Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, 111 35 Stockholm — Visa karta

4.7 i betyg av av 12 omdömen
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa.
Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
Med högsta engagemang, professionalitet och tillgänglighet kan vi erbjuda behandlingar, rehabiliteringsträning och förebyggande insatser för människor med besvär i ryggrad, muskler och leder.
På klinikerna finns unik kompetensbredd inom ortopedisk medicin, idrottsmedicin, akupunktur, laser, stötvågsbehandling (shockwave), ergonomi, redcord, kinesiotejpning och mycket mer.
Privatvårdsmottagning samt primärvårdsrehabilitering under vårdvalet med Stockholms läns landsting.

- Kvalitetscertifierade
- Hög kundnöjdhet
- Citylägen

Läs vad 12 kunder tycker om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

• 2015-08-13

Mikael B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat. Läs mer
    Agilokliniken - City
    4.7 / 5 i betyg — 422 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Är mycket nöjd efter första besök. Kommer att göra några besök till. Kan varmt rekommendera Markus som en bra naprapat, mindre snack mer job"
  • 2015-06-12

Harald F skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Jag tycker det har varit väldigt trevligt och smärtfritt att ha med Adolf Fredriks Fysiocenter att göra. Personalen är väldigt kunnig och professionell. Läs mer
  • 2015-06-12

Anders G skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Fantastiskt bra hjälp med både ryggskott och stela muskler efter träning! Läs mer
    Företagsmassagen
    4.3 / 5 i betyg — 167 omdömen
    Badge2019
    "Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål."
  • 2015-05-19

Anna M skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Jag fick både akupunktur och stötvågor mot en ond arm. Jag har varit både på Kungsgatan och Drottninggatan och tycker jag fått lika bra bemötande på båda platserna. Nu är jag helt återställd. Läs mer
  • 2015-04-10

Jan B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Mycket nöjd. Förtroendeingivande bemötande och behandling Läs mer
    Runviks Osteopati
    4.9 / 5 i betyg — 119 omdömen
    Badge2019
    "Jag kom till Runviks efter långvariga problem med smärta där vanliga vården bara hade medicinska försök kvar som alternativ. Mer specifikt -"
  • 2015-04-10

Madeleine G skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Väldigt nöjd! Fick snabbt tid via företagets sjukvårdsförsäkring (40 min efter att jag ringt).Fick jätte bra bemötande av naprapaten och den hjälp som behövdes, både i form av behandling samt tips på övningar/träning att genomföra hemma. Kommer definitivt att gå tillbaka vid behov. Läs mer
  • 2015-04-09

Gullia A skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Sjukgymnast, för axel och ben. Träffade Mattis som var/är super duktig och mycket trevlig.
    Fick laserbehandling som hjälpte otroligt mycket.
    Mina upplevelser som kund från läkare till sjuksymnast en otroligt positivia, kan STARKT rekomendera dem. Superbra, kunnigt och trevligt läkare som lyssnar. Läs mer
    Agilokliniken - Arenastaden
    4.7 / 5 i betyg — 162 omdömen
    Badge2019
    "-Låsning rygg/nacke -bra bemötande -att få hjälp med problemet /låsningarna och få förebyggande övningar - känner att jag blir behandl"
  • 2015-04-08

Mart M skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Det fungerade mycket bra. Mina besvär är mindre och har klingat av.
    Fick massage för mina nack- och armsmärtor. Läs mer
  • 2015-03-12

Titti K skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Hade problem med en tennisarmbåge, som jag fick sjukgymnastik för. Både stötvågsbehandling, laser och akupunktur sattes in. Blev problemfri efter 8 behandlingar. Mycket nöjd med bemötandet jag fick. Läs mer
    Agilokliniken - Södermalm
    4.7 / 5 i betyg — 495 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag har tinnitus och låsningar i käken, och Natalie Medjordshagen på Aglio har lyckats otroligt bra med att hjälpa mig låsa upp låsningarna."
  • 2015-02-03

Viggo skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Trevliga terapeuter. Fräscha lokaler och sköttes smidigt genom min sjukvårdsförsäkrning Läs mer
  • 2015-01-27

Lena B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Bra mottagande. Starka lampor som lyser i ögonen när man ligger på rygg. Mycket insyn i rummet från närliggande hus. Läs mer
    Agilokliniken - Tumba
    4.8 / 5 i betyg — 287 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag gick dit för att fixa min stela nacke. Hade inga problem med att fixa en tid . Personalen är få men super trevliga. Jag kom tidigt t"
  • 2015-01-14

Carola S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Varit i kontakt med Adolf Fredriks Fysiocenter via min sjukvårdsförsäkring jag har hos Bliwa via min arbetsgivare. Drabbades av "ryggskott" och var på 4 behandlingar. Massage/stretch/akupunktur. Bra bemötande och jag är mycket nöjd med mina behandlingar. Läs mer

Bästa Företagshälsovårdarna nära Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan:

Lotta S Lotta S tycker:
“Jag får ofta nackspärr och ryg...” Läs mer