Plastikkirurgi Stockholms län Stockholm Södermalm Acape laserklinik Laserbehandlingar
Aktiv på Reco.se sedan 2011

Laserbehandlingar
en del av Acape laserklinik

Vill du bli av med solfläckar, vårtor eller bara se några år yngre ut. Vi har kvalitetssäkrade och välrenommerade behandlingar som utförs av erfaren personal. Nedan ser du våra rekommenderade behandlingar.

- KTP laser (532 nm) -> behandlar ytliga blodkärl, hemangiom och eldsmärken.
- Co2 laser (10600 nm) -> behandlar fibrom, keratoser, vårtor, solfläckar och födelsemärken.
- Laserpeeling (hudföryngring).
- Motus Ax Moveo -> hårborttagning med 5000 w maskin. Läs mer

Läs vad 22 kunder tycker om Laserbehandlingar

• Carolina R
    Carolina R skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Proffsigt snabbt och jättenöjd med resultatet. Priserna är capriser så fråga om konkret pris för just det du vill ta bort så du vet innan. Läs mer
  • Jenny Q skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Proffsigt bemötande och supernöjd med behandlingen. Läs mer
  • Andrea B skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Smidigt och resultatet blev precis som jag önskat. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Joko D skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Bokade en laserbehandling och blev trevligt bemött. Läs mer
  • F R skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Jag tog bort två födelsemärken (med laser) i ansiktet och resultatet ser så här långt ut att bli jättebra. Trots att jag var lite sen (körde fel) var Stina snäll och hjälpsam.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Therese W skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Bra bemötande i samband med borttag av födelsemärken/leverfläckar Läs mer
  • Madeleine E skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Tog bort två födelsemärken i ansiktet. Är mycket nöjd med både bemötande och resultat! Kommer återkomma för att ta bort fler märken :)
    /Madeleine Läs mer
  • Carina L skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Jag tog bort utstående fibrom/födelsemärken i ansiktet för ca. två månader sedan, och är jättenöjd. Just nu är det små rosa fläckar/ärr. Lugn och mysig stämning i lokalen. Bra bemötande. Läs mer
  • M H skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Går på laserbehandling och är väldigt nöjd!! Förutom att de är professionella och mycket tillmötesgående, är de verkligen duktiga på vad de gör! Känns väldigt tryggt att gå här, jag får alltid svar på mina frågor och de bryr sig om att kunderna ska förstå hur saker och ting fungerar, vad man kan förvänta sig osv. Det märks också att de är måna om att erbjuda kunderna det bästa då de uppdaterar sig själva kontinuerligt kunskapsmässigt. Jag är supernöjd med behandlingen och resultaten!!! Läs mer
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Bra bemötande från första kontakten. Väl utförd behandling (jag har tagit bort leverfläckar på kroppen med laser) Personligt och professionellt. Läs mer