Alla kategorier Akupunktur Stockholms län Stockholm Norrmalm Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, 111 35 Stockholm — Visa karta

ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa.
Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
Med högsta engagemang, professionalitet och tillgänglighet kan vi erbjuda behandlingar, rehabiliteringsträning och förebyggande insatser för människor med besvär i ryggrad, muskler och leder.
På klinikerna finns unik kompetensbredd inom ortopedisk medicin, idrottsmedicin, akupunktur, laser, stötvågsbehandling (shockwave), ergonomi, redcord, kinesiotejpning och mycket mer.
Privatvårdsmottagning samt primärvårdsrehabilitering under vårdvalet med Stockholms läns landsting.

- Kvalitetscertifierade
- Hög kundnöjdhet
- Citylägen
Grödingevägen 13, 14730, TUMBA
Agilokliniken - Tumba
Ann Elisabeth H:
Hej! Jag ringde på fm, fick tid nästan direkt. Besvär med.huvudvärk, knaster i nacken. Efter tre besök mår jag mycket bättre. Jag är jätten...

Akupunktörer nära Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan:

Barnhusgatan 6, STOCKHOLM
Vi erbjuder akupunktur och kinesisk medicin och är specialister på att behandla ... Läs mer ›
Linda B:
Väldigt professionella, lyhörda och hjälpsamma! Ger dem mina varmaste rekommendationer.

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Anneli S:
Har varit både hos naprapat och dietist och de båda har varit fantastiska! Har gått i flera flera år med mina problem och på olika ställen o...

Västra järnvägsgatan 13, STOCKHOLM
Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besv... Läs mer ›
Joachim L:
Problem med hälsena, som efter ca en vecka in i behandlingen blev komplicerad då jag stukade samma fot..... Hanterades snyggt av Kliniken. L...

S:t Eriksgatan 33, STOCKHOLM
Vi jobbar med en holistisk syn och för er hälsa! Läs mer ›
Ingela S:
Bokade massage och det var bra.

Läs vad 12 kunder tycker om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

• Mikael B
    Mikael B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.
  • Harald F
    Harald F skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Jag tycker det har varit väldigt trevligt och smärtfritt att ha med Adolf Fredriks Fysiocenter att göra. Personalen är väldigt kunnig och professionell.
  • Anders G
    Anders G skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Fantastiskt bra hjälp med både ryggskott och stela muskler efter träning!
  • Anna M
    Anna M skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Jag fick både akupunktur och stötvågor mot en ond arm. Jag har varit både på Kungsgatan och Drottninggatan och tycker jag fått lika bra bemötande på båda platserna. Nu är jag helt återställd.
  • Jan B
    Jan B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Mycket nöjd. Förtroendeingivande bemötande och behandling
  • Madeleine G
    Madeleine G skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Väldigt nöjd! Fick snabbt tid via företagets sjukvårdsförsäkring (40 min efter att jag ringt).Fick jätte bra bemötande av naprapaten och den hjälp som behövdes, både i form av behandling samt tips på övningar/träning att genomföra hemma. Kommer definitivt att gå tillbaka vid behov.
  • Gullia A
    Gullia A skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Sjukgymnast, för axel och ben. Träffade Mattis som var/är super duktig och mycket trevlig.
    Fick laserbehandling som hjälpte otroligt mycket.
    Mina upplevelser som kund från läkare till sjuksymnast en otroligt positivia, kan STARKT rekomendera dem. Superbra, kunnigt och trevligt läkare som lyssnar.
  • Mart M
    Mart M skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Det fungerade mycket bra. Mina besvär är mindre och har klingat av.
    Fick massage för mina nack- och armsmärtor.
  • Titti K
    Titti K skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Hade problem med en tennisarmbåge, som jag fick sjukgymnastik för. Både stötvågsbehandling, laser och akupunktur sattes in. Blev problemfri efter 8 behandlingar. Mycket nöjd med bemötandet jag fick.
  • Viggo
    Viggo skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Trevliga terapeuter. Fräscha lokaler och sköttes smidigt genom min sjukvårdsförsäkrning
  • Lena B
    Lena B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Bra mottagande. Starka lampor som lyser i ögonen när man ligger på rygg. Mycket insyn i rummet från närliggande hus.
  • Carola S
    Carola S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan
    Varit i kontakt med Adolf Fredriks Fysiocenter via min sjukvårdsförsäkring jag har hos Bliwa via min arbetsgivare. Drabbades av "ryggskott" och var på 4 behandlingar. Massage/stretch/akupunktur. Bra bemötande och jag är mycket nöjd med mina behandlingar.

Kungsgatan 24, 111 35 Stockholm