Access Rehab - Östermalm

Nybrogatan 74, 114 41 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab - Östermalm!

På Nybrogatan 74 i Stockholm hittar du Access Rehab Östermalm. Kliniken ligger på Studio l’Echelon som är ett träningscenter för cyklister med en toppmodern cykel- och träningsyta men du behöver självklart inte vara cyklist för att söka vård hos oss.

Vi på Access Rehab Östermalm hjälper dig när du har ont i rygg, nacke, muskler, huvudvärk, löparknä, ischias och mycket mer. Du slipper även långa köer eller krav på remiss. När smärtan kommer ska du få hjälp direkt.

Vi har alltid Leg. naprapater på plats som ger dig en modern evidensbaserad sjukvård. Vi hjälper dig inte bara för stunden utan ser också till att du tränar rätt för att vara problemfri resterande tiden av ditt liv.

Läs vad 8 kunder tycker om Access Rehab - Östermalm

• 2019-11-23

Ulrika P skrev om Access Rehab - Östermalm
    Har tränat med Mattias Derfält snart ett år. Både som rehab och som personlig träning. Han är alltid positiv, peppar på rätt nivå och får mig att prestera bättre än vad jag trodde var möjligt 🤩 Läs mer
  • 2019-11-23

Linn T skrev om Access Rehab - Östermalm
    Sökte hjälp av naprapat pga problem med smärta i vader vid löpning,
    Fick hjälp att dels komma fram till vad det berodde på, behandling samt ett träningsprogram för att bygga upp muskler igen på rätt sätt.
    Otroligt fint mottagande! Läs mer
  • Jonatan C

2019-11-21

Jonatan C skrev om Access Rehab - Östermalm
    Jag gick till Access Rehab för att jag fick återkommande smärtor i underarmarna efter perioder med intensiv träning. Detta blev så smärtsamt att jag under perioder inte kunde lyfta en stekpanna. Efter 3 år av att vårdcentralen insisterade att det var inflammationer förstod jag att det inte kunde stämma. Det tog 1 besök hos AR för den otroligt kunniga Nathalie Eklund att lista ut att det faktiska problemet var att min bindväv är för stram runt underarmarna. Jag har sett en stor förbättring tack vare Nathalies massage och uppbyggnassövningar. Jag ser fram emot mina besök med Nathalie (även om akepunkturen är smärtsam 😁) för att hon är även otroligt härlig att prata med och gör alltid det lilla extra. Stor eloge till dig Nathalie! Läs mer
  • 2019-11-02

Ebba S skrev om Access Rehab - Östermalm
    Trodde jag köpte en kvalitetsprodukt experthjälp med ryggen för ngt dyrare peng men blev skickad till kollega som kunde kvinnokroppen🤨. Borde väl ingå i utbildningen? Inte nöjd Läs mer
    2019-11-04 Access Rehab svarar Ebba S
    Hej Ebba
    Tack för att du lämnat ett omdöme om ditt besök på kliniken. Vi remitterar till kollegor i de fall vi anser att det är nödvändigt att patienten träffar en som har en viss specialitet som i detta fallet. Jag ska ta detta med teamet på kliniken för att se hur detta har kunnat göras bättre så vi inte lämnar ett sådant här intryck i framtiden.

Vänlig hälsning
  • 2019-11-01

Emelie E skrev om Access Rehab - Östermalm
    Mycket proffsig hjälp och lyhörd för mina behov Läs mer

Lena G skrev om Access Rehab - Östermalm
    Akut behandling naprapat
    Fick ingen behandling mot smärtan utan ”bara” övningar och ingen förklaring till varför eller hantering av akut smärta utan bara att det kommer ge sig. Uppsökte annan naprapat där jag fick både behandling, mer utförlig diagnos och övningar.
    Fick mer intryck av en enkel lösning och möjlighet till merförsäljning genom nytt besök. Läs mer
    2019-11-04 Access Rehab svarar Lena G
    Hej Lena
    Tack för att du lämnat ett omdöme.
    Vi tar till oss av det du skriver och jag kommer att ta upp detta med teamet på kliniken.

Varma hälsningar

Krystyna K skrev om Access Rehab - Östermalm
    Ryggbesvär. Sjukgymnasten och behandlingen helt OK.
    Däremot hela interior och sättet att bemöta patienten blev motbjudande. Dessutom är priserna på tok för höga för t.ex. pensionärer. Läs mer
    2019-11-04 Access Rehab svarar Krystyna K
    Hej Krystyna
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme om hur du upplevde ditt besök hos oss.
    Om du skulle vilja utveckla vad du menar med interior och på vilket sätt bemötandet var motbjudande skulle det vara bra i vårt arbete med att utveckla kliniken.
    Priserna vi ha är vad ett vanlig besök kostar hos de flesta privata vårdgivare idag.

Varma hälsningar

Per J skrev om Access Rehab - Östermalm
    Proffsigt och smidigt bemötande. Naprapaterna på Access Rehab har stort kunnande. Jag hade nackspärr och den blev mycket bättre efter jag fått behandling av Mattias på Access Rehab. Läs mer

Nybrogatan 74, 114 41 Stockholm