Alla kategorier Mattor Stockholms län Tyresö Holmgrens AB

Holmgrens AB

Vendelsövägen 17, 135 51 Tyresö — Visa karta

Vår butik i Tyresö är på över 2000m² uppdelat i tre (3) plan samt utomhus utställning. Butiken är utrustad med hiss och handikapptoalett för rörelsehindrade. Här finner ni allt för att möblera er trädgård till sommaren.

Läs vad 5 kunder tycker om Holmgrens AB

• Linda S
    Linda S skrev om Holmgrens AB
    Jag och mamma köpte en bäddsotfa till min lillebror som precis flyttat hemifrån. Trevlig personal och mycket snygga grejjer!
    Representant för Holmgrens gillar detta
  • Caroline Ö
    Caroline Ö skrev om Holmgrens AB
    Jag köpte utomhusmöbler hos Holmgrens i somras. Tyvärr fick vi reklamera en stol och jag måste säga att det blev en mycket angenäm upplevelse. Personalen är mycket tillmötesgående och hjälpsam. Idag tycker jag ofta att om man får problem med en produkt så är handlaren inte så intresserad att hjälpa till. Men, hos Holmgrens verkar man ha en annan strategi. Här bryr man sig faktiskt om kunden och vill att man ska komma tillbaka.
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Holmgrens AB
    Strålande kundservice!
  • Ove N
    Ove N skrev om Holmgrens AB
    Var igen och titta på utemöbler hos Holmgrens Tyresö och det fanns en grupp som varit till salu för halva priset en tid. Bordet var skadat och skulle åtgärdas när affären var gjord varpå jag ville lämna en handpennning för gruppen på 2000 kronor (kostade 14000 kr), men dom vill ha hela beloppet direkt. Jag förslog att jag betalar handpenning idag och kommer tillbaka imorgon med resterande belopp. NEJ, går inte sa dom. Först hette det att vi måste få in pengar för att kunna köpa nya möbler, nästa sa att dom inte kan och sedan hette det att dom inte gör så på reavaror. Dålig känsla för kundservice. Då kunde dom sagt det första gången jag var där att möblerna betalas i förskott eller att det stod på skylten. Det är alltid på deras villkor och nu har jag tröttnat på Holmgrens utemöbler i Tyresö.
  • Kristian H
    Kristian H skrev om Holmgrens AB
    En grymt bra affär med allt inom utemöbler och markiser. Vi köpte förra året en komplett terrass hos Holmgrens med utemöbler, markis, grill och allt fungerade klockrent. Jag rekomenderar verkligen denna butik!

Vendelsövägen 17, 135 51 Tyresö