Alla kategorier Naprapat Jämtland Östersund Access Rehab Access Rehab - Östersund

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, 831 34 Östersund — Visa karta

Lider du av problem med muskler, leder eller kanske idrottsskador? Vi på Access Rehab i Östersund är specialister på området. Om du behöver en naprapat, idrottsmassör eller personlig tränare är det oss du ska kontakta. När det kommer till behandlingsmetoder tänker vi alltid modernt och effektivt, och vi är ständigt uppdaterade på all ny forskning som bedrivs.

Vår klinik i Östersund hittar du på Kyrkgatan 60. Här jobbar ett gäng av Sveriges främsta terapeuter i stora, ljusa lokaler. Hos oss går det snabbt att få tid och du behöver inte heller någon remiss. Välkommen!
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 163 kunder tycker om Access Rehab - Östersund

• 2019-01-14

Henrik H skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra behandling men dålig betalningsrutin (via Actiway) som gjorde att ni tog betalt två gånger. Det löste sig men kändes onödigt. Läs mer
  • 2019-01-11

marcus s skrev om Access Rehab - Östersund
    Kanon med akuttider då jag råkade ut för ryggskott. Läs mer
  • 2019-01-11

Ingrid J skrev om Access Rehab - Östersund
    Varit till naprapat. Blivit bra bemött och är nöjd med behandlingen. Läs mer
  • 2019-01-10

Håkan B skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag fick snabb och korrekt hjälp! Läs mer
  • 2019-01-10

Tor P skrev om Access Rehab - Östersund
    Behövde justera nacken och ryggen efter några dagars besvär. Perfekt att det finns akuttider att tillgå hos Access Rehab. Läs mer
  • 2019-01-09

Tommy H skrev om Access Rehab - Östersund
    Ett bra bemötande och förhoppningsvis rätt analys samt åtgärdsprogram insatt Läs mer

Mikael G skrev om Access Rehab - Östersund
    Proffsigt bemötande och tydliga instruktioner men dessvärre något dyrt med 700kr för 50min och tre övningar. Läs mer

Matti K skrev om Access Rehab - Östersund
    Naprapatbehandling/rehabilitering

Duktig och kunnig personal Läs mer

ingvar O skrev om Access Rehab - Östersund
    Behandlingen var bra och ett trevligt bemötande, kan rekomendera denna naprapat till andra. Läs mer

Urban H skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag hade problem med rygg, nacke och skuldrorna och sökte hjälp för detta. Jag fick hjälp att rätta till problemet och upplevde att jag fick ett professionellt bemötande. Dessutom gick det snabbt att få en akuttid vilket jag tycker är bra när man som i mitt fall fick problem med att kunna sova. Läs mer

Johnny K skrev om Access Rehab - Östersund
    Idrottsmassage. Mycket bra emottagen, bra genomgång av problem. Lagom massage. Bra tips på övningar för att åtgärda upplevda problem. Efteråt märks stor skillnad och på bättringsvägen. Läs mer
  • 2018-12-13

Peter T skrev om Access Rehab - Östersund
    Besök hos Naprapat som lyssnade på mina problem och gav en anpassad behandling på ett professionellt sätt Läs mer
  • 2018-12-07

Christel J skrev om Access Rehab - Östersund
    Massage. Dåligt bemötande, ingen sreviceminded. Kommer inte att besöka igen. Läs mer
  • 2018-12-07

Kajsa F skrev om Access Rehab - Östersund
    Sökte för smärtor/ilningar i rygg/nacke. Fick träffa Andreas i Östesund. Mkt proffsig och kunnig. Efter min andra gång hos Andreas, så berättade han att inte skulle vara på plats veckan efter, så att jag då istället skulle få komma till Joakim, som också var otroligt välkomnande, proffsig och kunnig. Har ingen annat att säga än att jag är supernöjd med båda naprapaterna. De gör behandlingen lite olika, men båda är lika bra. Läs mer
  • Siv G

2018-12-07

Siv G skrev om Access Rehab - Östersund
    Kunniga Naprapater och idrottsmassörer , fina lokaler ett plus för internetbokning, fått mycket hjälp och bra råd gällande min trasiga rygg Läs mer
  • 2018-11-11

Emilie N skrev om Access Rehab - Östersund
    Vi trygghansa naprapat. Hade mkt ont i nacken.

Blev lovad 40 min. Fick 20. Kändes som hade brottom på lunch. Inte så nöjd. Läs mer
  • Therese B

2018-11-11

Therese B skrev om Access Rehab - Östersund
    Hade ett ryggskott. Kontaktade dom och fick snabb och bra hjälp. Läs mer
  • 2018-11-10

Marie A skrev om Access Rehab - Östersund
    Fick hjälp med min onda nacke.
    Trevligt bemötande och de löste problemet. Läs mer

Pär M skrev om Access Rehab - Östersund
    Fick komma in på utsatt tid. Bra genomgång av min skada samt behandling inkl kompletterande övningar Läs mer
  • Vivian B

2018-11-08

Vivian B skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag tycker att jag blevt korrekt behandlad , först sämre nu bättre i nacken😊 Läs mer

Fanny A skrev om Access Rehab - Östersund
    Ville ha hjälp med låsning och ryggont och ha en idrottsmassage men det var alldelses för löst och hade ont fortfarande när jag gick där ifrån. Fick dessutom inte hela 55 min som jag betalat för. Var ute ur byggnaden innan tiden var slut, tycker inte det borde vara så Läs mer

Linda B skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag kom med en värkande axel för aty få idrottsmassage.Naprapatkandidaten som tog hand om mig var oerhört vänlig och proffessionell. Fick genast stort förtroende för henne. Mina förväntningar var att få massage några gånger och att det i kombination med träning/rehabrörelser skulle hjälpa mig bli smärtfri.
    Efter tre sessioner ät jag mycket bättre och kan varmt rekommendera Access Rehab. Jag kommer absolut återbända om jag får besvär igen. Läs mer

Jessica L skrev om Access Rehab - Östersund
    Undersökning muskulärt av naprapat.
    Mycket bra bemött.
    Hade inte mycket förväntningar men förhoppningar. Upplevde att jag fick en trovärdig och bra "analys" och sedemera rehab övningar. Läs mer
  • Nikos S

2018-11-04

Nikos S skrev om Access Rehab - Östersund
    Nonchalant attityd vid behandling och gjorde mer skada än nytta Läs mer
    2018-11-13 Access Rehab svarar Nikos S
    Hej Nikos

Tack för att du tar dig tid att lämna et omdöme även här om oss.
    Som jag skrev som svar på den andra sidan är fortfarande varmt välkommen att höra av dig till mig på andreas@accessrehab.se

Vänliga hälsningar
    Andreas Bjurman
    VD Access Rehab
  • 2018-10-22

Lina B skrev om Access Rehab - Östersund
    Massage 25 min. Snabbt effektivt trevligt bemötande Läs mer
  • 2018-10-18

Mikael L skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag har aldrig besökt Access rehab eller en kiropraktor förut. Jag tycker att det var proffsigt bemötande, fina och rena lokaler och jag fick god hjälp och togs på stor allvar. Jag har bara goda rekommendationer att ge. Läs mer
  • 2018-10-17

Stina P skrev om Access Rehab - Östersund
    Rådgivning efter knäskada. Möjlighet till snabb tid, kunnig och engagerad personal. Rekommenderar Access Rehab till andra! Läs mer
  • 2018-10-17

Marie-France L skrev om Access Rehab - Östersund
    Kompetent och lyhörd personal med proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-09-28

Ann-Kristin W skrev om Access Rehab - Östersund
    1. Kiropraktor
    2. Mycket professionellt
    3.Hade ganska trötta förhoppningar, blev glatt överraskad!
    4. Kommer definitivt att återvända Läs mer
  • 2018-09-28

Magnus P skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag fick tid på en gång hos kiropraktorn Sara som är proffsig, pedagogisk och kompetent! Nöjd kund :) Läs mer

Tove B skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra bemött! Mycket bättre efter besök. Läs mer

Henrik M skrev om Access Rehab - Östersund
    Behandling, akupunktur och massage.
    Bra bemötande och väldigt kunnig personal.
    Hjälper mig när jag får problem med olika muskler och behandling av dessa. Läs mer

Kim P skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag hade ont i ryggen och behövde hjälp att behandla och förstå vad som var fel. Blev proffesionellt bemött av en glad och trevlig kvinna. Kände mig genast välkommen och trygg. Det var första gången jag varit hos en kiropraktor så mina förväntningar var att få bra hjälp av någon som visste vad dom gjorde. Detta var helt klart fallet.

Blev väl bemött då kvinnan ställde frågor om vad som var mitt problem jag svarade så gott jag kunde. Hon fortsätter ställa frågor och låter mig förklara vart det gör ont när jag vrider och vänder på mig för att vara helt säker på vad som är fel. Hon behandlar och hjälper mig på ett sätt jag jag känner mig bekväm med och förstår. Går ut från behandlingen med kunskap och säkerhet om vad som är problemet. Mycket nöjd. Läs mer
  • Lena R

2018-09-20

Lena R skrev om Access Rehab - Östersund
    Bedömning av Besvär smärta knä
    Lyssnade bra
    Tydlig bedömning
    Bra handlingsplan - träning
    Ingav hopp att det skulle bli bättre Läs mer
  • 2018-09-20

Liv L skrev om Access Rehab - Östersund
    Idrottsmassage
    Bra bemötande
    Hård och bra massage
    Väldigt bra upplevelse där mina förväntningar möttes, idrottsmassage med fokus på problemområden.
    Jag skulle rekommendera access rehab, och kommer själv gå tillbaka Läs mer
  • 2018-08-27

Anders E skrev om Access Rehab - Östersund
    • Träningsprogram för en helt otränad mig(51år...).
    • Bemötandet var 100% inlyssnande.
    • Blev bemött med ett engagemang i min önskan/förväntan.
    • Hade försiktigt höga förväntningar vilka överträffades.
    • Trodde på riktigt att det var kört med träning men jag gick därifrån upprymd efter varje träning(eller egentligen genomgång av träningsprogram). Ni har fått upp ögonen på mig Jag har kul!! Läs mer
  • 2018-08-25

Jacob A skrev om Access Rehab - Östersund
    Behandling av en axel som har hoppat ur led. Trevligt bemött och allt levde upp till förväntningarna. Bra lokaler och Andreas är väldigt proffsig! Läs mer

Ulrich S skrev om Access Rehab - Östersund
    Akut Naprapmassage som var jättebra. Läs mer

Gabriella E skrev om Access Rehab - Östersund
    Vart tagen på allvar direkt och fick hjälp med både behandling och övningar Läs mer

Per-Erik R skrev om Access Rehab - Östersund
    Kom in för ryggvärk fick snabb och bra hjälp Läs mer

Krister N skrev om Access Rehab - Östersund
    Klockrent! Ryggen återhämtat sig snabbt. Tydliga förklaringar och bra övningar. Läs mer

Lena F skrev om Access Rehab - Östersund
    Fick hhälsningar med en låsning i bröstryggen. Efter 2 besök så var jag återställd. Super nöjd ! Läs mer

Katarina R skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra med snabb akuthjälp. Har aldrig besök kiropraktor förr och nu hittils bara 3 besök så kan inte ge ett djupare omdöme. Läs mer

AnnaKarin B skrev om Access Rehab - Östersund
    Besök hos naprapat pga smärta.
    Mycket bar bemötande!
    Förväntningar infriades!
    Fick bra övningar med mig hem. Läs mer

Kristina F skrev om Access Rehab - Östersund
    Massage.
    Mycket trevligt bemötande, noggrann och verkade kunnig.
    Ville ha massage för att mjuka upp stelhet.
    fick tips och förklaringar till varfö vissa saker kanske uppkommit.
    Avkopplande, avstressande, vänligt, trevligt och proffsigt. Läs mer

Åsa Karina Mårtensson H skrev om Access Rehab - Östersund
    Trevligt bemötande men väl försiktig i behandlingen. Punktmasssge och två tryck i bröstryggen var allt. Har aldrig träffat en naprapat som gjorde så lite för att försöka förbättra mitt ryggont.

Kände mig besviken när jag lämnade och blev inte bättre efter behandlingen. Nej, kan inte rekommendera detta till någon och jag har träffat många naprapater, sjukgymnaster/fysioterapeuter mm.

Tips, fråga mer om bakgrund kring smärtan, var det gör ont och behandla därefter. Läs mer

Lars Göran B skrev om Access Rehab - Östersund
    Dålig stämning vid behandlingen. Gav ett par övningar, gjorde inte mycket mera. Uppfattas inte som särskilt kunnig, snarare avogt inställd till kunden. Rekommenderas ej. Förstår varför det fanns många tider... Läs mer

Anna D skrev om Access Rehab - Östersund
    köpte massage 30 min, men fick totalt ca 10 min massage och resten diskussion, kändes som bortkastade pengar. Läs mer
  • 2018-07-04

Roland S skrev om Access Rehab - Östersund
    Mycket bra bemötande av både kundtjänst och behandlade naprapat! Jag är nöjd! Läs mer
  • 2018-07-04

Ann-Kristin Z skrev om Access Rehab - Östersund
    Naprapatbehandling, lugnt trevligt, förväntningarna är att bli bra i ryggen och jag har fortfarande behandling Läs mer

Kyrkgatan 60, 831 34 Östersund