Alla kategorier Naprapat Jämtland Åre Access Rehab Access Rehab - Åre

Access Rehab - Åre

Kurortsvägen 20, 837 51 Åre — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Åre!

Till oss kan du komma och snabbt få hjälp mot din smärta. Vi har några av Sveriges bästa terapeuter som hjälper dig med allt från nackspärr, ryggskott, huvudvärk, muskelskador, ischias, löparknä och mycket annat. Att leva med värk och smärta är aldrig roligt. Låt oss därför hjälpa dig att träna på rätt sätt så att du får lite högre livskvalitet.

Besök gärna vår hemsida för mer information om hur du smidigast tar dig till oss. Välkommen att höra av dig eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om Access Rehab - Åre

• 2019-02-21

Lovisa J skrev om Access Rehab - Åre
    Massage, jag blev jättebra bemött och det hjälpte mig verkligen Läs mer
  • 2019-02-19

Christer Ö skrev om Access Rehab - Åre
    Trevligt mottagande.
    Skitsvårt att hitta dit. Läs mer
  • 2019-02-19

Mikaela W skrev om Access Rehab - Åre
    Sportmassage 25 min. Väldigt trevlig bemött med både proffsighet och värme. Massagen var grym. Hade förväntat mig en bra massage men fick en riktigt bra massage, bra tips och en bra start på dagen. Läs mer
  • 2019-01-28

Camilla Martin skrev om Access Rehab - Åre
    Skidhelgen räddad - tack Sara för engagerat bemötande och effektiv behandling!

Camilla Läs mer
  • 2019-01-10

Lars G K skrev om Access Rehab - Åre
    Det är svårt att ge ett beskrivning av mitt möte med er i Åre.
    Det var en pop-up lösning inför er nya klinik där.
    Jag har just genomgott en höftoperation och behövde lite råd och framför allt massage för att mjuka upp muskler.
    Jag fick ett vänligt bemötande och behandlingen var av väldigt bra. Sen förstår jag att ni vill ha en egen klinik i Åre.
    Jag har frikort men betalade fullt pris. Läs mer

Jonas D skrev om Access Rehab - Åre
    Bra behandling och mkt trevligt bemötande! Läs mer

Mattias E skrev om Access Rehab - Åre
    Mkt oerfaren naprspat som inte kunde genomföra korrekts justeringar. Jag har mkt stor erfarenhet av kiropraktorer och naprapater och det här var mkt dåligt jämfört med andra erfarenheter. Läs mer
    2019-01-31 Access Rehab svarar Mattias E
    Hej Mattias och tack för att du har lämnat ett omdöme om oss här.
    Jag tycker det är tråkigt att du upplever att ditt besök inte var vad du önskade. Vår kiropraktor i Åre, Sara, är en erfaren kiropraktor och i vår bedömning är hon duktigt på bland annat justeringar. Du får gärna utveckla vad du menar med att hon inte kunde utföra korrekta justeringar så vi får en chans att första vad vi kan förbättra. Du kan nå mig på andreas@accessrehab.se.

Varma hälsningar
    Andreas Bjurman
    VD Access Rehab

SaraJane A skrev om Access Rehab - Åre
    Sara är pedagogisk, kunnig pch professional. Jag har jag besvär med diskbråck i flera månader och efter tre veckor med Sara är mina symtom nästa borta. Läs mer

Linda G skrev om Access Rehab - Åre
    Massage 60 min. Bra bemötande och massage som motsvarade höga förväntningar. Läs mer

Gabrielle W skrev om Access Rehab - Åre
    Mycket väl genomförd massage, kunskapen och utförandet var toppen! Trevligt och professionellt. Läs mer

Anna G skrev om Access Rehab - Åre
    Professionellt och trevligt bemötande av Sara. Grundlig undersökning och behandling. Läs mer
  • 2018-12-09

Katarina L skrev om Access Rehab - Åre
    Sara Bjurström är en otroligt kompetent kiropraktor som verkligen ser och hör vad man har att säga. Lösningsorieterad och otroligt social och trevlig. Jag kommer verkligen komma tillbaka! Läs mer
  • 2018-11-08

Matilda R skrev om Access Rehab - Åre
    Fantastiskt bemötande! Sara var varm och glad och lyssnade. Jag gick dit för besvär i bröstryggen och blev både manipulerad och fick en härligt smärtsam massage. Kanon! Läs mer

Kurortsvägen 20, 837 51 Åre