Acape Laserklinik

Acape Laserklinik

Ring 08-509 236 09 www.acape.se
4.4

Här på Acape Laser har vi alltid som mål att våra kunder ska bli väl omhändertagna. Därför satsar vi allt på utbildad personal, den bästa utrustningen och trevliga centrala lokaler på Södermalm i Stockholm. Om vi inte tror på en behandlingsmetod, så använder vi den inte. Det är så vi jobbar - med högsta möjliga tillit till våra...

213 omdömen om Acape Laserklinik

Daniel G
Skrev om Acape Laserklinik

Personalen erbjuder mkt bra service!

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Ellinor P
Skrev om Acape Laserklinik

Jag kom hit för att ta bort 5 födelsemärken, några på ansiktet. Det blev väldigt djupa sår som tog flera månader att läka och när de väl gjorde det kom alla tillbaka, vissa helt och andra dels. De var inte jättestora heller. Jag ville helst undvika den här kliniken framöver, men såg att de hade någon slags rabatt på kompletterande behandlingar med en tidsgräns. Jag skrev inom tidsgränsen, men de sa att det inte gick att göra senare på året då det skulle ha gått för långt tid då. Jag ville helst inte gå runt med öppna sår...

Ellinor P gillar detta
Vanessa A
Skrev om Acape Laserklinik

Jag gick nyligen till Acape för att ta bort en födelsemärke, och jag måste säga att det var en fruktansvärd upplevelse. Personalen var oprofessionell och gav mig felaktiga råd angående min sårskötsel. De sa till mig att ta bort plåstret dagen efter behandlingen, men det var helt felaktigt och jag fick nästan en infekterad sårr. Läkaren var tvungen att informera mig om att jag behövde ta bättre hand om såret. För att göra saken värre så återkom födelsemärkena endast efter en och en halv månad efter laserbehandlingen. Jag...

Ellinor P gillar detta
Svar från Acape Laserklinik

Hej, Vanessa! Det var väldigt tråkigt att du har fått den upplevelsen hos oss. Du har fått en skriftlig information här, som du har skrivit på, angående sårvård, behandlingsresultat, risker och sidoeffekter. I den står bland annat att pigment i märkena i vissa fall kan komma tillbaka och att vi då tillämpar en kostnad för att komplettera det. Vår läkare var med under behandlingen och hon ger ge extra information muntligt. Vi ber om ursäkt för att vi missat ditt första mail och samtal. Hur som helst så är det inte kul att...

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Signe K
Skrev om Acape Laserklinik

Älskar! Acape förverkligade min dröm och det är jag verkligen tacksam för.

Hannele S
Skrev om Acape Laserklinik

trevligt, proffsigt och omhändertagande. Tryggt!

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 619 omdömen 4.9 av 619 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Jenny S
Skrev om Acape Laserklinik

Bra service, jordnära , ger bra råd!

Camilla G
Skrev om Acape Laserklinik

Supertrevligt bemötande och proffsig borttagning av 10 upphöjda leverfläckar med Co2-laser. De i ansiktet är fullt läkta nu och det syns inte att de någonsin funnits där. Rekommenderas!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Jens S
Skrev om Acape Laserklinik

mycket trevlig och sakkunnig personal (i mitt fall Daniela) vid behandling maj 2021 gick dit efter 3 månader för efterkontroll september 2021 - trevligt bemötande även då

Sara A
Skrev om Acape Laserklinik

Jättetrevligt bemötande och proffsig service rakt igenom.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Lena N
Skrev om Acape Laserklinik

Väl mottagen. Trevlig personal. Mjuka händer. Proffsigt.

Ann C
Skrev om Acape Laserklinik

Blev mycket positivt bemött o är nöjd med resultatet av behandlingen!

Sandra G
Skrev om Acape Laserklinik

Bokade en Laserbehandling, och är jättenöjd med både bemötande och resultatet.

Dorothy M
Skrev om Acape Laserklinik

Daniella har alltid varit trevlih

Patrik R
Skrev om Acape Laserklinik

Bra och professionellt bemötande.

VALENTINA S
Skrev om Acape Laserklinik

Angav i min bokning att jag tidigare varit hos läkare och tittat så att födelsemärket inte var farligt, sa detta även vid första besöket till den som behandlade mig. Fick ingen mer information än så. Tog då bort 3 födelsemärken varav två har kommit tillbaka. Bokade tid för en andra behandling och fick gott bemötande. Tyvärr kom de två födelsemärkena tillbaka igen (ena både större och mörkare). Nu när jag var förbi kliniken pratade jag kort med läkare som hävdar att de alltid brukar rekommendera konsultation först och att...

Svar från Acape Laserklinik

Hej, Valentina! Vi ger alltid en skriftlig information hos oss vid behandlingar. Vi ger även informationen muntligt. Vi ser att du fått en skriftlig information som du skrivit under. Vi tycker att den är tydlig, men vi ber om ursäkt om det är något du har uppfattat som är otydligt. I informationen står att man ska fråga innan behandlingen i fall det är något som man undrar över. I informationen står även vad som händer före, under och efter behandling, risker och sidoeffekter, samt råd om hur man tar hand om märkena...

Linda P
Skrev om Acape Laserklinik

Trevligt tryggt och kompetenta människor

Martin H
Skrev om Acape Laserklinik

Tog bort sk spindelblodkärl på näsan med KTP Laser, och dom försvann på direkten. Kan varmt rekommendera Acape kliniken. Martin

Emma L
Skrev om Acape Laserklinik

Jag tog bort två födelsemärken ansiktet. Det gick smidigt och hon som tog hand om mig var väldigt duktig och trevlig.

Liselotte S
Skrev om Acape Laserklinik

Mycket trevlig personal, mycket bra bemötande. Tog bort leverfläckar, jättenöjd.

Martinsson M
Skrev om Acape Laserklinik

Mycket professionella både i utförandet och bemötandet. Man blir lugn och trygg! Roligt att möta personer som tycker om det de gör och att de så generöst delar med sig av sina kunskaper och ger goda råd. Har du inte besökt dem än så kan jag varmt rekommendera dig att göra det!

Daniela H gillar detta
Jenny L
Skrev om Acape Laserklinik

Jag kan bara säga att jag är väldigt nöjd.

Isabel Maria Åsa H
Skrev om Acape Laserklinik

Proffsigt och varmt bemötande. Min hud är numera fantastisk! Bra råd och seriösa rekommendationer. Kan varmt rekommendera!

Sofia S
Skrev om Acape Laserklinik

Proffsigt bemötande och bra resultat! Kan varmt rekommendera!

Louise S
Skrev om Acape Laserklinik

Proffsiga, ärliga och avkopplade i en

Svar från Acape Laserklinik

Tack Louise, att du tog dig tid att skriva så fint om oss!

Zita G
Skrev om Acape Laserklinik

Trevligt bemötande och mycket proffesionellt behandling. Jätte nöjd!

Johanna J
Skrev om Acape Laserklinik

Man mår alltid bra när man varit på Acape. Tryggt och proffsigt.

Danas R
Skrev om Acape Laserklinik

Väldigt bra bemötande, kunniga, bra resultat. Man kände sig trygg under behandlingengs gång. Finner inget negativt att säga.

REBECKA N
Skrev om Acape Laserklinik

Väldigt trevligt bemötande och jättefina lokaler, men jag blev tyvärr inte helt nöjd med själva behandlingen. Tog bort födelsemärken med laser, men de blev tyvärr inte helt borttagna. Jag var på ett läkarbesök i ett annat ärende för ett par veckor sedan och hon reagerade så pass på märkena att hon skrev en remiss till hudläkare för att ta bort dem ordentligt.

Svar från Acape Laserklinik

Hej, Rebecka! Vad tråkigt att du inte blev nöjd med behandlingsresultatet! I vår information som vi har på hemsidan, samt i den informationen du fått här, så kan det krävas komplettering av behandlingen. Om du hade kontaktat oss, så hade vi bokat tid för kontroll och därefter en kompletterande behandling. Tyvärr, så vet inte alla läkare hur laserbehandling fungerar och man kan då få denna reaktion eftersom märket delvis syns. Många läkare rekommenderar dock Co2 laserbehandling pga att det är mindre risk för ärr än att...

Fotini V
Skrev om Acape Laserklinik

Grymma!! Gick på hårborttagning hos Daniela. Är jätte nöjd. Effektiv behandling, professionella och väldigt fräscht. Rekommenderar

Britt B
Skrev om Acape Laserklinik

Jag var där på hårborttagning. Trevligt bemötande och effektiv behandling.

JERRY N
Skrev om Acape Laserklinik

Bokade konsultation, fick bekräftelse via sms och anlände 5 min innan. Tomt i lokalen, ingen som kommer när man plingar och ingen svarar på telefon. Inte heller någon besked om inställd tid eller förklaring. Inte förtroendeingivande, får bli ett annat bolag.

Svar från Acape Laserklinik

Hej Jerry! Vi var upptagna i behandlingar och då hör vi inte alltid dörrklockan. Jag var klar med min kund och tittade på klockan 11.13, Du hade tid 11.15. Tråkigt att Du inte väntade på Din tid. Med vänlig hälsning Acape laserklinik

Charly P
Skrev om Acape Laserklinik

Underbar upplevelse, supernöjd med resultatet!

Eivor K
Skrev om Acape Laserklinik

Det hjälpte inte mig tyvärr. Jag hade för mycket attos

Seppo H
Skrev om Acape Laserklinik

Borttagning av bruna fläckar i ansiktet. Blev bemött på bästa sätt. Förväntningarna upplevdes mycket väl. Mycket nöjd

Sofie H
Skrev om Acape Laserklinik

Tog bort två märken i ansiktet. Gjorde inte ont, läkte som beskrivet. Nöjd med bemötande och behandling.

Mia L
Skrev om Acape Laserklinik

Jag blev bemött väldigt bra. Personalen är alltid väldigt trevliga och kunniga. Härlig atmosfär. Rekommenderar Acape varmt. Jag hade höga förväntningar . Mina förväntningar blev sanna och jag fick ett utmärkt resultat. Väldigt nöjd med min behandling. Jag lär återkomma.

Marianne Margareta S
Skrev om Acape Laserklinik

Laserbeh av röda blodkärl. Gjort ddt hos Acape en gång tidigare. Vänlig och kunnig personal. 4000 kändes dyrt för kinderna. Man borde få mer info om hur svullen man kan bli efteråt och att det även kan gå upp under ögonen. All info innan är bra, även om jag förra ggn för flera år sedan enbart blev lite svullen och mer röd. På det hela stora nöjd. Ville ju själv genomgå behandlingen.

Ida J
Skrev om Acape Laserklinik

Proffsiga trevliga, man behöver några gånger me håret försvinner verkligen! Och det känns knappt!! Jag har varit på andra laserbehabdlingar innan som gör rätt ont. Det här är helt underbart!! Trogen kund!

Navid S
Skrev om Acape Laserklinik

Proffsigt bemötande, fräscht och bra resultat. Allt vad man kan önska sig. Acape levde upp till alla mina förväntningar.

Heidi H

Borttagning födelsemärke trevlig personal

Ida J
Skrev om Acape Laserklinik

Trevlig personal och hårborttagningen är både smärtfri och effektiv!! Rekommenderas verkligen!

Matilda G
Skrev om Acape Laserklinik

Superbra bemötande! Trevliga, professionella. Väntar fortfarande på att se slutresultatet av behandlingen då det inte läkt än, men än så länge ser det bra ut (tog bort några födelsemärken)!

Danny B
Skrev om Acape Laserklinik

Jag har besökt Acape Laserklinik två gånger nu för två olika behandlingar och är oerhört nöjd med både resultat och bemötande. Jag har tagit bort ett antal födelsemärken i ansikte och på kropp, det blir även några besök till då jag har fler födelsemärken jag vill få bort. Jag har dragit mig för att gå på behandling tidigare, men redan efter mitt första besök kände jag mig väl omhändertagen och trygg. Att jag fortsätter besöka kliniken har både med gott resultat att göra och den goda servicen som Stina och hennes kollegor står för!

Heidi H
Skrev om Acape Laserklinik

Borttagen av födelsemärke o vårta Bra bemötande o trevlig personal

Sara B

Dermapen. Bra effektivt!! Kunnig personal

Marie D
Skrev om Acape Laserklinik

Lätt att få tid och fräsch klinik. Trevlig personal

Inger B
Skrev om Acape Laserklinik

Borttagning med laser av födelsemärke. Jag blev välkomnande bemött och behandlingen blev bra utförd. Jag återkommer gärna.

Marie A
Skrev om Acape Laserklinik

De är väldigt duktiga på vad de gör och ger även en trevlig upplevelse på plats , hemtrevligt och bra

Isabel H
Skrev om Acape Laserklinik

Fick en kort kostnadsfri läkarrådgivning inför eventuell behandling. Väldigt smidigt och bra.

Sofia O
Skrev om Acape Laserklinik

Daniela, fantastiska människa! Känner mig alltid oerhört välkommen här. Har gjort KTP laser på ett eldsmärke med fantastiskt resultat. Rekommenderar starkt!