Advanced Clinic

Advanced Clinic

advancedclinic.se
  • BadgeFourYears

Advanced Clinic (f.d Advanced Skin Care) Vi erbjuder behandlingar som: ESTETISKA INJEKTIONSBEHANDLINGAR, HUDVÅRD, LASER, SKINPEN/DERMAPEN, KEMISKA PEELS, MEDICINSK FOTVÅRD m.m Genom vår kunskap i avancerad hudvård kan vi på ett effektivt sätt ge dig bästa resultat – en frisk hud som strålar av välbefinnande, inifrån och ut!...

151 omdömen om Advanced Clinic

Sedan starten hos Reco 2015

Elin W
Skrev om Advanced Clinic

Jag har känt mig så trygg hos Advanced Clinic sedan start. Med många år i ryggen av acneproblem och väldigt irriterad hud ville jag få den i balans och få en finare yta. Det har inte gått över en natt, men har haft full tillit till Michelle som gör mina ansiktsbehandlingar, och med lite tålamod har det verkligen har gett så fina resultat! Rekommenderar Advanced Clinic till alla som vill hjälp med sin hud eller bara unna sig en härlig behandling.

Soraya W
Skrev om Advanced Clinic

Är alltid supernöjd efter mitt besök hos Michelle, min hud känns fantastisk efteråt. Fina och fräscha lokaler och terapeuterna är väldigt kunniga!

Nathalie D
Skrev om Advanced Clinic

Jag testade på deras de-stress behandling hos Sofia som var helt otrolig. Sofia är väldigt kunnig och utförde behandlingen på ett proffesionellt sätt som gjorde att jag lämnade kliniken avslappnad och nöjd.

Hanna Sara Margareta R
Skrev om Advanced Clinic

Väldigt fin och fräsch lokal. Hos Josefin får man bra tips och råd och framför allt de bästa behandlingarna. Mycket kunnig och professionell så man känner sig trygg hela vägen.

Christina F
Skrev om Advanced Clinic

Går hos Emma som är fotterapeut. Är duktigt och kunnig. Bästa fotterapeuten.

Emelie G
Skrev om Advanced Clinic

trevligt bemötande, duktig personal, smidigt & enkelt

Susanna L
Skrev om Advanced Clinic

Alltid nöjd med eran tjänst. Ni är bäst.

Britt-Inger B
Skrev om Advanced Clinic

Alltid lika ödmjuka och ett mycket trevligt bemötande.

Astrid V
Skrev om Advanced Clinic

Jag köpte en medicinsk ansiktsbehandling! Bemötandet var toppen och jag fick så mycket råd och tips. Det märkes att personalen var mycket kunnig och det levde verkligen upp till mina förväntningar!

Sabina S
Skrev om Advanced Clinic

Allt kändes toppen ändå från telefonbokning, behandling och kundbemötande. Kommer absolut tillbaka. Har redan bokat in min man för en fotvård. // Sabina

JESSICA M
Skrev om Advanced Clinic

Det är första gången jag provat på någon behandling överhuvudtaget och jag fick ett väldigt behagligt, professionellt & varmt bemötande från första stund jag kom in genom dörren. Jag provade behandling med CryoPen/ Freeze Pen för att tabort hudflikar "skin tags" hos Josefine R hon är väldigt kunnig, professionell, lugn och stabil vilket känns väldigt tryggt och jag blev väldigt väl omhändertagande. Både inför behandlingen fick jag råd & tips, under behandlingen fanns mycket goda rutiner med hygien- och rent. Josefine...

Erika L
Skrev om Advanced Clinic

Kunniga och proffsiga med ett väldigt trevligt bemötande.

Ulf B
Skrev om Advanced Clinic

Jag har inget att anmärka. Utmärkt.

Elisabeth J
Skrev om Advanced Clinic

Vänligt bemötande i lugn miljö. Mycket nöjd med proffsigt utförd behandling.

Beata A
Skrev om Advanced Clinic

Vänligt bemötande, stor omtanke och kunnighet vid fotvård samt rådgivning rörande ansiktsvård.

Linda S
Skrev om Advanced Clinic

Trevligt och proffesionellt bemötande. Kunniga och noggranna. Känner mig trygg och säker med de behandlingar (Hudförbättring Helt Ansikte samt Toxinbehandling 2 områden) jag gjort på Advance Skin Care.

Linda H
Skrev om Advanced Clinic

Bra på alla sätt men jag hade önskat lite mer feedback och råd kring behandlingen och speciellt fortsättningen. Vad behöver jag fortsättningsvis?

Malin B
Skrev om Advanced Clinic

Alltid ett trevligt bemötande! Har vaxat där i snart ett år och kommer fortsätta att göra det! Bästa vaxningen i Göteborg helt klart!

Lisa W
Skrev om Advanced Clinic

Proffsigt på alla sätt. Fick hjälp med det jag sökte för.

Salem Y
Skrev om Advanced Clinic

Jag får ett varmt, vänligt och professionellt bemötande. Jag är alltid nöjd med min behandling och har varit en återkommande vaxnings-kund till Michelle. Hon är så duktig!

Elinor A
Skrev om Advanced Clinic

Har gått hos Josefine i flera år och min hud har blivit så mycket bättre ❤️

Johanna M
Skrev om Advanced Clinic

Mycket trevligt bemött. Lugn och trevlig atmosfär - fotvård hos Emma.

Anabelle D
Skrev om Advanced Clinic

Ni är jätte duktiga a tt hand om oss Jag är supernöjd 👍😊

Gustaf S
Skrev om Advanced Clinic

Har gjort fotvård hos Advanced Skin Care under en längre tid. Det är super bra och proffsigt mina fötter har blivit mycket bättre.

Frida V
Skrev om Advanced Clinic

Här blir man alltid mött med värme och hög professionalism, vilket känns tryggt och avkopplande. Jag genomförde en laserkur där vi jobbade med pigmentering och hudföryngrande, otroligt nöjd och rekommenderar behandlingen för dem som vill jobba förebyggande och få en yngre samt jämnare hud. Stort tack till Michelle Dewir som hjälpte mig och som jag kommer att fortsätta att gå till då hon är min hud-guru! ⭐️

Ida N
Skrev om Advanced Clinic

Har bara gott att säga! Michelle brukar utföra mina behandlingar och hon är proffsig, noggrann och trevlig. Rekommenderas verkligen!

Jessica L
Skrev om Advanced Clinic

Blev mottagen och visad till faciliteterna, väldigt trevligt bemötande kände jag. Jag provade en laser behandling som under hela behandlingen fick information och tips på hur jag skall vårda min hy. Resultatet blev långt över förväntan och hud-terapeuten Michelle ingav ett mycket lugnt och professionellt bemötande. Jag är super nöjd och kommer rekommendera detta till mina väninnor.

Kristine A
Skrev om Advanced Clinic

Blev trevligt och proffsigt bemött, både i telefon och på plats. Hade höga förväntningar som infriades allihop. Denna gång var det en ansiktsbehandling

Lena Z
Skrev om Advanced Clinic

Bra på alla sätt och vis!! Trevilgt bemött och mkt god behandling med. bra resultat.

Annika A
Skrev om Advanced Clinic

Proffsiga. Förväntade mig en skön ansiktsbehandling mot min torra hy. Vilket de levde upp till. Det märktes stor skillnad efteråt. Kommer absolut gå dit igen.

Annika V
Skrev om Advanced Clinic

Professionellt, vänligt bemötande och en ansiktsbehandling som går långt över förväntningarna. Under åren har jag fått förslag och lärt mig nya trix som jag följer. En salong där man alltid är i trygga händer och - de hade rutiner för renhet och hygien på plats redan innan pandemin. - Det känns självklart med en behandling som inkluderar frans- och brynfärg innan jul. Min julklapp till mig själv.

IDA L
Skrev om Advanced Clinic

Kan varmt rekommendera Advanced Skincare för behandling av fillers! Josefine får 5 stjärnor 🌟 🌟🌟🌟🌟 proffsig, lugn och stabil! Är super nöjd och lyrisk efter dagens resultat

IDA L gillar detta
JOHANNA H
Skrev om Advanced Clinic

Har gått hos Josefine på ansiktsbehandling i 10 år och provar gärna nya behandlingar så när hon började med injektioner testade jag att fylla mina läppar lite. Jag är mycket nöjd med resultatet och har hittills fyllt på 1 gång. Josefine är så proffesionell och får mig att känna mig trygg och jag går alltid därifrån med ett leende - och nu för tiden med lite fylligare läppar. Kan varmt rekommendera!

LINA P
Skrev om Advanced Clinic

Så nöjd med Josefine och hennes kompetens när jag gjort injektioner (botox och restylane) Tryggt och väl utfört! Känns bra att veta att hon är legitimerad och certifierad injektionsbehandlare.

Elin A
Skrev om Advanced Clinic

Gjorde ansiktsbehandling. Blev väl bemött, kändes som en gedigen behandling.

Brita O
Skrev om Advanced Clinic

Jag var och gjorde en ansiktsbehandling inklusive färgning av ögonbryn och ögonfransar! Jag blev vänligt och professionellt bemött och var mycket nöjd med resultatet!

Mikael J
Skrev om Advanced Clinic

Fungerar alltid perfekt. Har gått där en längre tid och fått fot spa lyxbehandling

Agnes B
Skrev om Advanced Clinic

I was looking for a special treatment for my face and I found Advanced Skin Care by just searching on different websites . I like that they are professionals what they do. The place is very nice, clean, cozy. And now i go there for pedicure as well. Highly recommend this place. Thank you for your wonderful work there.

Riita T
Skrev om Advanced Clinic

Har varit kund flera år. Har alltid fått jättefint bemötande av personalen. De är kunniga, professionella och jättetrevliga. Känner mig trygg inför och efter varje besök.

Anna M
Skrev om Advanced Clinic

Som alltid en fantastisk upplevelse! Skön och behaglig ansiktsbehandling och fick fina bryn och fransar! Alltid trevligt bemötande av professionell och kunnig personal! Jag går alltid hit!

Kerstin A
Skrev om Advanced Clinic

Fantastiskt duktiga! Har gått hos dem länge. Dom vet vad dom gör . Jag har fått fina resultat av dermapen för att nämna en av flera behandlingar jag gjort hos Advanced skin care.

Josefin D

Väldigt trevlig och kunnig. Kände mig trygg hos Josefine

Evalena L
Skrev om Advanced Clinic

Stamkund sedan många år. Väljer att återkomma tack vare proffsigt bemötande och rådgivning och fantastiska behandlingsresultat

Maria P
Skrev om Advanced Clinic

Alltid så nöjd efter mina behandlingar hos Josefin rekommenderar verkligen ett besök.

Jeanette L
Skrev om Advanced Clinic

Köper både produkter och går på behandlingar där. Personalen med klinikchef Josefine i spetsen är välkomnande, trygga, har en stor kunnighet och professionalism. När jag kommer blir jag varsamt inbäddad i täcke. När jag går därifrån har jag lyster i huden. Däremellan, härlig ansiktsrengöring och välgörande ansiktsmassage. Jag brukar inte rekommendera för känsla är subjektivt. I det här fallet vågar jag göra det. Stark rekommendation.

Sara Å
Skrev om Advanced Clinic

Har varit trogen kund i mer än 10 år och det säger väl det mesta- alltid proffsig behandling och bemötande.😄

Johanna H
Skrev om Advanced Clinic

Har gått hos Josefine över 10 år och är alltid lika nöjd. Kan varmt rekommendera.

Anci Å
Skrev om Advanced Clinic

Blir bemött precis så som jag önskar. Jag går kontinuerligt var fjärde vecka. Köper en del krämer av olika slag.

Petra R
Skrev om Advanced Clinic

Har köpt x antal hudbehandlingar. Har alltid fått mycket trevligt och vänligt bemötande!

Karl-johan R
Skrev om Advanced Clinic

Trevlig och proffesionellt bemötande. Mycket nöjd med behandlingen! //Karl-Johan