Alla kategorier Akupunktur Stockholms län Stockholm Norrmalm Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, 111 35 Stockholm — Visa karta

ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa.
Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
Med högsta engagemang, professionalitet och tillgänglighet kan vi erbjuda behandlingar, rehabiliteringsträning och förebyggande insatser för människor med besvär i ryggrad, muskler och leder.
På klinikerna finns unik kompetensbredd inom ortopedisk medicin, idrottsmedicin, akupunktur, laser, stötvågsbehandling (shockwave), ergonomi, redcord, kinesiotejpning och mycket mer.
Privatvårdsmottagning samt primärvårdsrehabilitering under vårdvalet med Stockholms läns landsting.

- Kvalitetscertifierade
- Hög kundnöjdhet
- Citylägen
Drottninggatan 114, 11360, STOCKHOLM
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Akupunktörer nära Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan:

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:

Västra järnvägsgatan 13, STOCKHOLM
Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besv... Läs mer ›
Barbro K:
Jag är mycket nöjd snabbt bemötande fantastisk behandling av min stela nacke släppte mig inte förrän jag var ok,hjälp med att utprova en k...

S:t Eriksgatan 33, STOCKHOLM
Vi jobbar med en holistisk syn och för er hälsa! Läs mer ›
Annette K:
Jag upplever Kinesisk medicinsk Mottagning som fantastisk bra och som den sista chansen att bli bra, utan att proppa i sig en massa smärtlin...

Folkungagatan 97, STOCKHOLM
Wangs goda resultat bygger bl.a. på patienternas förtroende för honom! Läs mer ›
Kerstin A:
Kan varmt rekommendera dr Wang

Läs vad 12 kunder tycker om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

• Mikael B
    Mikael B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.
  • Harald F
    Harald F skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Jag tycker det har varit väldigt trevligt och smärtfritt att ha med Adolf Fredriks Fysiocenter att göra. Personalen är väldigt kunnig och professionell.
  • Anders G
    Anders G skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Fantastiskt bra hjälp med både ryggskott och stela muskler efter träning!
  • Anna M
    Anna M skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Jag fick både akupunktur och stötvågor mot en ond arm. Jag har varit både på Kungsgatan och Drottninggatan och tycker jag fått lika bra bemötande på båda platserna. Nu är jag helt återställd.
  • Jan B
    Jan B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Mycket nöjd. Förtroendeingivande bemötande och behandling
  • Madeleine G
    Madeleine G skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Väldigt nöjd! Fick snabbt tid via företagets sjukvårdsförsäkring (40 min efter att jag ringt).Fick jätte bra bemötande av naprapaten och den hjälp som behövdes, både i form av behandling samt tips på övningar/träning att genomföra hemma. Kommer definitivt att gå tillbaka vid behov.
  • Gullia A
    Gullia A skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Sjukgymnast, för axel och ben. Träffade Mattis som var/är super duktig och mycket trevlig.
    Fick laserbehandling som hjälpte otroligt mycket.
    Mina upplevelser som kund från läkare till sjuksymnast en otroligt positivia, kan STARKT rekomendera dem. Superbra, kunnigt och trevligt läkare som lyssnar.
  • Mart M
    Mart M skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Det fungerade mycket bra. Mina besvär är mindre och har klingat av.
    Fick massage för mina nack- och armsmärtor.
  • Titti K
    Titti K skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Hade problem med en tennisarmbåge, som jag fick sjukgymnastik för. Både stötvågsbehandling, laser och akupunktur sattes in. Blev problemfri efter 8 behandlingar. Mycket nöjd med bemötandet jag fick.
  • Viggo
    Viggo skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Trevliga terapeuter. Fräscha lokaler och sköttes smidigt genom min sjukvårdsförsäkrning
  • Lena B
    Lena B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Bra mottagande. Starka lampor som lyser i ögonen när man ligger på rygg. Mycket insyn i rummet från närliggande hus.
  • Carola S
    Carola S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Varit i kontakt med Adolf Fredriks Fysiocenter via min sjukvårdsförsäkring jag har hos Bliwa via min arbetsgivare. Drabbades av "ryggskott" och var på 4 behandlingar. Massage/stretch/akupunktur. Bra bemötande och jag är mycket nöjd med mina behandlingar.

Kungsgatan 24, 111 35 Stockholm