Alla kategorier Sjukgymnast Jämtland Åre Access Rehab Access Rehab - Åre

Access Rehab - Åre

Årevägen 78, 837 52 Åre — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Åre!

Till oss kan du komma och snabbt få hjälp mot din smärta. Vi har några av Sveriges bästa terapeuter som hjälper dig med allt från nackspärr, ryggskott, huvudvärk, muskelskador, ischias, löparknä och mycket annat. Att leva med värk och smärta är aldrig roligt. Låt oss därför hjälpa dig att träna på rätt sätt så att du får lite högre livskvalitet.

Besök gärna vår hemsida för mer information om hur du smidigast tar dig till oss. Välkommen att höra av dig eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 33 kunder tycker om Access Rehab - Åre

• 2019-09-09

Linnéa L skrev om Access Rehab - Åre
    Kunnig kiropraktor, nyfiken och tydlig med vad hon kunde göra vid första besöket och vad hon ser att hon kan hjälpa med på sikt. Även insiktsfulla och bra råd vad Jag kan göra för att underlätta för min egen rehabilitering och styrka. Läs mer
  • 2019-09-06

Emma A skrev om Access Rehab - Åre
    Trevligt bemötande, kunnig massör och nöjd med behandlingen. Återkommer gärna Läs mer
  • 2019-09-05

Fanny B skrev om Access Rehab - Åre
    Fått äran att ha ett sponsor samarbete med access! Mötet var mycket bra. Proffsigt, hjälpsamma och avlyssnande. Topp bemötande! Läs mer
  • 2019-08-16

Stefan V skrev om Access Rehab - Åre
    Löste mitt problem på ett snabbt och smidigt sett. Kommer självklar att göra återbesök om problemet med axel/rygg återkommer. Läs mer
  • 2019-08-15

Anneli V skrev om Access Rehab - Åre
    sökt för akut ryggskott - fick tid samma dag och tips på rätt ryggövningar, återbesök en vecka senare - näst intill problemfri.

Bra bemötande - återvänder "gärna". Läs mer

Fredrik M skrev om Access Rehab - Åre
    Kiropraktik. Ryggproblem
    Föredömligt bemötande.
    Löste mitt problem med mycket information om hur jag ska göra för att det inte ska återkomma. Läs mer

Morgan P skrev om Access Rehab - Åre
    Massage
    Mycket bra
    Levde upp till mina förväntningar Läs mer

Martin B skrev om Access Rehab - Åre
    Kiropraktik
    Bemötandet var mycket bra.
    Jag tänkte mig genomgång av hela kroppen och sen mobilisering. Nu blev det nästan ingen mobilisering och övningar. En sjukgymnast kan göra samma sak.
    Det kändes lite bättre direkt efteråt men dagen efter var allt lika ont igen. Läs mer
  • 2019-07-17

Rolf R skrev om Access Rehab - Åre
    Jag köpte en kiropraktorbehandling. Mycket bra och trevligt bemötande.
    Jag förväntade att få knäckt upp en låsning nederst i ryggen, men det släppte aldrig helt, som jag är van vid.
    Jag fick dock en smärtlindrande massage och liniment.
    Jag tycker att Access Rehab i Åre kan rekommenderas och återkommer vid behov. Läs mer
  • 2019-07-15

Fredrik K skrev om Access Rehab - Åre
    Jag hade höga förväntningar och dom uppfylldes!
    Helande beröring. 🤙 Läs mer
  • 2019-06-13

Lina W skrev om Access Rehab - Åre
    kiropraktor behandling, jag bemöttes proffsigt och behandlingen var väldigt bra. Läs mer
  • 2019-05-27

Jonna H skrev om Access Rehab - Åre
    Ren, fräsch & snygg lokal.
    Trevligt bemötande.
    Kunnig massör, utförde min sportmassage perfekt! Läs mer
  • 2019-05-21

Camilla A skrev om Access Rehab - Åre
    Proffsigt & välkomnande har naturligtvis bokat en ny tid😊 Läs mer
  • Catarina E

2019-04-27

Catarina E skrev om Access Rehab - Åre
    Pedagogiskt, informativt och mycket kunnig personal.
    Ebba fick mycket bra hjälp. Läs mer
  • 2019-04-27

Magnus O skrev om Access Rehab - Åre
    Var uppe i Åre över helgen för en väns bröllopsfirande. Drabbades med jättebra tajming av ryggskott på fredagsmorgonen och kunde knappt röra någonting utan att det högg i ländryggen och strålade ut. Ringde och fick en tid samma dag klockan 12.
    Sara var beslutsam att göra vad som krävdes för att återställa mig så gott det gick för helgen och efter en timme av rejäl knådning och rörlighetsövningar fick jag tillbaka rörlighet och kunde gå utan stöd igen men hade fortfarande ont. Morgonen dagen efter var jag dock 99,5% återställd till min förvåning och det är jag väldigt tacksam för. Läs mer
  • 2019-04-25

Sara L skrev om Access Rehab - Åre
    Mycket nöjd med behandling och mottagande väl på plats. Minus för att kundtjänst inte visste var kliniken låg. Skulle även önska att högkostnadskort var giltigt. Läs mer
  • 2019-04-25

Lennart P skrev om Access Rehab - Åre
    Beställde akut tid för axlar och återbesök med idrottsmassage.

Mycket bra
    Fick som jag ville med riktig massage
    Finns inget att klaga på Läs mer

Lotta D skrev om Access Rehab - Åre
    Proffsig behandlare, blir perfekt när verksamheten öpnnar i
    nya lokaler. Läs mer

Mikael O skrev om Access Rehab - Åre
    Problem med huvudvärk. Jag fick ett väldigt bra bemötande och förväntningarna överträffades. Läs mer

Fredrik V skrev om Access Rehab - Åre
    Mycket nöjd med mitt besök! Fick en bra kombination av massage, justering av ryggen och övningar. Fler besök är redan bokade!

//Fredrik Läs mer
  • 2019-02-21

Lovisa J skrev om Access Rehab - Åre
    Massage, jag blev jättebra bemött och det hjälpte mig verkligen Läs mer
  • 2019-02-19

Christer Ö skrev om Access Rehab - Åre
    Trevligt mottagande.
    Skitsvårt att hitta dit. Läs mer
  • 2019-02-19

Mikaela W skrev om Access Rehab - Åre
    Sportmassage 25 min. Väldigt trevlig bemött med både proffsighet och värme. Massagen var grym. Hade förväntat mig en bra massage men fick en riktigt bra massage, bra tips och en bra start på dagen. Läs mer
  • 2019-01-28

Camilla Martin skrev om Access Rehab - Åre
    Skidhelgen räddad - tack Sara för engagerat bemötande och effektiv behandling!

Camilla Läs mer
  • 2019-01-10

Lars G K skrev om Access Rehab - Åre
    Det är svårt att ge ett beskrivning av mitt möte med er i Åre.
    Det var en pop-up lösning inför er nya klinik där.
    Jag har just genomgott en höftoperation och behövde lite råd och framför allt massage för att mjuka upp muskler.
    Jag fick ett vänligt bemötande och behandlingen var av väldigt bra. Sen förstår jag att ni vill ha en egen klinik i Åre.
    Jag har frikort men betalade fullt pris. Läs mer

Jonas D skrev om Access Rehab - Åre
    Bra behandling och mkt trevligt bemötande! Läs mer

Mattias E skrev om Access Rehab - Åre
    Mkt oerfaren naprspat som inte kunde genomföra korrekts justeringar. Jag har mkt stor erfarenhet av kiropraktorer och naprapater och det här var mkt dåligt jämfört med andra erfarenheter. Läs mer
    2019-01-31 Access Rehab svarar Mattias E
    Hej Mattias och tack för att du har lämnat ett omdöme om oss här.
    Jag tycker det är tråkigt att du upplever att ditt besök inte var vad du önskade. Vår kiropraktor i Åre, Sara, är en erfaren kiropraktor och i vår bedömning är hon duktigt på bland annat justeringar. Du får gärna utveckla vad du menar med att hon inte kunde utföra korrekta justeringar så vi får en chans att första vad vi kan förbättra. Du kan nå mig på andreas@accessrehab.se.

Varma hälsningar
    Andreas Bjurman
    VD Access Rehab

SaraJane A skrev om Access Rehab - Åre
    Sara är pedagogisk, kunnig pch professional. Jag har jag besvär med diskbråck i flera månader och efter tre veckor med Sara är mina symtom nästa borta. Läs mer

Linda G skrev om Access Rehab - Åre
    Massage 60 min. Bra bemötande och massage som motsvarade höga förväntningar. Läs mer

Gabrielle W skrev om Access Rehab - Åre
    Mycket väl genomförd massage, kunskapen och utförandet var toppen! Trevligt och professionellt. Läs mer

Anna G skrev om Access Rehab - Åre
    Professionellt och trevligt bemötande av Sara. Grundlig undersökning och behandling. Läs mer
  • 2018-12-09

Katarina L skrev om Access Rehab - Åre
    Sara Bjurström är en otroligt kompetent kiropraktor som verkligen ser och hör vad man har att säga. Lösningsorieterad och otroligt social och trevlig. Jag kommer verkligen komma tillbaka! Läs mer
  • 2018-11-08

Matilda R skrev om Access Rehab - Åre
    Fantastiskt bemötande! Sara var varm och glad och lyssnade. Jag gick dit för besvär i bröstryggen och blev både manipulerad och fick en härligt smärtsam massage. Kanon! Läs mer

Årevägen 78, 837 52 Åre