Alla kategorier Akupunktur Stockholms län Stockholm Norrmalm Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, 111 35 Stockholm — Visa karta

ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa.
Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
Med högsta engagemang, professionalitet och tillgänglighet kan vi erbjuda behandlingar, rehabiliteringsträning och förebyggande insatser för människor med besvär i ryggrad, muskler och leder.
På klinikerna finns unik kompetensbredd inom ortopedisk medicin, idrottsmedicin, akupunktur, laser, stötvågsbehandling (shockwave), ergonomi, redcord, kinesiotejpning och mycket mer.
Privatvårdsmottagning samt primärvårdsrehabilitering under vårdvalet med Stockholms läns landsting.

- Kvalitetscertifierade
- Hög kundnöjdhet
- Citylägen

Läs vad 12 kunder tycker om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

• Mikael B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat. Läs mer
  • Harald F skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Jag tycker det har varit väldigt trevligt och smärtfritt att ha med Adolf Fredriks Fysiocenter att göra. Personalen är väldigt kunnig och professionell. Läs mer
  • Anders G skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Fantastiskt bra hjälp med både ryggskott och stela muskler efter träning! Läs mer
  • Anna M skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Jag fick både akupunktur och stötvågor mot en ond arm. Jag har varit både på Kungsgatan och Drottninggatan och tycker jag fått lika bra bemötande på båda platserna. Nu är jag helt återställd. Läs mer
  • Jan B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Mycket nöjd. Förtroendeingivande bemötande och behandling Läs mer
  • Madeleine G skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Väldigt nöjd! Fick snabbt tid via företagets sjukvårdsförsäkring (40 min efter att jag ringt).Fick jätte bra bemötande av naprapaten och den hjälp som behövdes, både i form av behandling samt tips på övningar/träning att genomföra hemma. Kommer definitivt att gå tillbaka vid behov. Läs mer
  • Gullia A skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Sjukgymnast, för axel och ben. Träffade Mattis som var/är super duktig och mycket trevlig.
    Fick laserbehandling som hjälpte otroligt mycket.
    Mina upplevelser som kund från läkare till sjuksymnast en otroligt positivia, kan STARKT rekomendera dem. Superbra, kunnigt och trevligt läkare som lyssnar. Läs mer
  • Mart M skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Det fungerade mycket bra. Mina besvär är mindre och har klingat av.
    Fick massage för mina nack- och armsmärtor. Läs mer
  • Titti K skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Hade problem med en tennisarmbåge, som jag fick sjukgymnastik för. Både stötvågsbehandling, laser och akupunktur sattes in. Blev problemfri efter 8 behandlingar. Mycket nöjd med bemötandet jag fick. Läs mer
  • Viggo skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Trevliga terapeuter. Fräscha lokaler och sköttes smidigt genom min sjukvårdsförsäkrning Läs mer
  • Lena B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Bra mottagande. Starka lampor som lyser i ögonen när man ligger på rygg. Mycket insyn i rummet från närliggande hus. Läs mer
  • Carola S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Varit i kontakt med Adolf Fredriks Fysiocenter via min sjukvårdsförsäkring jag har hos Bliwa via min arbetsgivare. Drabbades av "ryggskott" och var på 4 behandlingar. Massage/stretch/akupunktur. Bra bemötande och jag är mycket nöjd med mina behandlingar. Läs mer

Bästa akupunktörerna i Stockholm:

Folkungagatan 97, 11858, STOCKHOLM