Aktiv på Reco.se sedan 2011

Hudvård
en del av Acape laserklinik

Känner du för ett litet lyft i vardagen? Vi fixar åldrad hud och sura mungipor! Är det första gången du ska testa på någon typ av behandling är du välkommen att höra av dig för mer information eller ta en titt nedan vad våra tidigare kunder tycker.
Vi erbjuder följande behandlingar:

- Thermage CPT -> huduppstramning med radiovågor som utförs av vår läkare Dr. N. Civill.
- Dermapen, microneedling -> Behandlar åldrad och spänstfattig hud vilket gör att du får fina linjer speciellt runt öga, mun, pigmenteringar och ärr.
- V-soft lift - Trådlyft med PCO trådar. Lyfter sura mungipor, stramar upp käklinje eller panna som utförs av vår läkare Dr N. Civill. Läs mer

Läs vad 7 Läs vad Hudvård

• Jeanette S skrev om Hudvård en del av Acape laserklinik

2018-11-05

En frans-och ögonbrynsfärgning, mycket bra

En konsultation av hudförändring och problem med finnig hy.
    Väl bemött och trevlig personal.

Kommer absolut att använda fler av företagets erbjudande Läs mer
  • Caroline C skrev om Hudvård en del av Acape laserklinik

2018-10-05

Gick dit för borttagning av skönhetsfläckar.
    Blev mycket bra mottagen. Läs mer
  • Yvonne S skrev om Hudvård en del av Acape laserklinik

2018-10-02

Fin form o bra färg på mina ögonbryn men ögonfransarna fick inte mkt färg. Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Hudvård en del av Acape laserklinik

2018-04-02

Betalade mycket pengar för att ta bort fibrom hos Stina. Hon tog bort frisk hud med laser. Jag tror inte att hon ser tillräckligt bra. Gå någon annanstans. Läs mer
    2018-04-05 Acape laserklinik svarar Jessica L
    Hej. Vi anser att det är svårt att svara på din kritik, då du inte kontaktat oss efter din behandling. Då vi inte sett dig efter behandlingen, så har vi inget att gå efter för att besvara kritiken.
    Vi brukar självklart inte slipa bort hud som inte önskas slipas bort och vi använder oss av bra ljus och förstoringslampa om så skulle behövas. Vi har aldrig bemötts av denna kritik tidigare och skulle såklart gärna vilja att du kontaktade oss. Väl mött/ Acape laser
  • Lena N skrev om Hudvård en del av Acape laserklinik

2015-11-12

Jag kontaktade acape, då jag kände att jag ville göra någonting åt min lite hängande käklinje. Jag var säker på att jag inte ville göra ett ansiktslyft, då jag inte gillar tanken att någon ska skära i min hud. Jag fick först boka en tid för gratis rådgivning. När jag kom dit, så pratade vi och doktorn, som hette Nuria Civill kände på min hud i ansiktet och förklarade hur en behandling gick till. Jag tyckte de var trevliga och seriösa, så jag bestämde mig för att göra en V soft lift behandling. Det var sex månader sedan och nu ser jag resultatet. Mitt häng på käklinjen är helt borta, min hud är mycket fastare. jag är så himla glad att jag gjorde detta! Jag hade en bedövningssalva på innan och det kändes nästan ingenting. Doktor Nuria är jätteduktig och de är trevliga och proffsiga där på acape! Jag går gärna dit igen Läs mer
  • Susan M skrev om Hudvård en del av Acape laserklinik

2011-11-10

Verifierad kundrelation
    Rekommenderar inte acape! Var där och tog bort ytliga blodkärl på mina näsvingar. Mina blodkärl är mer synliga än någonsin, det känns som om jag kastat pengarna i sjön. Känns dessutom lite oseriöst, kliniken ligger vid spärrarna på tunnelbaneplan. Läs mer
  • Filippa skrev om Hudvård en del av Acape laserklinik

2011-10-26

Blev väldigt trevligt bemött på Acape och kan varmt rekommendera dem. Har aldrig tidigare gjort någon skönhetsbehandling men tog steget att bli av med ett antal röda märken på kinden ("ytliga blodkärl") en gång för alla. Det gjorde inte så ont som jag trott och nu är märkena borta. Läs mer