Alla kategorier Lokalvårdare Västra Götaland Vänersborg Agneta och Stefan Olssons Städ HB

Agneta och Stefan Olssons Städ HB

Östergatan 23, 462 31 Vänersborg — Visa karta

Amalia Jönssons Gata 12, 41125, Göteborg
Kvalitetsflytt
Ulf O:
Vi anlitade Kvalitetsflytt den 20 april. De levererade flyttkartonger till oss en vecka innan. Två killar kom och packade dagen innan flytt...

Läs vad 3 kunder tycker om Agneta och Stefan Olssons Städ HB

• Anne-Lis B
    Anne-Lis B skrev om Agneta och Stefan Olssons Städ HB
    Paret flyttstädade bostaden vi flyttade till och de som flyttade betalade 6000 !!! kronor för en s.k. städning av 3 rum och kök på mindre än 80 kv.meter. Spindelväv hängde från tak OCH väggar, i garderober och skåp var det smuligt och dammigt. Det enda som jag kunde se var gjort var glasen på fönstren. Eftersom bågarna var smutsiga så fick jag göra om hela städningen. När jag ifrågasatte, så ingick det inte i flyttstädningen att ta fönsterkarmarna som ex.
    Jag tycker det är skamligt att lura gamla människor på 6000 kronor för ingenting.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Agneta och Stefan Olssons Städ HB
    Beställde flyttstäd av Agneta och Stefan Olssons Städ HB. När lägenheten skulle överlåtas så gick hyresvärden in i lägenheten och vände och krävde en omstädning. Damm på lister, fönstrena var smutsiga, bakom ugnen var det inte städat, avloppet i duschen var inte rensad, inte torkat ur garderober och kaklet var flammigt.

Listan kan göras lång och jag betalade flera tusen för en städning som inte har existerat.

Rekommenderas inte! Välj hellre ett seriöst företag!

/Besviken och lurad
  • Anita K
    Anita K skrev om Agneta och Stefan Olssons Städ HB
    Agnetas städ rekommenderar jag starkt. har nyss flyttat och anlita dom och de gjorde ett kanon jobb. ingen anmärkningar varken i från mig, nästa hyresgäst och hyresvärden. Kanon jobb.

Östergatan 23, 462 31 Vänersborg