adi AB

Fridhemsgatan 15, 112 40 Stockholm

Norrlandsgatan 33, 11143, Stockholm
Pocket City
Kristin S:
Alltid trevlig personal, alltid god mat och alltid awesome!

Läs vad 5 kunder tycker om adi AB

• Anton J
    Anton J skrev om adi AB
    Trevlig personal, gott kaffe, härlig atmosfär!
  • Lisa S
    Lisa S skrev om adi AB
    Mysigt, välbesökt café med vardagsrumskänsla och helt egen stil. Personalen har alltid ett trevligt och personligt bemötande som gör att jag vill komma tillbaka. Har gott kaffe, sallader, bakelser, juicer, till Stockholmspriser.
  • Hanna M
    Hanna M skrev om adi AB
    Riktigt trevlig service och goda grillade mackor och kaffe.
  • Danne R
    Danne R skrev om adi AB
    Sorelle är en trevlig nyöppnad kaffebar vid Fridhemsplan som jag starkt kan rekommendera. Trevlig service och riktigt bra espresso. Till lunch kan man äta goda varma mackor (särskilt den med spansk korv) eller sallad som är välgjord.
    Tobias B gillar detta
  • Nikke L
    Nikke L skrev om adi AB
    Espressobaren Sorelle är vårt fikarum på jobbet! Ligger perfekt lite "off" Fridhemsplan och med en underbar förmiddagssol vilket gör att vi ser fram emot långa morgon- och förmidagsfikor i solen i sommar, och skön skugga kring lunch och på eftermiddagarna.
    Kaffet är super, mackorna är fantastiska, och när doften av nygrillad paprika sprider sig från köket är det omöjligt att inte hugga sig en sallad till lunch.
    Prova också den färskpressade apelsinjuicen (på apelsiner från Sicilien) med ingefära och mynta! En fräsch dryck att dö en smula för.
    Noel H, Tobias B, Jakob J gillar detta

Restauranger nära adi AB:

Djurgårdsbrunn

Djurgårdsbrunnsvägen 68, STOCKHOLM
Djurgårdsbrunn
Jitka S:
Grillbuffen har varit toppen. Alla sorter av kött var bra. Goda grillade grönsaker och goda röror. Det som var lite svagare var efterrätts...
2071 recos

Nytorget 6

Nytorget 6, STOCKHOLM
Nytorget 6
Yoann T:
Riktig god mat och service utöver det vanliga. Jag har ätit där flera gånger med jämt kvalitet på mat och service.
1943 recos

Nybrogatan 38

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Nybrogatan 38
Henrik B:
Åt en väldigt trevlig födelsedagsmiddag här med närmaste familjen och allt var riktigt bra, från lokalen, via den trevliga servicen, till de...

Le Rouge

Brunnsgränd 4, STOCKHOLM
Le Rouge
Jennifer D:
Fantastiskt god mat och trevlig service! Kommer definitivt komma tillbaka.

Tabbouli Södermalm

Tavastgatan 22, STOCKHOLM
Tabbouli Södermalm
Carolina K:
Jag tog med mina 5 kusiner och alla vart jättenöjda och framförallt mätta! Mycket mat och skratt! Ett mycket bra ställe och det är inte sist...