ADHD Hälsan

ADHD Hälsan

adhdhalsan.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till ADHD Hälsan! Som en del av Psykologihälsan AB har vi funnits med sedan 2002 och hjälpt människor med utredning och behandling av ADHD samt ADD. Unikt för oss på ADHD Hälsan är att vi har väldigt korta väntetider. Utredning kan startas redan inom 2 veckor efter att en screeningintervju har genomförts. En utredning...

125 omdömen om ADHD Hälsan

Sedan starten hos Reco 2021

Alexandra G
Skrev om ADHD Hälsan

Bemötandet har varit kanon redan från start. Jag fick snabbt hjälp och blev tagen på allvar. Jag hade inga förväntningar när jag inledde utredningen. Jag har dragit mig för att göra en utredning vilket nu efter min utredning på ADHD-hälsan känns dumt. Jag kommer få den hjälp jag behöver och hela resan gör jag tillsammans med ADHD-hälsan istället för att kastas runt mellan olika vårdinstanser. Mina svårigheter innebär att jag har svårt att slutföra saker. Har man den problematiken kan jag än mer rekommendera att göra utredningen hos dom. Tack för den snabba hjälpen.

Svar från ADHD Hälsan

Stort tack Alexandra för jättefint omdöme, det hjälper andra att ta våga ta steget. Vänligen Martin

Catharina B
Skrev om ADHD Hälsan

Otroligt professionellt bemötande och flexibla tider för utredning.

Svar från ADHD Hälsan

Vad glad jag blir att vi kunde erbjuda dig en bra tjänst. Hälsningar, Adhdhälsan via Martin Zemlicka

Magnus L
Skrev om ADHD Hälsan

Jag är väldigt nöjd med min utredning som gjordes av ADHD Hälsan. De var väldigt professionella och jag önskar att jag hade vänt mig till dem tidigare.

Svar från ADHD Hälsan

Stort tack för fint omdöme. Och som man brukar säga-bättre sent än aldrig :) Vänligen, Martin

Carolina S
Skrev om ADHD Hälsan

ADHD Hälsan har gjort en enormt stor skillnad för mig. Jag har haft det svårt att vända mig till vården pga. negativa erfarenheter och ett oförstående bemötande för min situation. Martin på ADHD Hälsan såg mig, hörde mig och fick mig att våga öppna upp mig. Köpte en neuropsykiatrisk utredning där utredningen var smidig, snabb och professionell och med ett varmt och ödmjukt bemötande. Martin följde mig hela vägen från utredningen till läkarkontakten tills medicinen var utskriven på ett föredömligt och förstående sätt. Kan...

Så roligt att läsa ditt fina omdöme!! Allt gott, Martin

Barbara G

Proffsigt och trevlig bemötande

Svar från ADHD Hälsan

Stort tack för ditt fina omdöme. Önskar dig en glad påsk. Hälsningar Martin Zemlicka

Anna T
Skrev om ADHD Hälsan

Jag upplever att jag fått en gedigen och professionell utredning. Bemötandet hos de jag träffade var öppet och ickedömande.

Stort tack för ditt omdöme! Hälsningar Martin

Albin K
Skrev om ADHD Hälsan

Väl bemött, kort väntetid, rekommenderas!

Tack Albin! Adhdhälsan via Martin

Benoit P
Skrev om ADHD Hälsan

Från start bemöttes jag av ADHD Hälsan med professionalism och värme. Deras erfarna psykolog gjorde utredningsprocessen snabb och effektiv, överträffade mina förväntningar med råge.

Svar från ADHD Hälsan

Stort tack för ditt fina omdöme och vad roligt att du blev så nöjd! Adhdhälsan genom Martin

Engin M
Skrev om ADHD Hälsan

Riktigt proffsigt bemötande. Snabbt och smidigt för oss otåliga :) rekommenderar varmt för er som inte vill slösa tid!

Stort tack för fint omdömme! Adhdhälsan genom Martin

Celina G
Skrev om ADHD Hälsan

Snabb och smidig utredning, enkel tidsbokning. Professionell personal! Hade väl som förväntning att bli tagen på allvar och det upplevde jag att jag blev. Min upplevelse av ADHD hälsan är snabb och enkel. Köpte en adhd-utredning + läkarkontakt efteråt och allt flöt på i snabbt tempo. Absolut värt att vända sig privat, tråkigt och orättvist att det är så dyrt dock, eftersom alla inte har råd att få hjälp.

Tack Celina för ditt fina omdöme. /Anna, ADHDhälsan

Patrik B
Skrev om ADHD Hälsan

Fick ett väldigt fint och kompetent bemötande på ADHD Hälsan. Då jag själv snart är utbildad psykolog så var det kul att se samt också få ta del av deras kunskap om hur saker fungeras och kan tolkas. Jag är också väldigt nöjd över hur snabbt och smidigt det gick samt hur jag hela tiden i processen kände mig hörd och som att min berättelse togs till vara på med respekt och ansvar

Svar från ADHD Hälsan

Stort tack för ditt fina omdöme och väldigt skönt att det blev så bra för dig. Vänligen, Adhdhälsan genom Martin Zemlicka.

Ella B
Skrev om ADHD Hälsan

Jättebra. Jätte trevliga och väldigt snabba.

Tack Ella för fint omdöme. Hälsningar Martin

Angelica T
Skrev om ADHD Hälsan

Lyhört, professionellt och grundligt. Bara positiva saker att säga, kort väntetid och utredningen var tydlig och snabb. Kan verkligen rekommendera Adhd Hälsan!

Stort tack för ditt fina omdöme! Adhdhälsan via Martin

So S
Skrev om ADHD Hälsan

Supertacksam för behandlingen av ADHD hälsan. Kort väntetid och proffsigt bemötande av psykolog. Tack för att ni finns.

Svar från ADHD Hälsan

Tack för jättefint omdöme! Adhdhälsan genom Martin.

Moa A
Skrev om ADHD Hälsan

Har gjort en neuropsykiatrisk utredning. Har bara bra att säga från början till slut. Jättebra bemötande.

Svar från ADHD Hälsan

Tack Moa för ditt fina omdöme! Jag är glad över att ha fått hjälpa dig och hoppas nu att du kan få rätt hjälp framöver. Lycka till! Hälsningar ADHD-hälsan genom Johanna

Stefan A
Skrev om ADHD Hälsan

Fungerar det jättebra supersmidigt att ha det digitalt skulle jag gjort det tidigare

Svar från ADHD Hälsan

Tack Stefan! Du vet ju vad dom säger - bättre sent än aldrig :)

Pelle H
Skrev om ADHD Hälsan

Engagerade och seriösa. Vi är supernöjda!!!

Linda G
Skrev om ADHD Hälsan

Jag är väldigt nöjd med bemötandet jag fick på ADHD Hälsan. De gav ett professionellt intryck

Svar från ADHD Hälsan

Stort tack för fint omdöme. Det är alltid kul att höra när vi kan göra våra kunder nöjda. Martin genom Adhdhälsan

Charlotta S
Skrev om ADHD Hälsan

Professionellt bemötande och snabb hantering från första bedömningssamtal till klar ADHD-utredning. Jag känner att jag blev tagen på allvar av ADHD-Hälsan och psykologen Martin. I mitt fall blev ingen diagnos ställd, då jag gjort kompensationsstrategier som får mitt arbetsliv att fungera - istället fick jag rekommendation att kontakta arbetsterapeut med ADHD-kompetens för att få hjälp med svårigheter gällande struktur och planering i mitt privatliv. För mig känns det skönt att få en bekräftelse på hur jag fungerar och hur jag ska jobba vidare.

Svar från ADHD Hälsan

Stort tack Charlotta. Jag hoppas och tror att utredningen kan hjälpa dig framöver. Vänligen, Martin

Erika A
Skrev om ADHD Hälsan

Jag är väldigt nöjd med min utredning hos Adhd-hälsan. Kort väntetid. Fint bemötande. Väldigt bra och förstående psykolog.

Svar från ADHD Hälsan

Tack Erika för ditt fina omdöme! Det känns bra att veta att du är nöjd med oss. Lycka till i fortsättningen! ADHD-hälsan genom Anna

Samuel E
Skrev om ADHD Hälsan

Ett bra bemötande och bra kommunikation. Praktiskt att kunna göra en utredning online då jag inte har några närliggande alternativ. Inget att klaga på.

Svar från ADHD Hälsan

Tack Samuel för ditt fina omdöme, och lycka till i fortsättningen! ADHD-hälsan genom Anna

Sandra G
Skrev om ADHD Hälsan

Lagom snabb (flexibel) hantering från screening till diagnos. Professionellt agerande rakt igenom.

Svar från ADHD Hälsan

Tack Sandra för ditt trevliga omdöme! Vad roligt att höra av du är nöjd med din utredning. Vi önskar dig lycka till framöver! Hälsningar Adhd-hälsan genom Johanna

Mattias H
Skrev om ADHD Hälsan

Mycket proffsigt bemötande av psykologen samt att utredningen gick snabbt och smidigt

Svar från ADHD Hälsan

Tack för omdömet Mattias! Fint att höra att du är nöjd med vårt arbete, och lycka till framöver. ADHD-hälsan genom Anna

Johanna W
Skrev om ADHD Hälsan

Var tveksam till att söka hjälp hos privata aktörer då det kändes som att vissa var oseriösa och kanske inte direkt kunniga. Men efter att jag tittat på ADHD Hälsans hemsida, läst recensioner och varit i kontakt med dom, bestämde jag mig för att prova. Jag är mer än nöjd! Det har hela vägen varit proffsigt och väl utfört och jag har haft kontakt med kunniga och trevliga människor. De gjorde en bred utredning, kollade noggrant på de svar jag och min familj gav, utvärderade testerna väl och gav mig bra feedback och tillslut...

Svar från ADHD Hälsan

Tack Johanna för ditt mycket fina och utförliga omdöme! Det är just på detta sätt vi på ADHD-hälsan vill arbeta och så bra att även du som patient upplevt det. Hoppas nu att du kan få en bättre tillvaro framöver. Vi önskar dig lycka till! Hälsningar ADHD-hälsan genom Johanna

Eva-Marie F
Skrev om ADHD Hälsan

Kort väntetid. Mycket grundligt gjord utredning av professionella människor. Alltid snabba svar vid funderingar. Bara positivt för min del, rekommenderas varmt!

Svar från ADHD Hälsan

Stort tack för det fina omdömet! Jag och mina kollegor är glada över att ha kunnat hjälpa dig. Vi önskar dig lycka till framöver! Hälsningar ADHD-hälsan genom Johanna

Emelie F
Skrev om ADHD Hälsan

Jag köpte den stora utredningen och är så tacksam över det. Har blivit så väl bemött av dem jag har pratat med. Psykologen jag hade kontakt med kände jag ett stort förtroende för och kände mig trygg i mötena som vi hade. Fick diagnosen adhd och känner nu när jag har fått den att ÄNTLIGEN kommer allt falla på rätt plats efter många år. Jag rekommenderar er verkligen att göra utredningen hos adhd hälsan de är väldigt professionell :-)

Svar från ADHD Hälsan

Stort tack för det fina omdömet! Jag är väldigt glad för att vi kunde motsvara dina förväntningar. Lycka till framöver.

Inga-Britt B
Skrev om ADHD Hälsan

Jag kontaktade ADHD-hälsan för en utredning och fick en snabb kontakt för det. Utredningen blev klar på ca 3 veckor och alla mina frågor under utredningen besvarades snabbt. Psykologen Johanna upplevde jag som lyhörd och tillmötesgående och var enkel, förtroendeingivande och tydlig. Det var dessutom smidigt att få utredningen utförd via videosamtal och testning online så att jag slapp resa långt. Att få en så snabb kontakt och snabb utredning utförd var verkligen värt priset. Jag rekommenderar därför ADHD-hälsan för andra.

Svar från ADHD Hälsan

Tack för det fina omdömet! Jag är glad att ha kunnat hjälpa dig och hoppas nu att du kan få en behandling som fungerar bra för dig och dina besvär. Hälsningar Johanna, ADHD-hälsan

Frida L
Skrev om ADHD Hälsan

Jag visste inte riktigt vilka förväntningar jag skulle ha innan första mötet. Jag blev positivt överraskad av min psykolog Raphael som mötte mig med förståelse och verkligen lyssnade på det jag sa. Han är en av de få människor som verkligen har stöttat mig och förklarat så att jag inte avslutade mina samtal med en känsla av hopplöshet och en självkänsla som som fått sig en törn. Samtalen var raka motsatsen mot de samtal jag tidigare har upplevt. Han förstod mina svårigheter och respekterade mina tankar och känslor. Jag köpte en adhd utredning.

Tommy H
Skrev om ADHD Hälsan

Efter lång tids funderande och undersökning av olika privata alternativ valde jag ADHD Hälsan för min utredning. Det är det bästa jag gjort! Mycket kompetent personal. Bemötandet och utredningen sköttes mycket proffsigt och med hög kvalitet. Jag kan varmt rekommendera dem.

Svar från ADHD Hälsan

Stort tack för jättefin recension och det glädjer mig att du fick så mycket ut av det.

Annie W
Skrev om ADHD Hälsan

Tycker allt fungerat bra. Har inte så mycket att jämföra med men har inget att anmärka på.

Tina H
Skrev om ADHD Hälsan

En helt fantastisk upplevelse då jag tidigare aldrig blivit tagen riktigt på allvar när jag sökt inom "vanliga" vården. Här blev jag bemött på ett mycket professionellt och seriöst sätt där jag kände att jag blev tagen på allvar. Jag blev lyssnad på och inte bortviftad som om jag vore en hypokondriker. Jag är så otroligt tacksam och jag känner äntligen att jag är "någon".

Tack för den fina recensionen. Mvh Amela

Karin B
Skrev om ADHD Hälsan

Mycket fint bemötande. ADHD-hälsan levde upp till mina förväntningar om snabb och professionell hjälp. Allt har fungerat toppen från början till slut.

Tack för den fina recensionen. Mvh Amela

Anette P
Skrev om ADHD Hälsan

Mycket väl bemött! Gjorde en ADHD utredning med Sofia och är så nöjd. Kändes tryggt och seriöst.

Elvira W
Skrev om ADHD Hälsan

Riktigt bra bemötande och pedagogiska psykologer!

Så roligt att höra att du är så nöjd med oss! MvH Martin Zemlicka

Nicolas L

Great experience , i love the whole process I Will recommend to anybody

Svar från ADHD Hälsan

Thank you for the great feeback!

Sandra H
Skrev om ADHD Hälsan

Väldigt duktiga och utförliga. Förklarade så jag förstod mej själv bättre. Fått och får jätte mycket hjälp från dom 🌸

Svar från ADHD Hälsan

Men vad roligt att höra att det blev så bra för dig! Vänligen, Martin

Linn S
Skrev om ADHD Hälsan

Snabb återkoppling och trevligt bemötande vid frågor inför och bokning av bedömningssamtal. Mycket trevlig, kunnig och förstående.

Jacob A
Skrev om ADHD Hälsan

Jag köpte ADHD-utredningen - det tog ungefär en vecka efter bokning för att göra första bedömningen och därefter ett par veckor till med utredningen. Jag fick ett bra bemötande och utredaren visade förståelse som gjorde att det kändes lätt att prata uppriktigt med henne. Efter utredningen så gick jag vidare med läkarstöd för att få hjälp med att optimera doseringen av behandlingen vilket har hjälpt mig mycket i livet. Men den största hjälpen har nog kommit från egen förståelse kring vad det jag sökte hjälp om handlar om, så jag är mycket glad att jag gjorde utredningen.

Svar från ADHD Hälsan

Tack Jacob för ditt utförliga omdöme! Fint att höra att du är nöjd med vårt arbete, och lycka till framöver. ADHD-hälsan genom Anna

Cristina J
Skrev om ADHD Hälsan

Jag fick ett otroligt fint och seriöst mottagande och alla mina förväntningar uppfylldes. Det var både smidigt och lätt att få min diagnos via ADHD Hälsan, utan att de för den skull kompromissade med vare sig riktlinjer eller kvalitet.

Svar från ADHD Hälsan

Tack Cristina för ditt fina omdöme! Det viktigaste för oss är ju trots allt att de som vänder sig till oss blir nöjda med vårt arbete, och lycka till i fortsättningen. ADHD-hälsan genom Anna

Dylan C
Skrev om ADHD Hälsan

Jag fick ett snabbt och proffesionellt bemötande av ADHD Hälsan. Jag kände mig trygg och väl omhändertagen av en mycket kompetent personal. Jag kan varmt rekommendera ADHD Hälsan.

Martin W
Skrev om ADHD Hälsan

Bra service, proffesionella psykologer och läkare som vet vad de gör!

Svar från ADHD Hälsan

Härligt att höra Martin! Tack.

Daniel D
Skrev om ADHD Hälsan

Har precis avslutat ADHD utredning hos ADHD hälsan och är väldigt nöjd. Allt från betalning till att boka samtalstider och få svar på funderingar har varit väldigt smidigt. Stort tack till min psykolog Karin som var fantastisk under hela utredningen. Denna utredning var livsavgörande för mig och jag ser nu ett stort ljus i tunneln framåt istället för mörker. Så stort tack! Jag kommer också påbörja min medicinska behandling genom ADHD hälsan vilket känns tryggt.

Alex B
Skrev om ADHD Hälsan

Jag är nöjd med min upplevelse på ADHD Hälsan. Martin var snäll, trevlig och hjälpte till om något var problematiskt t.ex. om det var krångel med tekniken. Om man hade tankar och funderingar kring saker och ting var det fritt fram att fråga om det. Kom det upp något viktigare så kunde man ge en signal och man fick en god respons för att ändra tiden på schemat. Smidigt och enkelt att kontakta för behov.

Svar från ADHD Hälsan

Stort tack Alex för din fina feeback. Önskar dig all lycka framöver!

Ingalill B
Skrev om ADHD Hälsan

Snabb och professionell hjälp med ADHD-utredning.

Svar från ADHD Hälsan

Tack Ingalill för ditt positiva omdöme! Jag hoppas att du kommer att ha god nytta av din utredning framöver. Lycka till! Hälsningar Johanna

Antonio P
Skrev om ADHD Hälsan

Väldigt proffsigt och snabba med att hjälpa

Svar från ADHD Hälsan

Stort tack för fint omdöme, önskar dig en trevlig sommar!

Hadia M
Skrev om ADHD Hälsan

Underbart att äntligen på ett smidigt sätt få hjälp och bli tagen på allvar. Raphael har varit så lätt att prata med vilket kan vara svårt när man ska berätta om allt i ens liv som inte fungerar/fungerat bra. Otroligt professionell och lyhörd samt väldigt god förståelse och respekt för vad svårigheterna innebär. Utredningen var väldigt genomgående och bestod av kvantitativa och kvalitativa delar och för att få en så bra bild som möjligt intervjuades även anhöriga. Jag är otroligt tacksam och nöjd och ser fram emot att påbörja min medicinska behandling. Tack!

Svar från ADHD Hälsan

Stort tack Hadia för ditt fina omdöme. Jag blir extra glad över att det blev en så positiv upplevelse för dig.

Moa W
Skrev om ADHD Hälsan

Jag har efter 28 år äntligen blivit tagen på allvar av vården. Snabb men gedigen utredning. Jag har alltid blivit behandlad med sådan respekt förut och jag har verkligen känt mig sedd och lyssnad på!

Svar från ADHD Hälsan

Tack Moa för ett mycket fint omdöme! Jag är genuint glad över att ha fått hjälpa dig med en ordentlig utredning efter så många års kämpande för dig. Lycka till framåt! Hälsningar Johanna

Tyra H
Skrev om ADHD Hälsan

Strålande bemötande och genuin utredning. Positiv energi som inger hopp inför framtiden. Tack!

Svar från ADHD Hälsan

Stort tack för fint omdöme. Önskar er en härlig sommar!

Rasmus L
Skrev om ADHD Hälsan

Snabb respons och väl bemött från start till slut! Då befintlig hjälp inte fanns på den nivån jag behövde såg jag mig om efter några som kunde. ADHD Hälsan hjälpte mig få de svaren jag sökte och för första gången i mitt liv har jag lite ro i sinnet. För det är jag oerhört tacksam! Känner du som jag kände finns här hjälp.

Svar från ADHD Hälsan

Hej Rasmus. Tack för fint omdöme. Vad skönt att du fick svar och lite ro i sinnet!

Joel B
Skrev om ADHD Hälsan

Jag är väldigt nöjd med hela processen hos ADHD-hälsan - från första kontakt till färdig utredning. Har varit mycket enkelt att vara kund/patient då det funnits mycket flexibilitet och möjlighet till anpassning - ett stort plus är också att det genomfördes online/per videolänk så att det gick enkelt att kombinera med mitt rätt aktiva liv i övrigt. Utredningen utfördes proffsigt och med ett väldigt trevligt bemötande från psykologen. Efter utredningen och samtal med psykologen är jag också mycket nöjd med utfallet av utredningen....

Svar från ADHD Hälsan

Tack för det fina omdömet, det värmer att höra din utvärdering. Jag hoppas att utredningen och resultatet kommer att bidra till en positiv skillnad i ditt liv. Lycka till med allt och ta väl hand om dig! Mvh Amela