Agnes Städ i Göteborg

Agnes Städ i Göteborg

www.agnesstad.se
  • BadgeFourYears
4.5

Vi på Agnes Städ i Göteborg utför professionell städning i hem, restauranger och butiker och vi hjälper också gärna till efter större evenemang såsom bröllop eller andra festligheter. Agnes Städ startades med visionen om att erbjuda det stora företagets stabilitet och solvens i kombination med det lilla företaget flexibilitet,...

258 omdömen om Agnes Städ i Göteborg

Sedan starten hos Reco 2017

Marita S
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Har bara varit i kontakt med Agnes en gång och jag fick då svar på mina frågor. Jag skickad också ett mail med diverse frågor där jag dock ej fått något svar ännu efter två veckor.

Robert Stefan R
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Alltid bra service och perfekt utförd städning.

Bengt A

Alltid trevliga och tillmötesgående

Pernilla Maria F
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Har hemstäd två gånger i månaden sedan flera år tillbaka. Agnes städ är flexibla och lösningsorienterade, kan t.ex. ordna byte av dag eller fokusområde i hemmet, även med kort varsel . I princip alltid samma personer som städar hemma hos oss och de gör ett toppenjobb. Trevliga och noggranna, vi kommer alltid tillbaka till ett välstädat hem.

Agnieszka G gillar detta
Sven H
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Ultrarent på detaljnivå, professionlla relationer

Linda V
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Mycket proffsiga o duktiga samt trevligt bemötande !

Monica Karin N

Har ingen avsikt har bara haft städ 1 gång

Ellen K
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Städar bra, inget strul med räkningar.

Ebba Anna Maria K
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Bra städat & tydlig kommunikation med Agnes och medarbetare!

Agnieszka G gillar detta
Karin Sofia J
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Proffsigt, noggrant och enkel kommunikation. Super nöjd

Ruth Anna Katarina M
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Bra bemötande vi bokning. Pålitligt. Bokade storstädning i lägenhet. Perfekt städat.

Maj Harriet N

Trevlig och effektiv personal

Patricija Andrlea T
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Punktliga, lyhörda, snabba och trevliga. Väldigt nöjd med Agnes städ!

Elvy L
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Pålitliga. Vänliga . Städningen utförs till stor belåtenhet.

Ingvar H
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Jag hr skickat stort Tack till Agnes. om vilka duktiga ochfina tjejer som kom hit 17/10 -23 Jag kan Varmt rekommendera Agnes Sräd. för vänner och bekanta. MVH Ing-Marie Nilsson Östra Storgatan 27D 434 41 Kungsbacka

Gunilla Margareta A
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Allt har fungerat bra, förutom att Agnes Städ inte alltid kommer de tider som de har aviserat. De kommer samma dag, men inte alltid på det klockslag som de har aviserat via SMS.

Svar från Agnes Städ i Göteborg

Hej Gunilla, Tack för omdömen. Tidsskillnaden beror på trafiken, men vi ska ändra texten att tidsmarginalen kommer bli +/- 1 timme.

Ramon Luis U
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Vi var helt nöjda.Mvh Ramon Urzua.

Ted Kenichi M
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Bra kundbemötande, enkelt och smidigt att boka tid. Mycket noggrann städning och professionella anställda, jag är väldigt nöjd.

Monica Elisabeth G
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Fantastiska gulliga tjejer som gör proffsjjobb

Eva Katarina B
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Köpte 10 timmar städ. Två personer som städade i 5 timmar. Väldigt nöjd med resultatet.

Berit Ingegärd G
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Agnes Städ är väldigt prisvärda. Städarna är väldigt duktiga och vänliga. Dock ställs inga krav på att lära sig svenska vilket är ett minus.

Henning S

Då hjjjkfkfkfkfkkfkxkfkfkfkfkfkkzjxjjfj

Annakarin S
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Agnes är mycket mån om sina kunder. Lyssnar till önskemål och anstränger sig för att nå ett bra resultat.

Karin Lisbeth B
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Städningen mestadels bra. Problem med de som inte talar Sv eller Eng.

Gunnar Fredrik Ingemar L

Noggranna. Ärliga. Snabba Ofta krävs engelska för kommunikation

Marek O
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Efter en 1.5 timme städning i princip inget att klaga på.

Gunilla Elisabeth J
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Jag har städ var 4:e vecka och är nöjd med de flickor som kommer.

Pia Elisabeth W
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Väldigt duktig och noggrann städning utförd

Gunn H
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Bra bemötande det var Brita Bottenmarks dödsbo alltså min mammas som städuppdraget gällde så det är jag som bedömer.Är mycket nöjd med dem.Har inte hört något från äldreboendet annat än att de ochså var nöjda.

Karin Elisabeth E
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Snabbt, effektivt och rent! Vi är mycket nöjda•

Jessica Li X
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Noggrann och snälla, kommer i god tid

Henrik M
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Det enda som gör att jag inte ger full pott är svårigheterna att kommunicera med personalen som städar, men det hjälper administrationen med, blir bara lite fördröjning.

Hanna Jenny Charlotte F
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Vi har städning i hemmet var 14:e dag. Det är smidigt att ha kontakt med företaget och de är serviceinriktade och tillmötesgår kundens önskemål. Städningen är generellt sett bra, men det skulle kunna göras ännu lite mer noggrant.

BO E
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Mycket trevligt bemött! De två tjejerna som går här är bra. Uppskattar att det är samma personer varje gång. Städar bra.. Agnes själv är lätt att komma överens med, hon säger alltid Inga problem. Fint att höra. Ett litet problem, om jag vill ha mer än grundläggande städning tex. damma en taklampa , skall jag be tjejerna om detta har de tid till extra jobb? Eller ska jag ringa Agnes?

Iréne Elisabet D
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Fint mottagande och noggrann städning Blev otroligt fräscht och rengjort

Cecilia Elisabet R
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Vi har anlitat Agnes städ i många år och det fungerar väldigt bra.

Lillemor Margareta T
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Duktiga städare, skulle dock tycka det vore trevligt att kunna tala med dem på svenska !

Lars Patrik M
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Noggranna och trevliga. De är även flexibla om något behöver planeras om.

Ulrika Anna Cecilia S
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

mkt trevligt bemötande, noggrann städning,

Nils Einar B
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Vi är mycket nöjda både med hur deras personal agerar och med deras städresultat.

Liz Jennifer Madelene S
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Skulle önska lite mer noggrann städning hemma hos oss.

Anna Karin B
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Det är trevlig personal som för det mesta gör ett bra jobb. Jag har en bra kontakt med Agnes själv som alltid svarar när man har någon fråga. Jag har köpt städtjänster i många år och är nöjd. Det som inte är så bra är att det är dåliga språkkunskaper på personalen med få undantag. Om de var bättre så skulle jag tro att Agnes kunde utveckla sin verksamhet till mer hemtjänst och inte bara städning.

Aikaterini Alina K
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Jättebra bemötande av Agnes. Stor flexibilitet. Snabb återkoppling vid ändringar. Professionellt.

Helene C
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Alltid snabbt o vänligt bemötande i kundkontakt, mycket trevlig och vänlig städpersonal, duktiga. Fixar ofta det lilla extra!

Catrin H
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Vi är så otroligt tacksamma och glada för att vi hittat Agnes städ. Personalen är fantastisk - de gör ett jättebra jobb! Tänk att komma hem till ett väldoftande nystädat hem där de alltid gjort det där lilla extra som man inte förväntar sig. Som på hotell så har de bäddat extra fint, piffat kuddar, knutit banden runt morgonrocken fint, stämplat toapappersrullen… så himla omsorgsfullt och fint. Inget vi förväntar oss, men så glada vi blir för det där extra. Som sagt de gör ett toppenjobb och är alltid trevliga i bemötandet.

Helga Johanna J
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Bra. Duktig städerska som känns pålitlig. Bra kundkontakt.

Inger Carina B
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Tack för förtroendet! Jag har anlitat Agnes Städ i flera år och har aldrig varit missnöjd. Jag blir glad varje gång och det är underbart att komma hem till en ren lägenhet. Allt dammas, speglar putsas, badrummet skiner, liksom diskbänk och spis. Alla golv och mattor dammsugs, alla golv torkas. Behöver jag hjälp med något speciellt, så ber jag om det. Inga problem! Glad och vänlig personal, som alla är noggranna. För det mesta har jag samma tjej. Jag upplever alla väldigt proffesionella. För det mesta har man ändrat någon...

Dominik Krzysztof H
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Jag är mycket nöjd med städningen. Snabbt och noggrant arbete.

Alexander L
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

De är punktliga och alltid trevliga. Alltid lätta att ha med att göra. Toppen helt enkelt. Tyvärr har den anställda som varit hos oss slutat i vår och därför får inte företaget fullgott. Den nya personen har inte riktigt samma standard som den förra. Men det kommer säkert bli bättre.

Eva S
Skrev om Agnes Städ i Göteborg

Har haft Agnes städ i många år och har alltid varit mer än nöjd. Rekommenderas varmt.