Access Rehab - Sjöstaden

Access Rehab - Sjöstaden

En del av Access Rehab www.accessrehab.se
  • BadgeEightYears
2 583

Välkommen till Access Rehab i Sjöstaden! Om du lider av besvär med muskler, leder eller kvinnohälsorelaterade besvär hjälper vi dig gärna. Här på kliniken i Hammarby Sjöstad hittar du några av Sveriges absolut bästa naprapater, fysioterapeuter, kiropraktorer, idrottsmassörer och personliga tränare. Våra behandlingsmetoder är...

2583 omdömen om Access Rehab - Sjöstaden

Sedan starten hos Reco 2017

Carina O
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Lisa T
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Jag har fått fin hjälp med behandlingar och anpassad träning. Naprapaten förstod direkt hur skadan skulle behandlas och vad som funkade bäst i form av träning och kommunikation för min personlighet. Har träffat flera olika och de är alla väldigt kunniga!

Ola A
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Proffesionellt mottagande, bra förklaringar och stöd. Fick snabb hjälp.

Daniel K
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Mycket bra bemötande och kunnig personal. Individanpassad tränings schema med bra uppföljning.

Irene I
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Har fått fysioterapi och blivit bemött professionellt och med respekt. Har fått bra stöttning vid min rehabilitering.

Svar från Access Rehab - Sjöstaden

Tack Irene för ditt fina omdöme!

Marianne G
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Väldigt bra bemött och blivit lyssnad på vilka problem jag har med nacke/rygg. Jag har blivit mycket bättre av de behandlingar jag fått av Jesper. Kommer fortsätta gå för att säkerställa att problemen inte kommer tillbaka nu när jag kunnat börja träna igen vilket var målet.

Svar från Access Rehab - Sjöstaden

Tack Marianne för denna fina rekommendation till vår leg naprapat Jesper. Väldigt roligt att höra att du mår mycket bättre!

CLARA G
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Har fått ett mkt positivt och professionellt bemötande vid varje besök och mycket bra massage och rehab.

Anna O
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Nina är fantastiskt,snabba tider & bra behandling

Emma B
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

För mig är det viktigt att bemötandet signalerar professionalitet och omsorg vilket jag upplevt varje gång jag besökt Access Rehab. Jag har fått tid snabbt och både undersökning och behandling har lett till att jag dels fått smärtlindring men också förståelse för vad som föranlett det aktuella läget. Med mig hem har jag fått verktyg för hur jag dels kan underhålla men framförallt förebygga att läget uppstår igen. Jag kan varmt rekommendera Access Rehab och jag kommer själv återvända om eller när jag behöver det.

Marita W
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Bra, pedagogisk proffesionell hjälp.

Anna L
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Mycket bra bemötande, kunnig och professionell, och bra resultat av behandlingen.

Inger L
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Engagerade, kunniga och trevliga.

Bo D
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Mycket kunniga och vänligt, tålmodigt bemötande. Alltid känt mig lyssnad på, välkommen och stärkt efter besök hos Access Rehab.

Svar från Access Rehab - Sjöstaden

Hej Bo och stort tack för ditt fina omdöme! Varmt välkommen åter vid behov.

Maria E
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Lätt att få tid och bemötandet är alltid professionellt och kompetensen är hög.

Svar från Access Rehab - Sjöstaden

Tack Maria för ditt fina omdöme! Det betyder mycket för oss.

Maria C
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Trevliga. Lätt få tid. De är kunniga. Lyssnar.

Peggy G
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Clara är jättebra, jag är mycket nöjd.

Felicia H
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Bra bemötande! Väldigt kunnig vilket gjorde att jag kände mig förstådd. Gick med en skön känsla efteråt!

Svar från Access Rehab - Sjöstaden

Tack för ditt omdöme Felicia, härligt att höra att du fick en skön känsla efter behandlingen!

Rita B
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Bra behandling av en professionell massör! En god hjälp för att komma tillrätta med ryggbesvär.

Charlotta L
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Som alltid, professionell och bra hjälp

Kjell Allan Stig D
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Trevligt och korrekt bemötande. Tydliga och bra råd.

Lars N
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Mycket bra naprapat tjänst! ............................

Vincent A
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Lyhörd och personlig service. Kommer absolut tillbaka om jag skadar mig igen!

Niklas V
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Gick lätt att få tid på kvällen. Perfekt för mig att kunna göra en bokning utanför arbetstid!

Camilla F
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Oerhört nöjd med mina besök på kliniken. Professionellt bemötande, inlyssnande personal som kom med konkreta tips och övningar utifrån min situation. Även bra uppföljning. Rekommenderar varmt!

Svar från Access Rehab - Sjöstaden

Hej Camilla och stort tack för ditt fina omdöme!

Nils L
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Vänligt, kunnigt och professionellt bemötande. Jag fick god hjälp med mina besvär.

Richard Torbjörn B
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Trevlig, professionell, trygg. Jag har fått bra hjälp med min rygg; utvärdering, korrigering av rörelsemönster, rörlighets och styrkeövningar, massage m.m.

Svar från Access Rehab - Sjöstaden

Tack Richard för ditt fina omdöme!

Matilda A
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Proffsigt bemötande. Grundlig analys av problemet. Realistisk plan framåt.

Gunnar K
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Hjhhhhhhhhhhhhhhhhh ho ho gk gk föll för full full full för typ typ typ

Svar från Access Rehab - Sjöstaden

Hej Gunnar, Här var det något som gick galet i texten tror jag visst :-) Men tack för dina 4 gilla-markeringar!

Ingemar S
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Skräddarsyr din rehab och anpassar individuellt. Mycket lyhörda men också målinriktade.

Svar från Access Rehab - Sjöstaden

Tack Ingemar för ditt fina omdöme. Väldigt roligt att höra!

Lenita B
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Alltid välmött av Johanna Hellgren: lyssnar och har bra förslag till vad jag själv kan göra. Mina förväntningar är att få tips o övningar som stärker upp och som gör det möjligt att fortsätta träna som jag vill. Jag är mkt nöjd liksom vi som familj som alla fått bra och anpassad hjälp😊

Ola S
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Jag slarvar notoriskt med mitt rygg-underhåll och det tvingar mig att söka hjälp ett par ggr/år. Då tar jag en akuttid på Access Rehab och de löser alltid mina problem och lyckas få mig motiverad att sköta ryggen - en stund i alla fall... De lämnar alltid öppet och till mig för att boka en ny tid - om det skulle behövas, i stället för att pusha på mig återbesök som andra kan göra. De är bäst helt enkelt!

Svar från Access Rehab - Sjöstaden

Hej Ola och tack för ditt fina omdöme! Väldigt roligt att höra att vi kan hjälpa till med lösningar och motivation. Varmt välkommen åter vid behov!

Maria B
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Är väldigt nöjd med Acess rehab och den professionella behandling och förståelse jag får och fått av Clara i min behandling. Clara är hela tiden allert och säkerställer rätt resultat med små förändringar i rörelser/ träning. Super bra. Mia

Henrik J
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Access Rehab kom jag för första gången ikontakt med i Åre, då jag bodde där. Redan från första stund har jag fått stort förtroende för Access Rehab. Mycket seriösa och proffsiga. De har hjälpt mig direkt med de problem jag sökt för. Mycket kompetenta och proffsiga!

Jonas S
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Mycket proffsigt omhändertagande och rakt på symptom och skada för att komma tillrätta med skadan.

Svar från Access Rehab - Sjöstaden

Hej Jonas och tack för din feedback! Det glädjer oss att höra att vi mötte dina förväntningar och att vi hjälpte dig med din skada. Varmt välkommen åter vid behov!

Anna T
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Trevliga och profesionella, rekommenderar varmt!

Erendira V

Alltid utmärkt uppmärksamhet!

Joakim S
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Mycket bra råd och hjälp när jag skulle fixa min tennisarm

Harriet Ö
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Inlyssnande och professionella. Jag besöker Clara efter en höftoperation, hon ger mig bra övningar där hon också utmanar mig. Min rehabilitering går strålande., snart springer jag igen.

Rolf L
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Riktigt trevlig bemötande och verkligen ville lyssna på mig som patient. Gjorde sitt yttersta för att hjälpa och pusha mig. Bra tider Tack för all information och förklaringar av min sjukdom. Kan varmt rekommendera samma ställe igen.

Svar från Access Rehab - Sjöstaden

Hej Rolf och tack för din feedback. Jätteroligt att höra att du fick bra hjälp och hittade en bra tid för ditt besök! Varmt välkommen igen ifall du skulle behöva mer hjälp.

Johan N
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Fint engagemang och proffsigt bemötande!

Adam W
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Jättebra bemötande och massagen var väldigt bra. Varit på några olika ställen i Hammarby Sjöstad pga arbetar där och det här var helt klart bäst hittills.

Gunnar G
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Bemötandet vänligt och professionellt. Nöjd.

Maggie K
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Alltid lika trevligt och proffsigt att få komma på besök.

Curt N
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Jag blev bemött på ett personligt och förtroendeingivande sätt samt behandlad med stor kunnighet och bra metoder när bäckenet hade "låst sig". Återkommer gärna om kroppen skulle krångla igen. / Curt

Lilian Mella S
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Väl bemött sv fysioterapeut. Klara instruktioner på vad jag skulle öva hemma

Anders E
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Jag hade fruktansvärt ont i rygg och ned i benet!! Han som jag träffade gjorde inte något för att underlätta tan gav mig två övningar (som jag kunde gör när jag blev bättre) som jag lika gärna hade kunnat hittat på Youtube! Ung, oerfaren och helt värdelös!! Pinsamt att ta betalt för det eländet

Svar från Access Rehab - Sjöstaden

Hej Anders, Tråkigt att höra att dina förväntningar på besöket inte infriades men tack för att du delade denna feedback! Beroende på diagnos och andra faktorer är smärtan ibland svår att påverka under själva besöket, effekten av en behandling kan då begränsas eller reta smärtan ytterligare. Vi tar till oss och drar lärdom av att vi inte lyckades nå fram med kommunikationen kring detta. På Access Rehab lägger vi stor vikt vid ett aktivt behandlingsförfarande. I vår behandlingsplan ingår exempelvis även övningar att få med...

Roger A
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Trevlig, kunnig och noggrann naprapat!

Nina E
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Proffsigt, hjälpsamma och otroligt vänliga. Rekommenderar dem varmt!

Sofie T
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Trevligt, proffsigt bemötande. Fick bra hjälp och massor av pepp och motivation!

Pernilla F
Skrev om Access Rehab - Sjöstaden

Besöket bokades av samma morgon så jag besökte inte verksamheten