Aktiv på Reco.se sedan 2011-03-21

Laserbehandlingar
en del av Acape Laserklinik

Vill du bli av med solfläckar, vårtor eller bara se några år yngre ut. Vi har kvalitetssäkrade och välrenommerade behandlingar som utförs av erfaren personal. Nedan ser du våra rekommenderade behandlingar.

- KTP laser (532 nm) -> behandlar ytliga blodkärl, hemangiom och eldsmärken.
- Co2 laser (10600 nm) -> behandlar fibrom, keratoser, vårtor, solfläckar och födelsemärken.
- Laserpeeling (hudföryngring).
- Motus Ax Moveo -> hårborttagning med 5000 w maskin. Läs mer

Läs vad 47 Läs vad Laserbehandlingar

• Fotini V skrev om Laserbehandlingar en del av Acape Laserklinik

2020-06-18

Grymma!!
    Gick på hårborttagning hos Daniela.
    Är jätte nöjd. Effektiv behandling, professionella och väldigt fräscht.
    Rekommenderar Läs mer
  • Britt B skrev om Laserbehandlingar en del av Acape Laserklinik

2020-06-15

Jag var där på hårborttagning. Trevligt bemötande och effektiv behandling. Läs mer
  • Charly P skrev om Laserbehandlingar en del av Acape Laserklinik

2020-05-08

Underbar upplevelse, supernöjd med resultatet! Läs mer
  • Eivor K skrev om Laserbehandlingar en del av Acape Laserklinik

2020-03-12

Det hjälpte inte mig tyvärr.
    Jag hade för mycket attos Läs mer
  • Seppo H skrev om Laserbehandlingar en del av Acape Laserklinik

2020-03-12

Borttagning av bruna fläckar i ansiktet. Blev bemött på bästa sätt. Förväntningarna upplevdes mycket väl. Mycket nöjd Läs mer
  • Sofie H skrev om Laserbehandlingar en del av Acape Laserklinik

2020-03-11

Tog bort två märken i ansiktet.
    Gjorde inte ont, läkte som beskrivet. Nöjd med bemötande och behandling. Läs mer
  • Mia L skrev om Laserbehandlingar en del av Acape Laserklinik

2020-03-11

Jag blev bemött väldigt bra. Personalen är alltid väldigt trevliga och kunniga. Härlig atmosfär. Rekommenderar Acape varmt.

Jag hade höga förväntningar . Mina förväntningar blev sanna och jag fick ett utmärkt resultat. Väldigt nöjd med min behandling. Jag lär återkomma. Läs mer
  • Marianne S skrev om Laserbehandlingar en del av Acape Laserklinik

2020-03-11

Laserbeh av röda blodkärl. Gjort ddt hos Acape en gång tidigare. Vänlig och kunnig personal. 4000 kändes dyrt för kinderna.
    Man borde få mer info om hur svullen man kan bli efteråt och att det även kan gå upp under ögonen. All info innan är bra, även om jag förra ggn för flera år sedan enbart blev lite svullen och mer röd. På det hela stora nöjd. Ville ju själv genomgå behandlingen. Läs mer
  • Ida J skrev om Laserbehandlingar en del av Acape Laserklinik

2020-03-11

Proffsiga trevliga, man behöver några gånger me håret försvinner verkligen! Och det känns knappt!! Jag har varit på andra laserbehabdlingar innan som gör rätt ont. Det här är helt underbart!! Trogen kund! Läs mer
  • Emma L skrev om Laserbehandlingar en del av Acape Laserklinik

2019-01-21

Jag tog bort fibrom i ansikte samt två leverfläckar på kroppen i december 2018.
    Lever fläckarna läker fortfarande så är fortfarande röda men ljusnar mer och mer för varje dag!

Fibromet läkte efter några dagar bara. Men känner dock redan att det är påväg tillbaka...

Annars väldigt bra bemötande! Trevlig och omhändertagande personal. Plus för väldigt fin lokal! Läs mer
    2019-01-22 Acape laserklinik svarar Emma L
    Hej, Emma!
    Tack för din fina rekommendation! Om ditt fibrom är på väg tillbaka, så får du inom två månader en komplettering till reducerat pris.
    Välkommen att höra av dig i fall du vill boka tid för det! Vänliga hälsningar, Acape laser