Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, 118 63 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Agilokliniken Södermalm!

Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster, naprapater och kiropraktor som brinner för att minska dina muskel och ledbesvär. Ett mål vi har är att alltid hålla oss uppdaterade och ha koll på den senaste forskningen och tekniken. Vi använder dessutom traditionella metoder som massage och akupunktur i vårt arbete. Samt senaste inom teknik med metoder som stötvågsbehandling för smärta i muskelfästen och senor. Samt interferensström för spända muskler.

En tid hos oss är vanligtvis 40 min och under ditt första besök gör vi en noggrann utredning av dina besvär för att finna roten till problemen. Därifrån kan vi sedan skapa en behandlingsplan som passar just dig.

Hör av dig och boka en tid för att slippa värk i rygg och leder.
INGEN SKA HA ONT I ONÖDAN!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-18:00
Fre: 08:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 488 kunder tycker om Agilokliniken - Södermalm

• 2019-08-19

Richard B skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag besöker Agilokliniken regelbundet för olika besvär, främst olika idrottsskador, och upplever jag har fått och får bra hjälp. Jag har mest varit hos Natalie M., och tycker att hon haft bra koll på allt jag haft problem med. Jag har fått bra hjälp med både akut och förebyggande behandling, råd om vad jag kan ändra i vardagen och träningsprogram och övningar.
    Jag får alltid toppenbra bemötande, och upplever att hon verkligen är intresserad av att lösa problemen. Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • 2019-07-02

Joakim skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Blev bra bemött, väldigt trevlig personal, Natalie meljordshagen vill jag ge lite extra credd. Hjälpt mig och min sekunda kropp mycket Läs mer
    Patrik S, Agilokliniken Södermalm gillar detta
  • 2019-06-28

Desiree L skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Naprapat behandling. Natalie är alldeles utmärkt på sitt arbete. Jag är, trots att jag är ett mkt svårt fall, otroligt nöjd med hjälpen och stödet samt behandlingarna.
    Bemötandet var över förväntan samt trevligt. Jag blev på gott humör och fick styrka samt livsglädjen åter. Mycket nöjd. Rekommenderar er gärna till andra. Läs mer

Jens G skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag hade haft problem med min nacke under en tid och sökt hjälp hos både fysioterapeut och naprapat. När jag fick hjälp av Agiloklinikens fantastiska kiropraktor löste sig problemen direkt. Läs mer

Katja S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag har varit i kontakt med två personer hos er och båda har gjort ett bra arbete och varit lyhörda för mig och mina önskemål där jag kunnat påverka vårdinsatsen. Läs mer

Monica skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Enkel och tillgänglig bokning.
    Gott bemötande och kompetent personal.
    Upplevs seriöst Läs mer

Cecilia N skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Bra bemötande och trevlig personal. Tar behovet och lägger upp en bra plan för att komma fram till resultat. Väldigt nöjd och förbättring kändes rejält. Läs mer
  • 2019-05-14

Mattias E skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Kunnig och serviceinriktad personal. Sökte pga problem med ländryggen och fick bra hjälp med både behandling samt förebyggande åtgärder. Läs mer
  • 2019-05-09

Pontus B skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mycket trevlig och kompetent terapeut, Ola K. Med hans specialsäng och den teknik han använder så har jag fått de bästa resultaten någonsin, både direkt och att förbättringen varit långsiktig. Jag har gått hos många traditionella kiropraktorer/naprapater men detta är verkligen så mycket bättre. Läs mer
  • Simon K

2019-04-29

Simon K skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Kommer tyvärr inte ihåg namnet på min naprapat där men bemötandet är utmärkt och vänligt vänskapligt, enkelt att känna sig välkommen och "öppna upp sig". MVG Läs mer
  • 2019-04-27

Anna M skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mycket bra och kunnig personal. Behandlingar som ger resultat. Utmärkt bemötande. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Rebecka M

2019-04-23

Rebecka M skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag sökte för nackspärr och ganska långdragna besvär med nacken. Jag fick tid snabbt, ett fantastiskt kompetent och bra bemötande. Och framförallt så har jag fått helt ovärderlig hjälp. Både för den omedelbara smärtan men också för att mer långsiktigt komma till rätta med orsakerna. Det här är ett ställa jag varmt kan rekommendera. Mitt intryck är att Agilo är en mycket seriös klinik. Läs mer

Liza R skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag blev mycket bra bemött. Bokade tid hos naprapat efter känningar i axel. Fick första behandling samt tips på rehabiliteringsövningar att göra på egen hand. Läs mer

Börje I skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Fantastiskt bemötande och service. Läs mer

Jukka R skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag sökte för en låsning i ryggen. Redan efter första behandlingen började det bli bättre. Mycket snabb respons och enkelt att få tid. Personalen är mycket trevlig och professionell i bemötandet. Läs mer
  • 2019-04-15

Eva Å skrev om Agilokliniken - Södermalm
    1 Naprapat tjänst
    2 Mycket bra
    3 Mina förväntningar var att få hjälp med mina besvär. Blev mycket bra bemött och fick en behandlingsplan direkt.
    4 Har efter fyra besök blivit så mycket bättre. Känns också bra att jag blir uppföljd längre fram.
    Så hittills bara positivt. Läs mer

Gabriella A skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag har gått regelbundet hos naprapat Natalie Meljordshagen sedan i november 2018 pga besvär med en axel som så småningom utvecklades till frozen shoulder. Jag har fått bästa möjliga stöd och hjälp till rehabilitering och Natalie är en ytterst professionell, inkännande och lyhörd behandlare, alltid med patientens bästa för ögonen. Jag känner mig hundra procent nöjd och har fått bästa möjliga bemötande också av övriga på kliniken. Läs mer

Jonny E skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Hade en längre tid gått med ont i nacken som fixades på ett par gångers proffsig naprapat behandling. Läs mer

Cornelia W skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag går hos naprapat Natalie, och jag är så nöjd. Så tryggt bemötande och möts av lyhördhet.
    Bra dialog och mycket kompetens!
    Allt är toppen Läs mer
  • 2019-04-13

Klas K skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mycket kompetent och trevlig personal. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christina B

2018-01-29

Christina B skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Trevligt bemötande i allt från telefon till när man kommer till receptionen. Fått förtroende för min naprapat, professionell och bryr sig. Har rekommendedrat Agilokliniken till min man som har problem med en axel, han är också mycket nöjd med sin naprapat. Läs mer
  • 2018-01-29

Håkan I skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Bra bemötande och bra tider. De gör sitt yttersta för att hjälpa. Läs mer
  • 2018-01-24

Lena Y skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Får jättebra behandling för min rygg Läs mer
  • Lars J

2018-01-24

Lars J skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag blev rekommenderad Agilokliniken av en kompis som var mer än nöjd! Min egen erfarenhet så här långt är lika bra!

Basala saker: Alltid i tid, mao inga förseningar. Trevliga och funktionella lokaler, även om väntrummet är lite litet ;-) och bra tidsbokningssystem med påminnelser.

Trevligt och framför allt professionell personal!

Lasse Läs mer
  • 2018-01-23

Ewa G skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Har besökt Agilokliniken vid flera tillfällen tidigare, alltid proffesionellt bemötande och stort kunnande.
    Nu har jag sökt för smärtor i nacke och bröstrygg och märker skillnader efter tre behandlingar, hoppas att de ska få bukt med mina långvarade problem. Jag ser positivt på framtiden utan smärtor. Läs mer

Niklas H skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Proffs, snygga massörer, billigt, fresh Läs mer

Inger B skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mycket trevligt bemötande! Känner mig omhändertagen! Är dock inte helt besvärsfri fast jag gått till Agilo sedan november - men det är iallafall bättre! Läs mer

Mats J skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag besökte Agilokliniken för att få hjälp med en bristning i vadmusklen. Fick utomordentlig bra bemötande, där min Naprapat Patrik gjorde en ordentlig analys utifrån min beskrivning och kompletterande frågor. Fick behgandling med stötvåg, samt bra övningar att jobba med hemma. Läs mer

Jonas S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mycket bra service och hög kompetens. Har gått till Kjell Gottling under ett antal år för besvär med rygg bl.a. diskbråck, med hans hjälp har jag blivit mycket bättre. Läs mer

Maria E skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag är mycket nöjd med min naprapat. Bra behandlingar samt gym/rehab övningar. Jag hade inte klarat mig utan detta pga briist av rehab efter min fotoperation. Jag kommer varmt rekommendera denna klinik till mina nära. Läs mer

Anders P skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Ont i axel, proffsigt och vänligt mottagande/ behandling Läs mer

Henric L skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Trevligt bemötande och fina lokaler. Bra behandlingar som ger resultat. Läs mer

Helen S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Problem med tennis- och golfarmbåge. Läs mer

Pia M skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Alltid ett professionellt bemötande och det senaste i behandlingsväg. Genomtänkta förslag på övningar och bra uppföljning. Det enda jag har något emot är priset, som ligger ca 120:- över de flesta. Läs mer

Jarinja M skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag har fått hjälp med ont i knän och en armbåge. Jag har blivit vänligt och proffessionellt bemött. Jag har blivit lyssnad på och fått både stötvågsbehandling, ibland massage/uppmjukning av stelhet och övningar att göra hemma. Jag är överlag nöjd med behandling och bemötande och handläggning. Läs mer

M T skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Bra och proffsigt bemötand. Jättenöjd. Läs mer

Ola D skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Otroligt kunnig och proffesionell personal från första kontakten till dess att behandlingen var klar. Jag har enbart nyttjat deras naprapatbehandlingar vid flertalet tillfällen och de har levererat bättre resultat än vad jag hade vågat hoppas på. Jag är riktigt nöjd och rekommenderar dem varmt. Läs mer

Henrik N skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Har fått mycket professionell hjälp av Gabbi på Rosenlundsgatan. Är 100% nöjd. Läs mer

Lars S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag har redan svarat . Allt var bra och trevligt nu liksom tidigare Läs mer

Brenda A skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Say for a few minutes then was greated by Gabriella. She was okay with me only speaking English. I described my pain and behavior. She gave me an assessment of what was most likely the culprit. She explained the treatment. Removed pants. Was on the electric pulse machine for a while then manual manipulation. Was showed excersises to do at home. Foam rolling and next visit was booked Läs mer
  • 2018-01-19

Göran S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Lät att boka
    Trevlig och kunnig personal Läs mer
  • 2018-01-19

Mirja S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jättenöjd med både bemötande och behandling. Rekommenderar er till alla jag möter! Bokade tid för smärtor i axlarna men har även fått hjälp med träningsinstruktioner för bålstabilitet och naprapaten upptäckte genast att bäckenet fortfarande påverkades av bäckenbottenuppluckringen för sex år sedan! Läs mer

Carina N skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Bra och proffsigt bemötande! Fick tid samma dag när "ryggskottet" satte in en förmiddag på kontoret. Bra undersökning och uppföljning. Att få rehabträning på plats var ett stort plus. Läs mer

Mats J skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag har fått ett mycket bra bemötande från Agilokliniken och är mycket nöjd
    Jag saknar brosk i mitt högra knä och får nu hjälp att stärka musklerna i detta knä för att kunna fungera normalt även utan brosk
    Det program jag fått hoppas jag skall hjälpa mig ytterligare.
    jag har stort förtroende för min fysik terapeut Läs mer

Jiannoula D skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag är riktigt nöjd med bemötandet samt behandlingen. Läs mer

Susanne M skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Proffessionellt bemötande och behandling. Läs mer
  • Inga-britt G

2018-01-18

Inga-britt G skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag fick hjälp av Agilokliniken Södermalm hos naprapat Jonas Ernestam efter att ha halkat och slagit i ena höften. Är kund sedan många år och har alltid blivit professionellt och medmänskligt bemött. Jag upplever alltid klara förbättringar efter behandlingar och får ofta tips om hur jag på bästa sätt kan träna efter skador.
    Rekommenderar starkt Agilokliniken Söder och naprapat Jonas Ernestam, ett superproffs. Läs mer

Anders N skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Bra och proffsigt bemötande. Stötvågsbehandling, mycket effektiv. Även träningsprogram m m ingick i behandlingen som verkligen hjälpt. Läs mer
  • Johan A

2018-01-18

Johan A skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Fick remiss genom DKV hälsa till Natalie samma dag som jag ringde. Hon var noggrann och uppmärksam. Behandlingen första gången gav stor smärtlindring. Jag fick stretchövningar att utföra hemma innan och efter cykling. Efter tredje och fjärde besöket var jag i princip helt smärtfri! Fick ett träningsschema och tips som har funkat superbra. Nu återstår det bara att hålla igång! Läs mer

Alexandra d skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Trevligt bemötande hela tiden. Har fått hjälp med både muskelsträckning och hälseneproblem. De är är proffs, de kan sin sak. Läs mer

Rosenlundsgatan 54, 118 63 Stockholm