Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Agilokliniken Agilokliniken - Söder

Agilokliniken - Söder

Rosenlundsgatan 54, 118 63 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Agilokliniken Södermalm!

Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster och naprapater som brinner för att minska dina ledbesvär. Ett mål vi har är att alltid hålla oss uppdaterade och ha koll på den senaste forskningen och tekniken. Vi använder dessutom traditionella metoder som massage och akupunktur i vårt arbete.

En tid hos oss är vanligtvis 40 min och under ditt första besök gör vi en noggrann utredning av dina besvär för att finna roten till problemen. Därifrån kan vi sedan skapa en behandlingsplan som passar just dig.

Hör av dig och boka en tid för att slippa värk i rygg och leder.

Läs vad 375 kunder tycker om Agilokliniken - Söder

• Ann J
    Ann J skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag är väldigt nöjd med de nogranna undersökningar och behandlingar jag har fått för mina knäbesvär. Jag har fått remiss och träningsprogram av kunnig personal och uppföljningssamtal per telefon under behandlingstiden.
  • Kerstin V
    Kerstin V skrev om Agilokliniken - Söder
    Höftbesvär, stötvågsbehandling i två omgångar. Hoppades på hjälp med smärta o fortsatt träning. Kjell var väldigt hjälpsam och visade även egenbehandling hemma. Mycket nöjd med hjälp o behandling. Återkommer gärna.
  • Ulla-maija S
    Ulla-maija S skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag sökte mig till Agilokliniken p.g.a. smärtor i ländryggen efter löpträning. Jag behandlades först mot smärtan av naprapaten Jonas som konstaterade att orsaken till smärtan var felaktig löpteknik. Diagnosen var helt korrekt och efter att ha tränat en tid med sjukgymnasten Odysseus har jag inte ont längre och börjar få fram rätt muskler. Bemötandet från personalen har varit professionellt och engagerat hela vägen. Det jag uppskattar mycket är att jag har fått bra förklaringar till mina problem vilket gör att jag nu kan träna på ett bättre sätt.
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra. Kunniga terapeuter. Dock rätt korta behandlingar.
  • Anders L
    Anders L skrev om Agilokliniken - Söder
    Mkt professionellt bemötande och oerhört kunnig naprapat som hjälpt mig med besvär i ländryggen, foten och smalbenet. Behandlingarna har snabbt hjälpt och jag blev besvärsfri snabbare än förväntat.
  • Catharina K
    Catharina K skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra och duktiga sjukgymnaster
  • Robby H
    Robby H skrev om Agilokliniken - Söder
    Fick alltid den bästa möjliga bemötningen.
  • Anna N
    Anna N skrev om Agilokliniken - Söder
    Lätta att få tid, proffsigt bemötande av kunnig personal.
  • Mats D
    Mats D skrev om Agilokliniken - Söder
    Generellt bra och proffessionelt bemötande. Utstrålar kunskap och erfarenhet. Också social kompetens.
  • Gabriela K
    Gabriela K skrev om Agilokliniken - Söder
    De har varit väldigt snälla och försökt hjälpa. Jag har fått hjälp med min höft och pågår fortfarande behandlingen just nu.
  • Rolf David G
    Rolf David G skrev om Agilokliniken - Söder
    Trevligt och proffessionellt bemötande
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag tycker att det är bra, enkelt att ta sig till och kunnig personal.
  • Annika M
    Annika M skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket nöjd med kliniken för mina ryggbesvär-muskel i ryggen som kan ge ryggskott. Snabba tider trevligt bemötande och behandlingen hjälper verkligenf
  • Mats P
    Mats P skrev om Agilokliniken - Söder
    Väldigt bra bemötande från första början. Lyssnade in mina behov och anpassade träning och "hemuppgifter" efter mina behov. Jag har bekymmer med ett knä, och träningen anpassas med lagom förväntningar på tillfrisknandet.
  • Kristian B
    Kristian B skrev om Agilokliniken - Söder
    Känner mig nöjd med den behandling jag fått.
  • Terese H
    Terese H skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket varmt och proffsigt bemötande. Kunniga och vänliga.
  • Anders D
    Anders D skrev om Agilokliniken - Söder
    Känner naprapat Kjell Gottling sedan gammalt, har varit hans patient i 8-10 år.
    Ingen annan erfa av kliniken men man blir alltid väl bemött
  • Marie-louice T
    Marie-louice T skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra mottagande och bra frågeställningar för att få grundinformation.
    Bra andra besök med repetition
    Kan vara tydligare vad som ska genomföras vid nästa besök, ombytt eller inte.
    trevliga lokaler
  • Martin P
    Martin P skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket positiva och duktiga. Jag fick hjälp med min onda rygg samt tt desnabbt kunde ta emot mig. Mycket proffsigt bemötande
  • Eva K
    Eva K skrev om Agilokliniken - Söder
    Jättebra!! Jag har varit hos kjell och jag rekommenderar honom varmt.
  • Eric B
    Eric B skrev om Agilokliniken - Söder
    BRa bemötande, professionell vård av min ömma lilla knut på höger rygg
  • Anna N
    Anna N skrev om Agilokliniken - Söder
    väldigt bra ebmötande och behandling
  • Gunta S
    Gunta S skrev om Agilokliniken - Söder
    Utmärkta naprapater som är mycket kunniga och trevliga samt det är relativt enkelt att få en tid. Rekommenderar dem varmt!
  • Hans T
    Hans T skrev om Agilokliniken - Söder
    bra bemöttande, har fått hjälp med ett konstigt knä, tennisarmbåge, och stel i nacken. känns som vi är på rätt väg känner mig mycket bättre nu.
  • Carin L
    Carin L skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra..............................................................................................................................................
  • Eva Elisabeth B
    Eva Elisabeth B skrev om Agilokliniken - Söder
    Sjukgymnastik: Bra och professionellt bemötande. Bra träningsprogram. Snabb återkoppling t ex utskick av övningar per email direkt efter besöket. Mycket nöjd!
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra service. Bra terapeuter. Bra läge.
  • Carina S
    Carina S skrev om Agilokliniken - Söder
    Trevliga bemötande, sökte hjälp för långvarig smärta i höften. Fick stötvågsbehandling och efter fyra behandlingar var min års långa smärta över.
    Det var över min förväntat då inga läkare eller sjukgymnaster har kunnat hjälpa mig. De kommer att följa upp mig samt att jag även fått övningar i hemläxa som fungerar. Helnöjd med allt från bokning, bemötande och behandlingsplan.
  • Åsa Z
    Åsa Z skrev om Agilokliniken - Söder
    Trevligt bemötande och kunnig "personal". Bra läge också nära Södra Station .
  • Hjördis J
    Hjördis J skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra bemötande. Trevlig personal. Blev tyvärr inte bättre. Endast 2 besök.
  • Sara H
    Sara H skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag är jättenöjd med all behandling jag fått hos er!
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Agilokliniken - Söder
    Väldigt nöjd . Det kändes bra . Proffsig och trevligt bemötande
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Agilokliniken - Söder
    Inga anmärkningar. En utmärkt klinik som jag varmt rekommenderar.
  • Amy J
    Amy J skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra läge, smidigt bokningssystem, lätt att få tider med kort varsel. Har bara varit hos en av naprapaterna, Tim G, men han är suverän. Kan starkt rekommendera!
  • Martin S
    Martin S skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag har fått utmärkt stöd från min sjukgymnast på agilokliniken, som sporrat mig till att rehaba mig tillbaka från en korsbandsskada. Jag kan rekommendera.
  • Marika R
    Marika R skrev om Agilokliniken - Söder
    Hade väldigt ont i nacken och var i akut behov av hjälp. Blev rekommenderad av en vän att boka en tid på Agilokliniken på nätet. Nästa dag på förmiddagen var jag välkommen till naprapat. Redan efter första behandlingen märktes stor skillnad och efter ytterligare 3 - 4 behandlingar (inkl eget "hemarbete") var värken helt borta. Har alltid varit lite skeptisk till naprapat/kiropraktor men är nu totalt omvänd. Fick den hjälp jag hade hoppats på men som jag inte trodde fanns att få. Själva kliniken kändes väldigt ren, fräsch och modern och "min" naprapat upplevde jag som väldigt kunnig och professionell. Tack!
  • Pete W
    Pete W skrev om Agilokliniken - Söder
    De lever upp till mina förväntningar. Har fått hjälp för mina kroppskador och fått väldigt bra resultat.
  • Lee K
    Lee K skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag fick hjälp med min korsrygg som hade gjort ont ett tag. Bra profisionell behandling som gjorde att jag blev mycket bättre.
  • Jonathan F
    Jonathan F skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket bra och snabb service..
  • Johan L
    Johan L skrev om Agilokliniken - Söder
    Alltid trevligt bemötande, fräscha lokaler och flexibla tider att boka. Dessutom ena hejare på att laga ryggen.
  • Anna B
    Anna B skrev om Agilokliniken - Söder
    Bästa sjukgymnastkliniken jag besökt. Kompetent, professionell och trevlig sjukgymnast. Utmärkt hjälp för mitt besvär.
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra personal med trevligt bemötande. De känns väldigt kunniga i det de gör. Har varit där för olika anledningar och alltid varit nöjd.
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra och proffsigt bemötande. Fick hjälp med ryggproblem. De har en mängd olika behandlingar att ta till för att åtgärda ens problem. Jag är mycket nöjd.
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Agilokliniken - Söder
    Kompetenta naprapater som också har förmågan att bolla med varandra för kundens bästa. Enkelt och bra att kunna boka tid på nätet. Lever upp till mina förväntningar.
  • Kajsa E
    Kajsa E skrev om Agilokliniken - Söder
    jag tycket var trevligt och skönt
  • Benita S
    Benita S skrev om Agilokliniken - Söder
    Trevligt bemötande, skicklig naprapat, utmärkt!
  • Suzana V
    Suzana V skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag har fått hjälp med en fotledsskada (stukad högerfot), blivit omhändertagen initialt när skadan var som värst via stabiliseringstejp, sedan övningar och sist stötvågsbehandling. Jag är nöjd med behandlingen.
  • Charlotta W
    Charlotta W skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket bra och proffsig hjälp.
  • Dilay A
    Dilay A skrev om Agilokliniken - Söder
    Borde finnas bättre information
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Agilokliniken - Söder
    Väl mött och omtänksam personal. Har varit på Agiro vid ett flertal tillfällen och är nöjd. Har även rekommenderat Agiro till mina vänner och bekanta.

Rosenlundsgatan 54, 118 63 Stockholm