Abs Wheels Sweden AB

Abs Wheels Sweden AB

Ring 0102-22 80 09 www.abswheels.se
4.0

ABS Wheels säljer bildäck och fälgar från över 200 olika varumärken. Vi finns på Turbingatan 13 i Märsta (Nära arlanda flygplats, Stockholm) Söker du efter nya sommardäck och vinterdäck så lagerhåller vi även dessa på vårt 2500 kvm stora lager. Välkommen in!

26 omdömen om Abs Wheels Sweden AB

Lars Thomas K
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Vilken service. 26 timmar efter beställning så levererades däcken jag beställde till min uppfart.. jätte trevlig support som ringde efter ett virrigt meddelande som jag skickat, och redde ut allting. Bara +++++ ifrån mig

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2263 omdömen 4.7 av 2263 omdömen

Bra och snabb service med trevlig personal

Anders
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Butik har bra assortiment men support är hemsk. Han ringde mig och försöker pressa mig att det jag är dumt och förstår inte vad som händer:( Jätte dåligt stämning mot kund!!! Jag är sur och ledsen och vill inte ha kontakt med dem längre. Kontakt med kunder måste blir lika bra som varor att kund vill köpa mer! Aldrig rekommendera!

TOBIAS H
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Jag handlar på ABS Wheels främst för att jag gillar deras fälgar. Att de är billigast på däck och alltid haft grym service är bara en bonus. Jag är inte jättebra på bilar så jag ringer ofta o frågar och de är jättekunniga och trevliga när man pratar med dem. https://www.abswheels.se/

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
KIMMY H
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Plockade ut en sprillans tesla i trosta och hade tesla originalfälgar med däck och ringde och frågade om dom kunde skifta åt mig då bilen levererades på sommardäck då jag hade egna vinterdäck och fälg också på tesla originalfälgar. Dom sa att som kunde fixa de tills jag berättade att de är bara ett skifte jag behöver som jag givetvis betalar för som hos vilken däckverkstad som helst. Men eftersom jag inte köpte fälgar eller däck av dom då jag redan hade detta kunde dom inte hjälpa till med enbart skifte. Bedrövligt...

Alexander A
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Hej på er, ABS Wheels gav mig otroligt bra support då min beställning blev lite rörig, vi pratade i telefon och de hjälpte mig strålande bra. Dock så är denna typ av support rätt lätt och inte så mätbar. Det är när det skiter sig som återförsäljarna mäts. Jag gjorde ett litet misstag och då då får jag skitsnack tillbaka med följ av total tystnad. När mina nya Cooper tränghjul kom så va det någon blå beläggning på hela däcket, försökte tvätta bort detta och märkte att det yttersta gummilagret på sidorna på alla däck var...

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4078 omdömen 4.8 av 4078 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
INGER ULRIKA CHRISTINA T
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

4 veckor efter beställningen så har endast fälg kommit och inväntar däcken. Leveranser kan bli försenade men det som saknas är kommunikation med kunden. Jag får jaga dom varje gång. Hoppas jag blir nöjd den dagen jag fått däcken....när det nu blir.

PATRIK L
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Jorge på ABS har riktigt bra service.

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 512 omdömen 4.5 av 512 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
KENNETH O
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Jag beställde 4 vinterdäck som hämtades på plats. 2 av dom var tillverkade April 2018, dvs dom försökte sälja på mig nästan 3 år gamla däck till fullt pris. Jag försökte få kompensation, men det ville dom inte, eftersom de däck jag köpte var, enligt dom, så billiga att dom inte tjänade nåt på att sälja dom och att det inte fanns någon marginal alls på dom. De reklamerade däcken och beställde 2 nya däck som jag åkte och hämtade. Ingen kompensation för att jag fick åka 2 gånger o hämta däck (bor 6 mil ifrån verkstad), ingen...

KIMMY H gillar detta
PATRICIA C
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Supersnälla med servicekänsla som ingen annan. Har handlat på ABS Wheels tidigare och alltid varit nöjd, senast vart det fyra vinterhjul. Hade problem första gången med fälgar som inte passade pga bromsok, kundtjänsten löste det snabbt och smidigt. En grej ni kan förbättra är chatten på er hemsida

ABRAR KHALIL K
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Kul med så fin anläggning! Allt gick som det skulle

CHRISTIAN W

Snabba. Service i topp . Kvalitetsgrejer all the way

Erik A

Mycket bra service och väldigt kunnig personal! 5/5

Narin R
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Trevligt bemötande från dag 1. Uppskattar verkligen att ni tar er tid och lyssnar på mina behov och inte "stressar" en till att handla. Era produkter håller hög kvalité och jag kommer att komma tillbaka garanterat till vintern :)

Sicario C
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

5 år senare är grejerna fortfarande fina, Riktigt bra kvalitet på fälgarna!

TERESA H
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Hade bokat tid för ett byte. Kom dit och fick beskedet att det inte fanns någon personal där, av en ung kille i kassan. De KANSKE skulle komma tillbaka om 1-2 timmar. Blev jävligt sur. Poängen med att boka tid är att inte behöva vänta, på att de du bokat tid hos KANSKE kommer om 1-2 timmar. Att det inte är ok. Hur som, en praktikant eller nybörjare börjar i allafall rodda med mina däck. Han var i allafall där. Fick upplysningen om att det av det skälet kunde ta lite extra tid. Sedan dök den försvunna personalen upp...

Fabian M
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Leveransen var snabb och varan var precis som på bild

oliver U
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

snabb support, service och leverans. Håller vad de lovar!

Adam P
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Glad personal med leende på läpparna. Schysst kaffemaskin:) byter alltid mina däck hos er / Adam

Robin
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Alltid samma sikte och vilja att ge världens bästa service

Erica
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Fick min leverans två dagar senare men allt var komplett. Kundtjänsten skyllde på att det var säsong och att postnord haft problem med sina leveranser, påpekade för dom att det inte är mitt fel om postnord är sena står det 2-3 dagars leveranstid så vill jag ha det inom 2-3 dagar och inte 3-5 dagar. Snällt av er att bjuda på ett låskit. Är nöjd med mina däck och fälgar men lite småsur över leveransen. Hoppas på en förbättring till nästa års beställning!

Bashar L
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Alltid lika trevligt att gå förbi.

Maria
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Många aluminiumfälgar att välja mellan vilket gör det svårt att göra ett konkret val sen är företaget belägget en halvtimme ifrån Gubbängen vilket är synd. Bra priser, trevlig och go ung kille vid kassan. Chefen bjöd på en kaffe som smakade sisådär men viktigast av allt var att jag blev nöjd med mina fälgar som var huvudsaken till besöket/Meri

Siv R
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Efter att det dykt upp problem med min fälg så åkte jag genast dit och berättade vad som skett. Företaget ABS Wheels hjälpte mig och åtgärdade felet på plats. Till skillnad från ett annat besök jag gjorde i närheten där personalen bokstavligen skrattade åt mig. Inte alla som kan bilar

Paulus K
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Levererade däcken snabbt trots att det stod 4 dagars leveranstid. Tummen upp eftersom att jag fick dom inom 2 dagar.

Johan D
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

Det gick snabbt från det att jag placerade min order till att jag fick hem varan.

Lennart
Skrev om Abs Wheels Sweden AB

SNABBA LEVERANSER!!!! STORT TACK TILL ANDREAS OCH JOHAN.