Alla kategorier Lokalvårdare Västra Götaland Vänersborg Agneta och Stefan Olssons Städ HB

Agneta och Stefan Olssons Städ HB

Östergatan 23, 462 31 Vänersborg — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Agneta och Stefan Olssons Städ HB

• Gunilla C
    Gunilla C skrev om Agneta och Stefan Olssons Städ HB
    Vill du ha dina fönster rena, så välj detta företag. Mkt nöjd! Läs mer
  • Yvonne P
    Yvonne P skrev om Agneta och Stefan Olssons Städ HB
    Se upp för detta företag! De är inte seriösa företagare.
    Städar inte i skick för vad man ska betala och försökte ändå göra vad de kunde då jag påpekade att jag skulle kontrollera det åt min bror som skulle få städet utfört.
    Stefan sa det skulle kosta 4000:- för min bror och sedan gör de rotavdrag då de tjänar mer...
    När städet var utfört kostade det 5100:- och han var inte alls trevlig att prata med, saknar kundservice och vanlig hederlighet. Allmän låg nivå på att föra samtal och konstiga argument för sin höjning. Sanningen är att han ljög och har tydligen gjort det förr! Begär alltid skrivtliga avtal men använd inte detta städbolag!
    Yvonne Pederson
    Vänersborg Läs mer
  • BengtGöran F
    BengtGöran F skrev om Agneta och Stefan Olssons Städ HB
    VARNING! Denna städfirma annonserar om tjänster med städgaranti vilket inte stämmer. De utförde undermålig städning och något omstäd var det aldrig tal om. De påstod att vi beställt fel tjänst och den lägenhet som vi grovstädat. Totalt var de i lägenheten 8 timmar vi var där vid halvtid då var fortfarande inget gjort enligt den person som städade. Slutnotan blev också högre än överenskommet pris vi fick betala extra för rengöringsmedel som inte användes. Enligt rekommendationer från KO skall faktura bestridas och betalning hållas inne till tills arbetet är kompenserat. Då gick ärendet till Tingsrätten där summan halverades. Trist kundhantering. Läs mer
  • EwaBritt F
    EwaBritt F skrev om Agneta och Stefan Olssons Städ HB
    VARNING! Detta är en firma som är högst oseriös och utlovar städgaranti som inte finns eftersom de inte städar utan endast tar betalt för sina tjänster. Vi beställde ett flyttstäd där vi redan själva stått för fönsterputs och grovstäd. Firman var där 8 timmar totalt och presenterade en saftig nota för undermålig städning. Vi besökte lägenheten under halvtid 4 timmar då var inga rum klara. Städaren hade inga rengöringsmedel förutom en stålullsboll och en trasa med sig samt en telefon och ett cigarettpaket. Det enda som var rengjort var tvättmaskinen som inte ingick i städet utan skulle säljas separat. Tips från KO överklaga direkt, bestrid fakturan enligt regler och håll inne på betalning om ni anser att tjänsten inte är rätt utförd för någon garanti finns inte. Endast ett väldigt otrevligt bemötande om flerfaldiga hot om att mötas i Tingsrätten. Vi lät det gå vidare till Tingsrätten för att få ner priset till en tredjedel av det som fakturerats. Läs mer
  • Katarina J
    Katarina J skrev om Agneta och Stefan Olssons Städ HB
    Fruktansvärt dålig flyttstädning! Randiga fönster, dammiga element och lister, toastolen ej rengjord, duschen ej rengjord, hela badrummet fick städas om, köksskåp ej uttorkade, fläkten ej rengjord, lister, golv och tak ej rengjorda! Vad farao har de gjort för över 4000!! Rekommenderas EJ!! 😡😡 Läs mer
  • Anne-Lis B
    Anne-Lis B skrev om Agneta och Stefan Olssons Städ HB
    Paret flyttstädade bostaden vi flyttade till och de som flyttade betalade 6000 !!! kronor för en s.k. städning av 3 rum och kök på mindre än 80 kv.meter. Spindelväv hängde från tak OCH väggar, i garderober och skåp var det smuligt och dammigt. Det enda som jag kunde se var gjort var glasen på fönstren. Eftersom bågarna var smutsiga så fick jag göra om hela städningen. När jag ifrågasatte, så ingick det inte i flyttstädningen att ta fönsterkarmarna som ex.
    Jag tycker det är skamligt att lura gamla människor på 6000 kronor för ingenting. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Agneta och Stefan Olssons Städ HB
    Beställde flyttstäd av Agneta och Stefan Olssons Städ HB. När lägenheten skulle överlåtas så gick hyresvärden in i lägenheten och vände och krävde en omstädning. Damm på lister, fönstrena var smutsiga, bakom ugnen var det inte städat, avloppet i duschen var inte rensad, inte torkat ur garderober och kaklet var flammigt.

Listan kan göras lång och jag betalade flera tusen för en städning som inte har existerat.

Rekommenderas inte! Välj hellre ett seriöst företag!

/Besviken och lurad Läs mer
  • Anita K
    Anita K skrev om Agneta och Stefan Olssons Städ HB
    Agnetas städ rekommenderar jag starkt. har nyss flyttat och anlita dom och de gjorde ett kanon jobb. ingen anmärkningar varken i från mig, nästa hyresgäst och hyresvärden. Kanon jobb. Läs mer

Amalia Jönssons Gata 12, 41125, Göteborg