Agnetas Städ

Agnetas Städ

www.agnetas-stad.com
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Agneta & Daniels Städservice! Hos oss kan du alltid räkna med högkvalitativa städningar till ett bra pris! Sedan 2006 har vi städat trestadsområdet rent och växt till att städa i hela Västra Götaland. Vi städar stort som smått oavsett om det gäller kommuner, företag, landsting eller privatpersoner. Vårt koncept...

101 omdömen om Agnetas Städ

Sedan starten hos Reco 2018

Evelyn K
Skrev om Agnetas Städ

Enkelt Trevligt bemötande Flyttstäd bokat och bra information om vad som i går och inte. Flexibla

Per O

Så där fick städa själv bakom alla vit varor och putsa fönster 2 dagar senare

Anna K

Trevligt bemötande, utmärkt fönsterputs

Mikael J
Skrev om Agnetas Städ

Anlitade Agnetas stöd för ett flyttstäd och lägenheten såg ut som ny! Gick igenom slutbesiktning utan anmärkning. Kan bara rekommendera 😊

Kjell B
Skrev om Agnetas Städ

Beställde en flyttstäd och de var jättebra utförande, är jättenöjd.

Amanda B
Skrev om Agnetas Städ

Superbra städföretag vid flyttstäd, rekommenderas varmt.

Julia B
Skrev om Agnetas Städ

Trevlig att prata med när jag bokade tiden för flyttstäd. Snyggt och bra städat!

Dödsbo S
Skrev om Agnetas Städ

Jag har svårt att uttala mig eftersom jag inte sett slutresultatet då städningen utfördes på mammas boende på annan ort än där jag befinner mig.

Dödsbo S
Skrev om Agnetas Städ

Proffesionellt bolag och trevligt bemötande.

Johanna S
Skrev om Agnetas Städ

Agneta och Daniel gjorde ett jättebra jobb. Vi är nöjda med resultatet och det kändes tryggt med Agnetas städ. Vi kommer absolut att anlita dem igen.

Gunnar N
Skrev om Agnetas Städ

Alltid fint i huset efter städ jag väljer storstäd pålitliga och noggrann bra priser lycka när dom kommer till oss

Frida J
Skrev om Agnetas Städ

Trevligt bemötande och bra städ

Mona S
Skrev om Agnetas Städ

Bra bemötande. De uppfyllde mina förväntningar. Rejält arbete. O dessutom trevliga.

Kristin L
Skrev om Agnetas Städ

Jättetrevliga och duktiga och så skönt att ha samma person som städar. Rekommenderas varmt.

Agneta E
Skrev om Agnetas Städ

Vänligt bemötande, Ett rent hem En dag per månad med gott resultat

Agneta S
Skrev om Agnetas Städ

,+Bra bemötande och väl utfört arbete. Rekommenderar gärna. - Då jag har 4 meter i takhöjd sa jag till att de måste ta med sig den långa stegen för att kunna putsa de övre fönstren. När de kom hade de bara med sig den korta stegen. Vilket resulterade i dåligt resultat på putsningen. Dessutom farlig arbetsmiljö för personalen.

Anna S
Skrev om Agnetas Städ

Kommer i tid och utför bra städning.

Jonathan M
Skrev om Agnetas Städ

Fick bra bemötande och det gick snabbt och smidigt med bra resultat.

Raquel L
Skrev om Agnetas Städ

Fint städat men bemötandet fanns mer att önska

Marcus W
Skrev om Agnetas Städ

Smidigt på alla sätt. Bostadsvörden var imponerade av flyttstädet och ville veta vilka som gjort det. Agnetas städ kan varmt rekommenderas.

Jan O

Bemötande helt okej Ett välgjord uppdrag Flyttstäda

Inger F
Skrev om Agnetas Städ

Utmärkt utförd flyttstäd inget att anmärka på!

Per B
Skrev om Agnetas Städ

Smidigt och bra genomfört arbete.

Janet S
Skrev om Agnetas Städ

Utmärkt utfört arbete, snabbt och trevligt bemötande, nu fina fönster inför julen, kommer att anlita dem igen.

Roy L

Professionellt utförd flyttstädning.

Pernilla J
Skrev om Agnetas Städ

Vi är jättenöjda, det är första gången vi anlitar någon att putsa fönster i vårt hem och kommer att anlita dem igen.

May A
Skrev om Agnetas Städ

Mycket trevlig personal och duktiga

Sandra G
Skrev om Agnetas Städ

Vi är nöjda! Städet gick igenom hyresvärdens besiktning utan problem.

Gunborg B
Skrev om Agnetas Städ

Korrekt och trevligt bemötande. Kom på avtalade tider. Utförde ett bts arbete som hyresvärden inte hade något att anmärka på

Karin L
Skrev om Agnetas Städ

Väldigt nöjd med det mesta. Haft Agnetas i flera år. Testade en annan som inte var lika bra. Vi har bestämd dag (varannan fredag), men inte helt bestämd tid. Vid problem eller klagomål kan man alltid ta kontakt och blir väl bemött.

Pia O
Skrev om Agnetas Städ

Gick enkelt att boka tid. Personalen som kom och gjorde flyttstädet var trevliga och väldigt noga med städningen. Rekommenderas varmt 👍

Sven-erik A
Skrev om Agnetas Städ

Ett proffsigt utfört städarbete, nöjd med utfört jobb.

Lena S
Skrev om Agnetas Städ

Mycket noggranna och är alltid lika nöjd

Yvonne J
Skrev om Agnetas Städ

Köpte flyttstäd. Väldigt bra bemötande och flexibilitet. Perfekt städat. Rekommenderar dem gärna.

Bengt K
Skrev om Agnetas Städ

Har anlitat Agneta i flera år. Allt OK!

Annika L
Skrev om Agnetas Städ

Trevlig personal och duktiga att städa.

Helena J
Skrev om Agnetas Städ

Noggranna, trevliga och bra pris på flyttstäd :)

Marie A
Skrev om Agnetas Städ

Rent o snyggt trots viss ingroddhet. Toppen högsta betyg.

Elsa W
Skrev om Agnetas Städ

Snabba med svar, trevliga och flyttstädningen blev bra i min svårstädade gamla lägenheten!

Heléne N
Skrev om Agnetas Städ

Två gånger har jag anlitat Agnetas städ, inget att klaga på. Är jätte nöjda med städningen. Bra kommunikation Jag köpte storstädning som tjänst.Jag rekommenderar verkligen detta städföretag…

Irene H
Skrev om Agnetas Städ

Punktlighet, bra personal. , ställer upp med kort varsel om det går, gör ett bra jobb.

Ylva B

Städ var 5:e vecka, vara 1 timma. Mycket nöjd

Lisbet B
Skrev om Agnetas Städ

Blev jättebra bemött o dom gör ett gott jobb

Eva-Lena K
Skrev om Agnetas Städ

Bra bemötande och bra städning

Anders H
Skrev om Agnetas Städ

Enkelt boka städningen och bra bemötande. Städningen utfördes med stor noggrannhet och till största belåtenhet.

Deltatec A
Skrev om Agnetas Städ

Trevligt och proffsigt. De gör det som förväntas av dem. Kontorsstäd.

Anette B
Skrev om Agnetas Städ

VÄLJ Agneta och Daniels städfirma!! Jag beställde en flyttstädning via dem! Det var oerhört välgjort och det är exakt så ett flyttstäd ska vara!! Så rent och fint! Eftersom jag hade anlitat en annan firma för ett par år sedan för flyttstäd och hade blivit så besviken var jag lite orolig!! Fick grova klagomål från den som tog över min lägenhet då!! Jag rekommenderar Agneta o Daniels städ med det varmaste.

Sarah B
Skrev om Agnetas Städ

Bra bemött och bra service, fint städat.

Nathaline B
Skrev om Agnetas Städ

De kom på uttalad tid, trevliga men framför allt så städar de otroligt bra. Vi är mer än nöjda.

Jan G
Skrev om Agnetas Städ

Hej Agnetas städ är pålitliga, trevliga, flexibla och enkla att ha och göra med!