Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Agilokliniken Agilokliniken - Söder
Rekommenderat företag 2016 - Agilokliniken - Söder
Rekommenderat företag 2015 - Agilokliniken - Söder

Agilokliniken - Söder

Rosenlundsgatan 54, 118 63 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Agilokliniken Södermalm!

Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster och naprapater som brinner för att minska dina ledbesvär. Ett mål vi har är att alltid hålla oss uppdaterade och ha koll på den senaste forskningen och tekniken. Vi använder dessutom traditionella metoder som massage och akupunktur i vårt arbete.

En tid hos oss är vanligtvis 40 min och under ditt första besök gör vi en noggrann utredning av dina besvär för att finna roten till problemen. Därifrån kan vi sedan skapa en behandlingsplan som passar just dig.

Hör av dig och boka en tid för att slippa värk i rygg och leder.

Läs vad 266 kunder tycker om Agilokliniken - Söder

• Niklas G
    Niklas G skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag mötes omedelbart av professionell personal.
    De levde upp till mina förväntningar med råge.
    Ger mina varmaste rekommendationer.
  • Julia S
    Julia S skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag gick till Agilokliniken för att få ett omdöme av mitt knä – jag har en sk bakercysta som inte försvinner. Jag blev väl emottagen och upplever att naprapaten var mycket professionell och kunnig och gjorde vad han kunde för att hjälpa mig. jag skulle gärna rekommendera Agilokliniken till en vän.
  • Börje F
    Börje F skrev om Agilokliniken - Söder
    Allt var bra. Snabb och sakkunnig hjälp
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra och snabb behandling med goda råd om egeninsatser och övningar
  • Anders B
    Anders B skrev om Agilokliniken - Söder
    Hej!
    Mycket bra upplevelse av kliniken.
    Upplevde Ola Klackenberg som mycket skicklig sjukgymnast.
  • Milan A
    Milan A skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
  • Eva W
    Eva W skrev om Agilokliniken - Söder
    Seriöst omhändertagande, blev lyssnad på. Kommer att kontakta dem igen vid behov. Mycket nöjd men tyvärr lite dyrt. Vore bra om man kunde jobba på att få ingå i sjukförsäkringen på något sätt. Ger 4,5 av 5 möjliga men halvor går ju inte att skriva in i betygslistan nedan
  • Karin S
    Karin S skrev om Agilokliniken - Söder
    Jättefint bemötande o duktig terapeut. Bra utrustning o kompettens. Lätt att få tider. Odysses har jag gått till!
  • Anna P
    Anna P skrev om Agilokliniken - Söder
    Alltid proffsigt och ett väl bemötande.
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Agilokliniken - Söder
    Proffsigt, hög tillgänglighet.
  • Annelie D
    Annelie D skrev om Agilokliniken - Söder
    Trevligt och proffessionelt omhändertagande
  • Göran R
    Göran R skrev om Agilokliniken - Söder
    Agilioklinken- Söder och min naprapat därstädes har alltid ställt upp skyndsamt samt tillhandahållit synnerligen sakkunnig och effektiv vård och strålande service under många, många år, varför jag varmt kan rekommendera den.
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Agilokliniken - Söder
    Snabb återkoppling och trevligt bemötande och behandlingar utförda av kompetent och sympatisk personal.
  • Kolja G
    Kolja G skrev om Agilokliniken - Söder
    Mkt välfungerande; trevligt bemötande, kunnigt personal, fräscha lokaler - rekommenderas starkt !
  • Maud J
    Maud J skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket Professionella och kunniga. Trevligt bemötande.
  • Mona D
    Mona D skrev om Agilokliniken - Söder
    Superbra, kunniga, trevliga och ni ger hjälp men det är ett stort minus att ni inte är anslutna till FK då det blir väldigt dyrt att gå och jag har fått lov att avbryta behandling innan allt är klart pga ekonomi.
  • Marcela Q
    Marcela Q skrev om Agilokliniken - Söder
    Naprapaten var väldigt professionell och jag fick min smärta att försvinna efter 4 behandlingar!
  • Karin K
    Karin K skrev om Agilokliniken - Söder
    Utmärkt bemötande och profssig behandling av nackspärr.
  • Christel B
    Christel B skrev om Agilokliniken - Söder
    Snabb lindring av mitt onda. Lätt att boka tid.
  • Börje W
    Börje W skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket bra behandling. Helt ok efter 3 ggr
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket tillmötesgående och kunniga. Rekommenderas varmt.
  • Maria O
    Maria O skrev om Agilokliniken - Söder
    Proffsigt bemötande och bra behandlingar
  • Fredrika M
    Fredrika M skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag hade ont i nacken och bokade en tid med en naprapat. Jag fick två stötvågsbehandlingar och blev mycket bättre! Jag var skeptisk innan behandlingen på hur evidensbaserade den var men den verkligen hjälpte!
  • Nina J
    Nina J skrev om Agilokliniken - Söder
    Väldigt bra bemötande vid första kontakt. Jag fick hjälp med problem med axeln efter en cykelolycka. Köpte behandling av naprapat. Mycket proffsig!
  • Agneta F
    Agneta F skrev om Agilokliniken - Söder
    trevligt professionellt bemötande
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Agilokliniken - Söder
    Superbra ställe. Trevlig och kunnig personal.
  • Solveig H
    Solveig H skrev om Agilokliniken - Söder
    Kunnig och proffsig behandling. Mina problem bemöttes och jag fick hjälp att bli av med smärta som jag haft flera år. Nöjd med både bemötande och behandling!
  • Martin S
    Martin S skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra och trevlig service. Ofta lätt att få hjälp med rimligt kort framförhållning.
  • Jakob B
    Jakob B skrev om Agilokliniken - Söder
    Hade 6 diskbråck, förträngning i ryggen och annat smått och gott.
    Fick träffa Monica Lee som är otroligt duktig och bra på att förklara vad olika övningar gör för kroppen. Sen fick jag samtliga övningar mailade till mig för att kunna göra dom själv hemma.
    Jag gick dit lite skeptisk men nu tar jag hatten av för er och tackar ödmjukt för den hjälp jag har fått.

"Keep up the good work!"

Med vänlig hälsning
    Jakob Bjarnason
  • Cathrin M
    Cathrin M skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag har haft problem med en tennisarmbåge och har fått hjälp med den på bästa möjliga sätt.
  • Inger M
    Inger M skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra bemötande, men lite trassel i början med två byten av behandlare och mail som inte kom fram till mig.
  • Carl Henrik A
    Carl Henrik A skrev om Agilokliniken - Söder
    En viss hjälp fick jag för att få bort min smärta. Nu har jag den andra smärtan kvar den går inte att ta bort med er metoder. Den sitter i axeln och värken strålar ner från axel till fot. Jag har en gång kvar som jag inte vill ha det blir inte bättre
    Jag tackar för den som varit mycket trevlig personal hälsa till alla
    Carl-Henric alkeborn
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket trevligt bemötande, lyhörda, anpassar behandlingen för den enskilde individen. Erbjuder moderna behandlingar.
  • Valerie C
    Valerie C skrev om Agilokliniken - Söder
    trevligt bemötande och kunniga naprapater. fick hjälp med skuldra, höger arm och nacke. Behandlingarna levde upp till mina förväntningar.
  • Louise B
    Louise B skrev om Agilokliniken - Söder
    Duktiga naprapater! Fräsch lokal, gott bemött! Väldigt bra!
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Agilokliniken - Söder
    Sökte hjälp för problem med axel.
    Mycket bra bemötande och noggrann undersökning med ultraljud.
    Korrekt och bra behandling.
    Snart återställd efter segdragen skada.
  • Ann-katrin B
    Ann-katrin B skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag kom till kliniken på tips från en vän och har inte varit hos en naprapat tidigare. Första intrycket var att Agilokliniken har en proffsig och tydlig hemsida och bemötandet på plats var också professionellt och vänligt. Jag får god hjälp med ryggont och diverse andra goda spänningar i kroppen.
  • Michael G
    Michael G skrev om Agilokliniken - Söder
    Bra och proffesionellt bemötande och behandling. Fick hjälp med en axel, med olika behandlingar, som t.ex stötvåg, massage och akupunktur. Tog lite tid, men blev bra.
  • Melinda G
    Melinda G skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag har fått ett bra bemötande hos Agiloklliniken. Kunnig personal som känns engagerade i uppföljningen av skadad och läkningen. Stort plus till Gabriella.
  • Leif L
    Leif L skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket personligt och tillmötesgående bemötande I allmänhet. En inlyssnande och verksam behandling som ger resultat.
  • Christina T
    Christina T skrev om Agilokliniken - Söder
    Engagerade kunniga naprapater som hjälpt både nacken och hälsporren
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Agilokliniken - Söder
    Jag har fått ett fantastiskt bemötande och upplever att den behandling Ola Klackenberg gett mig verkligen fungerar. Har varit förberedd på en operation av mitt höger knä, men nu tyder det mesta på att det går undvika.
  • Ann- Charlotte J
    Ann- Charlotte J skrev om Agilokliniken - Söder
    Professionellt och trevligt bemötande och pågående behandling av Monica Lee.
  • Maria U
    Maria U skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket bra proffsigt bemötande från samtal till bokning till behandling och diverse råd och stöd för mitt ärende.
    Agilokliniken upplever jag som oerhört kunniga duktiga positiva professionella och mycket måna om mig som kund. Jag rekommenderar Agilokliniken till alla i mitt nätverk och de som har varit där har varit mycket nöjda.
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Agilokliniken - Söder
    Utmärkta behandlingar, lätt att få tid, trevlig personal.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Agilokliniken - Söder
    Behandlingarna är jättebra men det är stressande att telefonerna ringer inne i behandlingsrummen när man är på behandling
  • Gunnar W
    Gunnar W skrev om Agilokliniken - Söder
    För flear år sewdan var jag i kontakt med dem, men fick ingen respons. Nu när jag återupptog kontakten var de snabba på att boka in mig, Mycket bra mottagande.
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Agilokliniken - Söder
    Supertrevlig och kunnig personal!
  • Gerd S
    Gerd S skrev om Agilokliniken - Söder
    Mycket bra. Bra bemötande och bra behandling. Kommer gärna åter
  • Hassan J
    Hassan J skrev om Agilokliniken - Söder
    Varit på besök på Agilokliniken för problem med bröstrygg.
    Bemötandet var trevligt. Behandlingen var proffsig av en kompetent naprapat.

Rosenlundsgatan 54, 118 63 Stockholm