Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, 831 34 Östersund — Visa karta

Lider du av problem med muskler, leder eller kanske idrottsskador? Vi på Access Rehab i Östersund är specialister på området. Om du behöver en naprapat, idrottsmassör eller personlig tränare är det oss du ska kontakta. När det kommer till behandlingsmetoder tänker vi alltid modernt och effektivt, och vi är ständigt uppdaterade på all ny forskning som bedrivs.

Vår klinik i Östersund hittar du på Kyrkgatan 60. Här jobbar vi i stora, ljusa lokaler. Hos oss går det snabbt att få tid och du behöver inte heller någon remiss. Välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 301 kunder tycker om Access Rehab - Östersund

• 2020-09-24

Lillemor O skrev om Access Rehab - Östersund
    Behandling av inflammation i armbåge. Bemötandet var professionellt, blev väl bemött och omhändertagen. Fick gehör för mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-09-22

Christina K skrev om Access Rehab - Östersund
    Var till En naprapat för ont i mitten av ryggen efter ett träningspass. Blev bra bemött och fick förklara vad som hänt och hur det kändes. Under behandlingen fick jag hela tiden berättat för mig vad naprapaten gjorde och vad orsaken till det onda var. Fick inte heller känslan av att ytterligare besök skulle bokas i onödan, vilket man varit med om på andra ställen. Rehabövningar samt ett återbesök. Mycket bra upplevelse och kommer vända mig hit igen vid behov samt rekommenderat till andra 👍 Läs mer
  • 2020-09-18

Jan Erik C skrev om Access Rehab - Östersund
    Kom dit för smärta i knä. Troligen överansträngning.
    Trevligt mottagande.
    Fick tips om övningar. Är nu nästa 100 % bra. Tack för hjälpen😁 Läs mer
  • 2020-09-18

Ahmad Sam M skrev om Access Rehab - Östersund
    Hej!
    jag fick inte riktigt hjälp.
    det var bara två besök i lokalen Läs mer
    2020-10-01 Access Rehab svarar Ahmad Sam M
    Hej Ahmad

Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme!
    Jag ska ta upp detta med teamet i Östersund och de de titta på vad de har gjort för bedömning och vad de kunde gjort annorlunda.

VD, Access Rehab
  • 2020-09-17

Anette P skrev om Access Rehab - Östersund
    Besökt kiropraktiker och naprapat. Gott bemötande. Men dyrt. 720:- för 30 minuter. Men förhoppningsvis är det väl investerade pengar. :) Läs mer

Anna-stina T skrev om Access Rehab - Östersund
    Mycket trevligt bemötande. Man blev sedd och hörd. Jag hade inga förväntningar då detta var min första upplevelse med en kiropraktor. Men hon var otroligt duktig och lyhörd. Läs mer

Bruno J skrev om Access Rehab - Östersund
    Behandling ryggproblem.
    Bra.
    Ja.
    Helt ok. Läs mer

Andreas K skrev om Access Rehab - Östersund
    Idrottsmassage
    skulle kanske önskat en mer övergripande bedömning av orsaker eller återkoppling mer kring övningar/träningsbehov
    själva behandlingen har varit bra Läs mer

Michael P skrev om Access Rehab - Östersund
    Sökte hjälp pga ryggproblem. Fick snabbt tid/hjälp. Bemötandet var mycket trevligt och proffesionellt.
    Mina förväntningar om hjälp Med mina problem levde företaget upp till Läs mer

Lars Åke S skrev om Access Rehab - Östersund
    första gången jag var dit blev jag felbehandlad och andra gången kunde ni inte hjälpa mig, blev skickad till akuten istället. Så vad ska jag säga. Läs mer
  • 2020-07-16

Robert V skrev om Access Rehab - Östersund
    Naprapatbehandling. Ont i höft och rygg, fick proffsigt och trevligt bemötande och en behandlingsplan som känns bra. Rekommenderas. Läs mer

Carin K skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra på alla sätt och Andreas har hjälpt mig mycket bra med mina besvär jag har och kommer att varmt rekommendera andra att gå dit Läs mer

Elsa A skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag hade ont i mina knän, jag kunde varken hoppa eller springa. På Access Rehab blev jag bemött bra. Det kändes som sjukgymnasten förstod sig på min skada. Jag förväntade mig att bli bra i knäna efter att jag varit på Access Rehab och nu kan jag jogga en bit utan att det gör ont. Jag tror därför att rehab en har hjälpt och min upplevelse sammanfattar jag som bra och uppskattad. Läs mer

Fredrik J skrev om Access Rehab - Östersund
    Sjukgym.

Mycket bra bemötande!

Jag fick hjälp med det jag behövde på ett väldigt bra sätt! Läs mer

Erika B skrev om Access Rehab - Östersund
    Bokade tid hos kiropraktor.Blev jättebra bemött där hon förstod hur jobbig min smärta är och hur det påverkar mig, min sömn och mitt intresse för fysisk aktivitet(löpn och styrketräning).Jag upplevde en bred kompetens.
    Kiropraktorn lyssnade noga på mig,min berättelse, mina behov och önskemål.
    Har haft ganska bra uppföljning med mailkontakt.

Jag skulle behöva gå fler ggr för att fullfölja denna behandling med det blir lite ekonomiskt tufft då varje besök kostar 720 kr.
    Jag kan tycka att uppföljningsbesök borde vara billigare.
    Risken är att man inte fullföljer och då är all behandling i onödan.

Tack!

Mvh Erika Läs mer
  • 2020-06-16

Karin R skrev om Access Rehab - Östersund
    Kiropraktor,
    Mycket profsigt och personligt
    Mycket nöjd med resultatet av behandlingen

Jag åtrkommer gärna vid behov Läs mer

Per L skrev om Access Rehab - Östersund
    Personligt, snabbt och fungerande. Läs mer

Titti B skrev om Access Rehab - Östersund
    Träffade en naprapat som hjälpte mig med ett överansträngt senfäste i ett knä. Fick bra övningar och är återställd. Naprapaten var mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer

Therese S skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag köpte idrottsmassage för mycket stela muskler och passade på att använda min friskvårdspeng. Mycket väl värt! Ordentligt massage som löser upp spänningar, och snabbt & enkelt att använda sitt friskvårdsbidrag via arbetsgivaren! Läs mer

Andreas S skrev om Access Rehab - Östersund
    Proffsig och lättsamma. Måna om sina patienter. Läs mer
  • 2020-05-17

Beatrice O skrev om Access Rehab - Östersund
    Sökte hjälp för ryggont som visade sig vara ett ryggskott.

Snabb och professionell hjälp. Väldigt kunnig och förstående.

Besöket gör ont men trots det en bra upplevelse. Läs mer
  • Uno H

2020-05-17

Uno H skrev om Access Rehab - Östersund
    kiropraktor behandling
    Väldigt bra bemötande
    Jag ville slippa mina besvär,ja jag fick väldigt bra hjälp.
    Positiv!!! Läs mer
  • 2020-05-17

Max W skrev om Access Rehab - Östersund
    Tycker jag fick ett bra bemötande och har/ får hjälp som jag behöver, kunnig personal och vet vad dom gör Läs mer
  • Monica H

2020-05-15

Monica H skrev om Access Rehab - Östersund
    Hjälp med ryggskott
    JÄttenöjd
    Fint bemötande
    Fick hjälp med det jag sökte för.
    Återvänder mer än gärna Läs mer

Anna C skrev om Access Rehab - Östersund
    Behandling av tennis- och golfarmbåge. Snabb och effektiv behandling med trevligt bemötande och god kunskap om min åkomma. Läs mer

Per-åke L skrev om Access Rehab - Östersund
    Behandling vid nackbesvär
    Vänligt och proffsigt bemötande
    Som helhet nöjd med besöken Läs mer

Ingrid A skrev om Access Rehab - Östersund
    Både mycket trevligt och proffsigt bemötande. Bar information. Läs mer

Karin G skrev om Access Rehab - Östersund
    Vill bli bra i ryggen, blev rekommenderad kiropraktik.
    Fanns tid hos naprapat. Har ingen tidigare erfarenhet.
    Mycket trevligt bemötande, både av företag och naprapat. Läs mer
  • 2020-04-09

Sanna J skrev om Access Rehab - Östersund
    Professionella. Bra bemötande. Bra tips och trix. Hade höga förväntningar då jag bara hört gott om företaget. Läs mer

Isabelle W skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag köpte en kiropraktik tjänst för ett första besök.
    Jag blev bemött helt okej men han jag hade visade inget intresse av mig som kund utan ställde frågor utan att följa upp svar.
    Jag förväntade mig att vårdgivaren skulle vara mer intresserad och lyhörd för de problem jag hör istället för att säga att han sett värre utan att kunna ge en diagnos. Och företaget har därför inte alls nått upp till dem.
    Jag är inte särskilt nöjd och skulle inte rekommendera dem Läs mer
  • Anna M

2020-04-07

Anna M skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra med att snabbt kunna boka in akutmöte. Trevligt bemötande. Personalen lyssnade på mina behov och hjälpte därefter. Blev bättre i kroppen Läs mer

Niklas T skrev om Access Rehab - Östersund
    Genuint intresserad Naprapat och individuell behandling på en nivå jag inte haft hos någon annan. Kombinerar kortsiktig problemlösning med långsiktigt förebyggande arbete med rörelse och träning. Läs mer

Magnus L skrev om Access Rehab - Östersund
    Analytisk, målmedveten och flexibel. Vill gå till botten med problemet och hitta en långsiktig lösning Läs mer
  • 2020-03-15

Majlis J skrev om Access Rehab - Östersund
    Blev ej hjälpt med mitt ryggskott. Fick hjälp i USA. Läs mer

Astrid Å skrev om Access Rehab - Östersund
    Muskelbristning i höften. Proffsigt bemötande, tydlig förklaring av skadan och rehabilitering Läs mer

Agnetha E skrev om Access Rehab - Östersund
    För hård behandling och lyssnade inte på att jag inte kan göra övningar över axelhöjd Läs mer

Suzanne D skrev om Access Rehab - Östersund
    Problem med Axel och arm vänster sida. Jätte bra fick tid samma dag. Fick bra hjälp det blev bättre direkt men inte riktigt bra ännu,
    får gå på behandling tills de är bra. Kändes proffsigt och han kunde verkligen sin sak. Läs mer

Lars G skrev om Access Rehab - Östersund
    Behandling av skadad ledband i knä.
    Proffsigt bemötande och inlyssnande Läs mer

Christina E skrev om Access Rehab - Östersund
    Sökte för hjälp m ryggsmärtor. Blev proffsigt bemött och bedömd. Gick hem m tips på övningar för min lumbago. Hade inga särskilda förväntningar bara hopp om att få hjälp m smärtan. Det var mitt första besök hos en naprapat. Läs mer

Göran B skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra mottagande, lyhörd, trevlig och kunnig naprapat. Läs mer

Tommy Å skrev om Access Rehab - Östersund
    Koll på rygg.
    Bra.
    Inga förväntningar. Läs mer
  • Thérese N

2020-01-27

Thérese N skrev om Access Rehab - Östersund
    Efter två veckor med ryggskott bokade jag en akuttid för en behandling av naprapat.
    Det var verkligen värdefullt att kunna få en tid samma dag! Läs mer
  • 2020-01-23

Karin S skrev om Access Rehab - Östersund
    Förstagångsbesök, bra bemötande och behandling. Läs mer
  • 2020-01-23

Helena N skrev om Access Rehab - Östersund
    Napprapat tid bra bemötande och bra tänk om övningarna jag ska göra innan återbesök. Fräscha lokaler. Läs mer
  • 2020-01-10

Ida G skrev om Access Rehab - Östersund
    Jag bokade tid hos en naprapat för problem med nacke, rygg och domningar som strålade ut i ben och arm. Fick höra att om jag slutar vara stressad kommer det att lösa sig, för man är extra smärtkänslig vid stress (hade inte ont, vilket jag sa flera gånger). Var väldigt missnöjd och bokade en tid hos en annan. Hade en kota som tryckte på en nerv i nacken, har behövt mycket behandling för att det ska bli bättre. Var sne i bäckenet och hade ett diskbråck som tryckte på en annan nerv vilket gjorde att det strålade ut i benet. Även det har krävt laser, massage och justeringar för att bli bättre. Tycker behandlingen hos access rehab var under all kritik och det är seriöst bara pinsamt att få ett sånt utlåtande - även om jag fattar att det är utlöst av stress så kan sånt inte bli bättre av att man försöker sluta stressa. Läs mer
    2020-01-13 Access Rehab svarar Ida G
    Hej Ida
    Tack så mycket för att du tar dig tid att lämna ett omdöme om du du upplevde ditt besök på kliniken i Östersund. Jag tycker att du har lämnat ett väldigt utförligt omdöme och jag kommer att ta det här vidare med teamet där.
    Jag anser att du inte har fått den hjälpen som du har haft behov av och detta är något som vi ska se över och förändra i våra bemötanden.
    Återigen, tack för att du ger oss feed-back så vi kan förbättra vår verksamhet.

VD Access Rehab
  • 2020-01-10

Catharina G skrev om Access Rehab - Östersund
    Naprapat ischias problem, suveränt bemötande, utmärkt behandling, hade fått rekommandetioner från vänner, fick bra träningstid som gör mig mycket rörligare.
    Kan med varm hand rekommendera Access till andra,. Läs mer
  • 2020-01-08

Maria L skrev om Access Rehab - Östersund
    Den var bra och jag blev bemött ärligt och sakligt. Jag hade fysioterapi första träff. Jag hade inga förväntningar men det blev riktigt bra Läs mer
  • Robert H

2020-01-08

Robert H skrev om Access Rehab - Östersund
    Trevlig och kunnig personal som gav bra råd till hur jag skulle fortsätta min rehab. Läs mer
  • 2019-12-20

Kennedy K skrev om Access Rehab - Östersund
    Bra service, bra produkter samt priser Läs mer
  • 2019-12-19

Ana S skrev om Access Rehab - Östersund
    Ja nu kom jag akut ej boende där heller. Så jag förstår att man blir försiktig pga mina symtomer och vad jag berättar. Blir mer eller mindre hela tiden till anamnes då jag kommer med akut smärta och säger tydligt att jag blivit hjälpt av manipulation och massage tidigare tillfällen. Hon håller och lättar ngt på muskelspänningarna för en stund men blir så dålig och sämre än någonsin till kvällen och natten. Hon var intresserad och säkert kunnig men skulle vilja haft mer hands on. Ber sedan om kvitto och att det ska stå rehab men det går inte?! 750kr för att jag ska berätta mina problem och sedan inte ens få dra av det, nej tack inget jag rekommenderar eller går tillbaka till. Friska hälsningar Anna Sandler. Läs mer
    2019-12-20 Access Rehab svarar Ana S
    Hej Anna
    Tack för att du har tagit dig tid och lämnat ett omdöme hur du upplevde ditt besök hos oss. Det är otroligt viktigt att vi gör en grundlig anamnes och undersökning för att du ska kunna ha ett tryggt besök hos oss. Därav är det en stor del av det första besöket. Vi hinner vanligen med behandling också.
    När det kommer till att ändra på kvittot så gör vi inte det då det är olagligt att göra det.

VD Access Rehab

Kyrkgatan 60, 831 34 Östersund