Agilokliniken - Tumba

Agilokliniken - Tumba

En del av Agilokliniken www.agilokliniken.se
  • BadgeElevenYears

Välkommen till Agilokliniken i Tumba! Hos oss finner du trevliga och kompetenta sjukgymnaster och naprapater som kan hjälpa dig med alla dina rygg- och ledbesvär. Vi använder oss både av traditionella metoder och modern teknik och försöker alltid hålla oss uppdaterade om nya rön i branschen. Genom att vara noggranna i undersökningen...

606 omdömen om Agilokliniken - Tumba

Sedan starten hos Reco 2014

Ljubica M
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Otroligt bra bemötande av Josefin på Agilo i Tumba. En otroligt inkännande,varm och kunnig naprapat. Rekommenderar varm. Kliniken skulle ha fått högre betyg om dem hade även öppet på helgerna

Päivi A

Fint bemötande kunnig personal

Mikael Mihail N
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Varmt och empatisk bemötande med yrkesskicklighet.

Pernilla E
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Trevligt bemötande, bra hjälp, bra tips och information.

Tina Margurite L
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Så nöjd utgår från mig och att jag är reumatiker och inte kan behandlas hur som helst, bästa naprapaten ever.

Eva J
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Fick akuttid samma dag och behandling som hjälpte. Trevlig och kunnig personal.

Imrul Q
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Hej Överlag är bra men det saknas någon finnes att göra patienten glädje . kanske mer detaljer om problemet what why how . Glad Påsk :-)

Sophia L
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Trevligt bemötande, Behandlingen utfördes proffessionellt av lyhörd, korrekt och trevlig behandlare! Känner mig trygg, avslappnad och mycket nöjd!

Mario A
Skrev om Agilokliniken - Tumba

David är väldig kunnig och fick extremt bra hjälp

Petra B
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Professionellt bemötande från dag ett och genom hela processen! Mycket kompetent och lyhörd naprapat som gjorde att jag litade på henne till 100%. Behandlingen jag fick gav resultat och jag blev bättre för varje vecka och rehabövningarna var effektiva och enkla så att jag kunde utföra dom hemma. Jag fick behandling för tennisarmbåge och är idag smärtfri.

Lars H
Skrev om Agilokliniken - Tumba

bra bemötande och bra behandling

Fredrik A
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket bra bemötande som känns professionellt.

Ekaterina Nikolaevna E
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Jag alltid får kvalificerad hjälp och rådgivning. Mycket nöjd och glad, att jag har Agilokliniken i närheten.

Nadja D
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Välkomnande, proffsigt och kunnig personal.

Zakia R
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Professionellt bemötande med stor kunskapsbaserad bedömning och tillvägagångssätt vid rehabilitering av både det område som främst var av besvär, då ländrygg, men även en helhetssyn på resterande områden som behövde stärkas med hjälp av ett väl sammansatt och utformat träningsprogram.

Morgan P
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Trevligt bemötande och väldigt bra behandlingar. Mitt ryggskott helt borta efter några behandlingar. Fantastiskt!

Dionisios B
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Kom till kliniken med smärre ryggbesvär. Blev väl omhändertagen,bemött och hjälpt av personalen.

Stefan G
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket proffsigt och välgörande.

Amel M
Skrev om Agilokliniken - Tumba

På trevligt sätt.lite ohygieniskt. Dyrt. Jag fick hjälp med det jag behövde

Lotta E
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra och professionellt bemötande. Här blir man lyssnad på och får rätt hjälp Rekommenderas varmt

Thomas S
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Trevliga personal med bra bemötande samt proffsionell behandling och uppföljning

Martin R
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Alltid trevligt mottagande av alla i personalen. Med mina återkommande ryggproblem behövde jag hjälp att släppa spänningar och balansera kroppen lite. Som vid tidigare behandlingsomgångar ger Josefines behandlingar alltid resultat. En bra kombination av metoder inkl goda råd. Att bemötandet också är professionellt och samtidigt lättsamt gör att jag inte kan vara annat än mycket nöjd

Marcia A
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Jonas Å
Skrev om Agilokliniken - Tumba

En väldigt trevlig och hjälpsam personal. Jag är polisstudent och hade lite stress över att en skada i vaden skulle tvinga mig till studieuppehåll. Förklarade mina problem och min oro. Dom kom med en plan och tog det på största allvar. Efter bara två besök så va skillnaden extrem och min smärta nästan helt borta.

Mats M
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra bemötande, trevlig personal och förtroendeingivande samtal. Hjälpte mig med mitt problem på ett proffsigt sätt.

Jan L
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra kunnig personal. Gick fort att få en tid

Johanna R
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Fantastiskt bemötande. Det perfekta valet för mig, friskvårdande massage inköpt för friskvårdsbidrag från arbetet.

Towa P

Bra och professionell personal

Anita E
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket bra bemötande. Hade hoppats på smärtlindring med laser. Tyvärr gav det marginell lindring men det är intog inte klinikens fel Mycket bra bemötande. Hade hoppats på smärtlindring med laserbehandlingarna. Tyvärr gav det bara knappt marginell lindring. Men det är nog inte på klinikens fel. Jag fick laser och elbehandling i vänster höft ( artros). Anita ES

Peter L
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra service duktiga läkare lyssna på kunden

Gunilla H
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra, proffsig hjälp på kort varsel. Precis det man önskar när man fått ryckskott.

Riku R
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Jättebra bemötande och man fick tid väldigt snabbt! Och jättebra personal.

Jacob G
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra och proffsigt. Mycket nöjd.

Ghazwan Jamil D
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket bra service och trevlig bemötande av personalen.

Jari J
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra bemötande. Har tidigare haft fina besök men inte denna gången. 2 naprapat behandlingar för min onda rygg. Andra besöket blev ca 10 min kortare?? Stelt område på ryggen som hittades blev inte behandlad

Kalle S
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Dom har alltid varit kunniga i sitt yrke, trevligt bemötande från samtliga som arbetar där.

Gretchen Å
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Jag blev mycket vänligt bemött och omhändertagen för det jag sökte för. Jag besökte kliniken 5 gånger för min åkomma, men det hjälpte inte, utan jag fick råd att söka vidare. Det jag uppskattade var att naprapaten ringde efter avslutad behandling och frågade hur det var. Tack för det.

Habibur R
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Jag är supernöjd med deras behandling. Kunniga och kompetenta personal.

Paulina R
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Professionellt förhållningssätt till patienten :-)

David M
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Väl bemött av Ludvig. Jag har varit hos Agilokliniken tidigare, så mina förväntningar var höga, och de fylldes. Min besvär består, men är bättre, så jag ska boka några nya tiden på nyåret.

Pia K
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Har träffat flera av Agiloklinikens naprapater (både i Tumba och i Stockholm). Alltid pålästa, inlyssnande och kunniga. Känns väldigt proffsiga och är dessutom trevliga! Har fått fantastiskt bra hjälp med min krånglande ländrygg, axel och hälsena. :-) Pia

Ahmed F
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Ni gör mycket bra eran jobb och så ska det va på alla jobb i världen . Tack på allt .

Lenn L
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Bra bemötande och behandling och övningar som givit bra resultat

Gunvor W
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Mycket bra att få hjälp då man har ont!

Krister J
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Välkomnande berättar vad de gör och proffsiga

Rickard R
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Trevligt bemötande och kunnig personal.

Sixten J
Skrev om Agilokliniken - Tumba

personalen visar bra service o bra kunskap.

Anne V
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Kund3 få tid snabbt. Behandling bra och hjälpte mot det jag sökte för.

Taher A

Duktiga personal, varm bemötande,

Kim P
Skrev om Agilokliniken - Tumba

Köpte naprapatbehandling. Smidig bokning, mycket trevlig och professionell personal. Fick mycket noggrann undersökning, diagnos och behandling samt tips på egna övningar. Enkelt att betala via friskvårdstjänsten Benify.