Alla kategorier Hudvård Västra Götaland Göteborg Advanced Skin Care

Advanced Skin Care

Fjärde Långgatan 25, 413 27 Göteborg — Visa karta

Advanced Skin Care är sedan 2010 en av Göteborgs första hudvårdskliniker som fullt ut fokuserar på avancerad hudvård, dvs resultatinriktade behandlingar med fördjupning på kost och näring. För att uppnå en stark och frisk hud måste vår insida vägleda vår utsida, och det är precis det som vi på kliniken har valt att fördjupa oss på, att kombinera din inre och yttre skönhet för att optimera din tid hos oss. Vi erbjuder HUDVÅRD, IPL/PEELS, FOTVÅRD, MASSAGE, FILLERS m.m

Ditt specifika behov och dina önskemål är vår vägledning och för att du ska förstå vad som skiljer vår avancerade hudvårdsklinik från en traditionell skönhetssalong erbjuder vi alla våra nya kunder på en 15 minuters fri kost & näringsprofil i samband med den första hudvårdsbehandlingen.

Hos oss hittar du endast terapeuter med specialistkompetens inom just sitt område och vi som jobbar här är Auktoriserade Specialiserade Hudterapeuter samt Lic. Kostrådgivare, Dipl. Massageterapeuter, Dipl. Medicinsk Fotterapeut samt Leg. Hudläkare.

Hudvårdsalonger nära Advanced Skin Care:

Vasagatan 42, Göteborg
Har du hår-, hud- eller ryggproblem? Living Life Center söker efter bakomliggand... Läs mer ›
Andreas B:
Jag upplever vid varje kontakt enormt stor kompetens och gedigen service. Resultat har för mig varit ett faktum.

HERKULESGATAN 1, Göteborg
Pias Elit Hår & Skönhet är en lyxig salong i Göteborg där du tillåts slappna av ... Läs mer ›
Sussanne F:
Trevlig och duktig personal. Jag är nöjd när jag varit på behandling.

Folkungagatan 14, GÖTEBORG
Varmt välkommen till Nova Laserklinik. Vi kan erbjuda dig det mesta inom skönhet... Läs mer ›
Sofia H:
Duktig och kompetent personal! Omtänksamma, professionella och tillmötesgående! Rekommenderas!
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 87 kunder tycker om Advanced Skin Care

• Josefin R
    Josefin R skrev om Advanced Skin Care
    Mycket bra och proffsig personal
  • Marita P
    Marita P skrev om Advanced Skin Care
    Har varit på massage hos Marco ett flertal gånger och har blivit mycket väl omhändertagen både i receptionen och av Marco.
  • Marta S
    Marta S skrev om Advanced Skin Care
    Mycket trevligt bemötande kul att fotot tas och att man följer upp hur huden reagerar på produkterna, ser fram emot nästa besök .
  • Mona Ö
    Mona Ö skrev om Advanced Skin Care
    Jag kände mig välkommen och blev mycket väl omhändertagen redan från början.
    Behandlingen var proffsig och mycket väl genomförd. Det har varit underbart att gå som på moln efter denna fantastiska upplevelse på många sätt.
  • Christina S
    Christina S skrev om Advanced Skin Care
    Trevligt bemötande. Proffsig personal. Tar sig tid med mig som kund och svarar på frågor och ger bra information. Synd att man inte kan betala sina behandlingar kontant. De tar bara kortbetalning.
  • Ulla T
    Ulla T skrev om Advanced Skin Care
    Jag känner mig mycket väl omhändertagen
    Det är lyx för mig att bara få varaen stund och att någon gör mig fin
    Kag har stor respekt för era kunskaper och handaskicklighet
  • Maria W
    Maria W skrev om Advanced Skin Care
    Proffesionella, serviceinriktade, välutbildade och så trevliga!
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Advanced Skin Care
    Min upplevelse på Advanced Skin Care har varit bra.
  • Helena T
    Helena T skrev om Advanced Skin Care
    Har bokat helkroppsmassage av Christophe Scaturro ett antal gånger. Han är mycket kunnig, proffsig och trevlig.
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Advanced Skin Care
    Har gått på fotvård där, fantastiskt bemötande o härliga fötter efteråt. Kommer att fortsätta att gå dit o rekommenderar det verkligen. Toppbetyg.
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Advanced Skin Care
    Har varit där flera gånger för medicinsk fotvård och är mycket belåten.
  • Sara S
    Sara S skrev om Advanced Skin Care
    Mycket bra; seriös och kunnig personal. Trevligt bemötande.
  • Anna S
    Anna S skrev om Advanced Skin Care
    Var jättenöjd. Snabb leverans och inget krångel!
  • Roland S
    Roland S skrev om Advanced Skin Care
    Bästa fotvården som jag någonsin har upplevt!
  • Karin S
    Karin S skrev om Advanced Skin Care
    Jättebra service! Seriösa och hjälpsamma
  • Gunnel S
    Gunnel S skrev om Advanced Skin Care
    Mycket duktiga som arbetar där
  • Linn H
    Linn H skrev om Advanced Skin Care
    Trevligt o bra bemötande, skön behandling. Fick dock tyvärr en hel del problem efter fotbehandling med nageltrång på flera tår. Troligen för att de klippte naglarna så korta?
  • Kristin L
    Kristin L skrev om Advanced Skin Care
    Har varit där tre gånger och bemötande har varit toppen och jag kommer att fortsätta gå dit.
  • Irene P
    Irene P skrev om Advanced Skin Care
    Mkt bra bemötande, engagemang och förståelse. Bekräftar bokning med mail och tar kontakt om de inte kan svara i telefon.
    Fotvården kändes proffsig och gjorde gott. Fotkrämen jag köpte har jag tyvärr inte använt så mkt som jag borde men verkar bra!
    Bokat ny tid och är en nöjd kund!
  • Maria P
    Maria P skrev om Advanced Skin Care
    Vänligt bemött och mkt nöjd med mina ansiktsbehandlingar. Har rekommenderat vidare till vänner.
  • Marika P
    Marika P skrev om Advanced Skin Care
    Gjorde en fotvårdsbehandling med en tjej i min egen ålder (27). Mycket trevlig och kändes professionell. Det kan vara lite obekvämt och pinsamt att göra kroppsbehandlingar tycker jag men kände aldrig något sådant under denna behandling. Hon var mycket avslappnad och lättsam och kom med goda råd. Sade dock att hon skulle följa upp med ett telefonsamtal för att se om behandlingen verkat vilket hon inte gjorde, men det brydde jag mig inte om, jag var nöjd ändå!
  • Adeline L
    Adeline L skrev om Advanced Skin Care
    Vänligt bemötande, hög service nivå och omtänksamhet om kunden. Bra produkter och fint resultat på behandling.
    Kan varmt rekommenderas
  • Siv-inger G
    Siv-inger G skrev om Advanced Skin Care
    Har haft problem med utslag som jag kontaktade dem om. Dyra produkter som inte har hjälpt mig. Vet fortfarande inte varför jag har utslag och vad jag ska göra åt det. För övrigt sköna behandlingar d v s skön måbra behandling
    2016-05-25 Josefine R svarar Siv-inger G
    Hej Siv-Inger! Tråkigt att det inte blivit som du tänkt dig! Huden är ett komplex organ som ibland tar tid på sig att läka ut, och det gäller att ha tålamod. Du har ju gått hos oss sedan mars 2016 och vi ber dig att ännu inte gett upp, då det endast gått ett par månader sedan du började behandla huden rätt. Hör av dig till mig på kliniken så ska jag guida dig vidare i nästa steg så du får det resultat du önskar! Mvh Josefine, Klinikchef Advanced Skin Care
  • Ola P
    Ola P skrev om Advanced Skin Care
    trevligt och proffsigt mottagande, samt bra behandling. har prövat både fotvård och hudterapi här, och är mycket nöjd.
  • Anki P
    Anki P skrev om Advanced Skin Care
    Jag har anlitat Advanced Skin Care för fotvårdsbehandlingar inklusive pedikyr samt frans- och brynbehandlingar under ca fem års tid.
    Har fått ett mycket bra bemötande i alla mina kontakter och behandlingar.
  • Lill L
    Lill L skrev om Advanced Skin Care
    Fått hjälp med muskulaturen och har inte längre värk.
  • Elle Y
    Elle Y skrev om Advanced Skin Care
    Fantastiskt snällt! Fint att ni ger med er!
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Advanced Skin Care
    Superduktig personal. Jag känner mig alltid väldigt välkommen och behandlingen (fotvård) är toppen! Kan varmt rekommendera.
  • Liselotte H
    Liselotte H skrev om Advanced Skin Care
    Mycket, mycket nöjd!! Rekommenderas varmt!
  • Renata G
    Renata G skrev om Advanced Skin Care
    Bra service och mycket väl omhändertagen
  • Anna K
    Anna K skrev om Advanced Skin Care
    Trevligt bemötande, lätt att boka, mån om att det ska bli bättre!
  • Agnes G
    Agnes G skrev om Advanced Skin Care
    Bra vård men fick belala 400 spänn för tre pormaskar inte värt♥
    2016-05-25 Josefine R svarar Agnes G
    Hej Agnes! Förstår ditt dilemma, det är svårt att sätta pris på ett par pormaskar. ;) Vi har dock ett minimipris på 450kr när man bokar en Konsutation hos oss, där vi egentligen inte utför någon behandling. Men efter ditt önskemål om att få ta bort några pormaskar som stört dig, gjorde vi ett undantag och tog oss tid till dig. I en perfekt värld hade vi gärna gjort det gratis, men hyran ska betalas, maten ska inhandlas och familjen ska tas hand om. Hoppas du är nöjd med resultatet iallafall, annars är du välkommen att höra av dig till kliniken så åtgärdar vi det! Allt gott! mvh Josefine, Klinikchef Advanced Skin Care
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Advanced Skin Care
    Bra bemötande, kunnig personal, bra produkter. Kan absolut tänka mig att göra ett besök till där.
  • Nicklas J
    Nicklas J skrev om Advanced Skin Care
    Trevliga och proffsiga! Är supernöjd med min fotbehandling och personalen på Advanced Skin care.
  • se H
    se H skrev om Advanced Skin Care
    Bemötandet är professionellt på alla sätt. Det jag uppskattar är att det under själva behandlingen inte förekommer onödigt prat utan jag får slappna av ordentligt utan att känna krav på att jag måste vara social och prata. Min hudterapeut informerade redan vid första tillfället vi träffades att hon inte pratar något speciellt när hon ger behandling, vilket jag tyckte var positivt.
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Advanced Skin Care
    Mycket bra upplevelse av Advance skin care. Möjligen tog de det lite väl försiktigt med slipningen av hälarna. Känns inte som om de kommat hålla sig mjuka en längre tid.
  • Evelina J
    Evelina J skrev om Advanced Skin Care
    Jag tycker det var bra men tycker jag hade kunnat fått några prover på produkterna
    2016-05-25 Josefine R svarar Evelina J
    Hej Evelina! Tyvärr har vi inte prover på alla produkter som vi använder oss utav på kliniken, och det är tyvärr heller inte vi som bestämmer det utan märkena som vi jobbar med. Dock har vi möjlighet att lägga lite i en provburk till dig om det är någon särskild produkt du vill testa så berätta för oss nästa gång du besöker oss så löser vi det! Mvh Josefine, Klinikchef Advanced Skin Care
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Advanced Skin Care
    Har bara anlitat er 2 ggr. 1 gång nagelvård plus massage, har inget att anmärka emot någon av dessa 2 personer.
  • Kjell I
    Kjell I skrev om Advanced Skin Care
    Utmärkt bemötande och lika bra behandling!
  • Louise J
    Louise J skrev om Advanced Skin Care
    Går på fotvård hos Linn ca 5 gånger om året. Behandlingen och bemötandet är jättebra så jag är nöjd. Linn är noggrann och mån om att man ska vara nöjd med behandlingen.
  • Jasmine J
    Jasmine J skrev om Advanced Skin Care
    Väldigt trevlig personal, kände mig i trygga händer under hela behandlingen. Mycket nöjd!
  • Madeleine J
    Madeleine J skrev om Advanced Skin Care
    Första besöket var jag inte så nöjd med men det andra besöket upplevde jag var bättre.
  • Ingegerd B
    Ingegerd B skrev om Advanced Skin Care
    Trevligt bemötande. Ansiktsbehandling. Köpt super hydrating mask.
  • Calle E
    Calle E skrev om Advanced Skin Care
    Supernöjd! Service och utförande i världsklass!
  • Annica E
    Annica E skrev om Advanced Skin Care
    Alltid lika trevligt och kunskapsmässigt bra
  • Maria E
    Maria E skrev om Advanced Skin Care
    Underbart trevlig personal med bra behandlingar
  • Jessica Isabell Helmi A
    Jessica Isabell Helmi A skrev om Advanced Skin Care
    Har varit hos flera hudterapeuter för ansiktsbehandlingar, men ingen går att jämföra med Josefin på Advanced Skin Care! Jag rekommenderar verkligen ett besök här!
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Advanced Skin Care
    Jag tycker ni har ett jättefint bemötande och ansiktsbehandlingarna jag fått har varit jättebra. Likaså produkterna. Dock tycker jag att det är svårt att få tag på produkterna. Eftersom dom är lite dyra för min ekonomi så tycker jag stt det blir onödigt dyrt att få d hemskickat på posten. Med den extra kostnaden. När jag arbetar alldeles intill. 😉
    Jag tycker också produkternas förpackning är svåra att läsa av när produkten är på väg att ta slut. Så jag står nästan alltid utan till slut.

Tyvärr gar jag gått övervikt andra produkter. ENBART av de här anledningarna.
    Anneli
    2016-05-25 Josefine R svarar Anneli B
    Hej Anneli! Tråkigt att produkterna ska kärvas så med dig! De är ju annars helt underbara men helt klart inte gratis, då de är ganska aktiva och har ett avancerat leveranssystem bakom sig. Du är hur som helst välkommen till oss igen, och skulle du ångra dig angående nimue så postar vi mer än gärna hem dem åt dig som en extra service, men porto kostar ju då som sagt lite extra. ;) Mvh Josefine, Advanced Skin Care
  • Morgan F
    Morgan F skrev om Advanced Skin Care
    bra bemötande och duktig personal
  • Maria E
    Maria E skrev om Advanced Skin Care
    Väldigt trevlig personal. Mycket bra fotvård. Jag är väldigt nöjd och kommer gå dit igen

Fjärde Långgatan 25, 413 27 Göteborg