Absolutina Rent AB

Absolutina Rent AB

www.absolutina.se
  • Badge2021

Välkommen till Absolutina Rent AB! Vi är ett familjeägt städföretag som sedan 1987 har erbjudit städ och renhållningstjänster i StorStockholmsområde. Vi tror att en renare miljö skapar en mer trivsam tillvaro. Om det så är på kontoret, i hemmet eller i trapphuset i din bostadsrättsförening. Vi använder oss endast av miljömärkta...

30 omdömen om Absolutina Rent AB

Sedan starten hos Reco 2021

Karin B
Skrev om Absolutina Rent AB

Välstädat och bra bemötande. Kommer att anlita dem igen.

Svar från Absolutina Rent AB

Hej Karin, tack så jätte mycket för din fin omdöme :). Vi ses snart igen! Vänliga hälsningar från Absolutinas :))

Rudy Wilhelm L
Skrev om Absolutina Rent AB

Hade en toppen upplevelse av absolutina. Allt gick lätt och smidigt!

Svar från Absolutina Rent AB

Hej Rudy, tack för fin omdöme och välkommen åter! Trevlig helg! Hälsar Absolutina🌞

Kristina P
Skrev om Absolutina Rent AB

Jag är helt nöjd med de tjänster jag fått utförda av er; 2 flyttstädningar; Noggrannhet, omhändertagande, detaljrik, snabba svar, flexibilitet, trevliga människor, bra pris, god doft, mycket bra städ-resultat, bra bemötande från början till slut. Jag kommer varmt rekommendera Absolutina Rent AB vidare till vänner och bekanta. Tack för toppen-service ⭐️

Svar från Absolutina Rent AB

Kristina! det var underbart att jobba för dig! Tack så mycket för ditt förtroende och såååå fin och omfattad omdöme! Vi är tacksamma att du ska rekommenderar oss i framtiden. Varma hälsningar från Absolutina´s ☺

Vivianne T
Skrev om Absolutina Rent AB

Topp tjejer jag är nöjd rekommenderar Marta och hennes oartner

Peter J
Skrev om Absolutina Rent AB

Mycket bra bemötande . De kommer på utsatt tid . Rent och fint .

Svar från Absolutina Rent AB

Hej Peter! God fortsättning på det nya året! Tack för fin omdöme! 👌Vi ses 😁 Varma hälsningar från oss på Absolutina!

Ingrid S
Skrev om Absolutina Rent AB

Väl bemött, bra dokumentation av resultatet, proffsig administration och dessutom trevlig, förtroendegivande kontakt

Svar från Absolutina Rent AB

Hej Ingrid! Vi tackar så mycket för denna vackra omdöme av själva flyttstädning fast även de "osynliga" delar som vårt arbete består av såsom bl.an. administration, resursplanering och logistik. Varma hälsningar! Absolutina´s ☺🎄

Lars-Erik H
Skrev om Absolutina Rent AB

Bra utförd städning, bra med foton och de brister i lägenheten som städfirman upptäckte Städningen utfördes på avtalad tid och till avtalat pris Trjänsten jag köpte var flyttstädning

Svar från Absolutina Rent AB

Hej Lars-Erik. Vi är verkligen glada att du är nöjd med vår service. Vi gör alltid vårt arbete till 100% och mer! Lycka till i den nya boende! Varma hälsningar, Absolutina Rent😊

Susanne B
Skrev om Absolutina Rent AB

Trevlig, tydligt och snabb återkoppling. Lyckades planera in en storstädning mitt i semestern trots svårigheten att få tag i personal. Noggranna och effektiva, mina fönster har aldrig varit så rena! Uppskattar att arbetsledare/chef kom ut och kvalitetskontrollerade genomfört arbete. Prisvärt. Rekommenderas!

Svar från Absolutina Rent AB

Hej Susanne! Tack så jättemycket att du har anlitat oss till städning hos dig! Och tack för såååå fin och omfattad omdöme! Skickar varma hälsningar! Tatiana på Absolutina

Hanna K
Skrev om Absolutina Rent AB

Fantastiskt bemötande och utmärkt service. Vi är så nöjda!

Tack Hanna för fin omdöme😊. Varma hälsningar och trevlig helg! Absolutina

Katarina M
Skrev om Absolutina Rent AB

Alltid så punktliga, trevliga och proffesionella! Jag är en mycket nöjd kund!😀

Svar från Absolutina Rent AB

Lycklig Absolutina samarbetar med de bästa Kunder! Tack Katarina för en Fin omdöme! Varma hälsningar😃, Tatiana på Absolutina

Sofia S

Noggrann och grundlig flyttstädning

Tack Sofia att du litade på Absolutina! Tack för omdöme👌😊

Bengt Ingvar A
Skrev om Absolutina Rent AB

Har köpt städtjänst . Är mycket nöjd med anvisad städare (Marta) och städresultatet

Tack Bengt! Vi skickar Hemrena hälsningar! 💚🤗

Fowzia A

Snabba och professionella. Är väldigt nöjd kund. Rekommenderar Absolutina AB

Mats K
Skrev om Absolutina Rent AB

Bra priser Mycket bra städning och på utsatt tid Trevlig kontaktperson

Paula N
Skrev om Absolutina Rent AB

Flyttstäd - grundligt, noggrant och prisvärt! Mycket fint och personligt bemötande.

Svar från Absolutina Rent AB

Tack för de fina ord Paula! Grattis på din nya lägenhet! Ha en fin sommar. Mvh, Absolutina, Tatiana och Personal

Annika H
Skrev om Absolutina Rent AB

Allt sköttes noggrant; genomgång inför städning, svar på frågor inför städning och själva städningen. Vi är mycket nöjda!

Svar från Absolutina Rent AB

Tack så jättemycket Annika för fint omdöme! Och Lycka till!!! Varma hälsningar, Tatiana på Absolutina

Ann-kathrine B

Bra kommunikation o logistik Allt motsvarade mina förväntningar Storstädning

Svar från Absolutina Rent AB

Hej Ann - Kathrine. Det är riktigt rolig att läsa din omdöme på våra tjänster! Tack så mycket! Varma Hälsningar Absolutina

Lars H
Skrev om Absolutina Rent AB

De gjorde ett fantastiskt bra arbete! Vi är supernöjda! Vi kan varmt rekommendera detta företag! Mvh Lars

Don J
Skrev om Absolutina Rent AB

Vi anlitar Absalutina Rent till kontorsstädning med frekvens varje vecka. De är punktliga, fokuserade på hög kvalitet av städtjänster samt professionella vid varje kontakt.

Elisabeth T
Skrev om Absolutina Rent AB

Jag köpte tjänsten fördjupad hemstädning 6. Tim. Företagets ägare kom hem till mig och presenterade personen som skulle utföra uppdraget. Gav ett mycket seriöst intryck. Jag förväntade mig att få min lägenhet perfekt städad. Mina förväntningar uppfylldes med råge Den som utförde uppdraget är mycket duktig och seriös. Jag är därmed mycket nöjd och anlitar gärna detta företag igen när jag behöver städtjänster.

Ann-Louise A
Skrev om Absolutina Rent AB

Vi köper tre timmar städning varannan vecka. Vi har anlitat städfirman sedan 2005. Kvaliteten på utfört arbete har varierat över tid men de senaste fem-sex åren har det genomgående fungerat bra. Det senaste dryga året mycket bra då samma person har städat hos oss på ett utmärkt sätt trots alla hemarbetande personer. De förväntningar vi har på företaget lever de upp till. Det gäller att själva tjänsten, städningen, utförs väl likaväl som när vi har kontakter med företaget för att tex göra uppehåll under en period pga semester...

Svar från Absolutina Rent AB

Hej Ann-Louise! över 15 år tillsammans!! 💚🧡 🤗 Vi är verkligen tacksamma för att vi arbetar för fantastiska och lojala kunder som Ni! Tack för den fina och omfattande omdöme av Absolutinas tjänster! Ha en fin dag! Absolutina

Helena D
Skrev om Absolutina Rent AB

Beställde storstädning av min lägenhet inför visning. Resultatet blev otroligt fint, min lägenhet har aldrig varit så ren! Trevligt bemötande och enkla att ha att göra med!

Svar från Absolutina Rent AB

Hej Helena! Vad roligt att höra att du är så nöjd med hela upplevelsen av vår tjänst. Lycka till! Önskar dig en fin vecka. Med vänlig hälsning, Tatiana på Absolutina Rent AB

Frida Sabina Gerd H
Skrev om Absolutina Rent AB

Vi anlitade Absolutina Rent AB för flyttstäd och är supernöjda! De hade gjort så fint, professionella och pålitliga. Vi var så nöjda att vi även numera har anlitat dem för hemstäd i vår nya bostad.

Emilia F
Skrev om Absolutina Rent AB

Vi har veckostädning hemma och har haft det i ett par år. Min upplevelse är att Absolutina Rent AB alltid gör sitt yttersta för att ge mig som kund det jag efterfrågar. De är Alltid flexibla; och har alltid trevligt bemötande mot oss. Städarnas noggrannhet har varierat lite emellanåt men vi har alltid fått hjälp tills vi blivit nöjda de gångerna vi klagat. Jag upplever att Absolutina Rent AB är väldigt måna om sina kunder och är reko och lätt att ha att göra med.

Louise S
Skrev om Absolutina Rent AB

Har regelbunden städhjälp och har vid tillfälle även fått hjälp med snöskottning och lövkrattning, alltid väldigt tillmötesgående och lösningsorienterat team som fixar allt. Tack för att ni finns!

Svar från Absolutina Rent AB

Hej Louise, vi är riktigt glada att göra vardagen enklare😀! Tack för ditt fint omdöme!👏😊 Absolutina

Helene B
Skrev om Absolutina Rent AB

Har städning i hemmet och på vårt kontor. Blir alltid glatt bemött och dom är alltid villig att lösa problem och önskningar som vi har. Fungerar över förväntningarna. Kan verkligen rekommendera Absolutina !

Svar från Absolutina Rent AB

Tack så jätte mycket Helene för att du valde oss! 😊

Thomas H
Skrev om Absolutina Rent AB

BÄSTA Städfirman! Varannan vecka piffar de upp mitt hem så att det är en fröjd att komma hem från jobbet. Nyligen utförde de även en flyttstädning åt mig som var magnifik. Kan varmt rekommendera Absolutina! Mvh Thomas Hållbro

Hej Thomas, tack så mycket för ditt förtroende! 😊👍,

Annelie N
Skrev om Absolutina Rent AB

Jag började med en storstädning. Därefter har jag haft veckostädning i ett par år. Jag är mycket nöjd!

Tack Annelie! Vi är glada att vi är tillsammans!😄👍🍀

Marie Louise Lovisa V
Skrev om Absolutina Rent AB

Alltid lika hjälpsamma, fantastiskt bemötande. Vi har anlitat detta bolag under många år och vi är jättenöjda. Vi har städning var 14:e dag och kan själva säga till om fönsterputsning etc. Vi är glada att vi valt detta bolag

Svar från Absolutina Rent AB

Vi gör vårt bästa och verkligen älskar vårt arbete! Tack så mycket Marie för fint omdöme!🍀😄

Larsa G
Skrev om Absolutina Rent AB

Rent utan att det krångel och meck. Riktig bra alltså.

Hej Larsa, fantastiskt! Tack för din feedback. 😄