Hårborttagning laser
en del av Acape laserklinik

Inom området Hårborttagning har vi på Acape 20 års erfarenhet och vi använder oss av en metod som kallas Alexandritlaser, vilket är den bästa vetenskapligt testade metoden på marknaden. Metoden innebär dessutom att vi använder ett välutvecklat kylsystem för minskad smärta.

Vi erbjuder följande:

- Alexandritlaser (755 nm) Motus Ax Moveo från DEKA.
- Permanent hårreducering med 5000 w laser, vilket gör att laserpulserna blir så korta och snabba att du även kan behandla tunna hårstrån.
Swedenborgsgatan 12
118 48 Stockholm — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Hårborttagning laser

• Sara T
    Sara T skrev om Hårborttagning laser en del av Acape laserklinik
    Jag gjorde en hårbortagning av laser för Daniela. Hon var snabb och hann med mycket på 30min och redan nu efter 2veckor ser jag resultat efter en behandling. Jag kommer verkligen göra mina nästa behandlingar där. Läs mer
  • Irena L skrev om Hårborttagning laser en del av Acape laserklinik
    hårbortagning, diatermi
    ingen skylt på dörren, stod länge och letade
    försenat
    ingen desinficering före
    slarvigt utfört
    sista besöket Läs mer
    2018-09-20 Stina H svarar Irena L
    Hej, Irena!
    Vad tråkigt att du fått det intrycket av oss. Vi är relativt nyinflyttade på Swedenborgsgatan. Nu har vi fått upp markiser, så att vi syns bättre både från tunnelbanan och pendeltåg. Försening brukar normalt bero på att kunden innan är sen. Angående desinficering, så gör vi självklart alltid det, men det är kanske inte alltid man säger varje steg man gör till kund. Vänligen . Acape laser
  • Zuzu Z skrev om Hårborttagning laser en del av Acape laserklinik
    Har varit en stammis hos dem i mer än 8 år. Är otroligt nöjd med deras service. Resultat på min behandling är jätte bra, kan inte bli bättre faktiskt. Jag gör hårborttagning med laser och hade några vårtor på händerna som de också tog bort med laser. Är otroligt nöjd med deras kunskap. De är jätte kunniga o duktiga. Dessutom älskar den härliga stämning de har där. Alltid good vibes. Varmt rekommenderas +++++ Läs mer
  • Mari A skrev om Hårborttagning laser en del av Acape laserklinik
    Har tyvärr gått till acape för att göra laser hårborttagning .. Dem har använt låg styrka på mig så hår inte försvinner- vilket blir att man går flera behandlingar.. Dem jobbar med färre pulser/sekund när man bokar tex 1h behandling. Så dem inte " hinner" så mycket- köper flera timmar. ( sista behandlig fick jag ganska ont och hon "glömt" bort och höjde pulser under behandligen..
    Har även fått tjockare hår där jag hade tunna på baksida lår.. Okunniga..
    Cheating helt enkelt.. Läs mer
  • Iuliia S
    Iuliia S skrev om Hårborttagning laser en del av Acape laserklinik
    Trevligt bemötande, professionell service. Jag gör hårborttagning med alexandritlaser och är nöjd med resultatet. Läs mer
  • Renata Annika S skrev om Hårborttagning laser en del av Acape laserklinik
    Här är ett ställe med bra bemötande som tar ens problem på allvar! Hade under flera år haft besvärande hårväxt, som jag skämdes och mådde dåligt över. Efter ett tag var det outhärdligt och jag mådde mycket dåligt. Kollade runt mycket på olika ställen innan jag valde acape och deras alexandritlaser. Det tog några behandlingar innan önskvärt resultat uppstod, men nu är har jag fått väldigt fint resultat. Rekommenderas! Läs mer
  • Geir S skrev om Hårborttagning laser en del av Acape laserklinik
    Jag och ett par håriga polare har varit där och vi kan numera hänga utanför vassen utan att skrämma slag på damerna och ungarna. Rekommenderar dom starkt! Proffsiga & lätta att ha att göra med. Läs mer
  • Denise
    Denise skrev om Hårborttagning laser en del av Acape laserklinik
    Har gjort hårborttagning med alexandrit laser på 2 ställen tidigare men valde att prova Acape då de hade rimligare priser än andra. Tyvärr så förstår jag nu varför de har lägre priser än andra kliniker med alexandrit laser för att Acapes lasermaskin som kommer från märket Irradia, inte alls är lika effektiv som T.ex Candela gentlelase. Jag gjorde 1 behandling på hela överkroppen men va tvungen att ringa tillbaka och klaga när nästan allt hår va kvar efter 2 veckor när allt hår egentligen ska ramla av. Fick komma tillbaka och fixa till det samtidigt som jag ändå skulle göra laser på benen ca 3 veckor senare, men trots det så är allt hår kvar. Jag klagade på att det inte kändes något under behandlingen och frågade om vi kunde höja styrkan men det vägrade hon göra, trots att jag är riktigt blek med grova mörka hårstrån. Jag tycker det verkar hel skummt eftersom på andra ställen jag gjort laser har de alltid sagt att ju högre styrka man kan ha desto bättre resultat blir det, och vi hade garanterat kunnat höja styrkan. Har tröttnat på att det finna så många oseriösa företag som låtsas vara professionella. När man betalar över 5000kr per behandling förväntar man sig bättre service och bättre behandling. Jag kommer inte gå tillbaka, det är inte bara pga maskinen även pga Stinas kundbemötande som är väldigt nonchalant och spydig. Dottern Daniella som även jobbar där är däremot jätte trevlig och positiv till att hjälpa till att göra kunder nöjda. Jag kommer inte rekomendera detta till någon. synd. ......... Nu har det gått ca 3 månader sedan jag skrev dehär inlägget och man kan ändra det man skrivit. Har fått mycket mera hår på kroppen efter behandlingarna på Acape, och jag har pratat med andra laserterapeuter som erkänner att använder man får låg energi/styrka när man gör laser behandling med hårborttagning så finns set risk att stimulera hårväxten så att det växer ut mer hår istället, och det är precis vad som hänt. det är som att jag gjort alla mina 11 behandlingar helt i onödan för nu har det till och med kommit hår på ställen jag aldrig haft hår på tex axlar sidan av magen osv. Detta är helt sjukt hur ni kan lura folk på dehär sättet, för att man ska behöva komma tillbaka på flera behandlingar så ni kan tjäna mer pengar. det är faktiskt folk som jag som mår riktigt psykiskt dåligt pga min generade hårväxt och betalat över 100 000 för att få bort det och ändå ska man behöva vara mer än missnöjd :( blir så jävla ledsen! Läs mer
  • Jimmy L skrev om Hårborttagning laser en del av Acape laserklinik
    Kan starkt rekommendera denna klinik. Jag har varit hos Acape på hårborttagning med laser vid ett par tillfällen och är väldigt nöjd med resultatet. Sista hårborttagningsbehandlingen jag var på, så frågade jag terapeuten om man kunde behandla mina acneärr på kinderna och det sa hon gick bra. Jag gjorde behandlingen för ca 3 månader sen och nu ser jag ett mycket jämnare resultat, än hur det var innan. Kompetenta och väl bemötande terapeuter! Läs mer

Swedenborgsgatan 12, 118 48 Stockholm