Agilokliniken - City

Agilokliniken - City

En del av Agilokliniken agilokliniken.se
  • BadgeElevenYears

Välkommen till oss på Agilokliniken City! Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster, naprapater och kiropraktor som brinner för att minska dina muskel och ledbesvär. Ett mål vi har är att alltid hålla oss uppdaterade och ha koll på den senaste forskningen och tekniken. Vi använder dessutom traditionella metoder som massage...

875 omdömen om Agilokliniken - City

Sedan starten hos Reco 2015

Emma U
Skrev om Agilokliniken - City

Bra bemötande och behandling.

Öystein E
Skrev om Agilokliniken - City

Jag är super nöjd med mitt besök på Agilo City. Bra humör, duktiga experter, flinka till att förklara samt snabb service. Kanon bra.

Björn Erik B
Skrev om Agilokliniken - City

Väldig trevlig och kunnig personal

Bengt Jörgen E
Skrev om Agilokliniken - City

Litet och personligt. Trevligt och hjälpsamt. Fick den hjälp jag behövde och aktiv uppföljning.

Hans Thomas Peder Ö
Skrev om Agilokliniken - City

Mycket bra mottagande och behandling.

Annicka S
Skrev om Agilokliniken - City

Blev väl bemött känns som en kunnig tjej jag nu har träffat fyra ggr kan varmt rekommendera Agilokliniken city

Josefine E
Skrev om Agilokliniken - City

Väldigt kunniga och trevliga! Ortopeden hittade tillslut mitt mystiska problem

Shabnam Marboot S
Skrev om Agilokliniken - City

Jag har varit hos Moa o är super nöjd med behandlingen som jag fick.

Cecilia R
Skrev om Agilokliniken - City

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande! Personen jag blev undersökt av kunde verkligen sina saker och ingöt hopp med sitt positiva sätt.

Rebecca L
Skrev om Agilokliniken - City

Moa var en väldigt duktig, professionell och snäll fysioterapeut. Lyssnar på en och tar fram övningar utefter varje individ. Rekommenderar starkt!

christine r
Skrev om Agilokliniken - City

Bosse så bra . Jag blev trevligt bemött , intresserad av hela mig - inte bara det problem jag informerat om , utan såg annat . Fick bra hjälp och relvanta övningar .

Ulrika B
Skrev om Agilokliniken - City

Fick vänta på att komma in, men utöver det förtroendeingivande och professionell naprapat som gav bra information om status på min skada.

Malin A
Skrev om Agilokliniken - City

Trevlig, noggrann och effektiv hjälp!

Peggy U
Skrev om Agilokliniken - City

Fick tid snabbt och träffade en naprapat som verkade duktig. Behandlingen gav resultat direkt.

Michael N
Skrev om Agilokliniken - City

Hjälpte mig med behandling mot värken i axeln och nacken. Har planerat för återbesök

Åsa E
Skrev om Agilokliniken - City

Härligt mottagande och framförallt kunnande!

Cecilia B
Skrev om Agilokliniken - City

Bra och inlyssnande bemötande. Inga problem att byta mellan kollegor om man har svårt att anpassa tider. Proffesionellt kunnande, informativa och stort intresse av att hjälpa mig bli mitt bästa jag igen!

Kristina M
Skrev om Agilokliniken - City

Jag är återkommande kund oxh har flera gånger besökt naprapat. Väldigt kunniga och har varje gång löst mina problem :)

Herman P
Skrev om Agilokliniken - City

Bra bemötande! Jag hade höga förväntningar. Hade så pass ont i knät och delvis fötterna så jag hade svårt att gå. Elias upptäckte några låsningar som hämmade min styrka i benen. Han löste det på besöket och rekommenderade ett antal inläggsulor som jag i lugn och ro kunde testa med mina fotbollsskor och hittade ett par som kändes bra. Nu på morgonen hade jag träning igen. Jag klarade träningen utan problem. Tack Elias!

Annika B
Skrev om Agilokliniken - City

Mycket vänligt emottagen. Bra genomgång och lättförståeligt hur kroppen fungerar. Fick hjälp direkt!

Karin N
Skrev om Agilokliniken - City

Jag har träffat samma behandlare flera gånger under åren och han lyckas alltid fixa till min rygg så att den blir bra igen.

Per Johan Gustav F
Skrev om Agilokliniken - City

Trevligt bemötande och professionell behandling i fina lokaler. Rekommenderas!

Helena J
Skrev om Agilokliniken - City

Blev bemött på ett mycket proffsigt och tryggt sätt. Kändes som om de hade tid för mig. Skulle absolut rekommenderar kliniken

Per-Olof K
Skrev om Agilokliniken - City

Bemötandet mycket bra Behandlingen mycket bra. Negativt var att det blev dyrt.

Svante L
Skrev om Agilokliniken - City

Tycker det egentligen att det är alldeles för tidigt att säga för resultayet märks först efter ca 2 mån

Vivianne H
Skrev om Agilokliniken - City

Bra bemötande, fått instruktioner på olika övningar.

Hans H
Skrev om Agilokliniken - City

Bra bemötande och var lätt att hitta tid

Nicholas F
Skrev om Agilokliniken - City

Mycket väl bemötande och trevlig personal. Snabb och hjälpsam.

Sergej S

Moa Persson är duktig. Bra bemötande. Över förväntan

Kim K
Skrev om Agilokliniken - City

Blev bemött på ett mycket trevligt sätt! Kunnig naprapat som kunde förklara vad som orsakat mitt problem.

Johnny A

Snabb hjälp bra bemötande Hjälpsamma lyssnade Jonas 5 +

Sara B
Skrev om Agilokliniken - City

It was a great experience, It was first time that I was in this location and I recomend the location also also MOA as professional.

Emil E
Skrev om Agilokliniken - City

Agilokliniken är toppen! Fick jättebra hjälp av både Jonas och Bosse, som var noggranna och kunniga!

Erik Kristoffer O
Skrev om Agilokliniken - City

Hög kompetens och trovärdighet.

Oskar Ö
Skrev om Agilokliniken - City

Bra service från Moa vid centralen

Mikael B
Skrev om Agilokliniken - City

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Lite utöver det vanliga!

Eva Birgitta S
Skrev om Agilokliniken - City

Fint bemötande och bra övningar att ta med. Kommer gärna tillbaka.

Gerd M

Toppen. Mycket mycket proffsigt

Jan E
Skrev om Agilokliniken - City

Trevlig bemötande och bra service. Jah fick mycket bra hjälp.

Helene B
Skrev om Agilokliniken - City

Jag har alltid fått ett mycket fint bemötande. Behandlingen har fungerat väl på mina besvär. Jonas W får toppbetyg av mig.

Carl W
Skrev om Agilokliniken - City

Bra upplevelse av fösta besök, en andra avbokat på kort varsel pga sjukdom och ingen annan kunde ta det i stället.

Gisela B
Skrev om Agilokliniken - City

Ett mycket bra och personligt mottagande redan på telefon. Behandlingarna har verkligen levt upp till mina förväntningar.

Ulrika P
Skrev om Agilokliniken - City

Bra mottagande, en grundlig undersökning, kunnig och trevlig personal

Mathias L
Skrev om Agilokliniken - City

Underbart bemötande och imponerande kompetens!

Marie A
Skrev om Agilokliniken - City

Trevlig o kunnig naprapat som gav mkt bra behandling o goda råd

Magnus B
Skrev om Agilokliniken - City

Bra bemötande...och bra sjukgymnast (Julia)...mycket kunnig och ger resultat

Simon S

Kompetent och professionell personal

Michael J
Skrev om Agilokliniken - City

Highly recommended. Professional and friendly. .

Anna A
Skrev om Agilokliniken - City

Jag har blivit bra bemött. Jag har fått bra information. Behandlingen har inte hjälpt så nu söker jag läkarvård.

Ingela Helen T
Skrev om Agilokliniken - City

Trevlig och kunnig personal. Har träffat både fysioterapeut och naprapat.