Alla kategorier Naprapat Jämtland Östersund Access Rehab Access Rehab - Östersund

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, 831 34 Östersund — Visa karta

Lider du av problem med muskler, leder eller kanske idrottsskador? Vi på Access Rehab i Östersund är specialister på området. Om du behöver en naprapat, idrottsmassör eller personlig tränare är det oss du ska kontakta. När det kommer till behandlingsmetoder tänker vi alltid modernt och effektivt, och vi är ständigt uppdaterade på all ny forskning som bedrivs.

Vår klinik i Östersund hittar du på Kyrkgatan 60. Här jobbar ett gäng av Sveriges främsta terapeuter i stora, ljusa lokaler. Hos oss går det snabbt att få tid och du behöver inte heller någon remiss. Välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 148 kunder tycker om Access Rehab - Östersund

• Emilie N skrev om Access Rehab - Östersund
    Vi trygghansa naprapat. Hade mkt ont i nacken.

Blev lovad 40 min. Fick 20. Kändes som hade brottom på lunch. Inte så nöjd. Läs mer
  • Therese B
    Therese B skrev om Access Rehab - Östersund
    Hade ett ryggskott. Kontaktade dom och fick snabb och bra hjälp. Läs mer
  • Marie A skrev om Access Rehab - Östersund
    Fick hjälp med min onda nacke.
    Trevligt bemötande och de löste problemet. Läs mer
  • Pär M skrev om Access Rehab - Östersund
    Fick komma in på utsatt tid. Bra genomgång av min skada samt behandling inkl kompletterande övningar Läs mer
  • Vivian B
    Vivian B skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag tycker att jag blevt korrekt behandlad , först sämre nu bättre i nacken😊 Läs mer
  • Fanny A skrev om Access Rehab - Östersund
    Ville ha hjälp med låsning och ryggont och ha en idrottsmassage men det var alldelses för löst och hade ont fortfarande när jag gick där ifrån. Fick dessutom inte hela 55 min som jag betalat för. Var ute ur byggnaden innan tiden var slut, tycker inte det borde vara så Läs mer
  • Linda B skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag kom med en värkande axel för aty få idrottsmassage.Naprapatkandidaten som tog hand om mig var oerhört vänlig och proffessionell. Fick genast stort förtroende för henne. Mina förväntningar var att få massage några gånger och att det i kombination med träning/rehabrörelser skulle hjälpa mig bli smärtfri.
    Efter tre sessioner ät jag mycket bättre och kan varmt rekommendera Access Rehab. Jag kommer absolut återbända om jag får besvär igen. Läs mer
  • Jessica L skrev om Access Rehab - Östersund
    Undersökning muskulärt av naprapat.
    Mycket bra bemött.
    Hade inte mycket förväntningar men förhoppningar. Upplevde att jag fick en trovärdig och bra "analys" och sedemera rehab övningar. Läs mer
  • Nikos S
    Nikos S skrev om Access Rehab - Östersund
    Nonchalant attityd vid behandling och gjorde mer skada än nytta Läs mer
    2018-11-13 Access Rehab svarar Nikos S
    Hej Nikos

Tack för att du tar dig tid att lämna et omdöme även här om oss.
    Som jag skrev som svar på den andra sidan är fortfarande varmt välkommen att höra av dig till mig på andreas@accessrehab.se

Vänliga hälsningar
    Andreas Bjurman
    VD Access Rehab
  • Lina B skrev om Access Rehab - Östersund
    Massage 25 min. Snabbt effektivt trevligt bemötande Läs mer
  • Mikael L skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag har aldrig besökt Access rehab eller en kiropraktor förut. Jag tycker att det var proffsigt bemötande, fina och rena lokaler och jag fick god hjälp och togs på stor allvar. Jag har bara goda rekommendationer att ge. Läs mer
  • Stina P skrev om Access Rehab - Östersund
    Rådgivning efter knäskada. Möjlighet till snabb tid, kunnig och engagerad personal. Rekommenderar Access Rehab till andra! Läs mer
  • Marie-France L skrev om Access Rehab - Östersund
    Kompetent och lyhörd personal med proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Ann-Kristin W skrev om Access Rehab - Östersund
    1. Kiropraktor
    2. Mycket professionellt
    3.Hade ganska trötta förhoppningar, blev glatt överraskad!
    4. Kommer definitivt att återvända Läs mer
  • Magnus P skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag fick tid på en gång hos kiropraktorn Sara som är proffsig, pedagogisk och kompetent! Nöjd kund :) Läs mer
  • Tove B skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra bemött! Mycket bättre efter besök. Läs mer
  • Henrik M skrev om Access Rehab - Östersund
    Behandling, akupunktur och massage.
    Bra bemötande och väldigt kunnig personal.
    Hjälper mig när jag får problem med olika muskler och behandling av dessa. Läs mer
  • Kim P skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag hade ont i ryggen och behövde hjälp att behandla och förstå vad som var fel. Blev proffesionellt bemött av en glad och trevlig kvinna. Kände mig genast välkommen och trygg. Det var första gången jag varit hos en kiropraktor så mina förväntningar var att få bra hjälp av någon som visste vad dom gjorde. Detta var helt klart fallet.

Blev väl bemött då kvinnan ställde frågor om vad som var mitt problem jag svarade så gott jag kunde. Hon fortsätter ställa frågor och låter mig förklara vart det gör ont när jag vrider och vänder på mig för att vara helt säker på vad som är fel. Hon behandlar och hjälper mig på ett sätt jag jag känner mig bekväm med och förstår. Går ut från behandlingen med kunskap och säkerhet om vad som är problemet. Mycket nöjd. Läs mer
  • Lena R
    Lena R skrev om Access Rehab - Östersund
    Bedömning av Besvär smärta knä
    Lyssnade bra
    Tydlig bedömning
    Bra handlingsplan - träning
    Ingav hopp att det skulle bli bättre Läs mer
  • Liv L skrev om Access Rehab - Östersund
    Idrottsmassage
    Bra bemötande
    Hård och bra massage
    Väldigt bra upplevelse där mina förväntningar möttes, idrottsmassage med fokus på problemområden.
    Jag skulle rekommendera access rehab, och kommer själv gå tillbaka Läs mer
  • Anders E skrev om Access Rehab - Östersund
    • Träningsprogram för en helt otränad mig(51år...).
    • Bemötandet var 100% inlyssnande.
    • Blev bemött med ett engagemang i min önskan/förväntan.
    • Hade försiktigt höga förväntningar vilka överträffades.
    • Trodde på riktigt att det var kört med träning men jag gick därifrån upprymd efter varje träning(eller egentligen genomgång av träningsprogram). Ni har fått upp ögonen på mig Jag har kul!! Läs mer
  • Jacob A skrev om Access Rehab - Östersund
    Behandling av en axel som har hoppat ur led. Trevligt bemött och allt levde upp till förväntningarna. Bra lokaler och Andreas är väldigt proffsig! Läs mer
  • Ulrich S skrev om Access Rehab - Östersund
    Akut Naprapmassage som var jättebra. Läs mer
  • Gabriella E skrev om Access Rehab - Östersund
    Vart tagen på allvar direkt och fick hjälp med både behandling och övningar Läs mer
  • Per-Erik R skrev om Access Rehab - Östersund
    Kom in för ryggvärk fick snabb och bra hjälp Läs mer
  • Krister N skrev om Access Rehab - Östersund
    Klockrent! Ryggen återhämtat sig snabbt. Tydliga förklaringar och bra övningar. Läs mer
  • Lena F skrev om Access Rehab - Östersund
    Fick hhälsningar med en låsning i bröstryggen. Efter 2 besök så var jag återställd. Super nöjd ! Läs mer
  • Katarina R skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra med snabb akuthjälp. Har aldrig besök kiropraktor förr och nu hittils bara 3 besök så kan inte ge ett djupare omdöme. Läs mer
  • AnnaKarin B skrev om Access Rehab - Östersund
    Besök hos naprapat pga smärta.
    Mycket bar bemötande!
    Förväntningar infriades!
    Fick bra övningar med mig hem. Läs mer
  • Kristina F skrev om Access Rehab - Östersund
    Massage.
    Mycket trevligt bemötande, noggrann och verkade kunnig.
    Ville ha massage för att mjuka upp stelhet.
    fick tips och förklaringar till varfö vissa saker kanske uppkommit.
    Avkopplande, avstressande, vänligt, trevligt och proffsigt. Läs mer
  • Åsa Karina Mårtensson H skrev om Access Rehab - Östersund
    Trevligt bemötande men väl försiktig i behandlingen. Punktmasssge och två tryck i bröstryggen var allt. Har aldrig träffat en naprapat som gjorde så lite för att försöka förbättra mitt ryggont.

Kände mig besviken när jag lämnade och blev inte bättre efter behandlingen. Nej, kan inte rekommendera detta till någon och jag har träffat många naprapater, sjukgymnaster/fysioterapeuter mm.

Tips, fråga mer om bakgrund kring smärtan, var det gör ont och behandla därefter. Läs mer
  • Lars Göran B skrev om Access Rehab - Östersund
    Dålig stämning vid behandlingen. Gav ett par övningar, gjorde inte mycket mera. Uppfattas inte som särskilt kunnig, snarare avogt inställd till kunden. Rekommenderas ej. Förstår varför det fanns många tider... Läs mer
  • Anna D skrev om Access Rehab - Östersund
    köpte massage 30 min, men fick totalt ca 10 min massage och resten diskussion, kändes som bortkastade pengar. Läs mer
  • Roland S skrev om Access Rehab - Östersund
    Mycket bra bemötande av både kundtjänst och behandlade naprapat! Jag är nöjd! Läs mer
  • Ann-Kristin Z skrev om Access Rehab - Östersund
    Naprapatbehandling, lugnt trevligt, förväntningarna är att bli bra i ryggen och jag har fortfarande behandling Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra bemötande och .mycket väl genomförd behandling som redan gett resultat Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra mottagning med kunnig personal, fina mijöer och bra behandlig. Fick den behandlig jag behövde och vart bättre. Läs mer
  • Monika O skrev om Access Rehab - Östersund
    Kiropraktor för en muskel i ryggen som gjorde ont. Efter 3 behandlingar var den bra. Mycket bra bemötande. Läs mer
  • Märit J skrev om Access Rehab - Östersund
    Duktig naprapat med bra och proffsigt bemötande. Mycket kunnig och lyhörd. Läs mer
  • Anita H skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra med akuttider, det underlättar!
    Vänligt bemött, omtänksam, hade egna förslag till alternativ behandling, lugn miljö. Läs mer
  • Margaretha F
    Margaretha F skrev om Access Rehab - Östersund
    jag var på rehab/idrotts massage, Jag blev bemött på ett mycket vänligt sätt. Jag hade inga förväntningar på detta för att jag hqr varit hos mycket naprapater osv innan (vilket inte hjälpte) men jag upplever att detta hjälpte i längden. Läs mer
  • Lars Åke S skrev om Access Rehab - Östersund
    Enligt läkaren jag gick till före och efter Access sade den att ni var på helt fel spår med er ordination. Läs mer
    2018-07-05 Access Rehab svarar Lars Åke S
    Hej
    Tack för ditt omdöme.
    Det är självklart intressant för oss att få feedback om vad läkaren anser att vi har gjort för felbedömning. Det kan ge oss en möjlighet till förbättring eller förklaring till våra olika bedömningar. Du är välkommen att höra av dig till mig på andreas@accessrehab.se om du vill dela med dig av den informationen.

MVH
    Andreas Bjurman
    VD, Access Rehab
  • Henrik M skrev om Access Rehab - Östersund
    Rejäl massage med fokus på de områden som behövs. Läs mer
  • Boel B
    Boel B skrev om Access Rehab - Östersund
    Kom med värk i höfterna och svårt att gå. Jag trodde att det var ischias. Fick en tid hos Andreas Kågeman som med 4 besök gjorde ett under! Går nästan obehindrat och nästan all värk är borta.
    Förväntningarna överträffade allt. Läs mer
  • Magnus G skrev om Access Rehab - Östersund
    Besök hos Naprapat.
    Min behandlare förstod vad som var problemet och varför jag sökt dit. Gav mig en bra behandling som avlastade mitt besvär samt instruerade hur jag själv kan fortsätta hemma tills nästa gång jag skulle dit. Trevligt besök! Läs mer
  • Lena L skrev om Access Rehab - Östersund
    . Behövde hjälp med en ond och stel rygg, och sökte till Andreas Kågeman som jag vet sedan tidigare är en mycket kunnig naprapat. Läs mer
  • Rune B
    Rune B skrev om Access Rehab - Östersund
    Snabb på plats
    Kunnig personal
    Lite för dyrt, men förstår att det är nödvändigt på en privat ägare Läs mer
  • Tomas J skrev om Access Rehab - Östersund
    Var till Acess rehab för en screening av kroppen och för att utröna om skillnader i hö och vä sida. Mkt väl omhändertagen och mkt intressant screening. Fick även bra övningar att träna på för att utjämna styrkeskillnader av Andreas. Tränar på och tar en uppföljning i höst. Bra på att lyssna in mina behov och ge bra övningar, som förhoppningsvis hjälper mig.
    Mkt nöjd med allt hittills. Läs mer
  • Bengt P skrev om Access Rehab - Östersund
    Proffsigt företag vad ska jag mera skriva Läs mer
  • Anneli F skrev om Access Rehab - Östersund
    Jättetrevlig tjej ,duktig blev hjälpt med mina besvär Läs mer