Plastikkirurgi Stockholms län Stockholm Södermalm Acape laserklinik Laserbehandlingar
Aktiv på Reco.se sedan 2011

Laserbehandlingar
en del av Acape laserklinik

Vill du bli av med solfläckar, vårtor eller bara se några år yngre ut. Vi har kvalitetssäkrade och välrenommerade behandlingar som utförs av erfaren personal. Nedan ser du våra rekommenderade behandlingar.

- KTP laser (532 nm) -> behandlar ytliga blodkärl, hemangiom och eldsmärken.
- Co2 laser (10600 nm) -> behandlar fibrom, keratoser, vårtor, solfläckar och födelsemärken.
- Laserpeeling (hudföryngring).
- Motus Ax Moveo -> hårborttagning med 5000 w maskin. Läs mer

Läs vad 38 kunder tycker om Laserbehandlingar

• Emma L skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik

2019-01-21

Jag tog bort fibrom i ansikte samt två leverfläckar på kroppen i december 2018.
    Lever fläckarna läker fortfarande så är fortfarande röda men ljusnar mer och mer för varje dag!

Fibromet läkte efter några dagar bara. Men känner dock redan att det är påväg tillbaka...

Annars väldigt bra bemötande! Trevlig och omhändertagande personal. Plus för väldigt fin lokal! Läs mer
    2019-01-22 Stina H svarar Emma L
    Hej, Emma!
    Tack för din fina rekommendation! Om ditt fibrom är på väg tillbaka, så får du inom två månader en komplettering till reducerat pris.
    Välkommen att höra av dig i fall du vill boka tid för det! Vänliga hälsningar, Acape laser
  • Vida T skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik

2019-01-16

Tog bort leverfläck, gick bra. Gärna mer omhändertagande bemötande Läs mer
  • Carolina R
    Carolina R skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik

2018-12-01

Proffsigt snabbt och jättenöjd med resultatet. Priserna är capriser så fråga om konkret pris för just det du vill ta bort så du vet innan. Läs mer
  • Firel J skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik

2018-12-01

Trevliga o sociala, bra resultat hittils Läs mer
  • Jenny Q skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik

2018-11-29

Proffsigt bemötande och supernöjd med behandlingen. Läs mer
  • Andrea B skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik

2018-11-29

Smidigt och resultatet blev precis som jag önskat. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Nathalie B
    Nathalie B skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik

2018-11-05

Laserbehandling för att ta bort leverfläckar
    Jättebra trevlig personal
    Perfekta riktig bra service Läs mer
  • Midia I skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik

2018-10-04

Jag bokade en laserbehandling för brasiliansk hårborttagning. Jag har gjort den bahandlingen två gånger vid kliniken och är supernöjd med både behandlingen och bemötandet. Då det är ett intimt område kan det kännas lite obehagligt, men det kändes inte det minsta jobbigt tack vare det fina bemötandet. Hittills har jag varit positivt överraskad över hur bra behandlingarna varit trots att jag har några kvar till resultatet som jag strävar efter. Läs mer
  • Anna L skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik

2018-10-04

Jättenöjd med mitt besök hos Acape. Proffsigt och trevligt bemötande. Tog bort födelsemärken i ansiktet som redan efter någon vecka ser väldigt fint ut! Läs mer
  • Henrik O skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik

2018-10-02

Tjänsten innebar att ta bort ett antal bindvävsknutor med CO2-laser. Det var en mycket professionellt utförd behandling med ett mycket bra bemötande. Läs mer