Alla kategorier Naprapat Skåne Malmö Access Rehab Access Rehab - Malmö

Access Rehab - Malmö

Stora Nygatan 40, 211 37 Malmö — Visa karta

Har du en idrottsskada som smärtar? Eller problem med muskler och leder? Vi på Access Rehab Malmö är specialister på allt från naprapati till idrottsmassage och träning. Till oss kan du komma om du vill ha vård genom effektiva och moderna behandlingsmetoder baserade på den senaste forskningen.

Vår klinik i Malmö ligger på Stora Nygatan 40. Här det sällan långa köer. Vi har heller inga krav på remiss. Något vi däremot har är några av Sveriges främsta terapeuter som brinner för att hjälpa dig. Välkommen!
Mån: 08:00-17:00
Tis: 07:00-16:00
Ons-Tor: 08:00-19:00
Fre: 07:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 36 kunder tycker om Access Rehab - Malmö

• Jenny Å
    Jenny Å skrev om Access Rehab - Malmö
    mycket bra bemötande och behandling
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Access Rehab - Malmö
    Kom dit med ryggont, fick diagnos och behandling. Ett återbesök, samt egna övningar.
    Professionellt och kunnigt bemötande!

/Daniel
  • Johan E
    Johan E skrev om Access Rehab - Malmö
    Hej .
    Det har fungerat alldeles utmärkt. Snabbt och proffsigt bemötande och service.

Johan Ekander
  • Annica B
    Annica B skrev om Access Rehab - Malmö
    Trevligt och kompetent bemötande där behandling och råd kring övningar gjort mina besvär mindre.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Access Rehab - Malmö
    Bra på alla sätt! Trevligt bemötande och bra hjälp!
  • Shah A
    Shah A skrev om Access Rehab - Malmö
    perfekt ställe för behandling av naprapatisk ärende.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Access Rehab - Malmö
    Jag upplevde bemötandet och behandlingen som mycket professionell och bra. Fick behandling av naprapat Magnus Nilsson i Malmö.
  • Claes Q
    Claes Q skrev om Access Rehab - Malmö
    Sökte naprapat för ryggproblem.
    Upplever att jag fått bra hjälp och trevligt bemötande.
  • Margaretha P
    Margaretha P skrev om Access Rehab - Malmö
    Har inte börjat träna ännu då jag har semester nu. Har träffat terapeuten naprapaten och läkaren varsin gång. Har fått ett gott och seriöst intryck av dem. Börjar träna nästa vecka
  • Linda J
    Linda J skrev om Access Rehab - Malmö
    Jag fick ett mycket bra bemötande - mycket professionellt och Magnus har en härlig positiv anda som gör att du får hopp om ett snabbt tillfrisknande.
    Magnus är mycket duktig på att förklara hur "det hänger ihop" så att man lätt kan fundera vidare och komma fram till roten av problemet och bli frisk "på riktigt"
    Mycket nöjd
  • Runo G
    Runo G skrev om Access Rehab - Malmö
    Bra bemötande, utmärkt behandling av ryggbesvär.
  • Gabriella F
    Gabriella F skrev om Access Rehab - Malmö
    Jag sökte en naprapat pga en fotskada. Jag är mycket nöjd och har fått hjälp. Magnus är jätteduktig, trevlig och hjälpsam.
  • Jan N
    Jan N skrev om Access Rehab - Malmö
    Behanling av naprapat
    Smidig tidsbokning
    Mycket kompetent behandling
    med tid för personlig genomgång av sökta problem
    Har tidigare varit på behandling hos andra kliniker och upplevt"snabbköpskänsla"
    Mycket nöjd kommer att rekomwndera vidare
  • Gunnel N
    Gunnel N skrev om Access Rehab - Malmö
    Jag har varit hos Access Rehab 2 gånger och då blev jag väl omhändertagen av er naprapat Magnus Nilsson i Malmö.
  • Danijela N
    Danijela N skrev om Access Rehab - Malmö
    Väldigt fint bemötande varje gång jag var där.
    Professionell hjälp. Ryggskott gällde mina besök hos Access Rehab -Malmö.
  • efva h
    efva h skrev om Access Rehab - Malmö
    Jag sökte hjälp för diskutbuktning och blev behandlad vid två tillfällen. Jag kan rekommendera Access Rehab. Jag fick ett bra bemötande och jag fick hjälp snabbt. De kändes proffsiga.
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Access Rehab - Malmö
    Trevligt bemötande. Jag vill gå hit fler gånger för att få en bättre uppfattning.
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Access Rehab - Malmö
    Super nöjd, inget att klaga på mer än adressen som för mig personligen är lite otillgänglig.
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Access Rehab - Malmö
    Jag fick behandling för mina ryggproblem. Naprapaten jag träffade var mycket kompetent och professionell. Rekommenderas starkt.
  • Johan L
    Johan L skrev om Access Rehab - Malmö
    Mycket nöjd med besöken på access rehab. Jag möttes av mycket kompetent expertis som ställde riktig diagnos på mina höftproblem. Jag rekommenderar access rehab.
  • Elin O
    Elin O skrev om Access Rehab - Malmö
    Jättebra! Fick tid snabbt, bra behandling. Lite väl dyrt kanske.
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Access Rehab - Malmö
    Jag är mycket tacksam och nöjd med den behandling och det bemötande jag fått från Magnus NIlsson på Access Rehab i Malmö.
    Mycket kompetent person som hjälper dig att själv jobba och bli starkare och förstå vad som krävs.
    Kunnigt och trovärdigt bemötande.
    Agneta Stake
  • Klaus P
    Klaus P skrev om Access Rehab - Malmö
    Vänligt, proffsigt och mycket nöjd med den hjälp jag fick.
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om Access Rehab - Malmö
    Mycket proffsionel kiropraktor, har aldrig blivit bemött så här bra, kommer verkligen rekommendera detta ställe.
  • Pernilla R
    Pernilla R skrev om Access Rehab - Malmö
    Jag är otroligt nöjd med bemötande, behandling, träningsprogram samt uppföljning. Har idag inga besvär och fått många värdefulla tips på vägen.
  • Tove S
    Tove S skrev om Access Rehab - Malmö
    Väldigt bra. Jag känner att jag fått rätt behandling samt att jag var väldigt trygg där och det blev inte stelt och jobbigt stämning.
  • Peter A
    Peter A skrev om Access Rehab - Malmö
    Naprapatbehandling av höft o rygg. Mycket nöjd med bemötande, behandling och resultat
  • Nils H
    Nils H skrev om Access Rehab - Malmö
    Bra bemötande, bra hantering av bokningar, dock lite krångligt att abboka/ändra tid.
  • Viktor R
    Viktor R skrev om Access Rehab - Malmö
    Har varit i kontakt med Derek på Access. Ett seriöst och kompetent bemötande, har varit stöttande och hjälpt mig komma på bättringsvägen med ett ihållande ryggskott.
  • Michael A
    Michael A skrev om Access Rehab - Malmö
    Väldigt bra bemötande och en pragmatisk ansats till behandlingen.
  • Filiz M
    Filiz M skrev om Access Rehab - Malmö
    Jag fick hjälp i Malmö av Derek (Ng) inte velt säker på efternamnet.

Tyckte att att allt var riktigt bra.

Sökte på grund av att jag över nått fick nedsatt hörsel med tinitus och klarade inte av ljudet.

Från behandling till information o h ett fint mottagande fick jag.

Har redan konverterat 2 i familjen.

Tack för hjälpen Derek.
  • Johan N
    Johan N skrev om Access Rehab - Malmö
    Mycket bra och professionellt bemötande. Upplevde att man tog ett helhetsgrepp och fokusrade på de saker som gav mest. Mycket nöjd!
  • Roja K
    Roja K skrev om Access Rehab - Malmö
    Jag fick boka in mötet på morgonen med jättekort varsel via telefonist sent på kvällen. Det var jag jättejätteglad för, och att de räknades in som friskvårdsbidrag.
    Väl där fick jag komma till mitt besök lite innan vilket var jättejättebra. Behandlingstiden var alldeles för kort tid tyckte jag, men han skapade några klickljud i både höft och nacke. Vi kom fram till att jag skulle fortsätta med yogan och följa ett 5-stegs gymnastikschema hemma. Jag tycker att fokus låg för mycket på mig och vad jag själv skulle göra än att prata om mitt dåliga mående i relation till bostad/eksem vid ögonen/behov av bastu mm samt trafikolyckan jag varit med om.
  • Francesca A
    Francesca A skrev om Access Rehab - Malmö
    Kändes tryggt och proffsigt. Är mycket nöjd och fick bra träningstid.
  • Isak F
    Isak F skrev om Access Rehab - Malmö
    Magnus på Access Rehab har varit väldigt trevlig och otroligt proffsig från det första besöket till det sista. Jag har upplevt ett genuint intresse av att hälpa mig som patient med mina besvär.
  • Melker S
    Melker S skrev om Access Rehab - Malmö