Agilokliniken - Södermalm

Agilokliniken - Södermalm

En del av Agilokliniken agilokliniken.se
  • BadgeElevenYears
1 019

Välkommen till oss på Agilokliniken Södermalm! Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster, naprapater och kiropraktor som brinner för att minska dina muskel och ledbesvär. Ett mål vi har är att alltid hålla oss uppdaterade och ha koll på den senaste forskningen och tekniken. Vi använder dessutom traditionella metoder som...

1019 omdömen om Agilokliniken - Södermalm

Sedan starten hos Reco 2014

Lars E
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Mycket bra överlag. Trevligt bemötande och bra behandling som fick mina akuta ryggbesvär att försvinna.

Ingrid S
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Toppenbra bemötande! Professionellt och mycket precist anpassat till mina behov och önskemål. Inlyssnande och kunnig kiropraktor & naprapat med tydlig vårdplan för min ömmande tennisarmbåge. Väldigt smidig, automatisk hantering via mitt försäkringsbolag DKV. Mötte mina högt ställda förväntningar på alla punkter!

Anna F
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Jag har vänt mig till Agilokliniken för behandling av naprapat flertalet gånger under en period av flera år. Som kund blir man väl bemött, de är noggranna och mycket skickliga. Alltid fantastiskt bra behandlingar, stöd i rehabilitering och fokus på långsiktigt hållbar kropp. Jag ger Agilokliniken mina varmaste rekommendationer. Anna Forsberg

Tina A
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Proffsigt bemötande och kompetent personal. Kände mig omhändertagen och trygg med att jag kommer att bli bra.

Thomas N
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Grymt på alla sätt! Jag är supernöjd!

Lisa O

Superbra, omtänksamma duktiga.

Christer S
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

både emma och mackan briljerade

Johan W
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Trevliga, kunniga, hjälpsamma och lokalerna ligger för mig bra till

Pär Tomas S
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Hans Göran H
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Behandling av smärta i axeln och stickningar i armen. Förväntningarna var att jag skulle få hjälp och lösning på problemet, vilket också infriades. Helhetsintrycket är trevligt bemötande och professionell hjälp.

Per Martin P
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Hög kompetens och bra bemötande !

Martin C
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Inte stans billigaste naprapater men bland de kunnigaste. Mycket ambitiös utrusning med ultraljud och stötvåg liksom ett "träningsrum" där man kan få öva rehab innan man gör övningarna hemma. Agilo Södermalm är helt enklelt i en klass för sig. Inte bara knåda,knäcka och hejdå. Centralt läge betyder dock att man ska vara där 10min innan för att hitta parkering :)

Natalie Maria Louise L
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Trevligt mottagande och en grym massage över förväntan. Markus odenhammar visste vad han gjorde👍.

Eva A
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Proffsigt och personligt. Kändes tryggt. Jag sökte för tennisarmbåge. Hade egentligen inte några förväntningar mer än att få hjälp med skadan. Fick mkt förklarat för mig.

Margareta N
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Mycket vänligt bemötande. Professionell behandling. Behandling som ger resultat. Jag är mycket nöjd.

Pia M
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Jag blev bemött jätte bra ! Fick en en jätte bra ,kunnig och trevlig behandlare. Mina förväntningar var att jag skulle bli bättre efter min behandling/ar och det blev jag! Jag köpte ingen vara men min naprapat var suverän !

Dag H
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Alltid nöjd med det professionella bemötandet jag får. De är kunniga kompetenta och alltid måna om att jag skall förstå vad som pågår.

Gunilla C
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Jag har många gånger fått behandling av Kjell Gotling. Han är ALLTID lyhörd för de besvär man har. Oerhört proffsig!

Göran W
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Hej. Jag har använt Agilo många år och gånger. Kan varmt rekommendera. Duktig och trevlig personal har jag hittills bara mött. Och jag har träffat flera, kan ju bli så när det är bråttom och det är det ibland vid besvär. Hälsningar Göran

Gunilla R
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Inget att klaga på. Hur bra som helst.

Ingrid E
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Kunnig naprapat iakttog knän och rygg och gav bra förklaringar och hypoteser och tips på enkla övningar (realistiska och möjliga att utföra). Bra läge centralt på Söder nära buss och tåg. Fräscha lokaler.

Jonas P
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Hög kompetens, hjälpsamma, lätt att boka tid.

Patrik W
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Fick mycket snabbt en tid för att behandla min axelskada. Vid besök fick jag en väldigt proffsig & bra behandling av skadan, och efter 4 besök är jag nu mer eller mindre återställd (endast lite rehab- övningar i hemmet kvarstår). Kan varmt rekommendera Emilia & Agilokliniken!

Tomas N
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Markus Odenhammar är otroligt kunnig, hands on men med en förmåga att lyssna. Kommer rekommendera till vänner och bekanta.

Johan F
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Hur bra som helst. Väldigt trevlig miljö och kunnig personal. Dock lite kallt under vintertid när man är första patienten och ska lägga sig på britsen.

Oscar A
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Alltid lika bra bemötande och bra behandling.

Hillevi T

Alltid vänliga och professionella

Ingela N
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Trevligt och kompetent bemötande och behandling!

Lilian M
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

A very good experience, with attentive and competent staff.

Ljiljana S
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Bra mottagning, väl omhändertagen, lyssnade på mina problem, bra behandling och konkreta träningstips

Carina M
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Väldigt bra, enkelt och trevligt bemötande. Kanske lite tyst under behandling, hade föredragit någon typ av radio eller liknande under behandling, likt hos tandläkaren. Annars superbra!

Ida A
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Alltid trevligt och professionellt bemötande av all personal jag har träffat. Jag har gått till Kjell flera gånger som är fantastisk naprapat och kiropraktor, han kan allt om både muskler och ben och är lyhörd. Han förstår hur livssituationer och annat påverkar det fysiska. Man är i väldigt goda (och varma) händer, väl värt priset!

Aida H

vänligt bemötande,kompetenta naprapater.

Olof J
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Varje gång jag är på besök hos er slutar appen att fungera. De fyra gånger jag varit hos er har endast lite tid gått åt till att tillsammans för att se att övningarna görs rätt. Har varit på tre olika ställen under två månader.

Svar från Agilokliniken - Södermalm

Hej! Tack för din feedback. Den har fått oss att hitta lösningen på problemet med appen, vi ber om ursäkt att det inte har fungerat som det ska. Jag ska föra vidare dina åsikter till terapeuterna du har träffat samt till nästkommande. Mvh Gabriella Klinikchef Agilokliniken Södermalm.

Mikael A
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Kan varmt rekommendera Gabriella Reiner. Kunnig, trevlig, lagom vassa armbågar och bra rådgivning!

Johan T
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Jättebra, mycket dktiga och trevliga.

Julien R
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Jag fick goda råd och behandling av Naprapaten på Agiloklinikenkliniken Södermalm: rekommenderar varmt!

Karin B
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Kompetent och trevligt bemötande.

Vanja J
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Jag hade en naprapat behandling, och det blir alltid bra och ett alltid bra bemötande

Emma L
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Gabriella är riktigt grym! Lyssnar, frågar, förstår och gör att en känner sig trygg.

Lena L
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Precis vad som behövs när kroppen värker; omsorg och kunnig hjälp för att läka

Robert G
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Bra mottagande och väldigt duktiga. Kan verkligen rekommenderas! Har fått hjälp med flera olika skador och problem.

Erik N
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Väldigt bra bemötande och behandling!!

Saga B
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Bästa hjälpen!!!!! Härligt bemötande och helt magisk behandling som gett mig hopp om livet igen! Imponerande skicklig naprapat som vet vad hon gör! Individuell bedömning och diagnos utifrån mina förutsättningar, behandling utifrån min situation. Och gissa vad? Resultatet har gett mig en lösning på den smärtproblematik jag med andra metoder försökt lösa i månader! Bästa hälsningar Saga

Carina A
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Mycket nöjd med Erik Blombergsson som tagit hand om mig på bästa sätt och lyckats bota vad som enlig doktors utlåtande var obotbart...

Joakim S
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Toppenbra! Fått ett jättebra bemötande och mina stela axlar / rygg är ett minne blott. Rekommenderas varmt!

Ingrid Maria Elisabet K
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Trevlig och lyhörd tog god tid på sig och gav mig framtidstro!

Anita S
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

De är duktiga och hjälpsamma Lätt att boka tid

Angela R
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Alltid lika proffsigt och trevligt och hjälpsamt!!

Magnus L
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Bra behandling, proffsigt och trevligt bemötande.