Alla kategorier Hudvård Västra Götaland Göteborg Advanced Skin Care

Advanced Skin Care

Fjärde Långgatan 25, 413 27 Göteborg — Visa karta

Advanced Skin Care är sedan 2010 en av Göteborgs första hudvårdskliniker som fullt ut fokuserar på avancerad hudvård, dvs resultatinriktade behandlingar med fördjupning på kost och näring. För att uppnå en stark och frisk hud måste vår insida vägleda vår utsida, och det är precis det som vi på kliniken har valt att fördjupa oss på, att kombinera din inre och yttre skönhet för att optimera din tid hos oss. Vi erbjuder HUDVÅRD, IPL/PEELS, MEDICINSK FOTVÅRD, PEDIKYR, FILLERS m.m

Ditt specifika behov och dina önskemål är vår vägledning och för att du ska förstå vad som skiljer vår avancerade hudvårdsklinik från en traditionell skönhetssalong erbjuder vi alla våra nya kunder på en 15 minuters fri kost & näringsprofil i samband med den första hudvårdsbehandlingen. Vi arbetar med ledande hudvårdsmärken som nimue där vi är unika i Göteborg med att erbjuda bonuskort på 10 eller 15 % på alla köp!

Hos oss hittar du endast terapeuter med specialistkompetens inom just sitt område och vi som jobbar här är Auktoriserade Specialiserade Hudterapeuter samt Lic. Kostrådgivare, Dipl. Medicinsk Fotterapeut/Undersköterska.
Öppet just nu
Mån-Ons: 10:00-18:00
Tor: 10:00-19:00
Fre: 10:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 95 kunder tycker om Advanced Skin Care

Catarina I skrev om Advanced Skin Care
    Gått hit i flera år på ansiktsbehandling. Alltid nöjd efteråt Läs mer

Gitta P skrev om Advanced Skin Care
    Jag har under många år regelbundet fått såväl ansiktsbehandlingar som längre kurer på Advanced Skin Care. Terapeuterna är otroligt kunniga och skickliga och miljö är som är som balsam för själen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Isabella S

2019-02-28

Isabella S skrev om Advanced Skin Care
    Underbar upplevelse jag fick som en överraskning av mina vänner! Fantastiskt bemött av personal och behandlingen var underbar. Läs mer

Johanna H skrev om Advanced Skin Care
    Jag har gått till Josefine på ansiktsbehandling i flera år och blir alltid mycket nöjd. Jag köper också alla mina hudvårdsprodukter där. Mysig salong med avslappnad atmosfär. Ser alltid fram emot att få gå dit! Läs mer

Matilda N skrev om Advanced Skin Care
    Jag går regelbundet på ansiktsbehandling sedan kanske drygt sju år tillbaka, och jag har inga som helst planer på att ens överväga ett annat ställe! Som kund får jag alltid proffsigt och varmt bemötande! Jag har haft problemhy så länge jag kan minnas, men med Josefines helhetstänk kring kost och hudvård har jag fått ordning på huden, och så fin som min hy är nu har den aldrig varit. Både Josefine och Louise är fantastiskt kunniga, jag är mer än nöjd varje gång jag har varit där och längtar redan efter nästa inbokade tid. Läs mer

Tom Ö skrev om Advanced Skin Care
    Fotvård och produkter
    Blev mycket bra bemött
    Jag förväntade mig en jätteskön behandling och fick också det.
    De lever värkligen upp till sitt goda rykte Läs mer

Hanna R skrev om Advanced Skin Care
    Mycket duktiga, bra bemötande och grymma produkter. Trevlig lokal. Läs mer

Louise Y skrev om Advanced Skin Care
    Ansiktsbehandling. Mycket bra, trevligt och proffsigt bemötande. Min hy har blivit så mycket bättre med deras hjälp! Läs mer
  • 2016-06-13

Josefin R skrev om Advanced Skin Care
    Mycket bra och proffsig personal Läs mer
  • Marita P

2016-06-07

Marita P skrev om Advanced Skin Care
    Har varit på massage hos Marco ett flertal gånger och har blivit mycket väl omhändertagen både i receptionen och av Marco. Läs mer
  • Marta S

2016-06-06

Marta S skrev om Advanced Skin Care
    Mycket trevligt bemötande kul att fotot tas och att man följer upp hur huden reagerar på produkterna, ser fram emot nästa besök . Läs mer
  • 2016-06-03

Mona Ö skrev om Advanced Skin Care
    Jag kände mig välkommen och blev mycket väl omhändertagen redan från början.
    Behandlingen var proffsig och mycket väl genomförd. Det har varit underbart att gå som på moln efter denna fantastiska upplevelse på många sätt. Läs mer

Christina S skrev om Advanced Skin Care
    Trevligt bemötande. Proffsig personal. Tar sig tid med mig som kund och svarar på frågor och ger bra information. Synd att man inte kan betala sina behandlingar kontant. De tar bara kortbetalning. Läs mer

Ulla T skrev om Advanced Skin Care
    Jag känner mig mycket väl omhändertagen
    Det är lyx för mig att bara få varaen stund och att någon gör mig fin
    Kag har stor respekt för era kunskaper och handaskicklighet Läs mer

Maria W skrev om Advanced Skin Care
    Proffesionella, serviceinriktade, välutbildade och så trevliga! Läs mer

Sofia S skrev om Advanced Skin Care
    Min upplevelse på Advanced Skin Care har varit bra. Läs mer

Helena T skrev om Advanced Skin Care
    Har bokat helkroppsmassage av Christophe Scaturro ett antal gånger. Han är mycket kunnig, proffsig och trevlig. Läs mer

Eva Å skrev om Advanced Skin Care
    Har gått på fotvård där, fantastiskt bemötande o härliga fötter efteråt. Kommer att fortsätta att gå dit o rekommenderar det verkligen. Toppbetyg. Läs mer
  • Katarina T

2016-05-30

Katarina T skrev om Advanced Skin Care
    Har varit där flera gånger för medicinsk fotvård och är mycket belåten. Läs mer

Sara S skrev om Advanced Skin Care
    Mycket bra; seriös och kunnig personal. Trevligt bemötande. Läs mer

Anna S skrev om Advanced Skin Care
    Var jättenöjd. Snabb leverans och inget krångel! Läs mer

Roland S skrev om Advanced Skin Care
    Bästa fotvården som jag någonsin har upplevt! Läs mer

Karin S skrev om Advanced Skin Care
    Jättebra service! Seriösa och hjälpsamma Läs mer

Gunnel S skrev om Advanced Skin Care
    Mycket duktiga som arbetar där Läs mer
  • 2016-05-27

Linn H skrev om Advanced Skin Care
    Trevligt o bra bemötande, skön behandling. Fick dock tyvärr en hel del problem efter fotbehandling med nageltrång på flera tår. Troligen för att de klippte naglarna så korta? Läs mer
  • 2016-05-27

Kristin L skrev om Advanced Skin Care
    Har varit där tre gånger och bemötande har varit toppen och jag kommer att fortsätta gå dit. Läs mer
  • 2016-05-25

Irene P skrev om Advanced Skin Care
    Mkt bra bemötande, engagemang och förståelse. Bekräftar bokning med mail och tar kontakt om de inte kan svara i telefon.
    Fotvården kändes proffsig och gjorde gott. Fotkrämen jag köpte har jag tyvärr inte använt så mkt som jag borde men verkar bra!
    Bokat ny tid och är en nöjd kund! Läs mer
  • 2016-05-25

Maria P skrev om Advanced Skin Care
    Vänligt bemött och mkt nöjd med mina ansiktsbehandlingar. Har rekommenderat vidare till vänner. Läs mer
  • 2016-05-24

Marika P skrev om Advanced Skin Care
    Gjorde en fotvårdsbehandling med en tjej i min egen ålder (27). Mycket trevlig och kändes professionell. Det kan vara lite obekvämt och pinsamt att göra kroppsbehandlingar tycker jag men kände aldrig något sådant under denna behandling. Hon var mycket avslappnad och lättsam och kom med goda råd. Sade dock att hon skulle följa upp med ett telefonsamtal för att se om behandlingen verkat vilket hon inte gjorde, men det brydde jag mig inte om, jag var nöjd ändå! Läs mer

Adeline L skrev om Advanced Skin Care
    Vänligt bemötande, hög service nivå och omtänksamhet om kunden. Bra produkter och fint resultat på behandling.
    Kan varmt rekommenderas Läs mer

Siv-inger G skrev om Advanced Skin Care
    Har haft problem med utslag som jag kontaktade dem om. Dyra produkter som inte har hjälpt mig. Vet fortfarande inte varför jag har utslag och vad jag ska göra åt det. För övrigt sköna behandlingar d v s skön måbra behandling Läs mer
    2016-05-25 Josefine R svarar Siv-inger G
    Hej Siv-Inger! Tråkigt att det inte blivit som du tänkt dig! Huden är ett komplex organ som ibland tar tid på sig att läka ut, och det gäller att ha tålamod. Du har ju gått hos oss sedan mars 2016 och vi ber dig att ännu inte gett upp, då det endast gått ett par månader sedan du började behandla huden rätt. Hör av dig till mig på kliniken så ska jag guida dig vidare i nästa steg så du får det resultat du önskar! Mvh Josefine, Klinikchef Advanced Skin Care
  • Ola P

2016-05-23

Ola P skrev om Advanced Skin Care
    trevligt och proffsigt mottagande, samt bra behandling. har prövat både fotvård och hudterapi här, och är mycket nöjd. Läs mer

Anki P skrev om Advanced Skin Care
    Jag har anlitat Advanced Skin Care för fotvårdsbehandlingar inklusive pedikyr samt frans- och brynbehandlingar under ca fem års tid.
    Har fått ett mycket bra bemötande i alla mina kontakter och behandlingar. Läs mer

Lill L skrev om Advanced Skin Care
    Fått hjälp med muskulaturen och har inte längre värk. Läs mer
  • Elle Y

2016-05-23

Elle Y skrev om Advanced Skin Care
    Fantastiskt snällt! Fint att ni ger med er! Läs mer

Johanna M skrev om Advanced Skin Care
    Superduktig personal. Jag känner mig alltid väldigt välkommen och behandlingen (fotvård) är toppen! Kan varmt rekommendera. Läs mer

Liselotte H skrev om Advanced Skin Care
    Mycket, mycket nöjd!! Rekommenderas varmt! Läs mer

Renata G skrev om Advanced Skin Care
    Bra service och mycket väl omhändertagen Läs mer
  • Anna K

2016-05-20

Anna K skrev om Advanced Skin Care
    Trevligt bemötande, lätt att boka, mån om att det ska bli bättre! Läs mer

Agnes G skrev om Advanced Skin Care
    Bra vård men fick belala 400 spänn för tre pormaskar inte värt♥ Läs mer
    2016-05-25 Josefine R svarar Agnes G
    Hej Agnes! Förstår ditt dilemma, det är svårt att sätta pris på ett par pormaskar. ;) Vi har dock ett minimipris på 450kr när man bokar en Konsutation hos oss, där vi egentligen inte utför någon behandling. Men efter ditt önskemål om att få ta bort några pormaskar som stört dig, gjorde vi ett undantag och tog oss tid till dig. I en perfekt värld hade vi gärna gjort det gratis, men hyran ska betalas, maten ska inhandlas och familjen ska tas hand om. Hoppas du är nöjd med resultatet iallafall, annars är du välkommen att höra av dig till kliniken så åtgärdar vi det! Allt gott! mvh Josefine, Klinikchef Advanced Skin Care

Magnus J skrev om Advanced Skin Care
    Bra bemötande, kunnig personal, bra produkter. Kan absolut tänka mig att göra ett besök till där. Läs mer

Nicklas J skrev om Advanced Skin Care
    Trevliga och proffsiga! Är supernöjd med min fotbehandling och personalen på Advanced Skin care. Läs mer

se H skrev om Advanced Skin Care
    Bemötandet är professionellt på alla sätt. Det jag uppskattar är att det under själva behandlingen inte förekommer onödigt prat utan jag får slappna av ordentligt utan att känna krav på att jag måste vara social och prata. Min hudterapeut informerade redan vid första tillfället vi träffades att hon inte pratar något speciellt när hon ger behandling, vilket jag tyckte var positivt. Läs mer

Cecilia J skrev om Advanced Skin Care
    Mycket bra upplevelse av Advance skin care. Möjligen tog de det lite väl försiktigt med slipningen av hälarna. Känns inte som om de kommat hålla sig mjuka en längre tid. Läs mer

Evelina J skrev om Advanced Skin Care
    Jag tycker det var bra men tycker jag hade kunnat fått några prover på produkterna Läs mer
    2016-05-25 Josefine R svarar Evelina J
    Hej Evelina! Tyvärr har vi inte prover på alla produkter som vi använder oss utav på kliniken, och det är tyvärr heller inte vi som bestämmer det utan märkena som vi jobbar med. Dock har vi möjlighet att lägga lite i en provburk till dig om det är någon särskild produkt du vill testa så berätta för oss nästa gång du besöker oss så löser vi det! Mvh Josefine, Klinikchef Advanced Skin Care

Kjell H skrev om Advanced Skin Care
    Har bara anlitat er 2 ggr. 1 gång nagelvård plus massage, har inget att anmärka emot någon av dessa 2 personer. Läs mer

Kjell I skrev om Advanced Skin Care
    Utmärkt bemötande och lika bra behandling! Läs mer

Louise J skrev om Advanced Skin Care
    Går på fotvård hos Linn ca 5 gånger om året. Behandlingen och bemötandet är jättebra så jag är nöjd. Linn är noggrann och mån om att man ska vara nöjd med behandlingen. Läs mer

Jasmine J skrev om Advanced Skin Care
    Väldigt trevlig personal, kände mig i trygga händer under hela behandlingen. Mycket nöjd! Läs mer

Madeleine J skrev om Advanced Skin Care
    Första besöket var jag inte så nöjd med men det andra besöket upplevde jag var bättre. Läs mer

Fjärde Långgatan 25, 413 27 Göteborg