Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Agilokliniken Agilokliniken - Söder

Agilokliniken - Söder

Rosenlundsgatan 54, 118 63 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Agilokliniken Södermalm!

Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster och naprapater som brinner för att minska dina ledbesvär. Ett mål vi har är att alltid hålla oss uppdaterade och ha koll på den senaste forskningen och tekniken. Vi använder dessutom traditionella metoder som massage och akupunktur i vårt arbete.

En tid hos oss är vanligtvis 40 min och under ditt första besök gör vi en noggrann utredning av dina besvär för att finna roten till problemen. Därifrån kan vi sedan skapa en behandlingsplan som passar just dig.

Hör av dig och boka en tid för att slippa värk i rygg och leder.

Läs vad 345 kunder tycker om Agilokliniken - Söder

• Hjördis J
    Hjördis J skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra bemötande. Trevlig personal. Blev tyvärr inte bättre. Endast 2 besök.
  • Sara H
    Sara H skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag är jättenöjd med all behandling jag fått hos er!
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Agilokliniken - Söder
    Väldigt nöjd . Det kändes bra . Proffsig och trevligt bemötande
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Agilokliniken - Söder
    Inga anmärkningar. En utmärkt klinik som jag varmt rekommenderar.
  • Amy J
    Amy J skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra läge, smidigt bokningssystem, lätt att få tider med kort varsel. Har bara varit hos en av naprapaterna, Tim G, men han är suverän. Kan starkt rekommendera!
  • Martin S
    Martin S skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag har fått utmärkt stöd från min sjukgymnast på agilokliniken, som sporrat mig till att rehaba mig tillbaka från en korsbandsskada. Jag kan rekommendera.
  • Marika R
    Marika R skrev om Agilokliniken - Söder
    Hade väldigt ont i nacken och var i akut behov av hjälp. Blev rekommenderad av en vän att boka en tid på Agilokliniken på nätet. Nästa dag på förmiddagen var jag välkommen till naprapat. Redan efter första behandlingen märktes stor skillnad och efter ytterligare 3 - 4 behandlingar (inkl eget "hemarbete") var värken helt borta. Har alltid varit lite skeptisk till naprapat/kiropraktor men är nu totalt omvänd. Fick den hjälp jag hade hoppats på men som jag inte trodde fanns att få. Själva kliniken kändes väldigt ren, fräsch och modern och "min" naprapat upplevde jag som väldigt kunnig och professionell. Tack!
  • Pete W
    Pete W skrev om Agilokliniken - Söder
    De lever upp till mina förväntningar. Har fått hjälp för mina kroppskador och fått väldigt bra resultat.
  • Lee K
    Lee K skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag fick hjälp med min korsrygg som hade gjort ont ett tag. Bra profisionell behandling som gjorde att jag blev mycket bättre.
  • Jonathan F
    Jonathan F skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket bra och snabb service..
  • Johan L
    Johan L skrev om Agilokliniken - Söder
    Alltid trevligt bemötande, fräscha lokaler och flexibla tider att boka. Dessutom ena hejare på att laga ryggen.
  • Anna B
    Anna B skrev om Agilokliniken - Söder
    Bästa sjukgymnastkliniken jag besökt. Kompetent, professionell och trevlig sjukgymnast. Utmärkt hjälp för mitt besvär.
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra personal med trevligt bemötande. De känns väldigt kunniga i det de gör. Har varit där för olika anledningar och alltid varit nöjd.
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra och proffsigt bemötande. Fick hjälp med ryggproblem. De har en mängd olika behandlingar att ta till för att åtgärda ens problem. Jag är mycket nöjd.
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Agilokliniken - Söder
    Kompetenta naprapater som också har förmågan att bolla med varandra för kundens bästa. Enkelt och bra att kunna boka tid på nätet. Lever upp till mina förväntningar.
  • Kajsa E
    Kajsa E skrev om Agilokliniken - Söder
    jag tycket var trevligt och skönt
  • Benita S
    Benita S skrev om Agilokliniken - Söder
    Trevligt bemötande, skicklig naprapat, utmärkt!
  • Suzana V
    Suzana V skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag har fått hjälp med en fotledsskada (stukad högerfot), blivit omhändertagen initialt när skadan var som värst via stabiliseringstejp, sedan övningar och sist stötvågsbehandling. Jag är nöjd med behandlingen.
  • Charlotta W
    Charlotta W skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket bra och proffsig hjälp.
  • Dilay A
    Dilay A skrev om Agilokliniken - Söder
    Borde finnas bättre information
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Agilokliniken - Söder
    Väl mött och omtänksam personal. Har varit på Agiro vid ett flertal tillfällen och är nöjd. Har även rekommenderat Agiro till mina vänner och bekanta.
  • Per H
    Per H skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket bra bemötande. Proffsigt, kompetent och förtroendeingivande. Har behandlats för meniskskada och fått hjälp av Ola.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Agilokliniken - Söder
    Proffsigt och vänligt bemötande, mycket bra behandling i trevliga lokaler.
  • Eva-marie K
    Eva-marie K skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket bra bemötande, gjort en grundlig undersökning med ultraljud för att ta reda på grundproblemet. Jag har stort förtroende för min naprapat och kliniken, de är mycket duktiga.
  • Arturo V
    Arturo V skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag kan bara prata väl om Agilokliniken, bra bemötande, bara allt bra
  • Johan H
    Johan H skrev om Agilokliniken - Söder
    Trevlig och duktig personal. Bra läge. Fina lokaler
  • Caesar G
    Caesar G skrev om Agilokliniken - Söder
    Trevligt, snabbt mottagande, fina lokaler.
    Vi fick bra hjälp.
  • Emira B
    Emira B skrev om Agilokliniken - Söder
    Bemötandet har varit bra från början. Jag har fått hjälp med smärta i vänster axel, som har behandlats med ström, akupunktur och massage, samt rehabövningar. Jag har också köpt rehabredskap. Ett proffsigt bemötande och en trevlig miljö.
  • Catarina S
    Catarina S skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra bemötande, kompetent personal, behandling som gav bra effekt.
  • Torsten S
    Torsten S skrev om Agilokliniken - Söder
    Kanonbra, och duktiga på att följa sin patients historia
  • Pia Catharina M
    Pia Catharina M skrev om Agilokliniken - Söder
    Trevligt mottagning och mycket bra sjukgymnast.
  • Elisabeth Ö
    Elisabeth Ö skrev om Agilokliniken - Söder
    Trevlig och kompetent naprapat
  • Per H
    Per H skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket bra och professionellt bemötande
  • Ebba B
    Ebba B skrev om Agilokliniken - Söder
    Trevligt och proffsigt bemötande. (Mitt främre korsband i vänster knä har med största sannolik gått av). Har inte riktgt kommit igång med min behandling ännu. Ska få personlig instruktör på Klinikens gym imorgon. Ska sedan fortsätta med det en gång i veckan är det tänkt. Annars har jag fått elmassage och övningar att göra hemma som gör att det redan känns bättre. Känns proffsigt, trevligt och bra än så länge. Eftersom jag int riktgt kommit igång med min behandling kan jag inte sätta betyget "Utmärkt" ännu men jag kan absolut rekommenderar Agilokliniken till andra.
  • Ann-sofie Elisabet S
    Ann-sofie Elisabet S skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket trevligt bemötande av den naprapaten som behandlat mig vid fyra tillfällen. Proffsigt och lyssnar. Fick den hjälp jag behövde med min skuldra och rygg. Mår fint nu.
  • Helena O
    Helena O skrev om Agilokliniken - Söder
    Hej!Jättebra mottagande och utmärkt behandling.Kommer att söka upp er igen.
  • Maria J
    Maria J skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag tyckte att den sjukgymnast som behandlade mig (var bara där en gång) var mycket kunnig. Han hade knep som jag aldrig hade hört talas om. Tyvärr är det för dyrt för mig att gå där.
  • Eva A
    Eva A skrev om Agilokliniken - Söder
    Det gick snabbt att få tid och bra bemötande av behandlare.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket professionellt bemötande och behandling i samband med min hälsporre
  • Lina S
    Lina S skrev om Agilokliniken - Söder
    Fantastiskt kunnig och engagerad sjukgymnast som hjälpte mig bli av med mångårig axelproblematik - vilket ett antal andra sjukgymnaster/naprapater gått bet på.

Imponerande!
  • Peter Öijerholm
    Peter Öijerholm skrev om Agilokliniken - Söder
    Från första besöket har det verkligen varit extremt bra! Hade höga förväntningar på få proffsig hjälp för mitt "onda knä". Dom förväntningarna har Agiloklinken levt upptill! Kan inte ge något annat än högst betyg!
  • Eva C
    Eva C skrev om Agilokliniken - Söder
    Supertrevliga och duktiga. Kjell är suverän. Jag är supernöjd. Går även hos Susanne i Solna. Hon är toppen hon med.

Tack!
  • Jeanette I
    Jeanette I skrev om Agilokliniken - Söder
    Så bra, bra personal med kunskap, fint i kliniken
    Bra läge på kliniken
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket bra bemötande och kunnig personal som lyssnar ordentligt och kommer med bra lösningar. Jag kom för utredning av en "ryggskada" som inte manga kunna rå på men Agilokliniken på Söder gjorde stora framsteg.

Erfarenhet och professionalism!
  • Lars S
    Lars S skrev om Agilokliniken - Söder
    Endast professionell o mycket fint bemötande
  • Johan W
    Johan W skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket bra mottagen och proffesionell behandling. Punktliga möten och bra uppföljning
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra bemötande, proffsiga sjukgymnaster, bra tider, rekommenderas starkt
  • David K
    David K skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag har via min arbetsgivares försäkringsskydd fått hjälp hos Agilokliniken med rehabilitering av ländrygg respektive vänsterarm. Jag har fått behandling och nya övningar.

Bemötandet har varit mycket bra. Jag ger den naprapat jag varit hos högsta betyg.

Jag har köpt en foamroller och boll hos er.
  • Ann K
    Ann K skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket positiv med bra bemötande och goda resultat.
  • Anna W
    Anna W skrev om Agilokliniken - Söder
    Varit hos 3 olika hos er och alla har varit kanon! Så kompetenta och snabbt löst problemet. Känns tryggt!!

Rosenlundsgatan 54, 118 63 Stockholm