Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Vänersborg Agneta & Daniels Städservice

Agneta & Daniels Städservice

Östergatan 23 lgh 1301, 462 31 Värnersborg — Visa karta

Välkommen till Agneta & Daniels Städservice!

Hos oss kan du alltid räkna med högkvalitativa städningar till ett bra pris! Sedan 2006 har vi städat trestadsområdet rent och växt till att städa i hela Västra Götaland. Vi städar stort som smått oavsett om det gäller kommuner, företag, landsting eller privatpersoner. Vårt koncept går ut på att ha nöjda kunder och bra rekommendationer.

Vi hjälper dig med allt från flyttstädning, byggstädning, hemstädning, storstädning och kontorsstädning till företagsstädning, trappstädning, golvvård, sanering och fönsterputs.
Läs gärna vad våra tidigare kunder skrivit om oss här nedan eller besök vår hemsida för mer info.

Läs vad 7 kunder tycker om Agneta & Daniels Städservice

• Gunilla C skrev om Agneta & Daniels Städservice
    Vi har städ 1 ggr/månad o det fungerar bra. Snabb o effektiv städning! Trevligt bemötande från personalen. Läs mer
  • Maria L skrev om Agneta & Daniels Städservice
    Mycket nöjda med kvalitén på tjänsten och flexibiliteten både på tider och frekvens. Läs mer
  • Anders O skrev om Agneta & Daniels Städservice
    Tycker städningen är bra och ganska prisvärd. Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Agneta & Daniels Städservice
    Vi har städning av vårt hus varannnan vecka, vi är super nöjda!! Dem gör det så bra så vi behöver aldrig tänka på nått! Läs mer
  • Annika J skrev om Agneta & Daniels Städservice
    Hemstäd.
    Har haft under ett antal år. Har alltid fungerat bra och de är alltid tillmötesgående och villiga att hitta lösningar om man har önskemål om tid för städningen. Läs mer
  • Ann-louise B skrev om Agneta & Daniels Städservice
    Hemstädning under mer än 10 år.
    Mycket väl bemött, de är lätta att vid behov få kontakt med.
    Oftast mycket nöjd och väl överens med mina förväntningar.
    Uppskattar att det alltid ör väl känd personal som kommer, det kommer aldrig någon nyanställd eller okänd ensam. Läs mer
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Agneta & Daniels Städservice
    Hemstäd av högsta kvalitet !
    Mycket trevlig personal och ett mycket bra resultat 👍👍 Läs mer

Östergatan 23 lgh 1301, 462 31 Värnersborg