Access Rehab - Karlskrona

• BadgeEightYears
4.5
Llama 0102-02 30 20 Compartir

About company

Välkommen till Access Rehab i Karlskrona! Är du i behov av att behandla smärtande muskler och leder eller lider du av kvinnohälsorelaterade besvär? Här på Access Rehab i Karlskrona arbetar specialister inom naprapati, kiropraktik, sjukgymnastik, idrottsmassage och träning. Vi erbjuder våra kunder modern och effektiv vård och...

792 omdömen om Access Rehab - Karlskrona

Christina P
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Trevligt bemött. Upplevde att mina besvär togs på allvar med god förståelse. Fick den behandling som jag hade förväntat mej och som ledde till klar förbättring. Återkommer gärna.

Morgan A
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Hamnade på sjukhus dagen efter med huvudvärk och synbortfall.

Svar från Access Rehab - Karlskrona

Hej Morgan och tack för din återkoppling! Vi vill gärna att du tar kontakt med din terapeut då det är viktigt att känna till om du inte mår bra eller får en kraftig reaktion efter ett behandlingstillfälle. Det går också bra att kontakta mig på elenore@accessrehab.se eller ringa oss på 010-202 30 20.

Kajsa L

Får alltid väldigt professionell och fin hjälp av Ninni på Access Rehab! 🙏

Jörgen J
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Inga konstigheter bra bemötande bra behandling känns kompetenta hela vägen!!

Svar från Access Rehab - Karlskrona

Hej Jörgen och tack för ett fint omdöme!

Katarina L
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Känns tryggt att få snabb hjälp av kunnig personal

Ann-Kristin K
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Väl bemött och bra hjälp. Trevligt ställe

Camilla H
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Bra hjälp och tips med att fortsätta förebygga så att kroppen mår bra.

Zenek P
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Trevligt och proffsigt bemötande och behandling

Fredrik B
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Fick tid med kort varsel och ett fantastiskt bemötande. Bra utfört arbete av kiropraktorn och bra övningar.

Qriztian H
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Familjärt och trevligt. Bra bemötande av all personal

Mikael E
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Bra massage gott bemötande allt positivt

Mats O
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Bra upplevelse med trevlig och kunnig personal. Jag hade inga större förväntningar men ville ha hjälp mot värk i kroppen. Jag beställde idrottsmässige via mitt jobb.

Svar från Access Rehab - Karlskrona

Hej Mats och tack för ditt omdöme, - det är betydelsefullt för oss!

Daniel R
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Snabbt att få tid, kunnig personal. Är väldigt nöjd med hjälpen jag fick

Michael H
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Trevligt bemötande och proffsig personal, rekommenderas!

Nicklas P
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Hej Jag fick tid väldigt snabbt, samma dag. Min kiropraktor undersökte mig och provade olika metoder. Det jag kan anföra som kritik är just att hon provade allt utan att veta. En riktigt skicklig kiropraktor hade undersökt, hittat felet och knäckt till så att det hade löst sig. I det här fallet var hon mer fysioterapeut. Jag förstår att man kanske inte hittar felet första gången, men det måste ändå vara målet att hitta det och åtgärda det. Inte chansa med en rad olika och kanske motstridiga övningar.

Svar från Access Rehab - Karlskrona

Hej Nicklas och tack för din feedback, - den är viktig för oss! För att kunna lokalisera problemet behöver vi ibland prova oss fram. Det är en ganska vanlig missuppfattning att en kiropraktor endast löser olika besvär genom manipulation (det man i folkmun kallar att "knäcka") Alla våra terapeuter jobbar med "aktiva behandlingar" vilket innebär att våra patienter förutom själva behandlingen också behöver jobba lite själva med olika övningar. Dessa övningar är aldrig generella utan anpassade efter varje individs problematik. Vi tar till oss att vi kanske brustit i informationen om just detta.

Ola J
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Blev bemött på ett trevligt sätt och fick den hjälp jag behövde.

Christina S
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Mycket bra. Fick bra hjälp på ett professionellt sätt.. Rekommenderas.

Angela B
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

MYCKET BRA ! PATRICIA ? 100% BRA ATT FÖRKLARA VAD HON GJORDE OCH RÅD OM OCH HUR JAG KAN GÖRA SJÄLV HEMMA. JAG HADE SMÄRTA I KNACKEN OCH EFTER TVÅ BEHANDKLINGAR VAR JAG SMÄRT FRITT.

Ola A
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Bra bemötande. Pedagogiskt förklarande av besvären/skadan. Skickligt yrkeskunnande. Blev hjälpt av mina besvär

Helene P
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Alltid trevligt bemött, lyssnar på mig. Bra behandlingar, lungt o skönt

Anders Q
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Jag hade bokat tid för besök hos kiropraktor på Access Rehab på grund av att jag hade smärta i nedre delen av ryggen. Jag blev mycket trevligt bemött när jag träffade personalen. Jag fick en bra känsla av kunnighet hos den som behandlade mig. Fick bra och tydliga instruktioner för hur jag skulle göra övningar på egen hand framöver. Upplevelsen var mycket positiv och jag kan tänka mig nya besök vid behov.

Svar från Access Rehab - Karlskrona

Hej Anders och stort tack för ditt fina omdöme! Det värmde :-)

Åsa L
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Lätt att komma i kontakt med. Bra hemsida/bokning. Trevlig och kunnig personal.

Ellah Divine T
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Jag fick hjälp faktiskt i samband med ryggsmärtor

Eva H
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Jag blev bemött proffsigt. Mina förväntningar va att hon kanske kunde berätta för mig varför jag har så om i ryggen. Jag va hos en kiropraktor och hon visade mig hur jag ska träna när jag har atros i mitt knä och gav mig även ett namn var jag kan träna vidare för mina problem.

Per-Ivan E
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Trevligt o proffsigt👍 Bra bemötande! Lysande!

Jimmy M
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Jag blev bra bemött, jag fick det jag förväntade mig, jag fick behandling för min ryggvärk. Mvh Jimmy Mattsson

Bo A
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Proffsigt bemötande och behandling. Lyssnade på mig och förklarade bra. Finns inget att klaga på förutom att det regnade ute.

Svar från Access Rehab - Karlskrona

Hej Bo och tack för detta fina omdöme! :-)

Hanna S
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Bra bemötande och lägger fokus på rätt saker

Sofia A
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

En bra massage med kunnig och trevlig personal. Kände mig väl omhändertagen!

Annelie I
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Otroligt bra bemötande. Kan sin sak och kände mig förstådd och omhändertagen. Rekommenderar verkligen.

Svar från Access Rehab - Karlskrona

Tack för ditt fina omdöme Annelie! Varmt välkommen åter vid behov.

Hans M
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Jag fick snabbt tillträde vid en akut situation. Fint och professionellt bemötande.

Svar från Access Rehab - Karlskrona

Tack Hans för ditt fina omdöme!

Flora B
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Det var en bra upplevelse, blev väl bemött av personalen och åkte hem med övningar som kan hjälpa besvären på längre sikt

Svar från Access Rehab - Karlskrona

Tack Flora för ditt omdöme och lycka till med övningarna!

Anders E
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Mycket bra bemötande som levde upp till min förväntan.

Svar från Access Rehab - Karlskrona

Tack Anders för ditt fina omdöme!

Gordana J
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Förväntade längre tid på behandling. Gick alldeles för snabbt. Hade fortfarande smärta i ländryggen, vände mig till nån annan som hjälpte mig. Mvh Gordana

Svar från Access Rehab - Karlskrona

Hej Gordana och tack för din feedback, - den är viktig för oss! Våra akutbesök ligger på 30 min och är alltså då lite kortare än våra ordinarie förstagångsbesök som ligger på 40 min. Vi försöker att alltid till ha några akuttider också tillgängliga i schemat för att kunna ta emot patienter med akut smärta så dessa ska slippa vänta då vi annars har ett tämligen fullbokat schema på våra terapeuter. Verkligen tråkigt att höra att vi inte uppfyllde dina förväntningar behandlingsmässigt! Det kan dock vara svårt att veta exakt...

Eva Christina A

Bra bemötande. Fick träningsprogram Positiv upplevelse

Svar från Access Rehab - Karlskrona

Hej Eva och tack för din feedback! Glädjer oss att höra att vi gav dig en positiv upplevelse. :-)

Gunnar S

Trevlig bra proffetionell hjälp

Mattias P
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Helt fantastisk upplevelse, mycket kunnig och duktig personal

Mats G
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Väldigt positivt .proffsig behandling av mina besvär.De infriade mina förväntningar på ett utmärkt sätt. Jag sökte hjälp för kramper i ryggslutet som hindrade mig från arbete.. Ninni tog emot mig och gav mig effektiv behandling. Känner inte av mina besvär på samma sätt längre.Men behöver någon behandling ytterligare.

Conny H
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Vänligt å proffsigt bemötande Hög kunnighet Å den hjälp jag får fungerar på mej

Niclas L

Väl och proffsigt omhändertagen

Katrin E
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Jag blev trevligt och proffesionellt bemött. Trevlig miljö, bra tillgänglighet med tider och parkering. Jag har träffat kiropraktor och behjälpt över förväntan.

Pär Q
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Kom in med många olika krämpor och fick behandlingen av några av dem. Fick också tips om saker som kan kan tänka på samt göra övningar så det var mycket bra.

Birgitta A
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Jag blev vänligt bemött av kiropraktorn Ninni och på utsatt tid. Hade bokat tid med anledning av ryggproblem. Hon behandlade och löste det på bästa sätt. Fick tips på rörelser också. Avbokade själv sista bokade tiden för att symtomen var helt borta .

Lotta K
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Personlig och kompetent rådgivning.

Jens C
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Kunnig och det hjälpte verkligen

Eva R
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Jag har träffat Patrica Strenius. Hon har tagit mig på allvar och försökt hjälpa mig med mina önskemål och mina problem.

Jeanette E
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Känner att jag inte fick någon hjälp med mina problem

Svar från Access Rehab - Karlskrona

Hej Jeanette, Tråkigt att du upplevde att du inte fick någon hjälp med dina problem. Om du vill berätta mer om det får du gärna kontakta oss på elenore@accessrehab.se

Ulla Annika K
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Professionellt och trevligt bemött i alla kontakter. Ser både till det specifika problemet och till kroppens helhet.

Erica N
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Jag tyckte att Anna-Karin lyssnade på det jag sa och gav bra tips gentemot problemet jag kom med. 25 minuter var den enda lediga tid inom närtid och det gjorde tillräckligt för att kunna invänta nästa lediga tid! Hon var super trevlig och jag kände mig extremt bekväm i hennes händer!

Berit R
Escribió sobre Access Rehab - Karlskrona

Jag bokade en akuttid efter tips från min son (tidigare kund) då jag fått ryggskott med smärtor och en upplevelse av att ryggen inte bar. Fick god hjälp genom behandlingen, redan nästa dag kunde jag promenera min vanliga runda med bara lite ryggont, efter att jag tidigare varit påverkad i flera dagar. Dessutom fick jag tips på övningar som redan påverkat positivt. Kom in lite sent på grund av besökare före mig och upplevde därför besöket väl kort, i övrigt var allt mycket bra. Trevligt bemötande!

Svar från Access Rehab - Karlskrona

Hej Berit och stort tack för ditt omdöme! Väldigt roligt att höra att du fick god hjälp på vår klinik och redan nästa dag kunde promenera igen. Ser att du kom till oss på en akuttid. Akuttiderna är lite kortare än de vanliga förstagångsbesöken. Vi har alltid någon sådan schemalagd tid för att personer med akut smärta ska kunna få snabb hjälp. Önskar dig lycka till med ryggen och välkommen åter om du skulle behöva vår hjälp igen - då kompenserar vi gärna med lite extra tid till dig ifall du önskar.