Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Agilokliniken Agilokliniken - Södermalm

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, 118 63 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Agilokliniken Södermalm!

Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster, naprapater och kiropraktor som brinner för att minska dina muskel och ledbesvär. Ett mål vi har är att alltid hålla oss uppdaterade och ha koll på den senaste forskningen och tekniken. Vi använder dessutom traditionella metoder som massage och akupunktur i vårt arbete. Samt senaste inom teknik med metoder som stötvågsbehandling för smärta i muskelfästen och senor. Samt interferensström för spända muskler.

En tid hos oss är vanligtvis 40 min och under ditt första besök gör vi en noggrann utredning av dina besvär för att finna roten till problemen. Därifrån kan vi sedan skapa en behandlingsplan som passar just dig.

Hör av dig och boka en tid för att slippa värk i rygg och leder.
INGEN SKA HA ONT I ONÖDAN!
Mån-Tor: 08:00-18:00
Fre: 08:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 410 kunder tycker om Agilokliniken - Södermalm

• Elena M
    Elena M skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Stor tack till Jonas Ernestam som hjälpte mig med mina besvär. Han var den enda specialisten som tog sig tid för att undersöka mig noga och som ställde rätt diagnos. Jag hade varit innan på akuten, vårdcentralen och hos en sjukgymnast: ingen brydde sig om att examinera mig och jag fick fel diagnos och fel behandling. Efter bara fyra behandlingar hos Jonas var mina smärtor borta. Jag recommenderar varmt Agilokliniken till alla.// Elena M.
  • Anders N
    Anders N skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Vänligt och proffsigt. Stötvågsbehandling med anpassat träningsprogram. Först behandlingen 2016 mycket lyckad. Pågående behandling ännu inte klar och träningen återstår, hoppas på lika lyckat resultat.
  • Diana B
    Diana B skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Trevlig och hjälpsam personal, går hos en sjukgymnast som hjälper mig med min nack och rygg besvär. Rekommenderar de till alla mina jobb kollegor och vänner att gå hos de. Den bästa behandlingen hittilis får jag på bara 2 behandlingar har jag märkt av stor skillnad.
  • Johan K
    Johan K skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Trevligt bemötande.
    Problem med höft.
    Naprapat.
    Ganska bra men dyrt.
  • Leo M
    Leo M skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Räddaren i nöden. Akut ryggsmärta blev avbelastad.
  • Lena S
    Lena S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Bra bemötande av naprapat Tim Gjerulf. Lyssnade på vad jag sa, behandlade därefter. Tyvärr fick jag ont igen efter två veckor, men fick samma professionella bemötande.
  • Pady Cortinez S
    Pady Cortinez S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    fick hjälp med knäskada, knäkål och menisk. sjukgymnastik, stötsvågsbehandling och elektrisk muskelaktivering. Utmärkt sjukgymnast
  • Lina E
    Lina E skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Har fått hjälp med höft samt knä. Mycket nöjd.
  • Göran E
    Göran E skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Allt fungerade utmärkt.
    Bra bemötande och behandling
  • Malin B
    Malin B skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Fått hjälp med min vänstra häl av Kjell Gottling, stötvåg, ström mm. Mycket bra bemötande och engagerad i mitt problem.
  • Susanna M
    Susanna M skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Inte nöjd. Kom pga ond nacke o förväntade mig manuell terapi, behandlingen med händerna. De jag fick var minimal manuell behandling utan fick ligga i en apparat som fick musklerna att hoppa i 15 min medans naprapaten kollade i datorn. Efter detta hade jag mer ont i nacken. Fick uttrycklig be om att bli behandlad med manuell terapi... Upplevde att naprapat också mest kollade i datorn när jag pratade.
    Kommer inte tillbaka.
    2017-10-09 Agilokliniken Södermalm svarar Susanna M
    Hej Susanna,
    Det var tråkigt att höra. Det är inte alls så vi vill att en behandling hos oss ska upplevas. Vi vill erbjuda dig en kostnadsfri behandling hos en annan terapeut så du kommer till rätta med dina besvär. Du kan maila mig på ola.klackenberg@agilokliniken.se så ordnar vi det.
    Hoppas du vill ge oss en ny chans.
    / Ola Klackenberg
    Klinikchef Agilokliniken Södermalm
  • Makis P
    Makis P skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Utmärkt!
    Äntligen en............................................................................................................................................................................................................
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Agilokliniken - Södermalm
    De levde upp till mina förväntningar.
    Riktig bra Naprapat
  • Anna G
    Anna G skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mycket bra behandling och bemötande
  • Agneta T
    Agneta T skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mannen i receptionen var mycket fåordig. Tittade på mig och jag sa när jag hade tid och han sa ok. Ingen vägledning typ - Sätt dig och vänta eller liknande. När jag skulle gå så var han inte på plats. Jag hörde honom rumstera i rummet bredvid. Jag visste ju inte om jag skulle betala eller signera något. Till slut gick jag.

Den jag fick behandling av var mycket trevlig och kompetent.
    2017-09-28 Agilokliniken Södermalm svarar Agneta T
    Hej Agneta,
    Tack för din feedback. Vi har ingen receptionist, det är vi terapeuter som då tillfälle ges försöker vara behjälpliga där. Vi tar till oss din upplevelse och förmedlar den internt.
  • Gabrielle J
    Gabrielle J skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Trevligt bemötande
    Stor hjälp för det problem jag sökte för.
    Jag har haft tur som fick ställets kvinnliga naprapat Gabriella. Duktig!
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Kan rekommendera detta till alla. Mycket proffsigt och tryggt.
  • Jenny Z
    Jenny Z skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Vänligt och professionellt bemötande.

Min sjukgymnast tar sig an mina problem på stort allvar, med varm hand och en sund portion humor.
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Trevligt och snabbt bemötande. Habilt intryck.
  • Jan L
    Jan L skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Bra tidsbokningssystem. Kunnig och trevlig personal. Alltid fått bra rådgivning och hjälpmedel.
  • Anni R
    Anni R skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Under min behandlings period träffade jag en kunnig och proffsig naprapat Kjell Gottling på Agilo Söder. Jag upplever som att han lyssnade på mig och hjälpte med mina besvär i nacken, axlar och höger låren. Mina besvär blev mycket bättre och jag fick bra info att ta hem med mig. Det är alltid en trevlig mötande med Kjell. Den enda kritiken jag kan ge är att ibland var behandlingen 30 min, ibland 45 min men priset var alltid samma. Om behandlingen är kortare då tycker jag att priset måste också bli mindre.
  • Erika M
    Erika M skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mycket bra bemötande av de två personer jag har träffat. Jag har fått RN behandlingsplan som känns bra. Trevliga lokaler.
  • Robert V
    Robert V skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag kom dit med ryggskott. Hade blivit behandlad av annan naprapat dagen innan utan att det hjälpt, dessutom gillade jag inte det bemötandet jag fick. På Agilokliniken fick jag bra bemötande och smärtan gick till största delen över. Jag kommer troligen gå dit igen om jag behöver. Kunnig personal och trevlig.
  • Meri M
    Meri M skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Har varit där med axel/arm besvär och redan efter andra besöket upplevde jag otroligt lättnad. Tim Gjerulf heter naprapatan, en mycket duktig kille som kan sin grej. Kan varmt rekommendera!
  • Vera H
    Vera H skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag tycker att bemötandet var helt okej, men var inte beredd på att de skulle kosta så mkt. Jag har fått hjälp med att bota min spänningshuvudvärk. Med bla huvudvärk och nackvärk.
    Helt ok är min sammanfattning.
  • Peter H
    Peter H skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jätte bra och kunnig personal. Jag har fått hjälp med smärtan jag haft i nacke och axlar. Sen har jag köpt 2st tempur kuddar som e jätte sköna.
  • Therese V
    Therese V skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Fick tid samma dag med besvär i ryggen. Trevlig sjukgymnast som fixade mitt besvär som kändes bra bara två dagar senare.
  • Peter S
    Peter S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    hej jag är mycket nöjd med Kjell. som person och han stora kunskap.
  • Johan Einar Simon E
    Johan Einar Simon E skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Bra bemötande. Lätt att boka tid. Bra lokaler och nära läge.
  • Tove N
    Tove N skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jättebra hjälp i form av "knäckning", stötvågsbehandling och bra övningar som jag kan jobba med hemma och på gymmet för att komma tillbaka i min bästa form igen:) Mycket professionellt bemötande av Gabriella på Agilo Söder!
  • Peter L
    Peter L skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Tre pulsbehandlingar på fötterna för hälsporre.
    Första besöket innebar lite ryck och drag och sen femton minuter med pulsmaskinen.
    Femton av fyrtiofem kändes för lite, när man betalar.
    De följande två gångerna blev det mer omfattande behandling, längre och mer "intresserat" om jag säger så.
    Det återstår nog en eller ett par gångers behandling men han Tim,har nu mitt förtroende.
  • Maria Y
    Maria Y skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Seriöst bemötande, noggrann genomgång av kroppen, lyhördhet för mina förutsättningar, bra rekommendationer.
  • Wille J
    Wille J skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Bra och vänligt bemötande samt kompetent omhändertagande vid undersökning och sjukgymnastik.
    Mycket nöjd och känner mig väl mhändertagen.
  • Annika V
    Annika V skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mycket bra och seriöst bemötande. Mycket kunniga!
  • Björn F
    Björn F skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mycket bra bemötande från start och framåt! Bra vägledning och hjälp. Har levt upp till förväntningarna till fullo.
  • Ann J
    Ann J skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag är väldigt nöjd med de nogranna undersökningar och behandlingar jag har fått för mina knäbesvär. Jag har fått remiss och träningsprogram av kunnig personal och uppföljningssamtal per telefon under behandlingstiden.
  • Kerstin V
    Kerstin V skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Höftbesvär, stötvågsbehandling i två omgångar. Hoppades på hjälp med smärta o fortsatt träning. Kjell var väldigt hjälpsam och visade även egenbehandling hemma. Mycket nöjd med hjälp o behandling. Återkommer gärna.
  • Ulla-maija S
    Ulla-maija S skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag sökte mig till Agilokliniken p.g.a. smärtor i ländryggen efter löpträning. Jag behandlades först mot smärtan av naprapaten Jonas som konstaterade att orsaken till smärtan var felaktig löpteknik. Diagnosen var helt korrekt och efter att ha tränat en tid med sjukgymnasten Odysseus har jag inte ont längre och börjar få fram rätt muskler. Bemötandet från personalen har varit professionellt och engagerat hela vägen. Det jag uppskattar mycket är att jag har fått bra förklaringar till mina problem vilket gör att jag nu kan träna på ett bättre sätt.
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Bra. Kunniga terapeuter. Dock rätt korta behandlingar.
  • Anders L
    Anders L skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mkt professionellt bemötande och oerhört kunnig naprapat som hjälpt mig med besvär i ländryggen, foten och smalbenet. Behandlingarna har snabbt hjälpt och jag blev besvärsfri snabbare än förväntat.
  • Catharina K
    Catharina K skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Bra och duktiga sjukgymnaster
  • Robby H
    Robby H skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Fick alltid den bästa möjliga bemötningen.
  • Anna N
    Anna N skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Lätta att få tid, proffsigt bemötande av kunnig personal.
  • Mats D
    Mats D skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Generellt bra och proffessionelt bemötande. Utstrålar kunskap och erfarenhet. Också social kompetens.
  • Gabriela K
    Gabriela K skrev om Agilokliniken - Södermalm
    De har varit väldigt snälla och försökt hjälpa. Jag har fått hjälp med min höft och pågår fortfarande behandlingen just nu.
  • Rolf David G
    Rolf David G skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Trevligt och proffessionellt bemötande
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Jag tycker att det är bra, enkelt att ta sig till och kunnig personal.
  • Annika M
    Annika M skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Mycket nöjd med kliniken för mina ryggbesvär-muskel i ryggen som kan ge ryggskott. Snabba tider trevligt bemötande och behandlingen hjälper verkligenf
  • Mats P
    Mats P skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Väldigt bra bemötande från första början. Lyssnade in mina behov och anpassade träning och "hemuppgifter" efter mina behov. Jag har bekymmer med ett knä, och träningen anpassas med lagom förväntningar på tillfrisknandet.
  • Kristian B
    Kristian B skrev om Agilokliniken - Södermalm
    Känner mig nöjd med den behandling jag fått.

Rosenlundsgatan 54, 118 63 Stockholm