Adena Clean AB

Adena Clean AB

Ring 08-735 53 00 www.adenaclean.se

Välkommen att kontakta Adena Clean AB, ett auktoriserat lokalvårdsföretag i Solna med över 30 års erfarenhet.

8 omdömen om Adena Clean AB

Stiftelsen Psykosyntes Akademi S

Vi är mycket nöjda med Adena Clean. De är ansvarstagande och ger alltid det lilla extra. Deras trevliga bemötande ger en känsla av att vara en viktig kund och det betyder mycket! Dessutom alltid lätta att få tag i och serviceminded. De tänker efter åt oss och kommer med förbättringsförslag.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Margrete A
Skrev om Adena Clean AB

Veckostädning och storstädning med fönsterputs och golvvård. Väldigt trevligt bemötande. Vi ville ha bra städning och det har vi verkligen fått. Trevligt att komma in i lokalen och uppleva känslan av nystädat.

Bevent Rasch B
Skrev om Adena Clean AB

Vi har samarbetat i många år med Adena Clean och har aldrig haft något att klaga på. Trevlig personal och aldrig några problem om vi har haft några speciella önskemål.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Need +ab N
Skrev om Adena Clean AB

Städning. Kan tycka att de inte alltid gör vad som står på arbetsbeskrivningen. Tex att dammsuga stoppade möbler, torka armaturer mm som skall göras 1 gång/mån Annars nöjd. Kontaktperson är bra.

Carina Lepp P
Skrev om Adena Clean AB

Stockholms Estetiska Gymnasium har anlitat Adena Clean i mer än 15 år och vi är utomordentligt nöjda. Vi har en person här som hjälper oss som vaktmästare och städare. Han finns här för hela skolan och våra elever hela dagarna. Vi får ofta kommentarer från besökare om att skolans toaletter är de renaste de någonsin har sett i en skola. Vi är glada åt att ha en så fin och ren skola! Dessutom fixar vår vaktmästare allt som behöver göras på en skola, vilket är omfattande med varierande arbetsuppgifter. Det är lätt att kommunicera...

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Gilda S
Skrev om Adena Clean AB

Helt ok . trappstäd i 3 portar förväntningar , att de ska göra ett bra jobb som de gör ej.bra att en del personal för ett otroligt oväsen i trapphus slår mot trappräcken partar högljudd i mobil ej ok hörs i hela trapphuset. men den den ordinarie är bra.

Brf Hannebergshöjden B

Vi är en BRF i Solna som har städning i våra gemensamhetsutrymmen via Adena Clean. Vi är mycket nöjda.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2169 omdömen 4.7 av 2169 omdömen

Bb Stockholm Family City B

Företaget städar på våra mottagningar på BB Stockholm Family City och på BB Stockholm Family Ekerö veckostädningar , storstädningar och fönsterputs. Vi har anlitat företaget i många år. Tillmötesgående och trevliga. Kan varmt rekommendera Adena Clean AB