Alla kategorier Sjukgymnast Stockholms län Stockholm Södermalm Agilokliniken Agilokliniken - Södermalm

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, 118 63 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Agilokliniken Södermalm!

Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster, naprapater och kiropraktor som brinner för att minska dina muskel och ledbesvär. Ett mål vi har är att alltid hålla oss uppdaterade och ha koll på den senaste forskningen och tekniken. Vi använder dessutom traditionella metoder som massage och akupunktur i vårt arbete. Samt senaste inom teknik med metoder som stötvågsbehandling för smärta i muskelfästen och senor. Samt interferensström för spända muskler.

En tid hos oss är vanligtvis 40 min och under ditt första besök gör vi en noggrann utredning av dina besvär för att finna roten till problemen. Därifrån kan vi sedan skapa en behandlingsplan som passar just dig.

Hör av dig och boka en tid för att slippa värk i rygg och leder.
INGEN SKA HA ONT I ONÖDAN!
Mån-Tor: 08:00-18:00
Fre: 08:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 476 kunder tycker om Agilokliniken - Södermalm

Liza R skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag blev mycket bra bemött. Bokade tid hos naprapat efter känningar i axel. Fick första behandling samt tips på rehabiliteringsövningar att göra på egen hand. Läs mer

Börje I skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Fantastiskt bemötande och service. Läs mer

Jukka R skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag sökte för en låsning i ryggen. Redan efter första behandlingen började det bli bättre. Mycket snabb respons och enkelt att få tid. Personalen är mycket trevlig och professionell i bemötandet. Läs mer
  • 2019-04-15

Eva Å skrev om Agilokliniken - Södermalm
    1 Naprapat tjänst
    2 Mycket bra
    3 Mina förväntningar var att få hjälp med mina besvär. Blev mycket bra bemött och fick en behandlingsplan direkt.
    4 Har efter fyra besök blivit så mycket bättre. Känns också bra att jag blir uppföljd längre fram.
    Så hittills bara positivt. Läs mer

Gabriella A skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag har gått regelbundet hos naprapat Natalie Meljordshagen sedan i november 2018 pga besvär med en axel som så småningom utvecklades till frozen shoulder. Jag har fått bästa möjliga stöd och hjälp till rehabilitering och Natalie är en ytterst professionell, inkännande och lyhörd behandlare, alltid med patientens bästa för ögonen. Jag känner mig hundra procent nöjd och har fått bästa möjliga bemötande också av övriga på kliniken. Läs mer

Jonny E skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Hade en längre tid gått med ont i nacken som fixades på ett par gångers proffsig naprapat behandling. Läs mer

Cornelia W skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag går hos naprapat Natalie, och jag är så nöjd. Så tryggt bemötande och möts av lyhördhet.
    Bra dialog och mycket kompetens!
    Allt är toppen Läs mer
  • 2019-04-13

Klas K skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mycket kompetent och trevlig personal. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christina B

2018-01-29

Christina B skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Trevligt bemötande i allt från telefon till när man kommer till receptionen. Fått förtroende för min naprapat, professionell och bryr sig. Har rekommendedrat Agilokliniken till min man som har problem med en axel, han är också mycket nöjd med sin naprapat. Läs mer
  • 2018-01-29

Håkan I skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Bra bemötande och bra tider. De gör sitt yttersta för att hjälpa. Läs mer
  • 2018-01-24

Lena Y skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Får jättebra behandling för min rygg Läs mer
  • Lars J

2018-01-24

Lars J skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag blev rekommenderad Agilokliniken av en kompis som var mer än nöjd! Min egen erfarenhet så här långt är lika bra!

Basala saker: Alltid i tid, mao inga förseningar. Trevliga och funktionella lokaler, även om väntrummet är lite litet ;-) och bra tidsbokningssystem med påminnelser.

Trevligt och framför allt professionell personal!

Lasse Läs mer
  • 2018-01-23

Ewa G skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Har besökt Agilokliniken vid flera tillfällen tidigare, alltid proffesionellt bemötande och stort kunnande.
    Nu har jag sökt för smärtor i nacke och bröstrygg och märker skillnader efter tre behandlingar, hoppas att de ska få bukt med mina långvarade problem. Jag ser positivt på framtiden utan smärtor. Läs mer

Niklas H skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Proffs, snygga massörer, billigt, fresh Läs mer

Inger B skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mycket trevligt bemötande! Känner mig omhändertagen! Är dock inte helt besvärsfri fast jag gått till Agilo sedan november - men det är iallafall bättre! Läs mer

Mats J skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag besökte Agilokliniken för att få hjälp med en bristning i vadmusklen. Fick utomordentlig bra bemötande, där min Naprapat Patrik gjorde en ordentlig analys utifrån min beskrivning och kompletterande frågor. Fick behgandling med stötvåg, samt bra övningar att jobba med hemma. Läs mer

Jonas S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mycket bra service och hög kompetens. Har gått till Kjell Gottling under ett antal år för besvär med rygg bl.a. diskbråck, med hans hjälp har jag blivit mycket bättre. Läs mer

Maria E skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag är mycket nöjd med min naprapat. Bra behandlingar samt gym/rehab övningar. Jag hade inte klarat mig utan detta pga briist av rehab efter min fotoperation. Jag kommer varmt rekommendera denna klinik till mina nära. Läs mer

Anders P skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Ont i axel, proffsigt och vänligt mottagande/ behandling Läs mer

Henric L skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Trevligt bemötande och fina lokaler. Bra behandlingar som ger resultat. Läs mer

Helen S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Problem med tennis- och golfarmbåge. Läs mer

Pia M skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Alltid ett professionellt bemötande och det senaste i behandlingsväg. Genomtänkta förslag på övningar och bra uppföljning. Det enda jag har något emot är priset, som ligger ca 120:- över de flesta. Läs mer

Jarinja M skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag har fått hjälp med ont i knän och en armbåge. Jag har blivit vänligt och proffessionellt bemött. Jag har blivit lyssnad på och fått både stötvågsbehandling, ibland massage/uppmjukning av stelhet och övningar att göra hemma. Jag är överlag nöjd med behandling och bemötande och handläggning. Läs mer

M T skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Bra och proffsigt bemötand. Jättenöjd. Läs mer

Ola D skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Otroligt kunnig och proffesionell personal från första kontakten till dess att behandlingen var klar. Jag har enbart nyttjat deras naprapatbehandlingar vid flertalet tillfällen och de har levererat bättre resultat än vad jag hade vågat hoppas på. Jag är riktigt nöjd och rekommenderar dem varmt. Läs mer

Henrik N skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Har fått mycket professionell hjälp av Gabbi på Rosenlundsgatan. Är 100% nöjd. Läs mer

Lars S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag har redan svarat . Allt var bra och trevligt nu liksom tidigare Läs mer

Brenda A skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Say for a few minutes then was greated by Gabriella. She was okay with me only speaking English. I described my pain and behavior. She gave me an assessment of what was most likely the culprit. She explained the treatment. Removed pants. Was on the electric pulse machine for a while then manual manipulation. Was showed excersises to do at home. Foam rolling and next visit was booked Läs mer
  • 2018-01-19

Göran S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Lät att boka
    Trevlig och kunnig personal Läs mer
  • 2018-01-19

Mirja S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jättenöjd med både bemötande och behandling. Rekommenderar er till alla jag möter! Bokade tid för smärtor i axlarna men har även fått hjälp med träningsinstruktioner för bålstabilitet och naprapaten upptäckte genast att bäckenet fortfarande påverkades av bäckenbottenuppluckringen för sex år sedan! Läs mer

Carina N skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Bra och proffsigt bemötande! Fick tid samma dag när "ryggskottet" satte in en förmiddag på kontoret. Bra undersökning och uppföljning. Att få rehabträning på plats var ett stort plus. Läs mer

Mats J skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag har fått ett mycket bra bemötande från Agilokliniken och är mycket nöjd
    Jag saknar brosk i mitt högra knä och får nu hjälp att stärka musklerna i detta knä för att kunna fungera normalt även utan brosk
    Det program jag fått hoppas jag skall hjälpa mig ytterligare.
    jag har stort förtroende för min fysik terapeut Läs mer

Jiannoula D skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag är riktigt nöjd med bemötandet samt behandlingen. Läs mer

Susanne M skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Proffessionellt bemötande och behandling. Läs mer
  • Inga-britt G

Inga-britt G skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag fick hjälp av Agilokliniken Södermalm hos naprapat Jonas Ernestam efter att ha halkat och slagit i ena höften. Är kund sedan många år och har alltid blivit professionellt och medmänskligt bemött. Jag upplever alltid klara förbättringar efter behandlingar och får ofta tips om hur jag på bästa sätt kan träna efter skador.
    Rekommenderar starkt Agilokliniken Söder och naprapat Jonas Ernestam, ett superproffs. Läs mer

Anders N skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Bra och proffsigt bemötande. Stötvågsbehandling, mycket effektiv. Även träningsprogram m m ingick i behandlingen som verkligen hjälpt. Läs mer
  • Johan A

Johan A skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Fick remiss genom DKV hälsa till Natalie samma dag som jag ringde. Hon var noggrann och uppmärksam. Behandlingen första gången gav stor smärtlindring. Jag fick stretchövningar att utföra hemma innan och efter cykling. Efter tredje och fjärde besöket var jag i princip helt smärtfri! Fick ett träningsschema och tips som har funkat superbra. Nu återstår det bara att hålla igång! Läs mer

Alexandra d skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Trevligt bemötande hela tiden. Har fått hjälp med både muskelsträckning och hälseneproblem. De är är proffs, de kan sin sak. Läs mer

Monica K skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag har fått hjälp med flera olika saker i omgångar och med flera år mellan besöken. Jag har hittat ”min” behandlare och följt med henne från City till Söder. Jag har fått behandling av fler och varit jättenöjd med alla. Men det är alltid skönt att känna någon lite mer. Alla hälsar och är trevliga när man kommer. Lokalerna är lätta att ta sig till. Agilo lever upp till mina förväntningar. Läs mer

Viveka S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Fina lokaler, vänlig och omtänksam miljö, samt utmärkt behandling. Lätt att få kontakt med kliniken och lätt att få tid. Läs mer

Renate Gerda N skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Tack för snabb och god behandling. Läs mer

Merja L skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag är väldigt nöjd med både bemötandet och behandlingarna. Jag har fått hjälp med mina skador, såväl stora som små. Har fått adekvat rehab program och känner att kliniken försöker få till fler besök än vad som behövs. Läs mer

Björn S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mycket seriös anläggning 5 stjärnor Läs mer
  • Ann-marie E

Ann-marie E skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag har fått stötvågsbehandling för min hälsena och är mycket nöjd. Bra bemötande, tips om övningar och behandlingen har hjälpt. Jag har också köpt iläggssulor som underlättar läkningen och är sköna att gå på. Läs mer

Ann-louice L skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Fått god hjälp av Ola Klackenberg med problem från rumpan/höften. Har fått behandlingar och rörelser att göra plus förslag på hur jag kan träna vidare. Lite opersonligt att komma in i lokalen, ingen reception, men möten o behandling har varit superbra. Ola är lätt att få kontakt med, han har humor och tar sitt jobb på stort allvar.
    Jättenöjd. Läs mer

Kent N skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag upplever att jag alltid blir proffsigt bemött.
    Det känns naturligt och enkelt att rekommendera Agilokliniken. Läs mer

Anna R skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Bra bemötande, bra uppföljning, bra tillgänglighet Läs mer

Isabel O skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Trevligt bemötande, proffsiga! Läs mer

Birgitta S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mkt trevligt bemötande hade beställt massage för axlar fick hjälp av Gabriella som gjorde ett fantastiskt jobb. Tackar varmt för detta. Läs mer

Per Erik L skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mycket bra bemötande/behandling från naprapat
    Natalie Melfjordshagen Läs mer

Rosenlundsgatan 54, 118 63 Stockholm