Alla kategorier Fler kategorier Kontorsservice Addici Facility Management AB, Lindholmen Science

Addici Facility Management AB, Lindholmen Science

Lindholmspiren 5, 417 56 Göteborg

Läs vad 3 kunder tycker om Addici Facility Management AB, Lindholmen Science

• Kalle B
    Kalle B skrev om Addici Facility Management AB, Lindholmen Science
      2011-03-24
    Nikke L: Vore verkligen toppen med ett par ord som rättfärdigar det fina betyget.
  • Anders K
    Anders K skrev om Addici Facility Management AB, Lindholmen Science
    Tillbringade en helg här för Webcoast 2011. Fräsch, designade och luftiga lokaler med stor närhet till vattnet och den härliga miljön kring Lindholmen/Eriksberg. Väldigt ändamålsenligt för konferens och hög standard på det mesta. Bra serveringslokaler och god mat. Det enda minuset får väl bli för tekniken som för oss strulade framförallt kring streaming genom det trådlösa nätverket.
  • Stellan L
    Stellan L skrev om Addici Facility Management AB, Lindholmen Science
    Helgen den 18-20 mars anordnade vi knytkonferensen WebCoast i Lindholmens konferenscenter. Vi är på det hela taget mycket nöjda med lokalerna, maten som serverades och arrangemanget som helhet.
    Några minustecken, som vi tagit upp i utvärderingen med personalen, var bland annat att brandväggar som stoppade livestreaming av video, att Älvsnabbens turlista är lite gles på helgerna och att den vegetariska maten som serverades inte nådde riktigt samma höga nivå som det övriga.
    Men som sagt: i allt väsentligt en mycket lämplig plats att hålla den här typen av evenemang. Det är inte alls omöjligt att vi kommer tillbaka 2012.
    Tomas N, Per Olof A gillar detta