Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, 831 34 Östersund — Visa karta

Lider du av problem med muskler, leder eller kanske idrottsskador? Vi på Access Rehab i Östersund är specialister på området. Om du behöver en naprapat, idrottsmassör eller personlig tränare är det oss du ska kontakta. När det kommer till behandlingsmetoder tänker vi alltid modernt och effektivt, och vi är ständigt uppdaterade på all ny forskning som bedrivs.

Vår klinik i Östersund hittar du på Kyrkgatan 60. Här jobbar ett gäng av Sveriges främsta terapeuter i stora, ljusa lokaler. Hos oss går det snabbt att få tid och du behöver inte heller någon remiss. Välkommen!
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 250 kunder tycker om Access Rehab - Östersund

• 2019-11-25

Maria E skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag sökte akut för verk i axel och rygg. Fick en tid nästan omgående, vilket var bra. Fick oxå akut första hjälpen behandling. Väntar dock på e-post med information om vem jag ska kontakta här i Stockholm för att kunna utreda vad det är för fel på min axel eftersom det är ett återkommande problem.
    En ultraljuds undersökning?
    Blev väl bemött.

Mvh/ Maria Eriksson Läs mer
  • Kalle G

2019-11-25

Kalle G skrev om Access Rehab - Östersund
    Hjälp med min ryggsmärta.
    Väldigt bra och proffsigt bemötande.
    Jag fick verkligen hjälp med hur jag ska jobba vidare med att styrka upp min rygg och vad jag ska tänka på.
    Bra och tydlig kompetens. Läs mer
  • 2019-11-24

Margareta A skrev om Access Rehab - Östersund
    Köpte behandling med att få ryggen korrigerad hade jätte ont och smärtor på vänster sida om ryggraden mot rumpan.
    Jag blev mycket trevligt bemött av en kunnig naprapat Emma jobbar Östersund.
    Över förväntan behandlingen hjälpte mig och smärtan blev mindre och gick över helt på tre dagar.
    Jag är en mycket nöjd kund som kommer att vända mig tillbaka till Access Rehab i Östersund när jag har behov av hjälp.
    Maggan Läs mer
  • 2019-11-22

Mia P skrev om Access Rehab - Östersund
    Fick snabbt en tid samma dag.
    Bra bemött av en kunnig person som hjälpte mig att reda ut vad jag lider av, vad jag kan göra och bör undvika för att bygga upp kroppen så att den läker och smärtan förhoppningsvis avtar. Läs mer

Annelie B skrev om Access Rehab - Östersund
    Bokade en akuttid. Fick bra och proffsig hjälp när jag hade riktigt ont i nacke/skuldra/arm av naprapat Emma. Kommer boka flera besök. Rekommenderas! Läs mer

Carola W skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag fick behandling mot ryggskott. Naprapaten verkade duktig och trevlig. Dessvärre gjorde hennes behandling att jag fick mycket smärtsamma kramper i ryggen och neråt benen. Tårarna sprutade på mig av smärta och av rädsla för att det skulle fortsätta. Jag hade stora besvär med att röra mig inne på behandlingsrummet, och jag fick verkligen kämpa för att ta mig därifrån.
    Jag vet att behandlingar kan medföra övergående smärta innan det istället blir bättre. Men, jag känner mig lite besviken över att naprapaten... 1) inte erbjöd sig att ringa en taxi åt mig, 2)... att hon inte ringde upp måndagen efter, som hon hade lovat mig.
    Jag kommer inte att anlita henne igen. Läs mer

Roger B skrev om Access Rehab - Östersund
    Naprapat
    Bra mottagande och bra behandling Läs mer

Marianne G skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag har bara varit där i tittat och det ser fint ut, mer än så kan jag inte bedöma. Läs mer

Katarina B skrev om Access Rehab - Östersund
    Behövde hjälp med övningar för att stärka rygg och bål samt lösa upp låsningar i ryggen. Fick massor av bra tips. Underbar massage och hjälp att rätta till alla ”konstigheter” i ryggen. Jättenöjd med både behandling och bemötande. Blir definitivt fler besök inom kort! Läs mer

Moa O skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag var där på massage och tyckte verkligen att jag fick hjälp med det jag behövde. Bra service men kunde varit lite mer inlevelse i omgivningen. Inte sjukhusljus. Läs mer

Robin B skrev om Access Rehab - Östersund
    Helt ok. Kan rekommendera detta. Gå om du har ont eller behöver hjälp Läs mer
  • 2019-10-31

Maths P skrev om Access Rehab - Östersund
    Var dit för min onda rygg. Trevlig och säkert kunnig kille men när man betalar 725:- vill man ha någon sorts handpåläggning och inte enbart tips på hur jag själv ska göra för att bli bättre. Fick nerskrivet två rader på ett A4 papper på en övning och efter 30 minuter var han i tidsnöd och han tackade för sig. Jag betalade ändå för 45 minuter.... Läs mer
  • 2019-10-16

Anja S skrev om Access Rehab - Östersund
    Naprapat. Bra bemött. motsvarade inte mina förväntningar. jag är elitidrottare och tyckte inte de kunde förstå vad jag ville ha hjälp med. mest prat och nästan ingen behandling eller genom gång av kroppen. Läs mer
  • 2019-10-12

Irene A skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag har redan svarat!
    Det var inte en sjukgymnast jag bokat tid hos! Läs mer
    2019-11-01 Access Rehab svarar Irene A
    Hej Irene, Tack för att du tidigare lämnat ett omdöme.

Med vänlig hälsning,
  • 2019-10-12

Jan H skrev om Access Rehab - Östersund
    Undersökning av ryggbesvär o behandling av denna, som blev bra.
    Mycket bra bemötande.
    Ryggen blev bra o värken gick över med den träning som jag blev rekommenderad. Läs mer

Eva Lena W skrev om Access Rehab - Östersund
    Relativt snabb tid. Lugnt o sakligt. Läs mer

Lotta E skrev om Access Rehab - Östersund
    Proffsigt och lyhört bemötande med effektiva behandlingar. Läs mer

Tilda J skrev om Access Rehab - Östersund
    Fick tips av Skidskytteförbundet att ta kontakt med er. Ni kändes pålitliga och visste vad ni pratade om. Läs mer
  • 2019-10-09

Marie S skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra bemötande. Vart till naprapaten Läs mer
  • 2019-09-12

Christina P skrev om Access Rehab - Östersund
    Snabb professionell hjälp av kunnig personal. Läs mer
  • 2019-09-08

Per-Ola B skrev om Access Rehab - Östersund
    Betalade för 45min men han tyckte han va klar på 10 min Läs mer
    2019-09-13 Access Rehab svarar Per-Ola B
    Hej Per-Ola
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Jag skulle gärna vilja veta lite mer om vad du hade bokat för besök. När det kommer till våra vanligaste tjänster så bokas ett besök och inte sen specifik tid. Detta gäller så klart inte massagetiderna. Återkom gärna till mig på andreas@accessrehab.se så jag kan titta lite mer på detta.

Varma hälsningar
  • 2019-09-05

Dina T skrev om Access Rehab - Östersund
    Kanon trevligt bemötande, kände mig hörd och betrodd. Går gärna dit igen vid behov men hoppas på skadefri framtid såklart! Läs mer
  • 2019-08-18

Viggo K skrev om Access Rehab - Östersund
    Gillar det ganska bra. Dom är både flexibla och har bra tider Läs mer
  • Veronica J

2019-08-16

Veronica J skrev om Access Rehab - Östersund
    Fått hjälp med både behandling och träningsprogram.
    Hon är den enda som hjälpt mig under dessa 3 månader sen jag fick så ont i höger ben uti foten. Kunde knappt gå på höger ben första gången jag kom in och nu går jag på båda benen lika mycket.

Bra på att berätta så man förstår. Läs mer

Johanna B skrev om Access Rehab - Östersund
    Naprapat, gav mig bra övningar att jobba vidare med. Min bok ing via internet gick dock inte igenom fastän det såg ut så, så kom dit först utan tid men fick en samma dag lite senare så det va bra men ändå omständigt. Läs mer

Johanna O skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag har besökt Access Rehab ett flertal gånger och alltid blivit väl bemött och fått hjälp med mina besvär. Jag har dessutom fått med mig övningar som jag kan göra hemma i förebyggande syfte vilket känns positivt.
    Jag kan varmt rekommendera företaget till andra som behöver naprapathjälp. Läs mer

Anna D skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra bemött på den lilla tid vi hade då jag var in på en akut tid. Läs mer
  • 2019-08-14

Malin O skrev om Access Rehab - Östersund
    Naprapat
    Superbra bemötande & kunnig personal.
    Blev inbokad för uppföljning om några veckor. Rekommenderas! Läs mer

Henrik G skrev om Access Rehab - Östersund
    Första mötet var en akuttid hos naprapat. Jag blev bemött på ett mycket bra sätt av den proffesionella Emma T. Efter att ha gått med smärta en tid så upplevde jag att det trygga mottagandet gjorde mig lugnare och därmed minskade smärtan. Fick bra behandling samt övningar som har funkat för mig. Tacksam att jag valde Er. Läs mer

Felicia A skrev om Access Rehab - Östersund
    Idrottsmassage, sjukt proffsigt & bara bäst!!! Läs mer

Sebastian F skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag köpte tjänsten ”idrottsmassage” och fick precis vad jag hade hoppats på. Trevligt och avslappnat bemötande i kombination med en adekvat kompetens. Jag fick beskriva vilka muskler som smärtade eller var stela, jag blev noga lyssnad till och kunde tydligt känna under massagens gång att behandlaren visste vad hen gjorde.
    Behandlingen var kanske något dyrare än ”vanlig mjuk massage”, men letar man efter högkvalitativ massage är det värt varenda krona. Skulle jag rekommendera kliniken? Absolut! Läs mer

Ingela B skrev om Access Rehab - Östersund
    Smärtlindrande massage 30min. Fantastiskt att det fanns tid samma dag under semestertider.
    Emma Thideman gav förutom en djupgående massage, tips och förslag till hur jag kan undvika smärta, vilka rörelser och vilket tankesätt man ska ha.
    Extra pluss är gott bemötande och att hon visade mig respekt och inte ett ord om övervikt och dåligt tränad.
    Jag önskar att det fanns en som hon på min hemort. Läs mer

Roland N skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag betalade för 55 minuters akutbehandling, men efter 35 minuter var undersökningen klar och då fick jag veta att någon behandling inte ingick. Men jag kunde få boka behandling med samma person någon annan gång. Jag har aldrig varit med om att en naprapat eller annan massageterapeut avslutat 25 minuter tidigt och fräckt erbjudit att boka behandling vid annat tillfälle. Läs mer
    2019-10-09 Access Rehab svarar Roland N
    Hej Roland.
    Tack för att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme om ditt besök hos oss.
    Våra akutbesök är 30 min långa, är det en sådan tid du bokat beklagar jag att det vi inte har lyckats vara tydliga med det. Du får gärna återkoppla till mig på andreas@accessrehab.se med den informationen du fått i samband med din bokning så kan jag titta på det och vad vi kan förtydliga.

Varma hälsningar

Robert v skrev om Access Rehab - Östersund
    förstår inte att ni inte har tillgång till ultra ljud !!!!!!!! Läs mer
  • 2019-07-18

Anne K skrev om Access Rehab - Östersund
    Behandling och rehabinstruktion Läs mer
  • 2019-07-18

Mats M skrev om Access Rehab - Östersund
    Emma Thiedeman upplevde jag vara diagnostiskt skicklig och gav mig övningar som verkligen har hjälpt. Dessutom är hon varm och trevlig.

Mina allra bästa rekommendationer till henne!!

Mats Läs mer
  • 2019-07-17

Marita S skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra bemötande, är under fortsatt behandling för domningar i handen beroende på axel, nacke Läs mer
  • 2019-07-17

Göran B skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag gick till kliniken för idrottsmassage och ett specifikt problem. Massören såg allmänt ointresserad ut, ställde inga frågor och jag var inte ett dugg klokare när jag gick därifrån. Inte alls bra och jag borde bett om pengarna tillbaka. Jag tänker inte rekommendera eller besöka kliniken igen. Läs mer
  • 2019-07-16

Erik K skrev om Access Rehab - Östersund
    Naprapattjänst

proffsigt och seriöst bemötande

Lyhörd och fixsa de dom problem jag hade Läs mer

Lars M skrev om Access Rehab - Östersund
    Här kan trevlig personal fixa ett ryggskott på tre behandlingar. Fick sedan tipps hur jag stretchar skinkmusklerna. Inga problem med ryggen nu när jag gör dom övningarna. Värt att prova. Läs mer

Pilar A skrev om Access Rehab - Östersund
    Bokade akut en tid hos Access Rehab Östersund, fick ett bra bemötande och precis den hjälp som jag förväntade mig. Mådde bättre direkt efter besöket. Jag hade fått Sammanfattningsvis blev jag positivt överraskad och kan varmt rekommendera alla som behöver att anlita deras tjänster. Läs mer

Bengt E skrev om Access Rehab - Östersund
    Fick en akuttid med kort varsel för ryggbesvär.
    Bra hjälp och rådgivning. Läs mer
  • 2019-06-25

Sofie H skrev om Access Rehab - Östersund
    Köpte massage. Professionellt och engagerat bemötande. Hade förväntningar på lindring av huvud/nack/ryggvärk. Resultatet betydligt bättre än jag förväntat ;) Läs mer
  • 2019-06-15

Peter S skrev om Access Rehab - Östersund
    Smärtbedömning och behandling samt träningsprogram.
    Mycket positiv upplevelse och engagemang. Läs mer
  • 2019-06-14

Mathias S skrev om Access Rehab - Östersund
    Rehab för knäna, fungerade utmärkt!
    Proffsigt företag! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-06-14

Louise Ö skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag gick på en akut naprapatbehandling pga rygg/höftsmärtor. Behandlaren verkade seriös men behandlingen bestod i en kort ganska ineffektiv massage och tips om en stretchövning som inte alls avhjälpte problemet. Det kändes som 695 kr i sjön. Jag har senare fått hjälp av mer erfaren naprapat vars behandling gjorde stor skillnad. Läs mer

Christina B skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag fick fantastisk hjälp när jag fick ont i ryggen. Superbra med akuttider som gjorde att jag kunde få hjälp redan nästa morgon! Proffsig hjälp med bra instruktioner om övningar att göra hemma. Jag kan verkligen rekommendera Access Rehab! Läs mer

Sefast R skrev om Access Rehab - Östersund
    Snabbt och proffsigt!! Fick hjälp samma dag. Läs mer

Jennie P skrev om Access Rehab - Östersund
    Korta, intensiva behandlingar som gör enorm skillnad i samspel med fräscha lokaler och trevlig personal! Läs mer
  • 2019-06-06

Karolina V skrev om Access Rehab - Östersund
    Naprapat, väl bemött, kunnig och förtroendeingivande. Läs mer

Kyrkgatan 60, 831 34 Östersund