Access Rehab - Östermalm

Access Rehab - Östermalm

Välkommen till Access Rehab - Östermalm!

På Nybrogatan 74 i Stockholm hittar du Access Rehab Östermalm. Kliniken ligger på Studio l’Echelon som är ett träningscenter för cyklister med en toppmodern cykel- och träningsyta men du behöver självklart inte vara cyklist för att söka vård hos oss.

Vi på Access Rehab Östermalm hjälper dig när du har ont i rygg, nacke, muskler, huvudvärk, löparknä, ischias och mycket mer. Du slipper även långa köer eller krav på remiss. När smärtan kommer ska du få hjälp direkt.

Vi har alltid Leg. naprapater på plats som ger dig en modern evidensbaserad sjukvård. Vi hjälper dig inte bara för stunden utan ser också till att du tränar rätt för att vara problemfri resterande tiden av ditt liv.

Läs vad 46 kunder tycker om Access Rehab - Östermalm 2

2020-11-27
    Väldigt proffesionellt. Trevliga och duktiga
    2020-10-30
    Naprapat Nathalie.
    Grym. Pedagogisk, tydlig, bra kontakt och bemötande, förtroendeingivande och kompetent.
    2020-10-22
    Trevligt bemötande,fick bra hjälp.
    Problem med ryggen,lärde mig övnngar för att bli bättre.
    2020-10-20
    Problem med sätet identiferades och Natalie hjälpte mig precis som förväntat!

Superbra!
    2020-09-16
    Akuttid naprapat

Trevligt bemötande

Hade inga förutfattade förväntningar, glatt överskad

Kan rekommendera Access Rehab Östermalm
    2020-09-16
    Dem hälsar i receptionen. Man känner sig sedd.
    Kvinnan som hjälpte mig, Nathalie Eklund, hade härlig energi och fick mig att känna mig trygg och välkommen o att hon var glad att jag som kund var där. Det var oerhört tacksamt för någon som inte har varit på rehab tidigare. Toppenbra allting.
    2020-08-20
    Naprapat med mycket bra bemötande! Förväntningar var att jag skulle bli bra i ryggen, och min naprapat gav mig bra övningar och akupunktur som lindrade mina problem
    2020-08-18
    Kunnig och seriös naprapat. Utmärkt bemötande och engagemang.
    2020-08-18
    Fick komma akut, när ryggen brakade ihop
    Fick hjälp av nålar och massage.
    Mycket nöjd
    2020-07-13
    Nathalie var väldigt proffsig, lyssnade på min historia och hittade exakt rätt punkter för min stela skuldermuskulatur. Lagom öm, dagen efter mjukare och mer kontroll i muskelrörelserna. Tack!
  • 2020-07-11
    Fantastiskt bemötande och behandling av kunnig och serviceminded personal! Tack Nathalie för din hjälp! Bästa vårdupplevelsen! 🙂
  • Erik B
    2020-07-11
    Nathalie på AR Östermalm/Echelon var riktigt duktigt på att förstå mitt problem och leda mig igenom min rehab. Steg för steg hittade vi felet och byggde på återhämtnings-programmet med nya övningar/träning. Rekommenderar starkt för alla som har svårt med att hitta tillbaka efter en skada.
    2020-06-17
    Professionell och snabb hjälp, enkel hemsida där man bokar tider. Duktigt och kunnig naprapat som ger den hjälp som krävs och ger övningar som man får fortsätta med själv.
    Rekommenderar starkt och kommer att komma tillbaka själv.
    2020-06-15
    Jag är cyklist och uppskattar att Nathalie Eklund också är det vilket ökar på trovärdigheten
    2020-05-15
    Jag har en inflammerad axel. Positiv och engagerad personal. Kanske lite sunkiga lokaler men mindre viktigt.
  • Ulrika Ann-Chatrin E
    2020-04-07
    Fantastiskt bra och proffesionellt bemötande och återkoppling via mail.
    Rekommenderas!
    2020-04-07
    Var på behandling hos naprapat Nathalie som dels gav en utmärkt behandling men också ett väldigt bra och väl anpassat rehab-program.
    2020-03-13
    professionellt och duktiga handläggare!
    Stort tack
    mvh
    m
    2020-03-13
    Jag gick på ett förstagångenbesök med ett mål om att förstå mitt problem som jag har haft med mina vader i flera år.

Jag blev bemött på ett bra sätt och jag kände mig väldigt trygg då det kändes som ett seriöst företag.

Jag fick ganska direkt svar på mina problem vilket var oerhört skönt och jag fick även goda tips och råd samt en plan som jag skulle utföra för att börja fixa problemen.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med att jag valde access rehab och kommer förmodligen att fortsätta komma dit vid eventuella problem/skador.
    2020-02-23
    Jag tycker Nathalie på Access Östermalm är duktig. Tar tid att lyssna förutsättningslöst och hittade sedan assymetrier/svagheter jag har som är orsaken till besvär. Kom med förslag på övningar att förbättra/förebygga.
    2020-02-22
    Bokat tid hos naprapat. Jättebra och trevligt bemötande.
    2020-02-20
    Sökte hjälp för smärta i knä och höft. Positivt och professionellt bemötande. Har aldrig tidigare varit hos naprapat. Positivt överraskad. Diagnostiserade och förklarade på ett bra sätt.
  • Micke S
    2020-02-20
    Bra naprapat, bra tips om hur jag kan bli bra, vilket jag blev!
    2020-02-20
    Ett trevligt ställe, även om det känns lite spartanskt. Behövde hjälp av naprapat. Snabb service och bra behandling
    2020-02-20
    Sjukgymnast post operation. Får övningar och hjälp att se förstå progress. Känner Nathalie sedan tidigare och förväntningarna var höga. Och Nathalie levererar såklart
    2020-02-20
    Fått utmärkt hjälp och tips av Nathalie.
    2020-01-29
    Mycket bra bemötande. Lite märklig lokal dock
    2020-01-25
    All heder åt min Naprapat

Han ör påläst om min bakgrund

Har lagt upp ett mycket bra program

Honom skall Ni skall ge all uppskattning
    2020-01-23
    Kunnigt bemötande och hjälpsam terapeut. Uppfyllde alla mina förväntningar.
    2020-01-19
    Trevligt bemötande, proffsig behandling.
    2020-01-11
    Suverän, proffsig, snabb hjälp vid ryggskott precis innan skidresan.
    2020-01-08
    bra naprapat, men ingen bra behandlingsrum - fukt på golvet och evtl mögel på väggen!!
    2020-01-08
    kunnig naprapat som gav tydlig information. Hjälpte mig att känna mig bättre.
  • Dennis L
    2019-12-20
    jag valde förstagångsbesök. Kom dit fick bra bemötande av personal ! Fick en grundlig förklaring av vad han skulle göra, även under massage och knäckande så förklarade han varför. Kändes tryggt och trevligt ! Kommer att gå tillbaka igen!!!
    2019-12-20
    Proffsigt och bra! Jag fick bra hjälp och behandling !
    2019-12-19
    Muskelbristning - fick mycket bra hjälp för att det ska läka och svar på alla frågor för att förebygga inför framtiden!
    2019-12-18
    Kunnigt och trevligt bemötande samt en massa bra övningar för hjälpa mig med mitt specifika problem
    2019-12-18
    Behandling hos naprapat. Blev otroligt bra bemött med förståelse och empati för mitt problem, samt ett lugn över situationen och att det kommer att lösa sig med lite tid och arbete.

Förväntningarna jag hade var i den bästa av världar att få hjälp med mitt problem och att de skulle ta mig och mitt problem på allvar, vilket de verkligen gjorde!

Är kortfattat väldigt nöjd över att jag tog kontakt med access rehab. Även om jag inte är bra en så ser jag ljust på framtiden tack vare de!
    2019-11-23
    Har tränat med Mattias Derfält snart ett år. Både som rehab och som personlig träning. Han är alltid positiv, peppar på rätt nivå och får mig att prestera bättre än vad jag trodde var möjligt 🤩
    2019-11-23
    Sökte hjälp av naprapat pga problem med smärta i vader vid löpning,
    Fick hjälp att dels komma fram till vad det berodde på, behandling samt ett träningsprogram för att bygga upp muskler igen på rätt sätt.
    Otroligt fint mottagande!
  • Jonatan C
    2019-11-21
    Jag gick till Access Rehab för att jag fick återkommande smärtor i underarmarna efter perioder med intensiv träning. Detta blev så smärtsamt att jag under perioder inte kunde lyfta en stekpanna. Efter 3 år av att vårdcentralen insisterade att det var inflammationer förstod jag att det inte kunde stämma. Det tog 1 besök hos AR för den otroligt kunniga Nathalie Eklund att lista ut att det faktiska problemet var att min bindväv är för stram runt underarmarna. Jag har sett en stor förbättring tack vare Nathalies massage och uppbyggnassövningar. Jag ser fram emot mina besök med Nathalie (även om akepunkturen är smärtsam 😁) för att hon är även otroligt härlig att prata med och gör alltid det lilla extra. Stor eloge till dig Nathalie!
    2019-11-02
    Trodde jag köpte en kvalitetsprodukt experthjälp med ryggen för ngt dyrare peng men blev skickad till kollega som kunde kvinnokroppen🤨. Borde väl ingå i utbildningen? Inte nöjd
    Hej Ebba Tack för att du lämnat ett omdöme om ditt besök på kliniken. Vi remitterar till kollegor i de fall vi anser att det är nödvändigt att patienten träffar en som har en viss specialitet som i detta fallet. Jag ska ta detta med teamet på kliniken för att se hur detta har kunnat göras bättre så vi inte lämnar ett sådant här intryck i framtiden. Vänlig hälsning Andreas Bjurman VD Access Rehab Access Rehab - Östermalm
    2019-11-01
    Mycket proffsig hjälp och lyhörd för mina behov
    Akut behandling naprapat
    Fick ingen behandling mot smärtan utan ”bara” övningar och ingen förklaring till varför eller hantering av akut smärta utan bara att det kommer ge sig. Uppsökte annan naprapat där jag fick både behandling, mer utförlig diagnos och övningar.
    Fick mer intryck av en enkel lösning och möjlighet till merförsäljning genom nytt besök.
    Hej Lena Tack för att du lämnat ett omdöme. Vi tar till oss av det du skriver och jag kommer att ta upp detta med teamet på kliniken. Varma hälsningar Andreas Bjurman VD Access Rehab Access Rehab - Östermalm
    2019-10-31
    Ryggbesvär. Sjukgymnasten och behandlingen helt OK.
    Däremot hela interior och sättet att bemöta patienten blev motbjudande. Dessutom är priserna på tok för höga för t.ex. pensionärer.
    Hej Krystyna Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme om hur du upplevde ditt besök hos oss. Om du skulle vilja utveckla vad du menar med interior och på vilket sätt bemötandet var motbjudande skulle det vara bra i vårt arbete med att utveckla kliniken. Priserna vi ha är vad ett vanlig besök kostar hos de flesta privata vårdgivare idag. Varma hälsningar Andreas Bjurman VD Access Rehab Access Rehab - Östermalm
    2019-10-31
    Proffsigt och smidigt bemötande. Naprapaterna på Access Rehab har stort kunnande. Jag hade nackspärr och den blev mycket bättre efter jag fått behandling av Mattias på Access Rehab.