Access Rehab - Östermalm

Nybrogatan 74, 114 41 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab - Östermalm!

På Nybrogatan 74 i Stockholm hittar du Access Rehab Östermalm. Kliniken ligger på Studio l’Echelon som är ett träningscenter för cyklister med en toppmodern cykel- och träningsyta men du behöver självklart inte vara cyklist för att söka vård hos oss.

Vi på Access Rehab Östermalm hjälper dig när du har ont i rygg, nacke, muskler, huvudvärk, löparknä, ischias och mycket mer. Du slipper även långa köer eller krav på remiss. När smärtan kommer ska du få hjälp direkt.

Vi har alltid Leg. naprapater på plats som ger dig en modern evidensbaserad sjukvård. Vi hjälper dig inte bara för stunden utan ser också till att du tränar rätt för att vara problemfri resterande tiden av ditt liv.

Läs vad 34 kunder tycker om Access Rehab - Östermalm

• 2020-06-17

Anna G skrev om Access Rehab - Östermalm
    Professionell och snabb hjälp, enkel hemsida där man bokar tider. Duktigt och kunnig naprapat som ger den hjälp som krävs och ger övningar som man får fortsätta med själv.
    Rekommenderar starkt och kommer att komma tillbaka själv. Läs mer
  • 2020-06-15

Thomas S skrev om Access Rehab - Östermalm
    Jag är cyklist och uppskattar att Nathalie Eklund också är det vilket ökar på trovärdigheten Läs mer
  • 2020-05-15

Björn M skrev om Access Rehab - Östermalm
    Jag har en inflammerad axel. Positiv och engagerad personal. Kanske lite sunkiga lokaler men mindre viktigt. Läs mer
  • Ulrika Ann-Chatrin E

2020-04-07

Ulrika Ann-Chatrin E skrev om Access Rehab - Östermalm
    Fantastiskt bra och proffesionellt bemötande och återkoppling via mail.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-04-07

Claes W skrev om Access Rehab - Östermalm
    Var på behandling hos naprapat Nathalie som dels gav en utmärkt behandling men också ett väldigt bra och väl anpassat rehab-program. Läs mer
  • 2020-03-13

Morteza R skrev om Access Rehab - Östermalm
    professionellt och duktiga handläggare!
    Stort tack
    mvh
    m Läs mer
  • 2020-03-13

David T skrev om Access Rehab - Östermalm
    Jag gick på ett förstagångenbesök med ett mål om att förstå mitt problem som jag har haft med mina vader i flera år.

Jag blev bemött på ett bra sätt och jag kände mig väldigt trygg då det kändes som ett seriöst företag.

Jag fick ganska direkt svar på mina problem vilket var oerhört skönt och jag fick även goda tips och råd samt en plan som jag skulle utföra för att börja fixa problemen.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med att jag valde access rehab och kommer förmodligen att fortsätta komma dit vid eventuella problem/skador. Läs mer
  • 2020-02-23

Greger W skrev om Access Rehab - Östermalm
    Jag tycker Nathalie på Access Östermalm är duktig. Tar tid att lyssna förutsättningslöst och hittade sedan assymetrier/svagheter jag har som är orsaken till besvär. Kom med förslag på övningar att förbättra/förebygga. Läs mer
  • 2020-02-22

Elisabeth F skrev om Access Rehab - Östermalm
    Bokat tid hos naprapat. Jättebra och trevligt bemötande. Läs mer

Jonas H skrev om Access Rehab - Östermalm
    Sökte hjälp för smärta i knä och höft. Positivt och professionellt bemötande. Har aldrig tidigare varit hos naprapat. Positivt överraskad. Diagnostiserade och förklarade på ett bra sätt. Läs mer
  • Micke S

2020-02-20

Micke S skrev om Access Rehab - Östermalm
    Bra naprapat, bra tips om hur jag kan bli bra, vilket jag blev! Läs mer

Ola K skrev om Access Rehab - Östermalm
    Ett trevligt ställe, även om det känns lite spartanskt. Behövde hjälp av naprapat. Snabb service och bra behandling Läs mer

David S skrev om Access Rehab - Östermalm
    Sjukgymnast post operation. Får övningar och hjälp att se förstå progress. Känner Nathalie sedan tidigare och förväntningarna var höga. Och Nathalie levererar såklart Läs mer

Bengt W skrev om Access Rehab - Östermalm
    Fått utmärkt hjälp och tips av Nathalie. Läs mer
  • 2020-01-29

Carin B skrev om Access Rehab - Östermalm
    Mycket bra bemötande. Lite märklig lokal dock Läs mer
  • 2020-01-25

Staffan K skrev om Access Rehab - Östermalm
    All heder åt min Naprapat

Han ör påläst om min bakgrund

Har lagt upp ett mycket bra program

Honom skall Ni skall ge all uppskattning Läs mer
  • 2020-01-23

Sara P skrev om Access Rehab - Östermalm
    Kunnigt bemötande och hjälpsam terapeut. Uppfyllde alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-01-19

Leif G skrev om Access Rehab - Östermalm
    Trevligt bemötande, proffsig behandling. Läs mer
  • 2020-01-11

Lina H skrev om Access Rehab - Östermalm
    Suverän, proffsig, snabb hjälp vid ryggskott precis innan skidresan. Läs mer
  • 2020-01-08

Angela B skrev om Access Rehab - Östermalm
    bra naprapat, men ingen bra behandlingsrum - fukt på golvet och evtl mögel på väggen!! Läs mer
  • 2020-01-08

Marcus W skrev om Access Rehab - Östermalm
    kunnig naprapat som gav tydlig information. Hjälpte mig att känna mig bättre. Läs mer
  • Dennis L

2019-12-20

Dennis L skrev om Access Rehab - Östermalm
    jag valde förstagångsbesök. Kom dit fick bra bemötande av personal ! Fick en grundlig förklaring av vad han skulle göra, även under massage och knäckande så förklarade han varför. Kändes tryggt och trevligt ! Kommer att gå tillbaka igen!!! Läs mer
  • 2019-12-20

Kristine W skrev om Access Rehab - Östermalm
    Proffsigt och bra! Jag fick bra hjälp och behandling ! Läs mer
  • 2019-12-19

Anna R skrev om Access Rehab - Östermalm
    Muskelbristning - fick mycket bra hjälp för att det ska läka och svar på alla frågor för att förebygga inför framtiden! Läs mer
  • 2019-12-18

Johan H skrev om Access Rehab - Östermalm
    Kunnigt och trevligt bemötande samt en massa bra övningar för hjälpa mig med mitt specifika problem Läs mer
  • 2019-12-18

Filippa L skrev om Access Rehab - Östermalm
    Behandling hos naprapat. Blev otroligt bra bemött med förståelse och empati för mitt problem, samt ett lugn över situationen och att det kommer att lösa sig med lite tid och arbete.

Förväntningarna jag hade var i den bästa av världar att få hjälp med mitt problem och att de skulle ta mig och mitt problem på allvar, vilket de verkligen gjorde!

Är kortfattat väldigt nöjd över att jag tog kontakt med access rehab. Även om jag inte är bra en så ser jag ljust på framtiden tack vare de! Läs mer
  • 2019-11-23

Ulrika P skrev om Access Rehab - Östermalm
    Har tränat med Mattias Derfält snart ett år. Både som rehab och som personlig träning. Han är alltid positiv, peppar på rätt nivå och får mig att prestera bättre än vad jag trodde var möjligt 🤩 Läs mer
  • 2019-11-23

Linn T skrev om Access Rehab - Östermalm
    Sökte hjälp av naprapat pga problem med smärta i vader vid löpning,
    Fick hjälp att dels komma fram till vad det berodde på, behandling samt ett träningsprogram för att bygga upp muskler igen på rätt sätt.
    Otroligt fint mottagande! Läs mer
  • Jonatan C

2019-11-21

Jonatan C skrev om Access Rehab - Östermalm
    Jag gick till Access Rehab för att jag fick återkommande smärtor i underarmarna efter perioder med intensiv träning. Detta blev så smärtsamt att jag under perioder inte kunde lyfta en stekpanna. Efter 3 år av att vårdcentralen insisterade att det var inflammationer förstod jag att det inte kunde stämma. Det tog 1 besök hos AR för den otroligt kunniga Nathalie Eklund att lista ut att det faktiska problemet var att min bindväv är för stram runt underarmarna. Jag har sett en stor förbättring tack vare Nathalies massage och uppbyggnassövningar. Jag ser fram emot mina besök med Nathalie (även om akepunkturen är smärtsam 😁) för att hon är även otroligt härlig att prata med och gör alltid det lilla extra. Stor eloge till dig Nathalie! Läs mer
  • 2019-11-02

Ebba S skrev om Access Rehab - Östermalm
    Trodde jag köpte en kvalitetsprodukt experthjälp med ryggen för ngt dyrare peng men blev skickad till kollega som kunde kvinnokroppen🤨. Borde väl ingå i utbildningen? Inte nöjd Läs mer
    2019-11-04 Access Rehab svarar Ebba S
    Hej Ebba
    Tack för att du lämnat ett omdöme om ditt besök på kliniken. Vi remitterar till kollegor i de fall vi anser att det är nödvändigt att patienten träffar en som har en viss specialitet som i detta fallet. Jag ska ta detta med teamet på kliniken för att se hur detta har kunnat göras bättre så vi inte lämnar ett sådant här intryck i framtiden.

Vänlig hälsning
  • 2019-11-01

Emelie E skrev om Access Rehab - Östermalm
    Mycket proffsig hjälp och lyhörd för mina behov Läs mer

Lena G skrev om Access Rehab - Östermalm
    Akut behandling naprapat
    Fick ingen behandling mot smärtan utan ”bara” övningar och ingen förklaring till varför eller hantering av akut smärta utan bara att det kommer ge sig. Uppsökte annan naprapat där jag fick både behandling, mer utförlig diagnos och övningar.
    Fick mer intryck av en enkel lösning och möjlighet till merförsäljning genom nytt besök. Läs mer
    2019-11-04 Access Rehab svarar Lena G
    Hej Lena
    Tack för att du lämnat ett omdöme.
    Vi tar till oss av det du skriver och jag kommer att ta upp detta med teamet på kliniken.

Varma hälsningar

Krystyna K skrev om Access Rehab - Östermalm
    Ryggbesvär. Sjukgymnasten och behandlingen helt OK.
    Däremot hela interior och sättet att bemöta patienten blev motbjudande. Dessutom är priserna på tok för höga för t.ex. pensionärer. Läs mer
    2019-11-04 Access Rehab svarar Krystyna K
    Hej Krystyna
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme om hur du upplevde ditt besök hos oss.
    Om du skulle vilja utveckla vad du menar med interior och på vilket sätt bemötandet var motbjudande skulle det vara bra i vårt arbete med att utveckla kliniken.
    Priserna vi ha är vad ett vanlig besök kostar hos de flesta privata vårdgivare idag.

Varma hälsningar

Per J skrev om Access Rehab - Östermalm
    Proffsigt och smidigt bemötande. Naprapaterna på Access Rehab har stort kunnande. Jag hade nackspärr och den blev mycket bättre efter jag fått behandling av Mattias på Access Rehab. Läs mer

Nybrogatan 74, 114 41 Stockholm