Alla kategorier Naprapat Jämtland Östersund Access Rehab Access Rehab - Östersund

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, 831 34 Östersund — Visa karta

Lider du av problem med muskler, leder eller kanske idrottsskador? Vi på Access Rehab i Östersund är specialister på området. Om du behöver en naprapat, idrottsmassör eller personlig tränare är det oss du ska kontakta. När det kommer till behandlingsmetoder tänker vi alltid modernt och effektivt, och vi är ständigt uppdaterade på all ny forskning som bedrivs.

Vår klinik i Östersund hittar du på Kyrkgatan 60. Här jobbar ett gäng av Sveriges främsta terapeuter i stora, ljusa lokaler. Hos oss går det snabbt att få tid och du behöver inte heller någon remiss. Välkommen!
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 63 kunder tycker om Access Rehab - Östersund

• Pär L
    Pär L skrev om Access Rehab - Östersund
    Tycker att Acess rehab Östersund har varit riktigt duktiga och hjälpt mig med det jag velat ha hjälp med.
    De har varit väldigt tillmötesgående gällande ändring i bokning mm.
  • Karin J
    Karin J skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra möte, ingående beskrivning av problemet med höften.
    Förklaring till hur problemet uppstår och hur det ska förbättras.

Kan rekommenderas till andra.
  • Anna N
    Anna N skrev om Access Rehab - Östersund
    Trevlig och kunnig personal.
    Fick massagebehandling på ond nacke och rygg.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Access Rehab - Östersund
    Andreas ger ett väldigt proffsigt och seriöst bemötande. Han är duktig och vet vad han gör!
  • Mia R
    Mia R skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag sökte hjälp på grund av problem med löparknä. Ett problem jag haft i ca 20 år. Jag har sökt hjälp via vården och då fått träffa sjukgymnaster. Deras råd och träningsförslag har inte gett något resultat.

Bra bemötande. Det kändes som att de verkligen gick igenom kroppen för att hitta orsaken till mitt löparknä. Jag har sedan fått träningsövningar & en plan för hur rehabiliteringen ska ske samt några återbesök.
  • Örjan E
    Örjan E skrev om Access Rehab - Östersund
    Utmärkt bemötande och jag blev mycket bättre i min rygg , fick träningsövningar som var bra.
    2017-10-19 Access Rehab svarar Örjan E
    Hej Örjan
    Tack för ditt omdöme!
    Jag tolkar det som du är nöjd med ditt besök men att du har gett oss en etta i betyg. Vad är det som du inte har varit nöjd med hos oss eller har det bara blivit fel med ettan?

Varma Hälsningar
  • Urban O
    Urban O skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra och kunnig personal, väldigt trevliga
  • Malin F
    Malin F skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag tyckte att det var bra förutom när behandlingen var slut och jag inte fick någon hint om att jag kunde kliva upp ifrån britsen. Fick ifrågasätta om jag kunde kliva upp efter ca fem minuter då ingen information om detta uttalades.
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Access Rehab - Östersund
    En lugn och avslappnad behandling. Kommer gärna tillbaka om jag får problem igen.
  • Marie V
    Marie V skrev om Access Rehab - Östersund
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Jag hade problem med en låsning mellan skulderbladen som Andreas fick ordning på redan efter en behandling.
    Jag har även haft problem med återkommande ryggskott. Gjorde en scanning hos Andreas och fick ett träningsprogram som jag har följt i 6 månader nu och känner mig starkare än någonsin.
    Jag har rekommenderat Andreas till flera kollegor och vänner och samtliga är nöjda med den behandling de har fått.
  • Eva B
    Eva B skrev om Access Rehab - Östersund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Access Rehab - Östersund
    Bemötandet har hela tiden varit på topp och jag har fått hjälp med nacke och armar. Jag blev rekommenderad (absolut inte tvingad) att köpa ett linnement, vilket jag köpte och det har också hjälpt/hjälper mig. Jag är mycket nöjd med behandling, varor samt det proffsiga bemötandet.
  • Peter L
    Peter L skrev om Access Rehab - Östersund
    Proffsig hjölp med att få bort min ryggvärk på ett för mig snabbt och annorlunda sätt

/Peter L
  • Pauline B
    Pauline B skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag är mycket nöjd med mina besök på Access rehab. Väl bemött med fokus på att hållbart och långsiktigt få bort mina besvär med en kombination av övningar och massage. Jag har tidigare haft ganska stora besvär med stelhet i nacke, axlar och skuldror. Har även haft mycket problem med nackspärr. Upplever att mina besvär har förminskats men har fortfarande mer att jobba på.
  • Tina M
    Tina M skrev om Access Rehab - Östersund
    Superbra och proffsigt bemötande. Fick hjälp av naprapat, som verkligen visste hur han skulle hjälpa mig. Från att ha varit helt låst i ryggen, till att ha blivit helt bra efter tre besök känns helt fantastiskt! Rekommenderar starkt!
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Access Rehab - Östersund
    Akut besök efter en tuff fjällvandring
  • Ellenor R
    Ellenor R skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag är super nöjd med bemötandet jag har fått och hjälpen jag fick med träning och behandlings massage. Tyvärr har jag kvar det onda men inte alls lika mycket. Jag har rekommenderat företaget till dom i min närhet som klagat på ömma höfter och annat som kan ta hjälp av er eller företaget.
  • Per R
    Per R skrev om Access Rehab - Östersund
    Mycket bra bemötande från första början. Klart överraskad hur bra man har blivit efter behandlingen av mitt onda ben. Skulle helt klart rekomendera dom till andra som har problem.
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Access Rehab - Östersund
    Fick snabb tid, bra bemötande och bra hjälp.
    Idrottsmassage av en ond vad.
  • Berna L
    Berna L skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra bemötande, fick akupunktur och massage/ manipulering.
  • Nina Ö
    Nina Ö skrev om Access Rehab - Östersund
    snabb bokning av tid.
    fick hjälp av en naprapat pga ont i ryggen.
    tyckte han kändes lite oseriös och jag fick knappast behandling i de 45 minuter som stod på hemsidan.
  • Rikard v
    Rikard v skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag gilla rosa väggar och småkakor
  • Maria L
    Maria L skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra bemötande. Kunniga och trevliga. Hjälp med smärta i höft som nu är borta. 3-4 besök
  • Kajsa H
    Kajsa H skrev om Access Rehab - Östersund
    1. Varje session ska vara 40-45 min enligt hemsidan. Båda mina varade i KNAPPT 20 minuter och jag fick fortfarande betala fullpris.
    2. Naprapaten som jag gick till försökte boka upp mig på massa sessioner fast jag sa tydligt att jag inte var intresserad.
    3. Jag kände mig inte speciellt bra mottagen. Kändes oproffsigt.
    2017-10-01 Access Rehab svarar Kajsa H
    Hej Kajsa
    Tack för att du lämnat ett omdöme.
    Hos oss bokas nybesök på 45 min och återbesök på 30 min. I denna tid ska även journalföringen kunna hanteras. Om du skulle kunna meddela mig vart på vår hemsida det står att besöken är 40-45 min så vi kan gå in och förtydliga att så inte är fallet.

Jag tar även med mig dina synpunkter till teamet i Östersund.
    Om du har lust att utveckla på vilket sätt du inte kände dig speciellt bra mottagen är du varmt välkommen att höra av dig till mig på andreas@accessrehab.se.

• Caroline H
    Caroline H skrev om Access Rehab - Östersund
    Gillar stället, lugnt, fräscht och härligt bemötande! Mycket professionella och bra på vad de gör!
  • Oskar Å
    Oskar Å skrev om Access Rehab - Östersund
    Hej, jag gillar acess rehab, bra och proffsigt, känner en av napprapaterna lite sedan innan, men bra behandlingar som löste mina problem
  • Annika K
    Annika K skrev om Access Rehab - Östersund
    Professionellt bemötande på samma gång förstående över situationen. Varit nöjd med tjänsten.
  • Jennifer G
    Jennifer G skrev om Access Rehab - Östersund
    Gick det pga ont i ländrygg. Naprapaten vågade ej göra så mycket då han inte visste om det var pga förlossningen eller inte. Dåligt att de inte kunnat säga det innan och att jag behövde betala full pris. Inte roligt att inte få riktig hjälp. Som student vill man inte lägga ut pengar hur som helst. Hade högre förväntningar. Naprapat jag gick till förut var mer duktig och hjälpsam!
    2017-10-01 Access Rehab svarar Jennifer G
    Hej Jennifer
    Tack för ditt omdöme.
    Det som ska göras under första besöket är bland annat att avgöra om de besvär som du söker för är något som vi kan förbättra genom att behandla. Jag kan tyvärr inte uttala mig huruvida det var det i ditt specifika fall men jag kommer ta med mig det du har skrivit till teamet i Östersund så vi kan se vad vi kunde gjort annorlunda.

• Tomas J
    Tomas J skrev om Access Rehab - Östersund
    Mycket bra!
  • Olof A
    Olof A skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag fick ett mycket bra mottagande vid mitt första besök vilket sedan har varat genom alla mina besök!
    Jag har fått beskriva mina kroppsliga problem och utifrån det har behandling givits i kombination med övningar som jag fått göra på hemmaplan. Tyvärr har min kropp ännu inte blivit återställd men behandlingen jag fått känns ändå helt rätt.
  • Helena K
    Helena K skrev om Access Rehab - Östersund
    Jättebra på massage och "mamma-mage" bedömning
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Access Rehab - Östersund
    Proffsig och engagerad har Andreas varit från dag ett och varje gång jag varit hos honom, går regelbundet var 4-6 vecka. Han har behandlat mina stela muskler men också gett mig träningsprogram som gjort att jag klarar att springa och åka skidor utan knäproblem.
    Han behandlar mig som vilken motionär som helst och säjer aldrig att en kvinna i din ålder får räkna med lite problem eller att jag inte springa/träna så hårt.
  • Marika U
    Marika U skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra bemötande. Dock blev jag inte bra i ryggskottet trots accupunktur. Gick till en annan naprapat som fixade till höften. Den var ca 3 cm sned därav krampen i ryggen. Efter detta blev det bra.
    2017-10-01 Access Rehab svarar Marika U
    Hej Marika
    Tack för ditt omdöme.
    Jag tar med dig dina synpunkter till mina kollegor i Östersund så vi kan titta på vad som kunde gjort annorlunda.
    Skönt att du fått hjälp med ryggen.

• Erika W
    Erika W skrev om Access Rehab - Östersund
    Grymt nöjd me allt. Enkelheten att boka av eller boka om sitt pass,suveränt.

Otroligt proffsiga när man kommer dit för sin behandling. Alltid en snabb reflektion o genomgång av va som varit o vart ja står.
    Har problem me min rygg o nacke. Super duktiga.

Sjukt nöjd helt enkelt!!
  • Jessica K
    Jessica K skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra, lugnt bemötande. Bra med akuttider att kunna boka in sig på.
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Access Rehab - Östersund
    Positivt med telefontid även kvällstid och att det fanns akuttider att tillgå. Ledbandsskada med tydlig instruktion för rehabövningar. Inget att anmärka på.
  • Jan M
    Jan M skrev om Access Rehab - Östersund
    God tillgänglighet - akuttider. Fördel att aktuell naprapat kunde min rygg. Snabb insats helt enkelt. Jag har också köpt LINNEX-linement.

Sammantaget mycket bra när "huvudet är dumt" men tyvärr också dyrbart...........En anslutning till Försäkringskassan el motsv hade varit guld värd :-)
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Access Rehab - Östersund
    Känns som proffsigt vid varje behandling ( 3 st.)Smärta i axel/ arm.Verkar dock svårläkt.Skall på besök ytterligare en gång.Trodde det skulle gå fortare med läkningen.
    Känns bra att få behandling hos Access Rehab
  • Elvira H
    Elvira H skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra och trevligt bemötande. Fick akut hjälp med krånglande rygg, blev bra igen efter två behandlingar.
  • Helén R
    Helén R skrev om Access Rehab - Östersund
    Proffsigt o förtroende ingivande bemötande med naprapaten Andreas Kågeman. Jag är mycket nöjd.
  • Theodor B
    Theodor B skrev om Access Rehab - Östersund
    Har varit hos Andreas, naprapatbehandlingar. Trevlig, kunnig och proffsig. Totalt en en bra helhetsupplevelse. Smidigt bokningssystem. Mvh
  • Monika L
    Monika L skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag har besvär med ryggen.Men har blivit bättre sedan jag började där hos dem.
  • Lena J
    Lena J skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag fick snabbt tid, och jag bokade massagetid via internet; inga problem alls. Lätt att manövrera i bokningssystemet.
    Bemötandet var fantastiskt på kliniken i Östersund.
    Noggrann intervju med mig innan jag fick riktad massage av väldigt duktig massör!
    Det var så bra och effektiv massage och rådgivning att jag har inga som helst symtom; trötthetskänsla och värk i ländryggen mera! Mina förväntningar infriades med råge alltså; jag trodde att jag skulle behöva boka in fler tider för massage men.....
    Jag kan således bara säga att jag är mycket nöjd kund hos Access Rehab i Östersund! Jag rekommenderar dem jämt numera till kollegor/vänner etc.
    MVH Lena Jonsson
  • Simon L
    Simon L skrev om Access Rehab - Östersund
    Nu svarar jag som pappa till Simon.
    Jag tycker att bemötande var mycket bra och trevligt. Naprapaten tog sig tid och frågade Simon en hel del om vad han hade gjort för att få ryggproblemet för att få en bra uppfattning. Detta var den andra behandlingen men första i Östersund. Behandlingen gjorde "susen" då han redan efter någon dag kunde ta upp golfen igen utan några större känningar. Simon fick även med sig några övningar hem som han körde.
  • Björn I
    Björn I skrev om Access Rehab - Östersund
    Snabbt svar på problemet, låsning i ryggen.
    Mycket bra diagnos med behandling med bla akupunktur som löste upp det hela väldigt snabbt.
  • Marie W
    Marie W skrev om Access Rehab - Östersund
    väldigt bra bemöt , snabba tider , sökt för ont i rygg och höft , håller just nu på med övningar jag fått .
    Har även rekommenderat företaget till andra ..
  • Per-Anders N
    Per-Anders N skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra och professionellt bemötande. Nöjd med tjänsterna.
  • Per-Ola W
    Per-Ola W skrev om Access Rehab - Östersund
    Proffsigt bemötande och behandlingen hjälpte
  • Erika S
    Erika S skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag har fått proffsigt och trevligt bemötande från första stund. Fick snabb hjälp och träningsprogram och uppföljning för mitt besvär med löparknä. Målet är att bli besvärsfri, och tack var AccessRehab är jag äntligen på väg att bli bra.
  • Madelene H
    Madelene H skrev om Access Rehab - Östersund
    Massage av Sanna. Sjukt bra, lyssnade på mina önskemål och levererade därefter.

Kyrkgatan 60, 831 34 Östersund