Advanced Skin Care

Advanced Skin Care

Advanced Skin Care är sedan 2010 en av Göteborgs första hudvårdskliniker som fullt ut fokuserar på avancerad hudvård, dvs resultatinriktade behandlingar med fördjupning på kost och näring. För att uppnå en stark och frisk hud måste vår insida vägleda vår utsida, och det är precis det som vi på kliniken har valt att fördjupa oss på, att kombinera din inre och yttre skönhet för att optimera din tid hos oss. Vi erbjuder HUDVÅRD, DERMAPEN, IPL, KEMISKA PEELS, MEDICINSK FOTVÅRD, KRYOBEHANDLING, ESTETISKA INJEKTIONSBEHANDLINGAR m.m

Ditt specifika behov och dina önskemål är vår vägledning och för att du ska förstå vad som skiljer vår avancerade hudvårdsklinik från en traditionell skönhetssalong erbjuder vi alla våra nya kunder på en 15 minuters fri kost & näringsprofil i samband med den första hudvårdsbehandlingen. Vi arbetar med ledande hudvårdsmärken som nimue & pHformula där vi är unika i Göteborg med att erbjuda bonuskort med upp till 15 % rabatt på alla köp!

Hos oss hittar du endast terapeuter med specialistkompetens inom just sitt område och vi som jobbar här är Leg. Sjuksköterska, Auktoriserade Specialiserade Hudterapeuter samt Lic. Kostrådgivare, Dipl. Medicinsk Fotterapeut/Undersköterska.

Läs vad 113 kunder tycker om Advanced Skin Care 2