Läs vad 5 kunder tycker om AC Städ Sweden AB 2

2022-07-28 Verifierad kund
    Super skönt att komma hem efter en arbetsdag till ett städat och fint hem. Väldigt proffesionellt och trevligt bemötande.

Rekommenderar starkt!!
    2022-07-14 Verifierad kund
    Det är en konst att tvätta fönster alla kan inte det, blev bemött mycket bra och företaget löste smidigt och professionell allt.
    Är jätte nöjd Monika
    2022-07-10 Verifierad kund
    Supernöjda med acstäd! Så skönt att komma hem till nystädat hem och supergullig städerska och bra service. Flexibla och tillmötesgående när vi har behövt ändra tid för städ osv. Rekommenderas starkt!
    Tack för omdömet Niki! Vi är glada av att kunna hjälpa till med era behov. På återseende ☀️😃
    Mvh AC Städ
  • Flyttbolaget ETT AB
    skrev om AC Städ Sweden AB
    2022-07-03 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med städningen av vår lägenhet. Det var snabbt och effektivt, samt att städerskan hade stenkoll på vila rengöringsmedel som är mest skonsamma för diverse ytor/material. Vi kommer med säkerhet använda oss av AC städ igen!
    Hej Flyttbolaget!
    Tack för erat omdöme och förtroendet. Vi ser fram emot framtida jobb hos er!
    Ha en fortsatt fin dag☀️
    2022-06-28 Verifierad kund
    Super trevlig personal! Alla förväntningar överträffades. Billigare än jag hade förväntat mig att en inflyttningstäd kostade. Resultatet var skinande perfektion.
    Hej Manne,

Tack snälla för ditt omdöme, det var ett nöje att få städa hos er inför inflyttningen 🌟

Vi på AC Städ önskar dig en fortsatt härlig dag!