytte en givare i vår diskmaskin. Jag fick utmärkt service, som utfördes samma dag som jag ringde!
  • Jan W
    Jan W skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Bra!
    Lite för mycket tidsoptimist.
  • Adel F
    Adel F skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Trevlig personal , snabb service& vänlga priser.
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Trevligt bemötande och snabb service
    Trevlig personal
    Kommer att fortsätta anlita firman även i framtiden och även rekommendera det till vänner och bekanta
  • Instruktör Ž
    Instruktör Ž skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Kunde komma ut samma dag för att åtgärda problemet. Det skulle dock visa sig bli en kostsam historia och lång leveranstid på reservdelar. Han rekommenderade mig att köpa en ny produkt och felanmäla via min hemförsäkring - vilket jag gjorde.
  • Rolf J
    Rolf J skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb och bra service. Trevligt bemötande. Servicen gällde åtgärdande av diskmaskin. Kommer att nyttja företaget nästa gång också.
  • Loni H
    Loni H skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Har anlitat företaget under många år och alltid erhållit toppenbra och trevlig service. Kostnaden för jobbet har alltid varit rimlig. Denna gång gällde det utbyte av en diskmaskinspanel. Kan absolut rekommendera företaget, det är seriöst, kompetent och trevligt!
  • Miguel C
    Miguel C skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Punktligt , professionell och inte minst, trevliga.
  • Helena K
    Helena K skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Otroligt proffsig service från början till slut! Lätt att få kontakt och boka via telefon och Goran gjorde ett fantastiskt jobb med vår gamla Miele-trotjänare! ABS Vitvaruservice AB kan jag varmt rekommendera!
  • Mia H
    Mia H skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Vänligt, respektfullt och mycket kompetent.
    Byte av avlopps-slang på diskmaskin. Montering av diskmaskin i bänk.
  • Jörgen A
    Jörgen A skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb service och trevlig bemötande. Fick kostnadsförslag som utlovat och tvättmaskinen reparerad för förr ok kostnad.
  • Sofia J
    Sofia J skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb respons vid första kontakt och lagad tvättmaskin & torktumlare - allt på samma dag!
  • Linda S
    Linda S skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Vi fick snabbt hjälp när vår tvättmaskin gick sönder. Ingen annan kunde skaka fram en tekniker samma dag.
  • Hans N
    Hans N skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Toppklassigt bemötande! Servicemannen, Mio, som kom var noggrann i sitt arbete och lämnade inget åt slumpen. Mio hade informerat om att han förmodligen inte kunde komma förrän nästkommande arbetsdag, dvs måndag. Men om han blev klar med jobbet i tid, på fredagen som jag ringde, skulle han försöka komma samma dag. Han vid kl 18-tiden på fredagen. Snacka om service!! Stort tack!!
  • Anders L
    Anders L skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabbt, trevligt och väl utfört jobb
  • Kuna B
    Kuna B skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    De hade ingen intresse att göra tjänsten, ringer från dolde nummer, kontoret kan inte svara ansvarsfullt och dyrast kostnader. Jag rekommenderar inte och varnar er. :(
    2017-08-22 ABS Vitvaruservice svarar Kuna B
    Ibland under semestertiden har vi inte möjlighet att ta emot och hjälpa nya kunder eftersom vi måste prioritera våra avtalskunder och stamkunder och då hänvisar vi inte gärna våra nya kunder till våra konkurrenter.
    Alla telefonnummer som står på våra annonser är registrerade på ABS Vitvaruservice AB och inte alls hemliga, men en del av våra servicetekniker har hemliga nummer eftersom de inte vill bli störda medan de är hos kunder och jobbar.
    Vi anlitar ett företag (Gagnefs Telefonpassning AB) som ta emot samtal när vi inte hinner svara. De kan boka tid eller skicka meddelande till oss, men de ger begränsad information och är tyvärr inte kunniga i samt kan inte besvara tekniska frågor.
    ABS Vitvaruservice AB
    Mio
  • Pål N
    Pål N skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Bra bemötande på telefonen, och de ringde och avtalade tid för reparation av vår diskmaskin.
  • Paul E
    Paul E skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb analys av fel, snabb respons, bra att ni hade delarna på lager och kunde byta direkt samma dag.

Problem med nätdel på styrkort för kyl-frys.
  • Peter J
    Peter J skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Mycket bra service! Kom samma dag och lagade diskmaskinen, trots att klockan hann bli 19 innan det blev vår tur. Hade alla nödvändiga delar i bilen, så han kunde laga maskinen direkt. Vettiga priser och var dessutom trevlig!
  • Marcus H
    Marcus H skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Bra, snabbt o enkelt. Trevlig och korrekt. Dyrt, men det är snarare en branchfråga
  • Per S
    Per S skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    ABS löste mitt problem med tvättmaskinen mycket professionellt och med bästa tänkbara bemötande. Rekommenderar dem till 100%!
  • Mary R
    Mary R skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Handhavandet av vårt ärende, trasig torktumlare, sköttes på bästa sätt med ett artigt och vänligt bemötande och punktligt på utlovade tider.
  • Tove W
    Tove W skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb och professionell service!

Box 6272, 102 34 Stockholm