Alla kategorier Sjukgymnast Blekinge Ronneby Access Rehab Access Rehab - Järnavik

Access Rehab - Järnavik

Järnaviksvägen 80, 372 63 Bräkne-hoby — Visa karta

Välkommen till Access Rehab - Järnavik!

Har du molande smärta i knät? Sticker det baksidan av låret? Ja, oavsett vilket typ av smärta eller var den sitter så är du välkommen att kontakta oss på Access Rehab - Järnavik.

Vi på Access Rehab tycker att det ska vara enkelt att få hjälp med smärtan. Utan långa köer eller krav på remiss kan vi komma igång med behandling snabbt. På plats hos oss hittar du naprapat, kiropraktor, fysioterapeut och idrottsmassör som ständigt får vidareutbildning inom sina respektive områden. Vi tror på en modern vård som vilar på vetenskapliga grunder. Varmt välkommen att besöka oss på Järnaviksvägen 80 i Bräkne-Hoby!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Access Rehab - Järnavik

• Noel M

2019-07-03

Noel M skrev om Access Rehab - Järnavik
    Känns Fantastisk Bra Efter Besök. Läs mer
  • 2019-07-01

Christer L skrev om Access Rehab - Järnavik
    Kiropraktorbehandling akutinsats rygg och axel. Bra och kunnig kiropraktor. Lindring av besvären efter två besök. Läs mer
  • 2019-06-30

Ingrid E S skrev om Access Rehab - Järnavik
    Att dra till ett ben som är kortare än det andra.
    Jag blev väl bemött och upplevde att Ninni förstod mitt problem och hade en lösning till mig.
    Jag ringde innan besöket för att försäkra mig om att den behandling jag önskade kunde ges. Har tidigare blivit behandlad för samma problem, så jag vet vad som behöver göras.
    Jag återkommer gärna om en tid då jag känner att benet inte är tillräckligt långt. Läs mer
  • 2019-06-29

Peter V skrev om Access Rehab - Järnavik
    Bra härligt bemötande lite massage hade heller inte varit fel med tanke på smärtan Läs mer
  • 2019-06-28

Karin J skrev om Access Rehab - Järnavik
    Köpte tjänsten på nätet.
    Behandling av kiropraktor för ryggbesvär.
    Bra bemötande Läs mer

Annsofie J skrev om Access Rehab - Järnavik
    Proffsigt omhändertagande och man känner sig så mycket bättre när man fått beh. Trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera Ninni! Läs mer

Lars S skrev om Access Rehab - Järnavik
    Bra bemötande. God kunskap som naprapat. Lugn av sig, som gör att man känner sig trygg när man får behandling. Kan varmt rekommendera Ninni Norberg i Järnavik. Läs mer

Madeleine K skrev om Access Rehab - Järnavik
    Blev proffsigt bemött och undersökt. Jag fick stötvågsbehandling och tejpade min onda fot, ska på återbesök och ytterligare behandling i nästa vecka.

Jag vet att Access Rehab står för professionalitet och kunnande, och mina förväntningar infriades. Rekommenderas! Läs mer

Anna L skrev om Access Rehab - Järnavik
    Ninni är klockren, lyckas alltid bota de onda!! Läs mer

Järnaviksvägen 80, 372 63 Bräkne-hoby