Alla kategorier Hushållsvaror Kalmar Västervik ABS Hushållsmaskinservice

ABS Hushållsmaskinservice

Box 6272, 102 34 Stockholm — Visa karta

ABS Vitvaruservice grundades år 1996. Vi har sedan dess jobbat med vitvaruservice i hela Stockholm. Vi har full elbehörighet, utför installationer och service.

Hos oss kan du få hjälp med alla typer av tvättmaskiner, diskmaskiner, torktumlare, spisar, kylskåp och frysskåp eller vad det nu kan vara som krånglar. Förutom detta erbjuder vi även fastighetsservice och underhåll av tvättstugor.

Vi ger snabb och kompetent service och har alltid som mål att ha en god relation med våra kunder. Varmt välkommen till oss - här får du expertis!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 135 kunder tycker om ABS Hushållsmaskinservice

• Marcia A
    Marcia A skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb service och mycket trevlig bemötande Läs mer
  • Mats W
    Mats W skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Jättetrevliga och bra service! Jag rekommenderar starkt.
    Mats Läs mer
  • Christina S
    Christina S skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Gott bemötande i uppdrag att laga vår tvättmaskin. Läs mer
  • Peter Å
    Peter Å skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabbt svar och hjälp. Vi hade fel på kylskåpet. Trasig termostat. Mailade efter 18 på kvällen fick kylskåpet lagat på fm dagen efter. Läs mer
  • Eva Å
    Eva Å skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Jag trodde min diskmaskin var "död" och rusade runt som en galning för att köpa en ny! Tänkte till lite – kanske ändå det gick att fixa till maskinen och kontaktade ABS Hushållsmaskinservice. Kom en jättetrevlig kille som frågade lite hur maskinen betedde sig och jag förklarade. Han satte igång och fixade en stund med maskinen och så plötsligt var han klar
    – "Nu ska den fungera"

Den funkar, och den är som NY !
    «:::P:::» «:::E:::» «:::R:::» «:::F:::» «:::E:::» «:::K:::» «:::T:::» Tusen tack!!!
    Bästa service, supertrevlig kontakt och allt toppen! Läs mer
  • Britt-marie R
    Britt-marie R skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    jättefint bemötande jag kan varmt rekomendera dem! Läs mer
  • Palma B
    Palma B skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Jätte trevliga, hjälpsamma löste problemet snabbt Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Vu behövde laga vår ugn där varmluftsugnen slutat fungera. Service-killen var snabb och trevligt och allt funkade fint efteråt. Läs mer
  • Susanne W
    Susanne W skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Fick ett trevligt bemötande, dels av kvinnan i kundtjänst samt att teknikern som var ute och åtgärdade felet på vår diskmaskin. Fick känslan av kunskap samt av ärlighet och uppriktighet. Läs mer
  • Alex V
    Alex V skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Extremt professionellt och snabbt bemötande. På plats inom 24 timmar från första samtalet och väl delarna blev levererade så gick det undan. Mycket nöjd. Läs mer
  • Susann H
    Susann H skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb service och bra bemötande Läs mer
  • Stina P
    Stina P skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Otrevligt och okunnigt. Reparatören tittade lite slött och hävdade att jag ljög om problemet med vår spis för att jag ville ha en ny. Sämsta service någonsin. Läs mer
    2017-12-20 ABS Vitvaruservice svarar Stina P
    Hej Stina
    Under 45 minuter har jag felsökt och provkört både ugn och plattor på din spis utan att något fel kommit upp. Ugnen har jag testat på max temperatur (270 grader) och induktionsplattor på max effekt i 15 minuter. Jag har öppnat övre delen och baksidan av spisen och kunde inte konstatera något fel. Jag har erbjudit förslag på att ni ringer mig direkt när felet kommer tillbaka så kan jag komma då och kolla på spisen och ett andra förslag var att Electrolux tar in spisen till värkstad och testar i några dagar tills felet uppstå men du tackade nej.
    Ni har anmält fel både på hällen och ugnen men tyvärr vid servicetillfälle har både hällen och ugnen fungerat bra.
    Du får gärna återkomma om felet uppstår igen.
    Mio
  • Irfan B
    Irfan B skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    ABS was so fast to respond to my email service request with a service visit (same day noon time) i am beyond impressed. The service person was skillful and fixed the problem in a short time. Thanks ABS Läs mer
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Detta var verkligen service i världsklass ! Snabba, kunniga, trevliga och service minded ut i fingerspetsarna.

Tack från en väldigt nöjd kund
    (Electrolux service har helt klart mycket att lära här)

Madeleine Läs mer
  • Martin E
    Martin E skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Bra, snabb o professionell service Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Jag fick snabb hjälp, och problemet löstes. Läs mer
  • Ingemar H
    Ingemar H skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Utmärkt service och mkt bra bemötande. Kan verkligen rekommendera ABS Hushållsmaskinservice.
    Ingemar Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Lätta att komma i kontakt med.
    Bra och trevligt bemötande.
    Snabb och bra service.
    Bra fakturering. Läs mer
  • Michael E
    Michael E skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb service och bra utfört jobb. Läs mer
  • Nils S
    Nils S skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Mycket snabb och bra service. Löste problemet inom tre timmar från att jag ringde. Tack! Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Garantiservice av en trasig spis. Prosssigt och bra bemötande. Problemet avhjälpt snabbt och effektivt. Läs mer
  • Monica F
    Monica F skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Jag har fått riktigt bra bemötande från ABS. De bytte ut en bälg på vår tvättmaskin och förklarade i förväg vad själva jobbet skulle innebära och hur mycket det skulle kosta. Jag skulle vända mig till dom igen om det behövs. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb service och lösning av problemet till rimligt pris. Strålande jobbat! Läs mer
  • Aminoff P
    Aminoff P skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Diskmaskin som slutat fungera. Snabbt tekniker på plats. Försökt med företaget som säljer märket men dom kunde veckan efter jag ringde. Ni kom samma dag! Supersnabbt och bra. Läs mer
  • Kadir
    Kadir   skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Jätte tack för hjälpen att de ansträngde sig för att komma och hjälpa mig, eftersom jag var tvungen att ha redovisning av spisen, men jag hjälp av de. Jätte tack igen. Läs mer
  • Mattias
    Mattias   skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Det gick smabbt att få hjälp och laga Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Professionellt, trevligt, kompetent! Läs mer
  •  sven S
     sven S skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb och proffsig servicetjänst. rekommenderas Läs mer
  • Niklas K
    Niklas K skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb service. Flexibilitet. Kompetent. Och till ett väldigt bra pris. Verkligen att rekommendera. Läs mer
  • Per-Olof E
    Per-Olof E skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Det var inte första gången vi anlitade ABS och som vanligt fick vi även denna gång utmärkt service! . Läs mer
  • Magnus J
    Magnus J skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Mycket bra! Skickade mail på kvällen och kl 12 nästa dag kom de och reparerade mitt kylskåp. Trevliga och kunniga yrkesmän. Ser att några klagar på priserna, det tycker jag är helt ogrundat. Jämfört med vad? Bra service kostar, dålig service kostar ännu mer. Magnus Läs mer
  • Sabine D
    Sabine D skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Hade problem med kylskåpen. Ringde och de kom samma dag! Snabba och proffsiga! Läs mer
  • Ayse Y
    Ayse Y skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Väldigt bra service , fick tid ganska snabbt. De tog kontakt innan de kom. Jätte nöjd rekommenderar till andra. Läs mer
  • Karl  S
    Karl  S skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Mycket bra, snabbt, trevligt, effektivt, bra prisnivå. Läs mer
  • Simon A
    Simon A skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb kompetent service. Kom redan samma dag. Läs mer
  • Rickard H
    Rickard H skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabbt service och flexibilitet. Kontakta dom på torsdag för ett förhoppningsvis möte på fredag. Men med seghet från min sida så bokade vi möte på tisdag. Ringde på lördagen när dom väl ändå var ute på jobb om dom kunde komma förbi. Fick rapporten på måndagen. Snabbt och professionellt. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    De enda som kunde komma samma dag och hjälpa oss med vår tvättmaskin. Kom på utlovad tid också vilket är ett plus. Inte billiga men värt priset när man har 3 barn och är beroende av att kunna tvätta. Läs mer
  • Catarina B
    Catarina B skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Fått en fläkt lagad. Det gick snabbt, på 4 dagar från vi kontaktat ér var det klart. Trevligt bemötande från reparatören som kim när han skulle och hörde av sig som han lovat. Läs mer
  • Fenna L
    Fenna L skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabbt, professionellt och trevligt bemötande Läs mer
  • Karl E B
    Karl E B skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    För dyra för min smak. Svarar inte på mail. Jag väntade några dagar och ringde till sist och då kom reparatören snabbt. Han tittade ordentligt på kyl/frysen men hittade inget fel. Problemen kvarstår, dock. Han bad att vi skulle mäta upp temperaturerna i kyl resp frys och sms:a till honom så skulle han göra ett försök till att analysera felet. Svarade aldrig på sms:en. EFTER den här kommentaren ringde de till slut upp. Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Snabb support för ett enkelt problem, men hutlöst betalt. Startavgift på dryga 500-lappen & 1700kr (3800kr/h) debiterat för knappa halvtimmens jobb för en tekniker. Avråder från denna firma om priset har betydelse. Läs mer
  • Richard B
    Richard B skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Serviceminded, kom dagen efter jag ville ha hjälp med tvättmaskin som "dött". Trevlig och bra service, efter byte av strömenhet fungerar tvättmaskinen som vanligt igen Läs mer
  • TESSO A
    TESSO A skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    SUVERÄNT!
    Kom samma dag som jag ringde.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Undersökte diskmaskinen och gav sen pris innan de påbörjade reparation. Efteråt fick jag en genomgång av potentiella saker som kunnat orsaka felet för framtida felsökningar.

Mycket bra! Läs mer
  • Göran H
    Göran H skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Garantireparation av Bertazzoni varmluftsugn. Snabb och bra service! Läs mer
  • Ariana S
    Ariana S skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Trevligt bemötande, snabb respons och lyhörda för våra önskemål! Toppbetyg! Vi har använt oss av ABS Vitvaruservice 2 gånger hittills och båda gångerna för reparation av Miele diskmaskin. Läs mer
  • Henrik L
    Henrik L skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Exemplarisk service till ett bra pris. Läs mer
  • Claes N
    Claes N skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Det enda som drog ner helhetsintrycket var det litet för höga priset. I övrigt, utmärkt! Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Utmärkt service. Snabbt och bra. Klart över förväntan. Läs mer
  • Christina S
    Christina S skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Man bytte en givare i vår diskmaskin. Jag fick utmärkt service, som utfördes samma dag som jag ringde! Läs mer
  • Jan W
    Jan W skrev om ABS Hushållsmaskinservice
    Bra!
    Lite för mycket tidsoptimist. Läs mer

Box 6272, 102 34 Stockholm